PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: sserafin w Styczeń 13, 2009, 13:46:36
-
Witam
Po ostatnich poszukiwaniach bankomatu, który albo był w banku, a bank zamkniety, albo w jakimś sklepie a ten sklep tez zamknięty, pobudzony tymi atrakcjami proszę o wypowiedź w ankiecie a Miplo adminów proszę o rozważenie propozycji nowej kategorii.
-
Wystarczy, że będzie przestrzegana zasada, aby w opisie było - 24h i po kłopocie :)
-
A to do zamkniętego banku nie można wejść przeciągając dowolną kartę magnetyczną przez zamek? Nie spotkałem banku który by takiego ficzera nie miał
-
Wystarczy, że będzie przestrzegana zasada, aby w opisie było - 24h i po kłopocie :)
24h powinno być w nazwie, a nie opisie bo wyszukiwanie w AM działa tylko wzgledem nazw.
A extra kategorii nie potrzeba.
-
Popieram. Wystarczyłoby przenieść 24h do nazwy.
-
Haha, tylko najpierw znajdź sposób, żeby przekonać do tego support ...
-
Chcesz przez to powiedzieć, że support miesza się do nazw?
To sprawa moderatora i użytkowników - chyba, że jedynym moderatorem jest support?
-
Pytanie tylko, czy bankomaty to jedyna taka kategoria, w której do nazwy powinno być przeniesiona część opisu? Czy może jeszcze jakieś kategorie powinny zostać zreorganizowane? Zanim napisze maila, dobrze byłoby, gdybyśmy to ustalili.
-
Jeśli 24h dodamy do nazwy, to zostanie zburzona zasada, że w nazwie jest tylko miasto, ew. dzielnica.
Przecież jak dasz np. Prowadź do/szukaj > POI > Euronet, bankomat, to jeśli jest dobry opis, to widać od razu czy jest czynny w określonych godzinach, czy też 24h (choć może opis powinien zaczynać się od 24h):
-
Chcesz przez to powiedzieć, że support miesza się do nazw?
To sprawa moderatora i użytkowników - chyba, że jedynym moderatorem jest support?
To zapewne kwestia zmiany reguł nazewnictwa punktów, więc support musiałby tym maczać palce.
-
Chcesz przez to powiedzieć, że support miesza się do nazw?
Wg zasad ustalonych przez support w nazwie jest miejsce na miejscowość, przecinek i nazwę własną w cudzysłowiu.
24h nie mieści się w żadnej z tych kategorii.
<Dygresja>
Kiedyś, dawno temu udało mi się przekonać support, żeby w kategorii 'Teatr, opera, filharmonia'
Najważniejsza była nazwa własna, a miejscowość figurowała dodatkowo tylko wtedy
kiedy nie jest zawarta w nazwie, czyli żeby była nazwa:
Filharmonia Poznańska i nic ponadto, a nie jak obecnie poprawił nazwę
(nie napiszę kto, bo znów będzie że się czepiam personalnie)
Poznań - Stare Miasto, "Filharmonia Poznańsk
i dalej żeby było w nazwie tylko:
Warszawska Opera Kameralna
Teatr Śląski, Katowice
itd., a nie masło maślane:
Wrocław, "Wrocławski Teatr Komedia"
Jelenia Góra, "Teatr Jeleniogórski"
Szczecin, "Teatr Współczesny w Szczecinie"
</Dygresja>
A co do kategorii, to znacznik 24h powinny mieć wszystkie punkty w kategoriach
w których występują i punkty całodobowe i niecałodobowe czyli bankomaty,
stacje benzynowe, sklepy, parkingi strzeżone i co tam się jeszcze znajdzie.
Jeśli 24h dodamy do nazwy, to zostanie zburzona zasada, że w nazwie jest tylko miasto, ew. dzielnica.
Przecież jak dasz np. Prowadź do/szukaj > POI > Euronet, bankomat, to jeśli jest dobry opis, to widać od razu ...
Właśnie o to chodzi, że ta zasada mogłaby być lepsza niż jest obecnie.
