Kategoria bankomaty 24 H

  • 75 Odpowiedzi
  • 11202 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 20, 2009, 15:39:24 »
Cytat: ppepe
Tyle tylko, że jak chłopcom nie pasuje most "staruszka" to nikt ich nie zmusza do jego pielęgnowania.
Nie rozumiem czemu chłopcy roszczą sobie prawo do decydowania o losach mostu, skoro właścicielem jest nadal "staruszek".
Niech idą na dawny most - nazwijmy go społeczny - skoro stoi zabiedzony i jego pielęgnują, malują, pucują itp.
A jak chcą korzystać z mostu "staruszka" - nazwijmy go komercyjny - to niech stosują się do zasad "staruszka" - właściciela.
Czemu narrator uważa, że "staruszek" nie ma prawa mieć swoich planów co do losów swojego mostu.

Dobrze wiesz, że staruszek rozebrał konstrukcję nośną starego mostu.
Poza tym staruszek może mieć plany jakie tylko sobie wymarzy i narratorowi nic do tego,
póki należycie wywiązuje się z niektórych swoich zobowiązań.
Tu narratora intersują wyłącznie te, które jego i reszty chłopaków bezpośrednio dotyczą.

A tak się składa że i chłopcy i narrator mają swoje działki w gminie z którą staruszek podpisał umowę
na mocy której nieszkańcy gminy, płacący podatek gruntowy mają bezpłatnie i swobodnie,
czyli tak jak im wygodnie korzystać z tego mostu.
Za to staruszkowi płaci gmina, a płaci z zebranych od chłopaków funduszy z podatku gruntowego.
I z tej umowy zdaniem narratora staruszek nie do końca się wywiązuje.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 20, 2009, 16:55:14 »
Dobrze wiesz, że staruszek rozebrał konstrukcję nośną starego mostu.
Poza tym staruszek może mieć plany jakie tylko sobie wymarzy i narratorowi nic do tego,
póki należycie wywiązuje się z niektórych swoich zobowiązań.
Tu narratora intersują wyłącznie te, które jego i reszty chłopaków bezpośrednio dotyczą.

A tak się składa że i chłopcy i narrator mają swoje działki w gminie z którą staruszek podpisał umowę
na mocy której nieszkańcy gminy, płacący podatek gruntowy mają bezpłatnie i swobodnie,
czyli tak jak im wygodnie korzystać z tego mostu.
Za to staruszkowi płaci gmina, a płaci z zebranych od chłopaków funduszy z podatku gruntowego.
I z tej umowy zdaniem narratora staruszek nie do końca się wywiązuje.

Drogi Bajkopisarzu.  :)
Po przeczytaniu Twojej bajki moim konsultantom od spraw bajek - lat 4,5 oraz 3/12 - napiszę tylko, że nie znalazła ona, spodziewanego zapewne przez Ciebie, zainteresowania wśród słuchaczy.
Konsultant stwierdził - Nudy! i udał się do ważniejszych zajęć jak np. walka ze złymi potworami, który opanowali podstępnie garaż staruszka i chcą mu okna zamalować (bez skojarzeń personalno - realnych proszę).  :wink:
Moja druga konsultantka po wysłuchaniu ograniczyła się do ziewnięcia i zajęła się walką z misiem.
Proponuję abyś zaprzestał tworzenia marnych gatunkowo dzieł literackich.


Na koniec:
Próbowałem zainteresować Twoją bajką inną grupę wiekową myśląc, że może bajka ma jakieś ukryty sens i tylko ktoś z wyższym wykształceniem ją zrozumie.
Moja główna konsultantka stwierdziła, że, "mam jej d... nie zawracać i wszystko co tu piszę to dla niej są pierdoły" oraz, że mogę ją zacytować.

Uwaga!
Całość powyższej wypowiedzi napisałem ja - PPepe - jako osoba prywatna i wyraża ta wypowiedź moje oraz moich konsultantów prywatne poglądy na poruszane tematy.

Pozdrawiam.

*

Offline bazi22

  • ****
  • 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 20, 2009, 18:21:50 »
Więc po kolei.
1) Krytyka administracji MIPLO - uprawniona czy nie:

Cytat: list od administracji MIPLO
Prawo do krytyki i swobodnego wyrażania myśli ma każdy człowiek w szczególności użytkownik/moderator a Miplo, jego Administracja ani Operator nie mają na celu ograniczanie komukolwiek tego prawa.

