LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426631 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline tesbor

  • **
  • 242
  • Sprzęt: Galaxy sIII + Galaxy Note II
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #330 dnia: Maj 11, 2011, 10:30:12 »
sprawdzam AM godz. 10:27 pelna synchronizacja (MiploSync i Tr) - wezel A4/86 zielony i zolty - juz po giantycznym korku?

na Targeo widac ciagle miejsca zakorkowane (g.10:32)
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2011, 10:33:31 wysłana przez tesbor »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #331 dnia: Maj 11, 2011, 10:40:39 »
Nie sposób ocenić tak na 100% ale z tego co ja widzę to omija bardzo elegancko.

Wyznaczyłem początek trasy tam gdzie korek się zaczyna na obecną chwilę, czyli okolice Metalowców
a koniec tam gdzie się kończy czyli na Bielską.

4 zrzuty
szybka
wyłączony podgląd AM'Traffic
włączony podgląd AM'Traffic
krótka
wyłączony podgląd AM'Traffic
włączony podgląd AM'Traffic
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2011, 10:51:20 wysłana przez jachraniak »

*

Offline twinsen

  • ****
  • 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS Pocket Loox n560, Samsung i9000 Galaxy S
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #332 dnia: Maj 11, 2011, 10:51:18 »
Korek jest nadal, co wynika z relacji kolegów którzy wciąż spóźniają się do pracy, a mieli na 8/9/10 rano.
--
twinsen

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #333 dnia: Maj 11, 2011, 10:52:35 »
sprawdzam AM godz. 10:27 pelna synchronizacja (MiploSync i Tr) - wezel A4/86 zielony i zolty - juz po giantycznym korku?

na Targeo widac ciagle miejsca zakorkowane (g.10:32)

Przypatrz się danym w LiveDrive i Targeo.

Widzisz róznice w danych prezentowanych w Targeo i AM?

Bo ja tak. Więcej jest ich w AM.

*

Offline tesbor

  • **
  • 242
  • Sprzęt: Galaxy sIII + Galaxy Note II
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #334 dnia: Maj 11, 2011, 10:53:42 »
Po wyznaczeniu trasy pokazaly sie korki (czarne paski) - bez wyznaczenia mam "zielony" wezel A4/86.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #335 dnia: Maj 11, 2011, 18:59:09 »
A gdzie wtedy byłeś? (jaka była Twoja pozycja GPS,
albo jeślo miałeś wyłączony GPS gdzie był postawiony wskaźnik pozycji)
Może przedtem nie miałeś tego węzła w zasięgu ściąganych danych LD?
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #336 dnia: Maj 14, 2011, 15:50:18 »
Wypadek w Warszawie: http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,autobus-z-pasazerami-zjechal-ze-skarpy-ranni,199253.html

Targeo: korek na Dolince Służewieckiej



W AM LiveDrive pokazał korek dopiero około 15:45, czyli ponad godzinę po zdarzeniu.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #337 dnia: Maj 14, 2011, 16:11:03 »
Właśnie powiedzieli o tym w Trójce. LD działa - omija ładnie  :ok:

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #338 dnia: Maj 14, 2011, 19:00:36 »
Właśnie powiedzieli o tym w Trójce. LD działa - omija ładnie  :ok:
Widocznie jakaś bidula z AM wpakował sie w tamto piekiełko. Kolega wyzej napisal, ze LD obudzilo sie po godzinie od wypadku. Podziekujmy temu pechowcowi, co zaufał nawigacji z LD i pojechał w oko cyklonu, myśląc, że szybko dojedzie do celu  :E
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2011, 19:04:21 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #339 dnia: Maj 14, 2011, 21:27:18 »
Konrad a nie uważasz że mogli mieć włączony profil?

A może Ci co korzystali z LD wyznaczyli trasę krótką i tylko dlatego zostali przeczołgani?

A może ignorowali komunikaty o zmianie trasy bo "wiedzieli lepiej"?

A może jeden z drugim poszli po rozum do głowy i wyłączyli profil, włączyli LD jak już utkwili w korku i nie było najmniejszej szansy na objazd?

Wyznaczałem trasy szybkie z kilkoma startami i końcami w newralgicznych okolicach i za każdym razem bez problemu LD poradziło sobie z objazdem.