Ty masz i tak fajnie w tej rozdzielczości, ja widzę tylko to, co w załączniku ...
A gdyby 24h było na początku w nazwie, to nie dość, że bym to widział,
to jeszcze mógłbym odfiltrować tylko te które mnie interesują czyli całodobowe.
I nie tylko ja, ale każdy użytkownik AM, niezależnie od tego na jakim sprzęcie i w jakiej rozdzielczości używa AM.
-
To rzeczywiście przy tej rozdzielczości i w pionie, to słabiutko widać :(
-
Wydaje mi się, że aby ruszyć tę sprawę z miejsca trzeba odpowiedzieć na kilka pytań:
- Czy support dysponuje możliwościami technicznymi, aby z automatu dopisać do nazw "24h" - po filtracji punków zawierających w opisie 24h?
- Jeśli NIE: czy są moderatorzy, którzy podejmą się dokonania zmian w opisach i tytułach w całej kategorii.
- Jeśli TAK: czy są moderatorzy, którzy podejmą się dokonania zmian w opisach (kasowanie zbędnej informacji) w całej kategorii.
Sprawa jest dość poważna, bo dotyczy ok. 10 000 punków i ręczne poprawianie wymaga czasu, w tym 2 duże kategorie:
- PKO BP 1600 punków (moderator: support) ...
- Pekao 1200 punków (moderator: bartek_63) ?
-
Na support bym nie liczył, zmiany numerów telefonów z '(0)' na '+48' też nie potrafili/nie chcieli przeprowadzić.
-
Pytanie dodatkowe, czy punkty modyfikowane przy pomocy programu UAMedytor, są uznawane przez serwer za "własne" czy "obce"?
-
- Jeśli NIE: czy są moderatorzy, którzy podejmą się dokonania zmian w opisach i tytułach w całej kategorii.
- Jeśli TAK: czy są moderatorzy, którzy podejmą się dokonania zmian w opisach (kasowanie zbędnej informacji) w całej kategorii.
Igab - wielkie dzięki. Pilnuję tego PEKAO I BPH a tu ktoś mi chce podłożyć coś...
Wydaje mi się, że to feralne 24h jeśli jest w ogóle gdziekolwiek to już i tak wielki sukces.
Spróbujcie zmusić autorów punktów, żeby taką informację umieszczali gdziekolwiek.
To tak jak prosic o dodanie do fotoradaru stacjonarnego ograniczenie prędkości.
-
Właśnie...
dlatego chciałem wcześniej ustalić fakty,
łatwo jest krzyczeć, że powinno być, ale niestety to jeszcze trzeba zrobić,
a nie mówimy tu o 100 punktach, tylko o 10 000 a to spora różnica.
Nie traktuj tego, że Ci chciałem dołożyć roboty, byłem daleki od takich pomysłów biorąc pod uwagę ilość POI.
Co do współpracy z autorami punków:
to jest walka inaczej nie umiem tego nazwać,
chwilami ręce opadają i po "wysłuchaniu" obraźliwych lub olewatorskich notatek lub e-maili, punkty lądują w poczekalni na kilka dni a następnie w śmietniku.
Dodatkowo z połową nie ma kontaktu.
-
To tak jak prosic o dodanie do fotoradaru stacjonarnego ograniczenie prędkości.
No to doskonale, przecież ponad 90% polskich fotoradarów ma dodane ograniczenie :)
I tak problem nr1, nr 2 i 3 to będzie support, którego urządza obecne status quo
Pamiętacie dyskusję Czas na rewoPOIlucję ... (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=90658.msg601933#msg601933)?
Pomijając Dolka gryzącego się z wodzem, była całkiem rzeczowa, stanęło na niczym,
bo support był do tego 'sceptycznie nastawiony, ale jednocześnie "otwarty" na argumenty.'
I tak mu zostało do dzisiaj ...
-
No to doskonale, przecież ponad 90% polskich fotoradarów ma dodane ograniczenie :)
A co z tymi 10% ???
-
Lepiej że są, niż żeby ich w ogóle nie było, te 9% uczy pokory względem ambitnych zamierzeń :wink:
-
Igab - wielkie dzięki. Pilnuję tego PEKAO I BPH a tu ktoś mi chce podłożyć coś...
