LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426672 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #510 dnia: Czerwiec 22, 2011, 19:52:06 »
A po co Ci odpowiadać, skoro po odpowiedzi znów pytasz o to samo? :S
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #511 dnia: Czerwiec 22, 2011, 20:22:07 »
Skup się:
SR - Smart Routes dane "historyczne" zmieniające się średnio co 14 dni via AM'Center
LD! - LiveDrive! - dane pobierane on-line poprzez protokół internetowy. Stanowią uzupełnienie danych SR i najczęściej są odwzorowaniem aktualnej sytuacji na drodze.

Wyłączenie SR automatycznie powoduje brak możliwości korzystania z LD! Natomiast włączenie SR umożliwia pobieranie danych LD!
Jak włączyć i wyłączyć jedno i drugie opisałem parę postów wyżej.

*

Offline mareko

  • **
  • 217
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #512 dnia: Czerwiec 22, 2011, 20:38:08 »
A po co Ci odpowiadać, skoro po odpowiedzi znów pytasz o to samo? :S

pytam ponownie dlatego ze od supportu AM mam sprzeczne info, sprzeczne z tym forum
chce sie upewnic

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #513 dnia: Czerwiec 22, 2011, 20:45:10 »
Support wychodzi z bardzo słusznego założenia; nie ma złych odpowiedzi, są natomiast źle postawione pytania.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #514 dnia: Czerwiec 22, 2011, 21:06:05 »
Cytat: mareko
pytam ponownie dlatego ze od supportu AM mam sprzeczne info, sprzeczne z tym forum, chce sie upewnic

A co sprzecznego się dowiedziałeś?
Danych SR nie można wyłączyć z menu AM, bo takiej bezpośredniej opcji nie ma.
Jeśli napisali że nie można wyłączyć, to napisali prawdę, tyle że nie całą. :mrgreen:
Bo przycisk do wyłączania SR w AM6.8.1 można sobie 'zrobić' samemu
i dopiero wtedy SR też da się wyłączać.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline mareko

  • **
  • 217
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #515 dnia: Czerwiec 22, 2011, 21:32:22 »
Cytat: mareko
pytam ponownie dlatego ze od supportu AM mam sprzeczne info, sprzeczne z tym forum, chce sie upewnic

A co sprzecznego się dowiedziałeś?
Danych SR nie można wyłączyć z menu AM, bo takiej bezpośredniej opcji nie ma.
Jeśli napisali że nie można wyłączyć, to napisali prawdę, tyle że nie całą. :mrgreen:
Bo przycisk do wyłączania SR w AM6.8.1 można sobie 'zrobić' samemu
i dopiero wtedy SR też da się wyłączać.

ok rozumiem do momentu gdy pada stwierdzenie ze SR jest zaszyte w mape.

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #516 dnia: Czerwiec 22, 2011, 21:39:09 »
I czego nie rozumiesz? Częścią składową mapy są dane SR. I fabrycznie te dane są używane przy wyznaczaniu tras. Małym trikiem można dorobić przycisk wyłączający te dane. I wtedy przy wyznaczaniu używana jest kategoryzacja dróg oraz ewentualnie profile.
Dokładniej nie potrafię. Może podaj dokładnie czego nie rozumiesz.

*

Offline mareko

  • **
  • 217
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #517 dnia: Czerwiec 22, 2011, 21:42:21 »
I czego nie rozumiesz? Częścią składową mapy są dane SR. I fabrycznie te dane są używane przy wyznaczaniu tras. Małym trikiem można dorobić przycisk wyłączający te dane. I wtedy przy wyznaczaniu używana jest kategoryzacja dróg oraz ewentualnie profile.
Dokładniej nie potrafię. Może podaj dokładnie czego nie rozumiesz.

myslalem ze skoro cos jest zaszyte w mape to stanowi integralna jej czesc, jak wiec mozna takie cos wyłączyć ?
no ale skoro tak jest to juz wszystko jasne

czyli wracajac do poczatku, skoro ja wyłączałem SR to czy normalne sa takie wyniki na tych dwoch podanych trasach ?
tzn. czy roznica ok. 30-40% w eta na wyłączonym SR jest normalna ?

pytam bo pamietam czasy gdy o SR nikt nie slyszal a eta bylo liczone prawie co do minuty a teraz wyglada na to ze jest pomylka rzędu 30-40%.

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #518 dnia: Czerwiec 22, 2011, 22:13:55 »
Częścią mapy są też POI. I też nie trzeba ich wyświetlać.