że zacytuję Twojego mentora
Cytuj
udanych przemyśleń
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2011, 21:37:07 wysłana przez jachraniak »

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #340 dnia: Maj 14, 2011, 21:43:29 »
A może Ci co korzystali z LD wyznaczyli trasę krótką i tylko dlatego zostali przeczołgani?

A może poszli do lasu  :mrgreen:

Cytuj
Wyznaczałem trasy szybkie z kilkoma startami i końcami w newralgicznych okolicach i za każdym razem bez problemu LD poradziło sobie z objazdem.

Wypadek miał miejsce około godziny 14:30.
Dane w Targeo były już o godzinie 15:25, a nawet wcześniej.
Dane w LD pokazały się między godziną 15:42 a 15:45.
Moja testowa trasa wyznaczona właśnie o godzinie 15:42 prowadziła pięknie przez zakorkowany i zablokowany odcinek. Dopiero kolejne pobranie danych traffic o godzinie 15:45 spowodowało poprowadzenie inną trasą. Czyli LD potrzebował ponad godzinę na reakcję. Przy czym w danych traffic nie było informacji o wypadku i zablokowanej ulicy, tylko informacja o spowolnieniu ruchu.

Trochę obiektywizmu.
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2011, 21:45:11 wysłana przez jerzu »
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #341 dnia: Maj 14, 2011, 22:18:51 »
Cytat: jerzu
Trochę obiektywizmu.
OK, spróbujmy, AM potrzebowała 1,5h żeby 'zobaczyć' ten wypadek.
Żeby spojrzeć na to zdarzenie przynajmniej trochę obiektywnie
spróbuj podać informacje o tym, jak szybko na nie zareagowały nawigacje
wyposażone w konkurencyjne technologie omijania korków:
TMC (Garmin, Navigon), Community Traffic (NE), HD Traffic (TT), ewentualnie inne.
Porównamy czasy i już będziemy w miarę obiektywnie powiedzieć
czy AM zareagowała już po półtorej godzinie, czy dopiero po tym czasie.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #342 dnia: Maj 14, 2011, 22:24:42 »
Porównamy czasy i już będziemy w miarę obiektywnie powiedzieć
czy AM zareagowała już po półtorej godzinie, czy dopiero po tym czasie.

To porównaj.

Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #343 dnia: Maj 14, 2011, 22:35:48 »
Żeby spojrzeć na to zdarzenie przynajmniej trochę obiektywnie
spróbuj podać informacje o tym, jak szybko na nie zareagowały nawigacje
wyposażone w konkurencyjne technologie omijania korków:
TMC (Garmin, Navigon), Community Traffic (NE), HD Traffic (TT), ewentualnie inne.
Porównamy czasy i już będziemy w miarę obiektywnie powiedzieć
czy AM zareagowała już po półtorej godzinie, czy dopiero po tym czasie.
Wiem, ze to nie do mnie byla kwestia, ale musze sie wtrącić, bo mojego mentora juz tu nie ma jak napisał samotny w wierze Jachraniak  :E . Więc tak, nawet gdyby sie okazało, że AM z ta godzina spóźnienia była najszybsza od pozostałych technologii, to co z tego. Godzina to godzina, jak dla mnie już po ptokach. A jeszcze w nawiązaniu do wypowiedzi Jachraniaka. Nie ważne czy ten co sie nadział i stał się źródełkiem miał trasę krótką czy profil czy poszedł na do lasu na siku-kupę, to fakt jest taki, że ktoś musiał zrobić pierwszy za frajera, żeby inni mogli zdarzenie ominąć, Nie obrazisz sie mam nadzieję, jeżeli pożyczę Ci, abyś to Ty kiedyś stał się takim źródełkiem stojąc ze swoim LD w jakimś karambolu, coby inni mogli to miejsce dzięki Tobie ominąć.   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #344 dnia: Maj 14, 2011, 22:43:42 »
jerzu staram się zrozumieć Twój punkt widzenia, ale jak czytam Twoje posty to odnoszę wrażenie że w Twojej ocenie LD będzie skuteczny wtedy, gdy informacje o utrudnieniach będą w AM szybciej niż na CB  do tej pory to tylko proteza :mrgreen:

Oczywiście też bym tak chciał. Ale nie miałem pretensji do Plusa, Ery czy Idei w czasach gdy zaczynali robić GSM że się reklamują tym, ze dają wolność i w ogóle, choć nie mieli pokrycia kraju. Takie były czasy...