Wydaje mi się, że to feralne 24h jeśli jest w ogóle gdziekolwiek to już i tak wielki sukces.
Spróbujcie zmusić autorów punktów, żeby taką informację umieszczali gdziekolwiek.
Jak poprzednio moderowałem BZWBK to większość użytkowników przerastała prośba o wpisanie w nazwie bankomat lub oddział.
Generalnie w dziale Banki powinien nastąpić rozdział na placówki i bankomaty - nawet kosztem dublowania punktów w dwóch kategoriach (w przypadku placówki z bankomatem).
Na swoim przykładzie wiem, ze interesują mnie tylko placówki Banku Millennium, ale już bankomaty Millennium, Euronetu, Cash4you, BZWBK i eCard.
BTW. Po n-tym zgłoszeniu support wreszcie łaskawie przyznał mi uprawnienia w kategoriach BZWBK, BOS, cash4you, eCard i MultiBank - podobno przedtem maile wysyłane z formularza kontaktowego na MIPLO odsiewał im filtr antyspamowy :|
-
Lepiej że są, niż żeby ich w ogóle nie było, te 9% uczy pokory względem ambitnych zamierzeń :wink:
Jestem niespotykanie pokorny a ma być 100%.
-
BTW. Po n-tym zgłoszeniu support wreszcie łaskawie przyznał mi uprawnienia w kategoriach BZWBK, BOS, cash4you, eCard i MultiBank
BPS nie chcesz przy okazji przygarnąć?
-
Generalnie w dziale Banki powinien nastąpić rozdział na placówki i bankomaty - nawet kosztem dublowania punktów w dwóch kategoriach (w przypadku placówki z bankomatem).
Napisałbym że to oczywista oczywistość, gdyby mi się autor źle nie kojarzył :mrgreen:
Tyle, że w sensownej bazie powinna być możliwość przypisania jednego punktu (współrzędnych) do kilku kategorii.
-
A co do kategorii, to znacznik 24h powinny mieć wszystkie punkty w kategoriach
w których występują i punkty całodobowe i niecałodobowe czyli bankomaty,
stacje benzynowe, sklepy, parkingi strzeżone i co tam się jeszcze znajdzie.
Zgadzam się.
Zadziwiają mnie wyniki ankiety :O, nikt nie chce odrębnej kategorii.
Loobbing? Czy tez wszyscy macie takie PDA że widać w opisach 24 H i po prostu nie potrzeba WAM tego udoskonalenia?
-
Ja nie potrzebuję kategorii bankomaty 24h bo prawie wszędzie da się płacić kartą, a jak nie to szybciej znajdziesz sklep gdzie się da niż bankomat :)
-
Zadziwiają mnie wyniki ankiety :O, nikt nie chce odrębnej kategorii.
Loobbing? Czy tez wszyscy macie takie PDA że widać w opisach 24 H i po prostu nie potrzeba WAM tego udoskonalenia?
Nikt nie chce osobnej kategorii. Jak już było pisane wyżej, wystarczy 24h w nazwie.
A mnie to w ogóle wystarczyłoby przywrócenie wyszukiwania według treści opisu :ok:
-
Ja jestem za wpisaniem 24h w nazwie, a na to nie ma realnych szans - nie oddałem głosu (pytanie nie do mnie).
-
BTW. Po n-tym zgłoszeniu support wreszcie łaskawie przyznał mi uprawnienia w kategoriach BZWBK, BOS, cash4you, eCard i MultiBank
BPS nie chcesz przy okazji przygarnąć?
Prosiłem support o listę kategorii "bankowych" - nie dostałem - znaczy sie wszystkie maja opiekunow. :O
A tak naprawdę - nie zamierzam moderować kategorii z których nie korzystam B)
-
Prosiłem support o listę kategorii "bankowych" - nie dostałem - znaczy sie wszystkie maja opiekunow. :O
Po co masz ich prosić jak możesz to sprawdzić sam w "szczegółach kategorii".