Szanujemy każdą opinię nawet jeśli przybiera ona formę ostrej krytyki.
Elementy poddawane krytyce traktujemy jako pole do poprawy i zmian oraz barometr oczekiwań użytkowników. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy wdzięczni naszym użytkownikom i moderatorom za każdą uwagę, pomysł, ideę.
Niestety nie wszystkie z zaproponowanych pomysłów jesteśmy w stanie zrealizować ad-hoc lub terminie jakiego oczekiwaliby autorzy tychże pomysłów ze względu na nasze plany rozwoju serwisu i trwające w związku z tym prace. Każdy sensowny pomysł analizujemy i zapisujemy na naszej liści TODO, która dzięki Waszej aktywności zapełnia się wciąż nowymi tematami.

Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl

Z poważaniem,
 Support
 www.miplo.pl

Powyższa odpowiedź rozwiązuje zarzut o nieuprawnionej krytyce MIPLO.

2. Postawiony przeze mnie zarzut o braku wsparcia ze strony supportu MIPLO.

Mysle ze najlepsza odpowiedzia jest ilosc punktow oczekujacych w serwisie w kategoriach bez moderatorow - tak bardzo support udziela wsparcia, ze nie ma czasu zajmować się wlanym serwisem. Pominę zupełnie fakt notoryczny w moim przypadku fakt nieodpowiadania na złożone propozycje. Zaakceptowane, nie zaakceptowane (dlaczego). Brak wsparcia supportu objawia się również brakiem platformy dyskusyjnej dla moderatorów i użytkowników, czy tez dziwna ?obawa? przed wypowiadaniem się administracji na jedynym i niezależnym forum dotyczącym MIPLO.

Odnoszę wrażenie, ze MIPLO robi wszystko aby utrudnić działanie moderatorom:
- brak np wewnętrznego forum;
- brak możliwości wybrania wyświetlania kilku (nie wszystkich) kategorii na mapie
- usuniecie z serwisu opisu kategorii - jeszcze rok temu moderator kategorii mógł stworzyć opis kategorii, określając miedzy innymi wymagania odnośnie opisów, nazewnictwa czy wskazując jakie punkty należy umieszczać w kategorii. Wtedy w kategorii "wysepki" był zapis, ze nie umieszcza się tam wysepek w obrębie skrzyżowania, czy tez pasów oddzielających jezdnie o przeciwnych kierunkach ruchu - teraz brak tego ograniczenia. W kategorii sygnalizacja świetlna był zapis, ze należy umieszczać tylko jeden punkt za każde skrzyżowanie, a najlepiej umieszczać tylko sygnalizatory poza skrzyżowaniami. Jaki jest efekt braku tych zapisów obecnie widać.

3. Kwestia żerowania na PDAClubie

Nie da się ukryć, ze na forum PDAClub'u toczy się dyskusja na temat działania AutoMapy, serwisu, propozycji zmian, jego wad etc. etc. Udzielane tez jest wsparcie techniczne - nikt nie jest w stanie ocenić ile problemów zostało rozwiązanych, dzięki temu ze ktoś tu opisał rozwiązanie danego problemu. Gdyby tego forum nie było - z każdym problemem należałoby mailować do supportu i to każda osoba z osobna. Jak się można domyślać powodowało by to z pewnością zablokowanie supportu, zwłaszcza po wydaniu nowych wersji AutoMapy, MiploSynca. Tak wiec support odnosi korzyść z istnienia forum PDAClub'u.
Nie da się również ukryć, ze zarówno Aqurat jak i MIPLO korzystają ze zgłoszonych tu uwag, ale tak jakby anonimowo - bo nie maja się zamiaru wypowiadać czy tez udzielać pomocy w problemach dotyczących ich produktów zgłoszonych na jedynym forum dotyczącym tych produktów.

według mnie to żerowanie na pracy innych, w dodatku społecznej. Nie miałbym pretensji jeśli istniało by forum "fabryczne" MIPLO lub AutoMapy, lub gdyby przedstawiciele Aqurat i MIPLO wypowiadali sie na tym forum.


Tyle tylko, że jak chłopcom nie pasuje most "staruszka" to nikt ich nie zmusza do jego pielęgnowania.
Nie rozumiem czemu chłopcy roszczą sobie prawo do decydowania o losach mostu, skoro właścicielem jest nadal "staruszek".
Niech idą na dawny most - nazwijmy go społeczny - skoro stoi zabiedzony i jego pielęgnują, malują, pucują itp.
A jak chcą korzystać z mostu "staruszka" - nazwijmy go komercyjny - to niech stosują się do zasad "staruszka" - właściciela.
Czemu narrator uważa, że "staruszek" nie ma prawa mieć swoich planów co do losów swojego mostu.

A na koniec moja wersja bajeczki.