Kiedy było, że eta jest co do minuty? I względem czego? Jeżeli chodzi o faktyczny czas przejazdu, to jest różny w zależności od pory dnia, sytuacji na drodze. Nie istnieje uniwersalny faktyczny czas przejazdu niezależny od warunków.

*

Offline mareko

  • **
  • 217
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #519 dnia: Czerwiec 22, 2011, 22:35:01 »

Kiedy było, że eta jest co do minuty?

Nawigacje różnego typu używam od samego początku. Pamiętam pierwsze mapy na Polskę gdzie na południu kraju była jedynie A4. Automapy wtedy jeszcze nie znalem. I juz na tych początkowych nawigacjach eta było zwykle wysmienite, szczegolnie na zachodzie gdzie mapy byly bardziej szczegolowe. Nie raz sie dziwilismy podczas dluzszych tras jak to urzadzenie mądrze wylicza eta, czasami praktycznie co do minuty.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #520 dnia: Czerwiec 23, 2011, 10:15:46 »
Sprawdźcie testową trasę Kraków -Zakopane  - www.nadrodze.info

Czasy podawane na stronie www.nadrodze.info  i w AM LD! prawie się zgadzają - pas w stronę Zakopanego zablokowany!


Czas podawany a AM - 1h59m - 119min

Czas podawany na w/w stronie  - 115min

Miłe zaskoczenie - AM wyznacza rozsądne objazdy!

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #521 dnia: Czerwiec 23, 2011, 10:31:16 »
Czasem jej się zdarzy...
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #522 dnia: Czerwiec 23, 2011, 13:04:43 »
Pobrałem nową mapę 6.8.1.d i wreszcie ściąga mi dane trafficowe na PC. Dzięki temu zauważyłem korek w obie strony na ul. gen. Sikorskiego, na granicy Warszawy i Mościsk. Wczesnym rankiem w Boże Ciało mogło to oznaczać tylko jedno - stoją cysterny w kolejce do magazynów Orlenu po paliwo.
Czy nie jest to przypadkiem wyjaśnienie "orlenowskich nocnych korków", które tak trapią naszego Kolegę z Nysy (nas też)? Może cysternowa flota Orlenu jest defaultowo wyposażona w AM live i to ona robi nam psikusy trafficowe związane ze stacjami benzynowymi?

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #523 dnia: Czerwiec 23, 2011, 13:27:01 »
Kolega Adam próbuje dociec istoty poruszonego przemnie problemu "korków przy Orlenach".
Miałem podobne do Ciebie Adamie odczucia jednak nie miałem na to konkretnych dowodów.
Kiedyś widziałem w nocy cysternę na Orlenie jednak dopiero teraz zaczynam wiązać  fakty ze sobą. Dziwne wydawało mi się ,że dzieje się to tylko na stacjach jednej sieci.
Być może nie LD! Automapy a tylko dane firmy monitorującej pojazdy w systemie GPS  są jednym ze źródeł systemu AM Traffic.
 

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #524 dnia: Czerwiec 23, 2011, 13:58:44 »
Wygląda na to ze kolejna zagadka rozwiązana...

Ciekawe że nie potrafią odfiltrować postojów pochodzących od tego dostawcy.

Na marginesie - to irytujące że wszystko trzeba wyśledzić, domyślać się, zgadywać.

NE ma w tym temacie inne podejście i chyba lepsze:
http://www.naviexpert.pl/jak-to-dziala/uzyteczne-miejsca.html

słabych maja partnerów, ale mają i to pokazują  :ok:

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2011, 14:00:19 wysłana przez jachraniak »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #525 dnia: Czerwiec 24, 2011, 09:25:46 »
Kończąc temat Orlenów.....

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #526 dnia: Czerwiec 24, 2011, 09:39:57 »
Coś chcesz pokazać? Udowodnić? Uzasadnić?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2011, 10:13:16 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #527 dnia: Czerwiec 24, 2011, 10:18:15 »
Z tego wynika, że największe korki w Polsce są przy dystrybutorach. No fakt. Zatrzymać się trzeba, a navi się nie wyłącza.

Ale AQ mógłby takie rzeczy z automatu korygować. Ale po co? Wystraczy jeden wpis PR-owca jakie SR jest piękne.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #528 dnia: Czerwiec 24, 2011, 10:22:03 »
Zasugerował bym także check'nięcie Kolporterowców (kurierów i samochody dostawcze), bo w tych samych Mościskach (mają tu dużą sortownię - dok przeładunkowy) mam wrażenie, że chyba generują jakieś spowolnienia.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #529 dnia: Czerwiec 24, 2011, 10:48:14 »
Coś chcesz pokazać? Udowodnić? Uzasadnić?