-
Prosiłem support o listę kategorii "bankowych" - nie dostałem - znaczy sie wszystkie maja opiekunow. :O
Po co masz ich prosić jak możesz to sprawdzić sam w "szczegółach kategorii".
Sorry - ale nie zamierzam przekopywać sie przez kilkanaście/kilkadziesiąt kategorii, żeby wiedzieć, gdzie brakuje moderatorów - Supportowi nie zależy a mi ma :shock:
-
Panowie, narzekacie tak na support a ja myślę że ważniejsze to przekonanie moderatorów kategorii aby taki dopisek się znalazł w nazwie i takie punkty były zatwierdzane. Myślę że support nie będzie miał nic przeciwko temu :ok:
Sam moderuje kategorie 'ograniczenia tonażowe'. Są pewnie podkategorie dla danych przedziałów tonażowych, ale w terenie często spotyka się ograniczenia o innych, ale zbliżonych wartościach. Skoro jest kategoria '8T' a mamy w terenie '7,5T' to dopisek robię właśnie po nazwie. Jak na razie ani support ani żaden inny moderator się do tego nie przyczepił.
Poniżej przykłady:
(http://images33.fotosik.pl/442/c3bc750f6085a74bmed.jpg)
(http://images27.fotosik.pl/313/4955230ebd8d9aaamed.jpg)
Wczoraj zrobiłem stosowne dopiski do kilku bankomatów Euronet i BZWBK - niestety propozycje zostały odrzucone w przypadku Euronetu, a BZWBK zatwierdzone, ale ...... po chwili jest kolejna zmiana i 24h znalazło się w polu opis :-?
Nie wiem czemu ale skaluje załączone fotki. Tutaj linki do oryginałów:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4955230ebd8d9aaa.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c3bc750f6085a74b.html
-
Poprawiłem bankomaty cash4you.
Odnośnie BZWBK - ja zatwierdzam poprawkę (24h) w nazwie, a następnie jakiś po......ly moderator terenowy poprawia to z powrotem :kill: :mad:
-
To musi być ustalone na poziomie supportu MIPLO, bo inaczej to walka z wiatrakami. Szkoda nerw B)
-
Poprawiłem bankomaty cash4you.
Odnośnie BZWBK - ja zatwierdzam poprawkę (24h) w nazwie, a następnie jakiś po......ly moderator terenowy poprawia to z powrotem :kill: :mad:
Widziałem właśnie zamieszanie w C4Y, wszystkie wisiały jako 'oczekujące' przed chwilą :D
Ja obecnie wszędzie robię taki dopisek po miejscowości. Ale również już zauważyłem że co niektórzy usuwają te wpisy.
Sprawdz który moderator usunął ten dopisek i może napisz do niego.
-
Widziałem właśnie zamieszanie w C4Y, wszystkie wisiały jako 'oczekujące' przed chwilą :D
Tak jest szybciej - przecież MIPLO nie ma opcji zbiorowej edycji punktów.
Sprawdz który moderator usunął ten dopisek i może napisz do niego.
Już napisałem - ale to walka z wiatrakami niestety
-
Tak jest szybciej - przecież MIPLO nie ma opcji zbiorowej edycji punktów.
Pozwolę sobie na jedną uwagę. :|
Zwracam uwagę i uprzejmie proszę o nie dublowanie informacji.
Albo zapis 24h w polu NAZWA, albo zapis 24h w polu opis.
Obecnie mamy np. POI nr 52343 - stan na 23:00
NAZWA: Warszawa, 24h
OPIS: 17 Stycznia 32, 24h,
Hotel OST Gromada
7 z 10 okolicznych POI ma to samo.
Nie będę liczył ile punktów w całości bazy w tej kat. ma takie zapisy, bo mi się nie chce - taki leniuszek zemnie :) - ale większość.
Więc mamy: większość x dodatkowe zbędne informacje = znaczne zwiększenie informacji przesyłanych do użytkowników przez dublowanie informacji.
W dalszym etapie: zmniejszenie ilości pobieranych POI oraz ilości kategorii przez użytkowników bazy.