Gdzieś nad rzeczka dyskutowała grupka jakby tu usprawnić przeprawianie się przez rzeczkę. Spośród wielu propozycji staruszek usłyszał, ze można by zbudować most. I zbudował go, przy współudziale innych. Następnie jeszcze większa grupa wspólnie dbała o ten most. Most był dostępny dla wszystkich. Po pewnym czasie staruszek zauważył, ze na przeprawie można by zarobić. Ogłosił zatem, ze zbuduje nowy, lepszy most. I tak zrobił - stworzył nowy most, a stary zburzył. Tylko ze z nowego mostu już wszyscy korzystać nie mogą (choć obiecywał inaczej) - dopuszczenie zostali tylko jeżdżący furmankami, dla pieszych, rowerzystów, motocyklistów i innych miejsca tam nie ma, nawet za dodatkowa oplata.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2009, 21:04:05 wysłana przez bazi22 »
Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 20, 2009, 20:29:09 »
1) Krytyka administracji MIPLO - uprawniona czy nie:
Cytat: Administracja MIPLO
Prawo do krytyki i swobodnego wyrażania myśli ma każdy człowiek w szczególności użytkownik/moderator a Miplo, jego Administracja ani Operator nie mają na celu ograniczanie komukolwiek tego prawa.

Szanujemy każdą opinię nawet jeśli przybiera ona formę ostrej krytyki.
Elementy poddawane krytyce traktujemy jako pole do poprawy i zmian oraz barometr oczekiwań użytkowników. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy wdzięczni naszym użytkownikom i moderatorom za każdą uwagę, pomysł, ideę.
Niestety nie wszystkie z zaproponowanych pomysłów jesteśmy w stanie zrealizować ad-hoc lub terminie jakiego oczekiwaliby autorzy tychże pomysłów ze względu na nasze plany rozwoju serwisu i trwające w związku z tym prace. Każdy sensowny pomysł analizujemy i zapisujemy na naszej liści TODO, która dzięki Waszej aktywności zapełnia się wciąż nowymi tematami.

Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl

Z poważaniem,
 Support
 www.miplo.pl

To jest cytat z jakiegoś regulaminu ze stony Miplo, czy kopia z korespondencji?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2009, 20:39:03 wysłana przez igab »

*

Offline bazi22

  • ****
  • 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #64 dnia: Styczeń 20, 2009, 20:31:54 »
To jest kopia dosłowna maila, który otrzymałem w odpowiedzi na swoje pytanie.

Chciałbym nadmienić dla ppepe, ze nie znajduje tam słowa przygany za dopisanie "24h" do nazw punktów.  :mrgreen: MSPANC
Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #65 dnia: Styczeń 21, 2009, 02:48:00 »
To jest kopia dosłowna maila, który otrzymałem w odpowiedzi na swoje pytanie.

Chciałbym nadmienić dla ppepe, ze nie znajduje tam słowa przygany za dopisanie "24h" do nazw punktów.  :mrgreen: MSPANC


Muszę chyba zacząć pisać do Ciebie Kolego dużymi literami z włączoną funkcja BOLD abyś załapał mój przekaz.



Czy Ty naprawdę nie widzisz czy tylko udajesz, że nie widzisz różnicy między:

a. wystąpieniem do właściciela o decyzję w jakieś konkretnej sprawie dot. zmiany i w kolejnym kroku ogłoszeniem tej decyzji użytkownikom i dalszym jej wdrażaniu w życie;

b. konsultacjami społecznymi na otwartym forum na temat ww. sprawy bez udziału właściciela, następnie samodzielnym podjęciem decyzji i jej wdrożeniem bez jego informowania oficjalnego?

Czy coś cię tu nie razi?  :S


Co Ci napisał Support?
Masz prawo się wypowiadać, masz prawo do własnego zdania.
Przecież to było i jest oczywiste.
Źle postawione pytanie - pytania.
Źle, ponieważ zapewne czujesz, że coś jednak w Twoim postępowaniu było nie tak, jak powinno być.

Pytania powinny być następujące:


Czy masz prawo decydować o tym, o czy samodzielnie zdecydowałeś nie informując właściciela i opierając się jedynie na wypowiedziach kilku osób?

To jest najważniejsze pytanie.

I drugie:
Czy informując publicznie o pewnych danych np: zasadach działania bazy, sposobie funkcjonowania itd. itp., ogólnie danych do których ma dostęp jedynie moderator, osoba ta staje w sprzeczności z regulaminem? W szczególności z punktem IV pkt5. Warunków użytkowania.



