LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426704 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #660 dnia: Lipiec 24, 2011, 13:56:11 »
Rozumiem, dzięki za info.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2011, 09:23:20 wysłana przez klasyczny »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #661 dnia: Sierpień 01, 2011, 14:37:47 »
Korek na Zakopiance

Targeo omija - AM niestety nie pomimo pobierania danych LD!


Edit!

6.8.1 omija korek!!!!
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2011, 14:49:22 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #662 dnia: Sierpień 01, 2011, 17:59:29 »
Posypały się serwery LD... Ale kiszka  :] Nie wiem jak jechać

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #663 dnia: Sierpień 01, 2011, 19:09:37 »
Nie wiem jak jechać
Trolejbusem ;)  :P
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #664 dnia: Sierpień 01, 2011, 20:21:59 »
Nie wiem jak jechać
Trolejbusem ;)  :P
Odpowiedź perfekcyjna  :E :E :E . Nie popadajmy w paranoję , bez usługi LD też da się jeszcze gdzieś dotrzeć, a może już nie, co widać ?  :P

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #665 dnia: Sierpień 01, 2011, 20:40:34 »
O ile będzie wiadomo co to jest "trolejbus"  :mrgreen: ;)
Tylko w czterech miastach w Polsce jeżdzą takie cuda.  :proud:
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #666 dnia: Sierpień 01, 2011, 21:37:40 »
Albo coś zmieniają (mało prawdopodobne) albo mają poważną awarię... Targeo również wyświetla tylko prognozy...

*

Offline msz1959

  • ****
  • 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD/AM6.15 EU, iP4/iAM5.0, NavigonEU+TL
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #667 dnia: Sierpień 02, 2011, 21:03:44 »
Co to LD wyprawia, istne kino :) Jechałem sobie dziś w Warszawie z Ursynowa w Aleje Ujazdowskie. Kto zna stolyce, wie, że są z grubsza dwie trasy - górą, Puławską, albo dołem, Sikorskiego/Sobieskiego. Ponieważ AM wyznaczyła trasę górną, postanowiłem się posłuchać. Jak to często bywa (pisano już o tym tutaj), po 300m odwidziało jej się i zmieniła trasę na "dolną" (byłem wtedy na Puławskiej na wysokości Wyścigów). Nie zauważyłem, żeby się pojawiła na tę okoliczność jakaś belka na górze kolorowa ale może (jeśli ona sama znika) przeoczyłem. Postanowiłem zignorować Hołka i pojechałem dalej Puławską. Ignorowałem twardo kolejne zachęty do skrętów, z których jedna była rzeczywiście kuriozalna. Kiedy mianowicie nie posłuchałem Hołka każacego mi przy Metrze Wilanowska skręcić w Niepodległości, wymyślił, bym zawrócił tuż za przystankiem tramwajowym, cofnął się prawie do Alei Wilanowskiej i tam skręcił pod kątem chyba ze 160 stopni w prawo, w Niepodległości - nie wiem nawet, czy tam nie ma zakazu skrętu. Dlaczego nie chciał, bym pojechał 100m dalej i przejechał do Niepodległości Domaniewską (była pusta) - nie wiem.

Ale to wszystko są tylko ciekawostki - rozumiem, że wybrałem trasę szybką, więc kombinował jak mógł. Clue programu nastąpiło dopiero po zignorowaniu zaleconego skrętu w Idzikowskiego, kiedy po 50-100 metrach kontynuowanej jazdy po Puławskiej ... AM wyznaczyła wreszcie trasę na wprost, aż do Placu Unii ... z ETA 2 minuty krótszą niż wszystkie dotychczas proponowane kombinacje. I to były 2 minuty na 12 czy może 15, a nie na kilka godzin - całkiem znaczny procent.

Jak po takim eksperymencie w znanym mi dobrze mieście mogę zaufać AM gdzieś, gdzie naprawdę nie wiem jak jechać?