-
Tak na szybko - wstawiałem tylko 24h do nazwy. Z opisów będę kasował w następnym etapie.
BTW. support mógłby to zrobić automatycznie jednym skryptem, ale jak zwykle na nich liczyć nie można.
-
A czy ktoś do nich napisał w tej sprawie?
-
cash4you, eCard i BZWBK - poprawione.
Jednak bardzo mało bankomatów eCard jest 24h - proszę o uzupełnienie ewentualnie danych.
Z BZWBK mam problem jak opisywać nazwy punkty dotyczące oddziałów z bankomatami 24h
Na chwile obecna przyjmę chyba następujący format:
Warszawa-Wola, 24h, oddział
-
Z BZWBK mam problem jak opisywać nazwy punkty dotyczące oddziałów z bankomatami 24h
Na chwile obecna przyjmę chyba następujący format:
W przypadku BZWBK (i nie tylko) najpilniejsze, to jest oddzielenie oddziałów od bankomatów.
-
W przypadku BZWBK (i nie tylko) najpilniejsze, to jest oddzielenie oddziałów od bankomatów.
Nie dotyczy to tylko BZWBK - ale zasada MIPLO jest, ze placówki i bankomaty są w tej samej kategorii. Tak wiec administracja musiałaby we wszystkich kategoriach bankowych wprowadzić taki podział.
A i wtedy byłby problem co zrobić z lokalizacjami typu oddział z bankomatem.
Moja propozycja jest taka:
w MIPLO w dziale Finanse tworzymy osobno kategorii Placówki banków, a osobno bankomaty, w tych kategoriach osobne podkategorie dla poszczególnych rodzajów banków/bankomatów.
Punkty placówka+bankomat pojawiają się w obu działach.
Ale dotyczy to niestety MIPLO, więc na współpracę administracji nie ma co liczyć
-
Moja propozycja jest taka:
w MIPLO w dziale Finanse tworzymy osobno kategorii Placówki banków, a osobno bankomaty, w tych kategoriach osobne podkategorie dla poszczególnych rodzajów banków/bankomatów.
Punkty placówka+bankomat pojawiają się w obu działach.
Ciekaw jak załatwisz PKO BP SA gdzie mamy: bankomaty, banki oraz agencje?
I to w konfiguracjach: bankomat / bank + bankomat / agencja (ajencja - różnie mówią) / agencja + bankomat.
Oraz warunki dodatkowe - czyli 24h lub bez 24h.
Oraz duże miasta z dzielnicami, których nazwy umieszczamy.
Ale dotyczy to niestety MIPLO, więc na współpracę administracji nie ma co liczyć
Tak sobie czytam i czytam i mam pytania?
Czy kolega bazi22 obecnie nie reprezentuje tych o których tak źle się wypowiada?
Czy moderator nie reprezentuje operatora serwisu?
Czy wyrażenie chęci bycia moderatorem nie jest równoznaczne z akceptacja zasad?
Tylko proszę nie wkładać mi treści, których nie napisałem. Coś w stylu: rezygnacja z samodzielnego myślenia.
Chodzi o publiczne krytykowanie operatora serwisu. Serwisu, który się reprezentuje i to w wypowiedziach, których treść jednoznacznie wskazuje na stawianie/rozumienie siebie jako moderatora - reprezentanta operatora wobec użytkowników.
Forum PDAClub nie jest zamkniętym forum serwisu miplo dla moderatorów miplo, a publicznym forum i wypowiedzi / informacje tu udostępniane, a dotyczące sposobu moderowania, mogą być wykorzystane przez konkurencję do wielu różnych celów.
W mojej ocenie jest to działanie na szkodę serwisu miplo i jako takie niezgodne z (http://www.miplo.pl/guide.php?1&a=terms) Warunkami użytkowania. :S
Czy takie działanie nie wyczerpuje punktu VII / 1.?
Oczywiście ja tylko się tak grzecznie pytam - może czegoś nie rozumiem?
-
Tak sobie czytam i czytam i mam pytania?
Czy kolega bazi22 obecnie nie reprezentuje tych o których tak źle się wypowiada?