W temacie Twojego pokrętnego sposobu usprawiedliwiania własnych wypowiedzi.
Napisze tylko, że jesteś mistrzem w wyszukiwaniu usprawiedliwień.
Pamiętaj tylko, że słowa już padły i to w określonym czasie i kontekście.

Gdybyś był człowiekiem honoru, to napisał słowo "Przepraszam", a nie pokrętnie budował usprawiedliwienie.
Usprawiedliwienie na zasadzie: nie odpisują na moje listy -  :(  nie zatwierdzają punktów -  :( więc im napiszę, że są tacy a owacy i to publicznie.



W temacie żerowania:
Dobry człowiek z ciebie. Masz takie dobre serduszko. Martwisz się o obie firmy pisząc, cyt.: "Jak się można domyślać powodowało by to z pewnością zablokowanie supportu, zwłaszcza po wydaniu nowych wersji AutoMapy, MiploSynca."
To ja, gruboskórny, zły PPepe zapytuje - A co cię to obchodzi - to przecież ich problem?

1. Producent AM udziela wsparcia poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z odpowiednim działem.
2. Operator bazy Miplo udziela wsparcia poprzez kontakt mailowy.

Dziwię się po przeczytaniu Twojej wypowiedzi, że nie zgłosiłeś się do najbliższej prokuratury czy izby skarbowej z zawiadomieniem o popełnieniu przestępstwa przez obie instytucje.  :) Z Twojego sposobu rozumowania i pojmowania świata wynika, że obie instytucje zarobiły, a raczej zaoszczędziły kupę kasy, jednocześnie nie wykazując jej w zeznaniach i nie płacąc podatku.
To jest przestępstwo karno-skarbowe.


Na tematy bajki
od czasu stwierdzenia synka - NUDA! - się nie wypowiadam.


Na koniec:
Mam nadzieję drogi Kolego, że dotarło do Ciebie, że:
- to właściciela piaskownicy i łopatek  należy spytać o opinię czy możesz zmienić zasady podczas zabawy w piasku.
- na forum publicznym można zbierać opinię na dany temat / pomysł, ale decyzję podejmuje zawsze właściciel piaskownicy i łopatek.
- wolność wypowiedzi i z niej wynikające prawo do krytyki to jedno, a stosowanie się do zasad (regulaminów), na które dobrowolnie się zgadzasz, to drugie.

Oraz co najważniejsze: cyt. z listu, który otrzymałeś: "Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl".

Więc zanim wyskoczysz z kolejnymi, jestem o tym głęboko przekonany, rewelacyjnymi pomysłami napisz na adres:
                                                                    support@miplo.pl


Pozdrawiam wszystkich.

*

Offline bazi22

  • ****
  • 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #66 dnia: Styczeń 21, 2009, 18:31:24 »
Cytat: ppepe
Czy Ty naprawdę nie widzisz czy tylko udajesz, że nie widzisz różnicy między:

a. wystąpieniem do właściciela o decyzję w jakieś konkretnej sprawie dot. zmiany i w kolejnym kroku ogłoszeniem tej decyzji użytkownikom i dalszym jej wdrażaniu w życie;

b. konsultacjami społecznymi na otwartym forum na temat ww. sprawy bez udziału właściciela, następnie samodzielnym podjęciem decyzji i jej wdrożeniem bez jego informowania oficjalnego?

Widze różnicę. Do właściciela o decyzje występowałem kilka razy - odpowiedzi nie uzyskałem. Tak wiec sam postanowiłem dopisać w nazwach punktów "24h". Po fakcie zapytałem kilkukrotnie support czy powinienem przywrócić stan poprzedni - odpowiedzi nie uzyskałem.

Za próbę poprawy funkcjonalności serwisu przepraszam.

BTW. Support z własnej woli nie chce uczestniczyć w żadnych konsultacjach.

Cytat: ppepe
I drugie:
Czy informując publicznie o pewnych danych np: zasadach działania bazy, sposobie funkcjonowania itd. itp., ogólnie danych do których ma dostęp jedynie moderator, osoba ta staje w sprzeczności z regulaminem? W szczególności z punktem IV pkt5. Warunków użytkowania.

Myślę ze nie złamałem pkt. IV.5

Cytat: Warunki użytkowania
5. Użytkownicy są odpowiedzialni za utrzymanie w tajemnicy przekazanych im informacji dających dostęp do osobistych części Usług i/lub Produktów. W szczególności dotyczy to haseł, programów komputerowych oraz adresów URL, które użytkownik powinien specjalnie chronić. Udostępnianie tych danych w jakiejkolwiek formie, w tym w sieci Internet, celowe lub przypadkowe, może spowodować zablokowanie konta użytkownika i stanowi złamanie Warunków użytkowania.

ponieważ dotyczy on przekazywania informacji dających dostęp do osobistych części usług/produktów. Czyli obecnie wydaje mi sie ze chodzi i loginy, hasła etc. Nie ujawniłem żadnych informacji pozwalających uzyskać dostęp do MIPLO.