Tak chcę zwrócić uwagę Aquratu na problem wydumanych korków w okolicach stacji benzynowych.
Niestety nie można danych SR brać wprost bez odfiltrowania śmieci i  wrzucać w dane mapowe bo ma to fatalny wpływ na wyznaczanie tras.

Myślę ,że poprzez to forum które jest dla firmy "Aqurat" opininiotwórczym uda się w przyszłości uniknąć takich wpadek jak wspominane nocne korki.


Załóżmy hipotetycznie :

korek dł. 200m - kolor czarny - prędkość 0-8 km/h  - czas przejazdu - 3 min. - Vśr=4km/h
odcinek dł. 200m - kolor zielony - prędkośc 60-80 km/h - czas przejazdu -  11s  Vśr=70km/h


To proste obliczenie matematyczne - kilka takich sytuacji drogowych i algorytm trasy szybkiej zmieni diametralnie trasę.


Czujesz różnicę?


*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #530 dnia: Czerwiec 24, 2011, 12:33:35 »
Chciałbymzauważyć, że stacje benzynowe nie służą głównie do przejeżdżania przez nie.
W związku z tym traffic na odcinkach jest nieistotny, pod jednym wszakże warunkiem,
że 'korek na stacji' nie przenosi się na główną drogę, która jest obok tej stacji.
To co pokazałeś na ostatnich zrzutach jest zupełnie normalne i nie psuje
kalkulacji tras.
Jak chcesz piętnować wirtualne korki na autostradach i głównych drogach
to wskazuj takie miejsca, gdzie one się pojawiają na tych drogach,
a nie na stacjach przy tych drogach.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #531 dnia: Czerwiec 24, 2011, 12:38:15 »

Myślę ,że poprzez to forum które jest dla firmy "Aqurat" opininiotwórczym uda się w przyszłości uniknąć takich wpadek jak wspominane nocne korki.


Podziwiam twój optymizm - Też kiedyś tak myślałem.
Niestety to jest polska firma - więc działa według naszych narodowych wzorców etycznych w prowadzeniu biznesu:
Dużo słów - nie do końca zgodnych ze stanem rzeczywistym - ale o tym klient dowiaduje się dopiero po zakupie programu.
( w skrócie - "strzyżenie baranów" )
Jedyną rozsądną metodą postępowania w tym przypadku to po prostu zakończyć korzystanie z ich usług na czas twania beta testów.
Jeżeli zrobi to więcej osób - to będzie bardzo motywujące dla Producenta.
Przecież od ponad roku Automapa jest sprzedawana jako produkt gotowy - a tak naprawdę to jest jedna wielka wersja beta.
Co chwila wychodzą jakieś "kwiatki" ...  :-|

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #532 dnia: Czerwiec 24, 2011, 12:48:58 »
Chciałbymzauważyć, że stacje benzynowe nie służą głównie do przejeżdżania przez nie.
W związku z tym traffic na odcinkach jest nieistotny, pod jednym wszakże warunkiem,
że 'korek na stacji' nie przenosi się na główną drogę, która jest obok tej stacji.
To co pokazałeś na ostatnich zrzutach jest zupełnie normalne i nie psuje
kalkulacji tras.
Jak chcesz piętnować wirtualne korki na autostradach i głównych drogach
to wskazuj takie miejsca, gdzie one się pojawiają na tych drogach,
a nie na stacjach przy tych drogach.

http://pdaclub.pl/forum/automapa/aktualizacja-smart-routes/msg1498972/#msg1498972

Tutaj miałeś kilka przykładów : drogi krajowe, ekspresowe, lokalne. Tu chodzi o podejście do tematu.

Rozwiązaniem jest naniesienie dróg manewrowych na stacjach benzynowych i wtedy nikt nie będzie miał pretensji że na stacji jest wieczny korek - a nawet lepiej bo wszyscy pamiętamy akcje ze zjeżaniem na autostradach na MOP-y.