Czy moderator nie reprezentuje operatora serwisu?
Interesujący punkt widzenia, okazuje się, że kolega bazi22 będąc moderatorem kilku kategorii
reprezentuje Miplo, a kiedy ja w wątku Portki mi opadły ... (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=121655.msg867544#msg867544)
krytykuję działanie reprezentanta operatora serwisu na stanowisku global moderatora pisząc:
Dzieła dokonał (czytaj: punkty zatwierdził) global moderator. ...
Ktoś ma jeszcze wątpliwości dokąd zmierza miplo?
to podobno wcale nie krytykuję postawy supportu,
tylko piszę kolejny personalny wątek "pt.: "Jaki to PPepe jest BE!"",
bo to PPepe zatwierdził te punkty, a
1. PPepe nie jest pracownikiem operatora bazy miplo;
2. PPepe nie równa się support;
W takim razie ja również tylko się tak grzecznie zapytam - może też czegoś nie rozumiem?
-
W takim razie ja również tylko się tak grzecznie zapytam - może też czegoś nie rozumiem?
Bardzo proszę, już wyjaśniam.
Chodzi mi o następujące fakty:
1. forum na którym obecnie się znajdujemy nie jest, jak napisałem, wewnętrznym polem do dyskusji między moderatorami a miejscem publicznym w sieci internet.
2. informacje najprzeróżniejsze: od problemów związanych z formatem opisu danych do zrzutów ekranu jakie są tu udostępniane itd. itp. nie powinny być w mojej ocenie (stan na dzień tej wypowiedzi - może zmienię zdanie jak coś mądrego przeczytam) udostępniane na publicznym forum.
3. uzgodnienia dot. formatu zapisu danych, uzgodnienia dot. sposobu moderacji nie powinny być toczone w świetle jupiterów oraz co najważniejsze bez udziału właściciela danych - operatora serwisu. Tu przypominam, że nie jesteśmy już na etapie początkowym a serwis istnieje od dawna - myślę, że mogę tak napisać.
4. w podanym wątku (Portki mi opadły...) użytkownik serwisu miplo.pl - nocnyMarek - odniósł się do działania moderatora (oczywiście wolno to robić) - w tym przypadku global moderatora i w mojej ocenie błędnie wysnuł wniosek, że działania jakie podejmuje ten moderator uwidaczniają sposób podejścia operatora serwisu - nazywanego dalej Supportem do użytkowników czy też pokazują kierunek rozwoju serwisu miplo.pl.
Przywołany "do tablicy" moderator, starał się poinformować użytkownika o błędnych wnioskach, co jak widać się do końca nie udało.
Nie należy zapominać i ja o tym nie zapominam, że każdy z moderatorów ma tylko takie uprawnienia jakie nadaje mu Support. I tu nie należy zapominać o tym, że żaden z moderatorów - no chyba, że czegoś nie wiem - nie jest Duchem Świętym i nie wie co "siedzi w głowach " osób, które określamy pojęciem Support. Więc nie przypuszczam aby któryś z moderatorów miał takie moce by wpływać na kierunek w jaki podąża serwis miplo - mam na myśli te wypowiedzi użytkowników w których są oni przekonani / pewni o budowaniu drugiej Panoramy Firm skrzyżowanej z Zumi czy czym w tym rodzaju. To nie zależy od żadnego z moderatorów łącznie z moją osobą.
5. Wyrażenie chęci bycia moderatorem jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na zasady jakie są narzucone przez Support (co również czyni każdy przy rejestracji jako zwykły użytkownik) oraz na to co zastaje moderator w panelu - czyli na odgórne reguły nazewnictwa, formatu danych, sposobu postępowania itd. - czyli to, na co uzyskuje wpływ.
Osoba taka akceptuje reguły w jakich działa serwis oraz zobowiązuje się nie działać wbrew zasadom narzuconym przez Support.
Osoba taka ma wpływ na zawartość bazy - ale może działać tylko w pewnych granicach.
Uważam, że publiczne podważanie słuszności działań Supportu przez moderatora jest naruszeniem tych granic.