Cytat: ppepe
W temacie Twojego pokrętnego sposobu usprawiedliwiania własnych wypowiedzi.
Napisze tylko, że jesteś mistrzem w wyszukiwaniu usprawiedliwień.
Pamiętaj tylko, że słowa już padły i to w określonym czasie i kontekście.

Gdybyś był człowiekiem honoru, to napisał słowo "Przepraszam", a nie pokrętnie budował usprawiedliwienie.
Usprawiedliwienie na zasadzie: nie odpisują na moje listy -  :(  nie zatwierdzają punktów -  :( więc im napiszę, że są tacy a owacy i to publicznie.

Moje te wszystkie "pokrętne" usprawiedliwienia nie dotyczą wprowadzonych samowolnie zmian, a dotyczą krytyki działania supportu.

Zwróć uwagę ze ja nie napisałem jaki support - stwierdziłem jedynie ze nie udziela wsparcia moderatorom i użytkowników w takim zakresie jaki to jest możliwe.

Cytat: ppepe
1. Producent AM udziela wsparcia poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z odpowiednim działem.

A na odpowiedz czeka się kilka dni nieraz - a wiele osób nie pisze do supportu bo rozwiązanie swoich problemów znajdują na forum PDAClubu - a dlaczego nie na forum AutoMapy - przecież ich pracownicy mieliby mniej pracy z odpowiedziami na maile użytkowników.

BTW. Ciekawe ze nigdy nie zdarzyło się żeby AutoMapa powiadomiła mnie o nowej wersji - a podobno to robią droga mailowa.

Cytat: ppepe
2. Operator bazy Miplo udziela wsparcia poprzez kontakt mailowy.

Tylko nie na wszystkie maile odpowiadają, bo:
a) nie dochodzą
b) nie maja czasu ich czytać
c) nie uważają za stosowne odpisać

Cytat: ppepe
Dziwię się po przeczytaniu Twojej wypowiedzi, że nie zgłosiłeś się do najbliższej prokuratury czy izby skarbowej z zawiadomieniem o popełnieniu przestępstwa przez obie instytucje.  :) Z Twojego sposobu rozumowania i pojmowania świata wynika, że obie instytucje zarobiły, a raczej zaoszczędziły kupę kasy, jednocześnie nie wykazując jej w zeznaniach i nie płacąc podatku.
To jest przestępstwo karno-skarbowe.

Zgoda - na istnieniu forum PDAClubu obie instytucje uzyskały korzyść, ale ...... do przestępstwa jeszcze daleko.


Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #67 dnia: Styczeń 21, 2009, 20:08:02 »
Cieszę się, że zaczęliśmy się rozumieć w części spraw.

Co pozostało?
Myślę ze nie złamałem pkt. IV.5

Cytat: Warunki użytkowania
5. Użytkownicy są odpowiedzialni za utrzymanie w tajemnicy przekazanych im informacji dających dostęp do osobistych części Usług i/lub Produktów. W szczególności dotyczy to haseł, programów komputerowych oraz adresów URL, które użytkownik powinien specjalnie chronić. Udostępnianie tych danych w jakiejkolwiek formie, w tym w sieci Internet, celowe lub przypadkowe, może spowodować zablokowanie konta użytkownika i stanowi złamanie Warunków użytkowania.

ponieważ dotyczy on przekazywania informacji dających dostęp do osobistych części usług/produktów. Czyli obecnie wydaje mi sie ze chodzi i loginy, hasła etc. Nie ujawniłem żadnych informacji pozwalających uzyskać dostęp do MIPLO.

Mam odmienne zdanie. Pamiętaj, że wypowiadam się prywatnie.

Kiedyś słuchałem audycji w radio TOK FM z udziałem przedstawicielu konkurencyjnych dla AM produktów nawigacyjnych.
Ktoś zadzwonił i spytał o opinię na temat serwisu Miplo oraz ich plany w temacie wprowadzenie podobnej platformy wymiany informacji dla użytkowników ich systemów nawigacyjnych.
Odpowiedzieli, że Miplo to fajna inicjatywa - co innego mogli powiedzieć. A odnośnie drugiej części pytania odpowiedź brzmiała mniej więcej tak - Pracujemy nad tematem.
Myślę, że każda informacja nazwijmy to wewnętrzna - zrzut ekranu, kłopoty z zapisem danych, wygląd panelu itp. są pilnie wychwytywane.