Zgłosiłem kilka stacji z naniesieniem dróg manewrowych - w następnej aktualizacji powinny się pojawić.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #533 dnia: Czerwiec 24, 2011, 13:02:53 »
Podziwiam twój optymizm - Też kiedyś tak myślałem.
Niestety to jest polska firma - więc działa według naszych narodowych wzorców etycznych w prowadzeniu biznesu

Podziwiam Twój brak obiektywizmu. Od kilku wersji to co jest omawiane na forum ma bardzo pozytywny wpływ na rozwój programu, map i SR.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2011, 13:10:51 wysłana przez jachraniak »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #534 dnia: Czerwiec 24, 2011, 14:45:25 »
Na zrzucie ekranu - zablokowana obwodnica Grodkowa

1. Blokada z Miplo.pl - wyżej
2. Po zaciągnięciu danych LD! droga jest automatycznie blokowana. - niżej

Widać że priorytet mają blokady z LiveDrive nad blokadami z miplo.

Gdyby tak działały blokady odcinków dróg  z wypadkami - ściągane z GDDKiA  - będzie bardzo dobrze.

Da się tylko trzeba to wykorzystać w programie!


*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #535 dnia: Czerwiec 24, 2011, 14:57:45 »
Gdyby tak działały blokady odcinków dróg  z wypadkami - ściągane z GDDKiA  - będzie bardzo dobrze.

Od dawna twierdzę, że to, co może przekonać użytkowników do do działania LD, to blokady.
Jak na razie się pojawiają, i to w lokalizacjach które mnie zaskakują. Jakieś pipidówki... Ale nadal nie blokują.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #536 dnia: Czerwiec 24, 2011, 15:05:09 »
Na Targeo.pl dodano statystyki (prognozy, pomiar)  dla wszystkich rodzajów dróg (powiatowe, gminne)

Edit: To był chyba tylko test ale fajnie wyglądało!
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2011, 16:49:58 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #537 dnia: Czerwiec 24, 2011, 22:47:25 »
Od kilku wersji to co jest omawiane na forum ma bardzo pozytywny wpływ na rozwój programu, map i SR.
A co takiego miało taki wpływ?
Zmuszenie użytkowników do korzystania z SR?
Byki w obsłudze GPS?
Przekombinowane dane SR?

W którym miejscu program, mapy, dane SR się tak rozwinęły?
Bo jeśli przez rozwój rozumiesz łatanie byków SR, sygnalizację świetlną czy etykiety ulic to sory...

Ostatnie ważne i pozytywne wydarzenie w historii AM to wprowadzenie APR (a minął już roczek).
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2011, 22:51:41 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #538 dnia: Czerwiec 25, 2011, 07:18:15 »
Ostatnie ważne i pozytywne wydarzenie w historii AM to wprowadzenie APR (a minął już roczek).
100% popieram Twoja opinie. Producent kpiny sobie robi z nas . Okey wprowadza nowe technologie, to chwala mu za to, ale niech bedzie uczciwy i napisze, chociazby na swojej stronie www, ze technologie te to poczatek dlugiej drogi i teraz sa one w fazie beta. A nie nie dosc, ze userzy sa oglupiani tekstami na www, to jeszcze nie ma swobodnego wyboru, czy chce sie je uzywac , czy nie :evil: Dziekuje za uwage  :P

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #539 dnia: Czerwiec 25, 2011, 07:56:44 »
Ochkarol Kondrad4x - nie zgadzam się wcale z wami.

Jeżdżę z AM po warszawie i okolicach i moim zdaniem dane SR tak jak i LD sprawuje się dobrze.
Z pewnością ma to odzwierciedlenie w ilości użytkowników korzystających z AM.
Nie winą producenta jest to że w Warszawie jest dużo więcej użytkowników AM niż w Lublinie
Działanie systemu LD bardziej zaskakuje mnie na plus niż moja intuicja i doświadczenie dotyczące utrudnień na danych odcinkach dróg.
AM jest moim zdaniem najlepszym  obecnie dla mnie"asystentem" w drodze, ale wszystkiego nie można przewidzieć i  zwalić tylko na program.
A u was chyba tak jest.
Co do rozwoju map to widzę że cały czas się coś uaktualnia, dochodzi etykiet ulic i numeracji - widocznie dla ciebie nie jest to ważne a dla większości zapewne jest.

Cytuj
Ostatnie ważne i pozytywne wydarzenie w historii AM to wprowadzenie APR (a minął już roczek).
Ile to było na forum jadu że wprowadzają te wszystkie niepotrzebne wodotryski, teraz zaktualizowali mapy i też jest źle.

Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2011, 08:04:27 wysłana przez morette »
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III