Uważam, że co poniektórzy mają zbyt wygórowane oczekiwania...


*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #345 dnia: Maj 14, 2011, 23:02:34 »
jerzu staram się zrozumieć Twój punkt widzenia, ale jak czytam Twoje posty to odnoszę wrażenie że w Twojej ocenie LD będzie skuteczny wtedy, gdy informacje o utrudnieniach będą w AM szybciej niż na CB  do tej pory to tylko proteza :mrgreen:

Nie wymagam tego, aby LD był szybszy od CB, bo nigdy nie będzie. Ale dlaczego LD jest, w tym przypadku akurat minimum pół godziny, wolniejszy od targeo?
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #346 dnia: Maj 14, 2011, 23:13:15 »
Nie ważne czy ten co sie nadział i stał się źródełkiem miał trasę krótką czy profil czy poszedł na do lasu na siku-kupę, to fakt jest taki, że ktoś musiał zrobić pierwszy za frajera, żeby inni mogli zdarzenie ominąć, Nie obrazisz sie mam nadzieję, jeżeli pożyczę Ci, abyś to Ty kiedyś stał się takim źródełkiem stojąc ze swoim LD w jakimś karambolu, coby inni mogli to miejsce dzięki Tobie ominąć.   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hmm... ja rozumiem, ze pewne stwierdzenia na stronie AM wychwalajace system Traffic moga denerwowac, choc ja na "marketingowy belkot" juz raczej nie reaguje i dotyczy to roznych firm - popatrzcie co sie dzieje w reklamach w TV/Radiu/Internecie, przeciez pewne stwierdzenia, to jawne klamstwo, ktore tlumaczy sie niedomowieniem czy "gwiazdka".

Tyle tylko... odrzucajac juz "reklamy", nie rozumiem jak mozna oczekiwac, ze Traffic bedzie kiedys w 100% skuteczny? Czy jesli 5 samochodow przed nami zdarzy sie wypadek, a nam uda sie wyhamowac, to tez beda pretensje, ze AM tego nie przewidziala i musielismy stac? Analogiczny traffic konkurencyjnych firm tez nigdy nie bedzie w 100% skuteczny. Niedopuszczalne jest zeby taki system omijal wyimaginowane korki, ale pewne opoznienie realnych utrudnien jest nieodzowne. Raz ja bede "informatorem", ktory utknie, ale dzieki temu inni unikna zatoru drogowego, a innym razem, to mi sie uda zaoszczedzic troche czasu. Jezeli to jest "frajerstwo", to wystarczy wylaczyc LD.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #347 dnia: Maj 14, 2011, 23:16:36 »
Ja nie oceniam LD w stosunku do innych systemów. Oceniam pod kątem papki marketingowej, jaką karmi nas Aqurat o AM'Traffic.
I dopóki ta technologia będzie tak przedstawiana zawsze będę się czepiał, że blokada jest dopiero po godzinie.

I nie oczekuję, że LD uchroni mnie przed korkiem, który zrobił się kilka-kilkanaście minut przed moim przybyciem na zablokowane miejsce. Ale godzina czy półtorej? Z radia można się dowiedzieć.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #348 dnia: Maj 14, 2011, 23:30:50 »
Raz ja bede "informatorem", ktory utknie, ale dzieki temu inni unikna zatoru drogowego, a innym razem, to mi sie uda zaoszczedzic troche czasu. Jezeli to jest "frajerstwo", to wystarczy wylaczyc LD.
Sorki słowo frajerstwo było nie na miejscu, tzn pisząc frajer miałem w domyśle naiwny, który jadąc z włączonym LD zapewne oczekiwał i słusznie wsparcia od tego systemu w momencie zaistnienia duzego zatoru na drodze , a tak naprawdę stał się źródełkiem, dzięki któremu inni mogli omijać zator. Nie wiem mi po prostu w głowie sie nie mieści, że można wymyśleć system omijania korków, który ma bazować tylko na użytkownikach poruszających się po drodze z AutoMapą. Przecież to śmierdzi amatorką na kilometr. Dobra przestaje bić pianę, bo wiadomo, że podział jest tak widoczny, że nikt nikogo nie przekona do swojej racji. Dobranoc.

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #349 dnia: Maj 14, 2011, 23:59:56 »
Amatorka to chyba zle slowo, ale taka beta jak najbardziej. Gdy system bedzie sprawdzony/poprawiony/unowoczesniony i zacznie dzialac w znacznie wiekszym stopniu niz obecnie, stanie sie platnym dodatkiem.

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #350 dnia: Maj 15, 2011, 07:04:36 »
Amatorka to chyba zle slowo, ale taka beta jak najbardziej. Gdy system bedzie sprawdzony/poprawiony/unowoczesniony i zacznie dzialac w znacznie wiekszym stopniu niz obecnie, stanie sie platnym dodatkiem.
LD z mojego doświadczenia, to zazwyczaj były to tylko niespodzianki w postaci nieuzasadnionej nagłej zmiany trasy. Będę obserwował sobie wpisy kolegów na forum. Jak zobaczę, że naprawdę "coś się ruszyło" w temacie, to wrócę pewnie do używania programu, a teraz to dla mnie szkoda nerwów. Miłej niedzieli.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2011, 09:43:07 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #351 dnia: Maj 15, 2011, 11:50:02 »
... Jak zobaczę, że naprawdę "coś się ruszyło" w temacie, to wrócę pewnie do używania programu...
Jeśli tylko poprawiliby SR to spokojnie możnaby AM ufać. LD można (póki co ;) ) wyłączyć a i tak żaden inny soft nie oferuje lepszego systemu online.

Żeby nie było. Powyższe nie znaczy, że LD nie należy krytykować.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #352 dnia: Maj 15, 2011, 13:59:59 »
Sarkanie na LD nie jest niczym szczególnym. Poczytajcie fora o TT HD Traffic.
"TT HD is worthless." "The many disappointments have made the HD Traffic almost meaningless." "Because it's rubbish."
To wybrane (tendencyjnie) opinie z jednego tylko wątku, z jednego z forów (yourtomtom.com).
Wyobrażam sobie, co działo by się tutaj, gdyby za usługę LD trzeba było płacić. Jakieś marne 200 PLN rocznie. Byłaby wirtualna rzeź.

Nowoczesne technologie rodzą się w bólach. Nie tylko twórców, także użytkowników. Wszystkie przechodzą przez okres chorób wieku dziecięcego. Bądźmy tego świadomi.
Ja zacytuję tylko dwa znane powiedzenia Arthura C. Clarke'a.
"Każda dostatecznie zaawansowana technologia niczym specjalnym nie różni się od magii."
"Każdą rewolucyjną ideę można podsumować trzema fazami:
– to niemożliwe, nie będę marnować czasu
– to możliwe, ale nie warte zachodu
– mówiłem przez cały czas, że to był dobry pomysł."

Dedykuję użytkownikom wszystkich systemów traffic, nie tylko AM LD.

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #353 dnia: Maj 15, 2011, 14:19:51 »
Tak, pomysł bardzo dobry, ale myślę, że na tym poziomie dopracowania nie powinien być jeszcze udostępniany. Moim zdaniem dlatego, że jedyną dużą skuchą AM jest właśnie NIEPRZEWIDYWALNOŚĆ.  pozdr

*

Dżeju

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #354 dnia: Maj 15, 2011, 14:28:40 »
Można i płacić ze 3 marne stówki, za coś co działa poprawnie. Obecnie to jest forma testów ( niekończących się zresztą),  na czy też przez, użytkowników, no i bez przesady z tą zaawansowaną technologią. 

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #355 dnia: Maj 15, 2011, 14:30:18 »
Wyobrażam sobie, co działo by się tutaj, gdyby za usługę LD trzeba było płacić. Jakieś marne 200 PLN rocznie. Byłaby wirtualna rzeź.

200 zł. to mało realna cena za taką usługę, a IMHO byłby to strzał we własną stopę Aquratu. NaviExpert ze swoim CT, czy jak to się tam nazywa, kosztuje rocznie 99 zł.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2011, 14:32:01 wysłana przez jerzu »
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #356 dnia: Maj 15, 2011, 14:41:45 »
Tych cen nie ma co porownywac... NE wymaga polaczenia z internetem zeby same mapy sciagnac, wiec sa to dodatkowe koszty - nie biorac pod uwge juz informacji o trafficu. Wydaje mi sie, ze NE z zalozenia musi byc tanszy, zeby zainteresowac klientow. W pelnym rozrachunku i tak klienci zaplaca wiecej niz 99zl rocznie, choc nie wszystko trafi do kieszeni producenta NE.