Jednak pragnę powiedzieć, że każdy może mieć swoje zdanie na ten temat i nie mi decydować, co jest naruszeniem zasad.
Operator Miplo jak przypuszczam zapoznał się z wypowiedziami z tego wątku - przynajmniej na dzień Twojego zgłoszenia.
Mógł więc wyrobić sobie zdanie na ten temat.
W gestii operatora jest ocena czy coś wyczerpuje znamiona działania na szkodę bazy i serwisu.

 
A na odpowiedz czeka się kilka dni nieraz - a wiele osób nie pisze do supportu bo rozwiązanie swoich problemów znajdują na forum PDAClubu - a dlaczego nie na forum AutoMapy - przecież ich pracownicy mieliby mniej pracy z odpowiedziami na maile użytkowników.

BTW. Ciekawe ze nigdy nie zdarzyło się żeby AutoMapa powiadomiła mnie o nowej wersji - a podobno to robią droga mailowa.


Jeśli chodzi o powiadamianie o nowej wersji - zdarzyło mi się otrzymać zawiadomienie kilka razy.

Jeśli chodzi o forum AM i sposób organizacji pracy u producenta napiszę tylko, że również osobie decydującej o sposobie świadczenia wsparcia dla użytkowników przysługuje prawo do prywatnej opinii i wdrażania jej w życie w imieniu firmy.

Kolejna sprawa to fakt, że większość kłopotów użytkowników dotyczy spraw związanych ze sposobem obsługi urządzenia, a nie kłopotów z AM, które są efektem braku umiejętności w obcowaniu z tego typu sprzętem.
Do czasu wprowadzenia obowiązkowych szkoleń i testów przed zakupem urządzeń WM oraz sprzętu do nawigacji, problemy będą się pojawiać.  :D

Cytat: ppepe
2. Operator bazy Miplo udziela wsparcia poprzez kontakt mailowy.

Tylko nie na wszystkie maile odpowiadają, bo:
a) nie dochodzą
b) nie maja czasu ich czytać
c) nie uważają za stosowne odpisać

Nie zgadzam się z powyższą opinią.
Odpowiadają - przykładam są wypowiedzi na tym forum wielu użytkowników.
Nawet w święta Bożego Narodzenia odpowiadali.
Jedynie w sobotę i niedzielę w większości wypadków kontaktu nie ma, choć przejrzałem swoją pocztę i również od tego są wyjątki.

*

Offline bazi22

  • ****
  • 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #68 dnia: Styczeń 21, 2009, 20:11:44 »
Otrzymałem odpowiedz odnośnie mojej samowoli:

Cytat: Support MIPLO
Witamy,

Zmiany, które Pan już wprowadził prosimy pozostawić.
Dalsze prace i ich kierunek zostanie określony po zakończeniu "łączenia" baz.

Z poważaniem,
 Support

Wspomniane łączenie baz wyjaśnia inny mail

Cytat: Support MIPLO
Witamy,

W związku z trwającymi pracami mającymi na celu ujednolicenie baz danych POI wbudowanych w AutoMapę oraz dostępnych w Miplo i planowanymi zmianami w strukturze kategorii ewentualne zaproponowane zmiany będą możliwe po zakończeniu tego procesu.

Z poważaniem,
 Support
 www.miplo.pl

Tak na marginesie oznacza to chyba, iż w przyszłości może zostać zrealizowana moja propozycja złożona do supportu:

Cytat: bazi22
2) Czy mozna kategorie zawierajace banki i bankomaty rozdzielic na dwie podkategorie: placowki i bankomaty. Oczywiscie dotyczylobo to tylko  tych bankow ktore maja osobne placowki i wolnostojace bankomaty. Nie musialoby to dotyczyc bankow, ktore jedyne bankomaty posiadaje tylko przy placowkach (np. MultiBank, eurobank, Millennium Bank). Jednoczesnie zaistanialaby koniecznosc zdublowania niestety czesci
punktow w dwoch kategoriach w przypadku placowki z bankomatem (dot. zwlaszcza PKO, Pekao, BZWBK).
Wprowadzenie takie rozdzialu ulatwilo by uzytkownikom korzystanie z bazy - generalnie wiekszosc jest zainteresowana w znacznie wiekszym stopniu bankomatami niz placowkami bankow.

ponieważ tak to wygląda w kategoriach wbudowanych.

Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #69 dnia: Styczeń 21, 2009, 21:14:11 »
Podsumowując całość:

1. Jak widać prowadzisz bardzo ożywioną korespondencję, to gdzie te wspomniane problemy z kontaktem? Widać nie występują.