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #668 dnia: Sierpień 02, 2011, 21:25:43 »
Jak po takim eksperymencie w znanym mi dobrze mieście mogę zaufać AM gdzieś, gdzie naprawdę nie wiem jak jechać?
To proste, w obcym mieście pojedziesz tak jak ci LD każe i nie będziesz sie w ogóle zastanawiał, czy to bzdurna trasa czy nie. Doznasz jedynie uczucia zadowolenia, że program doprowadził cie do celu  :proud: Ja sam kiedyś miałem podobne rozterki i obecnie w Warszawie mając włączone LD totalnie je olewam i jade po swojemu. LD natomiast "bardziej ufam" na długiej trasie i w obcym mieście, bo jest mi wsio ryba, byle dojechać  :) Nie ma co się denerwować, kiedyś to może faktycznie będzie dobrze działało. Teraz to zabawka z którą jeżdżę, ale bez przekonania, że to coś naprawdę wartościowego. Kiedyś bawiłem się w wyłaczanie tego ustrojstwa, w kasowanie plików SR. Teraz mi się już nie chce, byle tylko dojechać do celu.

*

Offline msz1959

  • ****
  • 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD/AM6.15 EU, iP4/iAM5.0, NavigonEU+TL
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #669 dnia: Sierpień 02, 2011, 21:47:39 »
Właściwie podoba mi się Twoje filozoficzne podejście :) Ważne, by dojechać do celu.

W końcu nawet w znanym mieście nigdy nie ma się 100% pewności, czy gdyby nie posłuchać Hołka (albo odwrotnie, gdyby posłuchać), czy nie dojechałoby się szybciej/wygodniej. Trzeba by w każdą trasę wyjeżdzać w dwa samochody.

Obawiam się, że SR/LD nie będzie prędko działał sensownie. SR to ruch uśredniony, statystyczny - może ma szansę na dłuższych trasach, gdzie w zasadzie brak alternatywy (ale w takim razie chyba tylko do wyznaczenia ETA). Moje obserwacje w dużym mieście wskazują raczej na teorię chaosu jako bliższy rzeczywistości model ruchu ulicznego. Odnoszę wrażenie, że zakorkowanie poszczególnych ulic fluktuuje dość znacznie tak jakby kierowcy, wpadłszy gdzieś w korek powiedzmy w poniedziałek, we wtorek masowo próbowali innych tras. Z kolei LD ma za mało danych by mogło działać. I dopóki nie będzie podłączone do "hardware'owego" systemu monitorowania ruchu (którego nie ma i, poza kilkoma głównymi trasami, prędko nie będzie, a i tu, gdzie będzie, nie ma pewności, że dane będą dostępne komercyjnie), to nic z tego nie będzie, chyba że Sejm uchwali obowiązkowe wyposażenie wszystkich samochodów w AM bez możliwości wyłączenia Trafficu, lub czasopisma  :E

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #670 dnia: Sierpień 02, 2011, 21:55:28 »
noo, to myslimy na ten temat w sumie podobnie  :ok:

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #671 dnia: Sierpień 05, 2011, 09:12:39 »
za onetem

Cytuj
Tragedia na krajowej "62", droga zablokowana
32 minuty temu SG / PAP

Droga krajowa nr 62 jest zablokowana po wypadku, do którego doszło rano w miejscowości Zdziarka, w pow. płońskim (Mazowieckie). Jedna osoba nie żyje. Policja wyznaczyła objazdy.

Jak powiedział Rafał Jeżak z zespołu prasowego mazowieckiej komendy policji, doszło tam do zderzenia czołowego dwóch samochodów ciężarowych. W wypadku zginął kierowca jednej z ciężarówek. Dwie osoby w stanie ciężkim zostały przetransportowane śmigłowcami do szpitala w Warszawie.

