Ja oceniam działanie AM'Traffic dobrze, szczególnie jeśli SR jest wspomagany przez LD.
Jeśli chodzi o LD to źle oceniam niewywiązywanie się producenta z obietnicy, że blokady są stawiane i zdejmowane na bieżąco. I nie mam na myśli wcale tych blokad wynikających z wypadków (które mogą być godzinę czy dwie) a o tych które są stawiane na dłuższy czas, tak jak ta w Babsku czy też przykład z Błoni.
Nie wiem czy bym korzystał z SR gdybym nie miał jednocześnie możliwości korzystania z LD, dlatego staram się zrozumieć innych użytkowników, choć widzę w temacie SR spory postęp. Ale bez wsparcia to nadal tylko statystyka, a to oznacza że zawsze będzie obarczona błędem.
Przykład:
Odcinek jest remontowany (ruch wahadłowy i wyraźne spowolnienie) SR to uwzględnia proponuje objazd, czyli dane są dobre, ale jak to u nas bywa wczoraj remont się skończył na tym odcinku i przenosi się w inne miejsce. Ale dziś właśnie dostajemy dane SR z wczorajszą datą i z takim stanem rzeczy, że tu jest spowolnienie. SR wymusza przebieg trasy na odcinek gdzie jeszcze wczoraj ruch był płynny no ale dziś panowie właśnie tu uzupełniają wyrwy w asfalcie. Wiadomo światła, ruch wahadłowy i wyraźne spowolnienie.
To co powyżej opisałem sam doświadczyłem. Tak się akurat ułożyło, że miałem inną kartę sim w telefonie i nie mogłem korzystać z LD. Gdy zmieniłem kartę i pobrałem dane LD to się okazało, że uzupełniony SR czyli AM'Traffic pełną gębą wybrał mi właściwa trasę.
Podsumowując nie oczekuję wiele, blokad na bieżąco i danych SR nie gorszych niż ostatnie wydania, o tym że lawinowo przybędzie źródełek LD nie marzę.
Są tacy co w takiej sytuacji usuwają pliki, rzeźbią profil i udają zadowolonych, a ja, ja naciskam na producenta