2.
Wspomniane łączenie baz wyjaśnia inny mail

Cytat: Support MIPLO
Witamy,

W związku z trwającymi pracami mającymi na celu ujednolicenie baz danych POI wbudowanych w AutoMapę oraz dostępnych w Miplo i planowanymi zmianami w strukturze kategorii ewentualne zaproponowane zmiany będą możliwe po zakończeniu tego procesu.

Z poważaniem,
 Support
 www.miplo.pl

Tak na marginesie oznacza to chyba, iż w przyszłości może zostać zrealizowana moja propozycja złożona do supportu:

Cytat: bazi22
2) Czy mozna kategorie zawierajace banki i bankomaty rozdzielic na dwie podkategorie: placowki i bankomaty. Oczywiscie dotyczylobo to tylko  tych bankow ktore maja osobne placowki i wolnostojace bankomaty. Nie musialoby to dotyczyc bankow, ktore jedyne bankomaty posiadaje tylko przy placowkach (np. MultiBank, eurobank, Millennium Bank). Jednoczesnie zaistanialaby koniecznosc zdublowania niestety czesci
punktow w dwoch kategoriach w przypadku placowki z bankomatem (dot. zwlaszcza PKO, Pekao, BZWBK).
Wprowadzenie takie rozdzialu ulatwilo by uzytkownikom korzystanie z bazy - generalnie wiekszosc jest zainteresowana w znacznie wiekszym stopniu bankomatami niz placowkami bankow.

ponieważ tak to wygląda w kategoriach wbudowanych.



Mój komentarz - tylko przy założeniu, że przyjęty zostanie format danych z POI wbudowanych a nie format danych z bogatszej i aktualniejszej bazy miplo z ewentualnymi drobnymi poprawkami.

*

Offline bazi22

  • ****
  • 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #70 dnia: Styczeń 21, 2009, 21:26:11 »
Podsumowując całość:

1. Jak widać prowadzisz bardzo ożywioną korespondencję, to gdzie te wspomniane problemy z kontaktem? Widać nie występują.

Poprawa w szybkości korespondencji nastąpiła w ostatni tygodniu - przez wcześniejszy rok moje maile w 70-80% pozostawały bez odpowiedzi - może dodali mój mail do filtra antyspamowego  :D

2.
Mój komentarz - tylko przy założeniu, że przyjęty zostanie format danych z POI wbudowanych a nie format danych z bogatszej i aktualniejszej bazy miplo z ewentualnymi drobnymi poprawkami.

A ja bym wolał, żeby zaimportować z AutoMapy zasadnicza strukturę katalogu POI, z jej rozwinieciem oraz format danych z MIPLO.

Katalog na przykład mógłby wyglądać następująca (czerwone import z AM, niebieski z MIPLO):
na przykładzie banków

Banki i bankomaty:

Banki
BZWBK
BOS
MultiBank
...

Bankomaty
BZWBK
BOS
MultiBank
...
Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #71 dnia: Styczeń 21, 2009, 21:39:06 »
Poprawa w szybkości korespondencji nastąpiła w ostatni tygodniu - przez wcześniejszy rok moje maile w 70-80% pozostawały bez odpowiedzi - może dodali mój mail do filtra antyspamowego  :D

To czemu właśnie w tym okresie gdy następuje poprawa łączności nagle wyskakujesz z brzydkimi tekstami? - proponuję pozostawmy ten temat bo chyba się czepiam zbyt mocno.

A ja bym wolał, żeby zaimportować z AutoMapy zasadnicza strukturę katalogu POI, z jej rozwinieciem oraz format danych z MIPLO.

Katalog na przykład mógłby wyglądać następująca (czerwone import z AM, niebieski z MIPLO):
na przykładzie banków

Banki i bankomaty:

Banki
BZWBK
BOS
MultiBank
...

Bankomaty
BZWBK
BOS
MultiBank
...


Wkraczamy więc ponownie na terytorium tzw. pobożnych życzeń.
Zaraz posypią się komentarze do komentarzy więc ustępuje pola i kończę naszą dyskusję.

Proszę tylko aby pamiętać, że cokolwiek zostanie "ustalone" na forum publicznym nie jest równoważne z ustaleniami z właścicielem miplo i może być co najwyżej traktowane jako propozycja.
Nie jest to podstawą do wprowadzania jakichkolwiek zmian samodzielnie.