Policja wyznaczyła objazdy od Płocka w stronę Warszawy przez Grodziec, Przybujewo, Goławin; w przeciwnym kierunku objazd też tą samą trasą. Utrudnienia w ruchu mogą potrwać kilka godzin.

lipa...  z kilku powodów
1) brak blokad
2) anormalne zachowanie livedrive @ targeo traffic nie wnoszące nic do sprawy skąd niby wziął się pomiar (to na czarno) skoro do okoła są jedynie prognozy?
2) tomtom też lipa (nie blokuje) ale troszkę lepiej...

jak się nie ograną z tymi blokadami to będzie słabo...
BTW Radio Kierowców już nie pokazuje map targeo, ciekawe - koniec współpracy? Lepszego partnera nie znajdą...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2011, 09:17:09 wysłana przez jachraniak »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #672 dnia: Sierpień 05, 2011, 09:35:46 »
Zauważyłem że w od pewnego czasu nie są pobierane ze strony GDDKiA informacje o wypadkach do systemu AM Traffic.

To co pokazał Jachraniak na stronie TomTom ( wypadek  - info z GDDKiA)

W AM brak tego typu zdarzeń w AM Traffic ( błąd czy świadome działanie?)

Info w pliku GDDKiA jest - w AM brak.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #673 dnia: Sierpień 08, 2011, 13:37:58 »
Witam serdecznie
Mam pytanie do osób z okolic Warszawy, czy ulica Grzybowska w tym miejscu :
http://mapa.targeo.pl/,19,20.98733,52.23412?l=88a8ad7a1c5c2521
jest zablokowana ?
Według TomTom traffic jest przejezdna,   według Targeo jest nieprzejezdna - kto ma rację ?

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #674 dnia: Sierpień 08, 2011, 17:23:53 »
Wg wyroczni (Miplo) ;)
Cytuj
Tylko komunikacja miejska
Warszawa - Wola
Grzybowska
Wprowadzona została organizacja ruchu uprzywilewująca komunikację zbiorową i uniemożliwiająca pojazdom indywidualnym przejazd na wprost ulicą Grzybowską przez skrzyżowania z ulicami Przyokopową, Towarową, Wronią, Żelazną i al. Jana Pawła II.
Z opisu POI jednego z zakazów ruchu.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #675 dnia: Sierpień 09, 2011, 00:53:00 »
dzięki ! - zapomniałem że można skorzystać z wyroczni :-)

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #676 dnia: Sierpień 09, 2011, 06:55:14 »
Tak trochę OT.
Jak dla mnie, w swoim zakresie MiploTraffic nie ma konkurencji.
LiveDrive nie posiłkuje się kategorią "Zakaz Ruchu"...
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #677 dnia: Sierpień 09, 2011, 08:21:32 »
zgadza się... ale to nadal faza testów. Może się okazać że w wersji finalnej wszystkie kategorie blokad będą importowane przez AM'Traffic

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #678 dnia: Sierpień 09, 2011, 10:02:27 »
Jak dla mnie, w swoim zakresie MiploTraffic nie ma konkurencji.
LiveDrive nie posiłkuje się kategorią "Zakaz Ruchu"...

To praktycznie bez znaczenia, w tej kategorii jest ledwie kilkadziesiąt POI
i to w znacznej mierze na odcinkach dróg zupełnie nieistotnych komunikacyjnie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2011, 10:04:45 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #679 dnia: Sierpień 09, 2011, 12:15:38 »
Ta Grzybowska też jest nieistotna komunikacyjnie?
Uważam, ze nawet dla tych kilkudziesięciu blokad warto.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #680 dnia: Sierpień 11, 2011, 19:39:50 »
Panowie, czy możecie mi wytłumaczyć , bo głupi jestem. Chodzi o to, że jeżdżę z LD, bo mi się nie chce już tego wyłączać i teraz tak, jadę sobie dziś z Pruszkowa do Warszawy i mam przykładowo godzine dojazdu do celu 18:50. AM w pewnym momencie każe mi skręcić w ulicę "X" . Ja to zlewam , bo po Wawie jeżdżę po swojemu i jadę dalej prosto i wtym momencie po przeliczeniu trasy ETA jest o około 10 minut korzystniejsza. Jak to możliwe, przecież mam ustawioną szybką trasę , więc czemu moja decyzja jest "szybsza" ?  :O
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2011, 19:47:25 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #681 dnia: Sierpień 11, 2011, 20:05:30 »
Jeśli jeździsz na becie, to tak może być. JR.Nysa pisał, że LD kiepsko działa w 6.9b.
Inna sprawa, że  nawet na 6.8.1g do doopy też jest... Czasami jeżdzę z Teolina (łódzkie, gm. Nowosolna) w kierunku Włocławka, Torunia. Dzisiaj jechałem do Ozorkowa. Do tej pory zawsze początkowa część trasy była wyznaczana bokami aż do wjazdu na DK1 w okolicach Ozorkowa. Dzisiaj ok. 16-ej AM chciała mnie przeciągnąć przez centrum Łodzi  :O, trasa szybka. Masakra! Jak pojechałem po swojemu ETA spadło o 40 minut  :P :]
Nie tak to chyba ma działać  :-|
Może tylko marudzę, ale od jakiegoś miesiąca obserwuję spadek jakości danych LD.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2011, 20:10:30 wysłana przez statler »

*

Offline andi4444

  • **
  • 101
  • Sprzęt: iPhone 6 plus 64GB + Samsung S6 Edge Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #682 dnia: Sierpień 11, 2011, 20:06:02 »
Konrad4x, mam do Ciebie pytanie a zarazem prośbę?
Z jakiej obecnie wersji korzystasz? 6.8.1 czy 6.9.0 beta 1?
A prośba, mógłbyś mi dokładnie podać swoje ustawienia? ja osobiście mam wrażenie, że w moim HD2 LD absolutnie nie działa !!!!!, rozumiem, że obojętnie jaki rodzaj trasy wybiorę (szybka, krótka czy optymalna) to LD powinno zmieniać mi trasę jak pojawia się korki? a co z profilem prędkości? w wersji 6.9.0 beta 1 (ustawienia - trasa - dane pojazdu - uwzględniaj prędkości) ma to być zaznaczone czy nie?
Dziękuję za ew.podpowiedź, może ktoś jeszcze podpowie swoje dokładne ustawienia które wg.niego działają najbardziej optymalnie?
iAM 5.3 Polska 1604
AM'Traffic

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #683 dnia: Sierpień 11, 2011, 20:23:43 »
Przy krótkiej LD nie działa na routing (oprócz blokad).
Sprawdź sobie suwak trasy optymalnej
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #684 dnia: Sierpień 11, 2011, 20:27:25 »
Jezeli chodzi o ustawienia LD, to ja mam poustawiane (AM traffic) domyslnie. Natomiast profile predkosci mam wylaczone. LD u mnie dziala, bo informuje mnie komunikatami o extra zmianie trasy i ile to ja niby zyskam jak tak pojade. W trasie korzystam z tego, w Wawie generalnie nie. Dzis skorzystalem przez chwile, a potem juz jechalem po swojemu i zyskalem na tym czasowo.

*

Offline maryszek

  • ***
  • 326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S. GALAXY S5 Neo+aAMPL
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #685 dnia: Sierpień 11, 2011, 20:48:28 »
Panowie, czy możecie mi wytłumaczyć , bo głupi jestem. Chodzi o to, że jeżdżę z LD, bo mi się nie chce już tego wyłączać i teraz tak, jadę sobie dziś z Pruszkowa do Warszawy i mam przykładowo godzine dojazdu do celu 18:50. AM w pewnym momencie każe mi skręcić w ulicę "X" . Ja to zlewam , bo po Wawie jeżdżę po swojemu i jadę dalej prosto i wtym momencie po przeliczeniu trasy ETA jest o około 10 minut korzystniejsza. Jak to możliwe, przecież mam ustawioną szybką trasę , więc czemu moja decyzja jest "szybsza" ?  :O

Pod koniec lipca jechałem wieczorem z Milanówka do Wawy na Gocław i w Pruszkowie AM kazała mi skręcić gdzieś w lewo i gdzieś tam by później wjechać z powrotem na trasę. Trasa szybka, AM6.8.1g. Też zyskałem na czasie jadąc prosto. Widać, że to nie tylko w becie występuje.
Pozdrawiam
Leszek

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #686 dnia: Sierpień 11, 2011, 21:06:19 »
Nareszcie i dla użytkowników bety 6.9 problem nie działającego LiveDrive! jest istotną sprawą.
Po kilku moich postach i w zasadzie braku komentarzy potwierdzających bądź nie moje tezy miałem wątpliwości czy może to wina złej instalacji albo inny czort.
LiveDrive nie działa w nowej becie, napisałem w tej sprawie kilka jak nie kilkanaście emaili ze zrzutami ekranów raportami błędów oraz ze szczegółową analizą. Porównując AM 6.8.1 i 6.9b1 to jakby cofnięcie się w rozwoju funkcji o kilka wersji wstecz (może 6.5) Mam nadzieję że wypuszczą betę 2 z poprawkami bo jeżeli tak ma działać final........to pozostanę przy 6.8.1

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #687 dnia: Sierpień 11, 2011, 22:08:52 »
Panowie, czy możecie mi wytłumaczyć , bo głupi jestem. Chodzi o to, że jeżdżę z LD, bo mi się nie chce już tego wyłączać i teraz tak, jadę sobie dziś z Pruszkowa do Warszawy i mam przykładowo godzine dojazdu do celu 18:50. AM w pewnym momencie każe mi skręcić w ulicę "X" . Ja to zlewam , bo po Wawie jeżdżę po swojemu i jadę dalej prosto i wtym momencie po przeliczeniu trasy ETA jest o około 10 minut korzystniejsza. Jak to możliwe, przecież mam ustawioną szybką trasę , więc czemu moja decyzja jest "szybsza" ?  :O

Pod koniec lipca jechałem wieczorem z Milanówka do Wawy na Gocław i w Pruszkowie AM kazała mi skręcić gdzieś w lewo i gdzieś tam by później wjechać z powrotem na trasę. Trasa szybka, AM6.8.1g. Też zyskałem na czasie jadąc prosto. Widać, że to nie tylko w becie występuje.

Objawy wskazuja chyba bardziej na jakis problem z algorytmem niz z samymi danymi LD? Tak jakby AM nie potrafila wszystkich sensownych mozliwosci przeliczyc?

Kiedys byl taki "suwak" od szybkosci obliczania trasy (jesli nie byl ustawiony na maksymalna "jakosc", to czesto trasy byly dosc kiepsko wyznaczane - a ustawienie standardowe wcale nie bylo tak ustawione), pozniej programisci pozbawili nas kontroli nad tym elementem i wcale bym sie nie zdziwil, gdyby tu bylo zrodlo problemu.

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #688 dnia: Sierpień 11, 2011, 23:10:06 »
Potwierdzam nie zaciekawie to działa  :sad:
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline andi4444

  • **
  • 101
  • Sprzęt: iPhone 6 plus 64GB + Samsung S6 Edge Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #689 dnia: Sierpień 11, 2011, 23:43:58 »
LD u mnie dziala, bo informuje mnie komunikatami o extra zmianie trasy i ile to ja niby zyskam jak tak pojade. W trasie korzystam z tego, w Wawie generalnie nie.

a co masz ustawione, że Cię informuje o zmianie trasy przez LD?
iAM 5.3 Polska 1604
AM'Traffic