Poza tym przez 7 dni testowalem ich traffic... wiem, ze to bardzo krotko, ale "szalu" nie ma. Lepsi od AM Traffic moim zdaniem nie sa.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #357 dnia: Maj 15, 2011, 15:49:39 »
Można i płacić ze 3 marne stówki, za coś co działa poprawnie. Obecnie to jest forma testów ( niekończących się zresztą),  na czy też przez, użytkowników,
Mówisz o TT HD Traffic, czy o AM LD?

no i bez przesady z tą zaawansowaną technologią.
Pewnie, przecież wszyscy to mają.

200 zł. to mało realna cena za taką usługę, a IMHO byłby to strzał we własną stopę Aquratu. NaviExpert ze swoim CT, czy jak to się tam nazywa, kosztuje rocznie 99 zł.
Pisząc 200 PLN miałem na myśli 50 Euro za TT HD Traffic. AM nie stać ani na taką technologię jak HD, ani - marketingowo - na żądanie dziś jakiejkolwiek opłaty. Nawet gdyby miało to dziś kosztować 10 zł extra rocznie, to i tak poczytane byłoby za przekręt stulecia.
A na forach TomToma faceci płacą za HD i piszą tylko, że słabo działa (miejscami). Nie oskarżają nikogo o wyłudzenia, gwałt na userach, czy pazerność i chamstwo korporacji wartej półtora miliarda Euro. Nikt też nie mówi, że 10% użytkowników TT, którzy są dostarczycielami danych do TT HD to jelenie i frajerzy.

Ja dziś jeżdżę na NE z CT, bo nic bardziej sensownego na Androida nie widzę. Miewam dziesiątki porażek, które zgłaszam supportowi, ale nie przyszło by mi na myśl, żeby stale siedzieć w dziale NE PDAclubu i po każdym failu w podróży puszczać na forum pawia i pisać jak to mnie okradli.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #358 dnia: Maj 15, 2011, 16:09:52 »
... ale nie przyszło by mi na myśl, żeby stale siedzieć w dziale NE PDAclubu i po każdym failu w podróży puszczać na forum pawia i pisać jak to mnie okradli.
Bez przesady  :mrgreen:
Nikt nikogo nie okrada, bo LD mamy za free.
Krytykujemy jedynie słabe działanie tej technologii, reklamowanej jako stuprocentowe panaceum na korki.

Zresztą obecnie największym problemem AM nie jest LD a SR (moim zdaniem)
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #359 dnia: Maj 16, 2011, 11:22:25 »
Nie wiem mi po prostu w głowie sie nie mieści, że można wymyśleć system omijania korków, który ma bazować tylko na użytkownikach poruszających się po drodze z AutoMapą. Przecież to śmierdzi amatorką na kilometr.
Czy jesteś pewien, że LD bazuje tylko na użytkownikach? Bo np. CT Online Naviexperta korzysta także z danych dostarczanych przez system monitoringu samochodów flotowych firmy AutoGuard:  http://lokalizacja.info/aktualnosci-i-artykuly/aktualnosci/partnerstwo-naviexpert-i-autoguard.html?at=3 Inna sprawa, że CT Online nie umie tych danych należycie przetwarzać i np. potrafi wykryć korek, ale całkowitego zatoru już nie. Przy opisie Targeo Traffic http://www.targeo.pl/_omijamy_korki_z_targeo.html była informacja, że dane są czerpane z kilku źródeł, w tym także z samochodów flotowych z monitoringiem GPS. Zakładam, że AM i Targeo współpracują obustronnie, tzn. dane z Targeo są przekazywane także do AM. Być może szybkość komunikacji szwankuje, ale zasada wielu źródeł niezależnych od użytkowników nawigacji jest chyba zachowana.
Edit:
Z http://www.automapa.pl/?PEI=10866&article_id=230607 wynika, że istotnie źródeł jest więcej: "Znaczne zwiększenie ilości danych LiveDrive! wynika z dwóch głównych czynników. Z jednej strony, sukcesywnie pozyskujemy kolejne, nowe źródła dostarczające informacje drogowe w czasie rzeczywistym, a z drugiej odnotowujemy, wraz z wiosennym ożywieniem ruchu drogowego, przyrost użytkowników wykorzystujących technologię LiveDrive! w codziennej jeździe.” – powiedział Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2011, 16:03:38 wysłana przez kasia76 »