*

Offline bazi22

  • ****
  • 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #72 dnia: Styczeń 21, 2009, 22:18:45 »
Poprawa w szybkości korespondencji nastąpiła w ostatni tygodniu - przez wcześniejszy rok moje maile w 70-80% pozostawały bez odpowiedzi - może dodali mój mail do filtra antyspamowego  :D

To czemu właśnie w tym okresie gdy następuje poprawa łączności nagle wyskakujesz z brzydkimi tekstami? - proponuję pozostawmy ten temat bo chyba się czepiam zbyt mocno.

Najpierw napisałem, a dopiero później nastąpiła poprawa łączności (może dlatego, ze napisałem  :| ). I nadal uważam, ze support nie pomogą mi jako moderatorowi. Uruchomienie wewnętrznego forum dla moderatorów znacznie ułatwiło by sprawę.

Druga sprawa która mi nie pomaga, to niemożność prostego stwierdzenia czy punkt, który moderuje leży w rejonie, który ma moderatora terenowego (jeśli tak to kogo?) czy nie?

Cytat: ppepe
Wkraczamy więc ponownie na terytorium tzw. pobożnych życzeń.
Zaraz posypią się komentarze do komentarzy więc ustępuje pola i kończę naszą dyskusję.

Proszę tylko aby pamiętać, że cokolwiek zostanie "ustalone" na forum publicznym nie jest równoważne z ustaleniami z właścicielem miplo i może być co najwyżej traktowane jako propozycja.
Nie jest to podstawą do wprowadzania jakichkolwiek zmian samodzielnie.

Pamiętam, najpierw Support coś ustali, później będziemy się martwic, lub cieszyć, co z tym zrobić. Chociaż przydałaby się jakoś dyskusja nad formatem bazy danych, ze założenia supportu nie rozminęły się z oczekiwaniami użytkowników (patrz może przydałoby się wewnętrzne zamknięte forum dla moderatorów).
Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #73 dnia: Styczeń 22, 2009, 00:09:14 »
1) Krytyka administracji MIPLO - uprawniona czy nie:
Cytat: Administracja MIPLO
Prawo do krytyki i swobodnego wyrażania myśli ma każdy człowiek w szczególności użytkownik/moderator a Miplo, jego Administracja ani Operator nie mają na celu ograniczanie komukolwiek tego prawa.

Szanujemy każdą opinię nawet jeśli przybiera ona formę ostrej krytyki.
Elementy poddawane krytyce traktujemy jako pole do poprawy i zmian oraz barometr oczekiwań użytkowników. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy wdzięczni naszym użytkownikom i moderatorom za każdą uwagę, pomysł, ideę.
Niestety nie wszystkie z zaproponowanych pomysłów jesteśmy w stanie zrealizować ad-hoc lub terminie jakiego oczekiwaliby autorzy tychże pomysłów ze względu na nasze plany rozwoju serwisu i trwające w związku z tym prace. Każdy sensowny pomysł analizujemy i zapisujemy na naszej liści TODO, która dzięki Waszej aktywności zapełnia się wciąż nowymi tematami.

Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl

Z poważaniem,
 Support
 www.miplo.pl

To jest cytat z jakiegoś regulaminu ze stony Miplo, czy kopia z korespondencji?
To jest kopia dosłowna maila, który otrzymałem w odpowiedzi na swoje pytanie.
(...)
Szkoda, że support Miplo nie zamieścił w tym wywodzie "o prawach człowieka i obywatela" nic o prawie "o zachowaniu tajemnicy korespondencji prywatnej".

*

Offline sserafin

  • ****
  • 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • GPX są wokół Nas ;)
    • profil na facebook
  • Sprzęt: SGS4 GT-i9505 AndL501-no brand
Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #74 dnia: Styczeń 23, 2009, 21:58:26 »
Witam Szanownych Dyskutantów.

Proszę o koncentrowanie się na wątku i nie rozwijanie dywagacji nie nawiązujących do tematu.

Jednocześnie Moderatora proszę o usunięcie zbędnych wątków.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2009, 22:00:32 wysłana przez sserafin »
Nawigacja na drodze i nawigacja w górach :)
https://www.facebook.com/SerafinExpedition
-----------------------------------------------------
kiedyś: MIOP350, MODECOM MX2, ALGA PRIMA AN-5050 HD BT, MODECOM MX3, MODECOM SX7

*

Offline bazi22

  • ****
  • 913
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Odp: Kategoria bankomaty 24 H
« Odpowiedź #75 dnia: Styczeń 23, 2009, 22:14:28 »
Proszę o koncentrowanie się na wątku i nie rozwijanie dywagacji nie nawiązujących do tematu.

Temat został praktycznie wyczerpany - żadnych zmian w strukturze kategorii nie będzie, dopóki nie zakończony zostanie proces łączenia bazy AutoMapy (wbudowanej) z serwisem.
Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS