A.
Wygrana jest bitwa...
Widzę jednak, że nasze pisma wpłynęły na Aquart mobilizująco ![wredny :]](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/squaresmile.png)
No proszę jaka megalomańska postawa 
Ciekawe jak wykażecie, że to akurat wasze działania, a nie zwyczajne zgłoszenia problemu
kierowane przez użytkowników do supportu spowodowały jego rozwiązanie.
...
Pisząc "wygrana bitwa a nie wojna" odniosłem się do radosnego stwierdzenia:
Rozumiem że temat został doprowadzony do szczęśliwego finału. 
...
Po prostu dla mnie nie jest to finał sprawy i tyle. Nie będę więc ogłaszał końca wątku.
B. ja nie napisałem, że dzięki mnie coś zostało załatwione. Napisałem, że został zamknięty pewien rozdział problemu / historii.
c. odnosząc się do wypowiedzi nocnegoMarka zawierającej "wyliczenie strat":
Nie zamierzam zapominać o brak dostępu i rekompensacie za ten czas gdy go nie było.
My wystąpiliśmy o przedłużenie czasu posiadania aktywnej licencji o dokładnie tyle samo dni co brak dostępu ...
Dopiero sukces powyższy daje mi powód do odstąpienia od planów powiadamiania UOKIK itd.
Rekompensata powiadasz...
dostałeś dane SR 2 tygodnie później niż ci, co mieli licencję PL. No to policzmy:
rok subskrypcji wersji EU kosztuje 149zł, więc za 2 tygodnie będzie jakieś 6.20 zł.
Taka byłaby wartość rekompensaty za całkowity brak możliwości korzystania z programu,
ale przecież korzystać z programu mogłeś, miałeś tylko trochę starsze dane statystyczne
dotyczące średnich prędkości na drogach, jaki to stanowiło procent uszczerbku
na funkcjonalności programu 3%? 5%? 15%? Przelicz to sobie na wartość rekompensaty.
Owszem miałeś też dyskomfort psychiczny, który polegał na tym, że czułeś się gorzej traktowany...
Czy jednak da się to podciągnąć pod bezprawną praktyka przedsiębiorcy
z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów?
(tym właśnie mówiąc oględnie zajmuje się UOKiK)
oraz wypowiedzi:
....
A tak poważnie - uważam że decydujące znaczenie miał ten wątek.
Bo żądania rekompensaty to już wykazał nMarek że są śmieszne.
Mylnie obaj uważacie, że w moim ewentualnym zgłoszeniu o UOKIK byłby poruszony temat strat.
Być może zasygnalizowałbym ten problem w odniesieniu do swoich strat przekładając go na resztę osób podsiadających licencję.
Ale zapomnieliście, że postępowanie prowadzone przez UOKIK to
nie postępowanie sądowe.
Od rozstrzygania czy ja ponosiłem stratę czy nie są sądy. Najlepiej w tym przypadku wystąpić z postępowaniem zbiorowym.
Natomiast w zgłoszeniu do UOKIK zawarłbym poniższe tematy w odniesieniu do całej historii:
- zapisy licencyjne w kontekście:
* możliwości zapoznania się przez kupującego nową licencję lub przedłużenie (w przypadku ich zmiany) przed dokonaniem zakupu z treścią licencji - dot. wszystkich kanałów sprzedaży.
* sama treść zapisów licencyjnych w odniesieniu do tematu rejestru klauzul niedozwolonych.
* proces reklamowania / dochodzenia roszczeń wobec producenta po uznaniu zapisów licencyjnych za prawidłowe lub nie.
UOKIK nie zajmuje się problemami pojedynczego klienta. Od tego są federacje konsumentów czy też sądy i instytucje pozwów zbiorowych.
Wskazywany przeze mnie departament UOKIK zajmuje się:
"Podstawowym zadaniem departamentu jest kształtowanie i realizowanie rządowej polityki konsumenckiej. Główne narzędzie stanowi prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Departament inicjuje ponadto prace legislacyjne nad tworzeniem i nowelizacją przepisów dotyczących konsumentów.
Do kompetencji Departamentu Polityki Konsumenckiej należy ponadto wytaczanie (w porozumieniu z Departamentem Prawnym) powództw o uznanie postanowień wzorców umownych za niedozwolone. DDK ponadto prowadzi rejestr klauzul. "
http://www.uokik.gov.pl/departamenty_uokik.php#faq533Jeśli UOKIK po zbadaniu zgłoszenia wykazałby, że licencja zawiera zapisy niedozwolone lub / oraz sposób jej poznania przez klientów kupujących Automapę jest nieprawidłowy to z urzędu producent może zostać ukarany decyzją administracyjną oraz przymuszony do usunięcia, delikatnie mówiąc "błędów".
Na podstawie rozstrzygnięć UOKIK można błędzie dochodzić przed sądem swoich racji. Po prostu taka ewentualna decyzja będzie przemawiać na stronę skarżących producenta.
Połączone: [time]Luty 11, 2011, 14:04:17[/time]
I małe przeprosiny dla wszystkich, którzy czują się zawiedzeni nie wydaniem jeszcze wersji AM z zaimplementowanym modułem miplo.
Bardzo przepraszam Was wszystkich, że przez między innymi moje narzekania w tym wątku tak wielka firma odsunęła wszystkich programistów od pisania nowego wodotrysku /miplo w AM/ i testowania wersji alfa tego rozwiązania i przesunęła ich do rozwiązywania "moich prywatnych problemów".