Zwracam uwagę, że dyskusja w tym wątku nie dotyczy już pobożnych życzeń tej czy innej osoby co do zawartości serwisu miplo - swoistego "bla, bal" na publicznym forum, ale dotyczy właśnie sposobu nazewnictwa, problemów z tym związanych itp. zagadnień.
Osoba - bazi 22 - nie wypowiada się tu jako osoba, która podejmuje taką czy inną decyzję w zakresie określonych POI i za tą decyzję odpowiada wobec społeczności serwisu, a dyskutuje na tematy związane z szeroko rozumianymi zasadami działania serwisu i konsultuje je w po części nie z tym gronem osób z którym powinna, bez udziału głównych zainteresowanych i władnych oraz w miejscu publicznym co nie powinno mieć miejsca.
Przepraszam, ale wewnętrzne sprawy serwisu miplo - te dotyczące działania serwisu itd. - to wewnętrzne sprawy serwisu i obowiązuje punkt IV / 5. - "Użytkownicy są odpowiedzialni za utrzymanie w tajemnicy przekazanych im informacji dających dostęp do osobistych części Usług i/lub Produktów." - Warunki użytkowania.
-
"Uważam, że publiczne podważanie słuszności działań Supportu przez moderatora jest naruszeniem tych granic."
Niestety, muszę skomentować to zadanie.
Do części regulaminowej się nie odnoszę, nie mój regulamin, nie ja go pisałem -
mam się do niego stosować jeśli chcę być użytkownikiem lub moderatorem i tyle, koniec kropka - zero dyskusji.
Ale, według powyższego stwierdzenia nie mam prawa, zadawać publicznych pytań, lub wyrażać krytycznych opinii o Miplo?
Nie mam prawa jak każdy użytkownik do zadania publicznie pytania, że coś nie działa a powinno?
Czy ja to dobrze rozumiem?
-
(...) Ale, według powyższego stwierdzenia nie mam prawa, zadawać publicznych pytań, lub wyrażać krytycznych opinii o Miplo?
Nie mam prawa jak każdy użytkownik do zadania publicznie pytania, że coś nie działa a powinno?
Czy ja to dobrze rozumiem?
Jakimś rozwiązaniem byłoby forum na MIPLO, gdzie każdy użytkownik mógłby się wypowiadać do woli, a tak to dyskusje przenoszą się na inne fora.
-
Przecież mi nie o to chodzi,
tylko o uzyskanie konkretnej odpowiedzi,
a na forum Miplo moje wypowiedzi, będą kontrolowane przez support Miplo z czym się nie zgadzam i nie mam zamiaru brać udziału w takim skeczu.
-
Nie myślałbym w takich czarnych barwach :D Trzeba być niepoprawnym optymistą :ok:
-
Wbrew faktom? :-?
-
Ech Kolego, fakty dotyczą komentarzy do punktów na MIPLO, które usuwa support :) Jakby było na forum MIPLO, to na razie nie wiadomo ???
Choć może byłoby podobnie.
-
My tu sobie gadu gadu, a tu wątek: Kategoria bankomaty 24 H
To nie ja zacząłem... :D
Jeśli o mnie chodzi to nie jestem zainteresowany przenosinami forum, tu jest fajnie.
-
Jakby było na forum MIPLO, to na razie nie wiadomo ???
Choć może byłoby podobnie.
Wiesz, ja po wypowiedziach ppepe, boję się czytać, a co dopiero pisać :evil:
-
Moja propozycja jest taka:
w MIPLO w dziale Finanse tworzymy osobno kategorii Placówki banków, a osobno bankomaty, w tych kategoriach osobne podkategorie dla poszczególnych rodzajów banków/bankomatów.
Punkty placówka+bankomat pojawiają się w obu działach.
Ciekaw jak załatwisz PKO BP SA gdzie mamy: bankomaty, banki oraz agencje?
I to w konfiguracjach: bankomat / bank + bankomat / agencja (ajencja - różnie mówią) / agencja + bankomat.
Oraz warunki dodatkowe - czyli 24h lub bez 24h.
Oraz duże miasta z dzielnicami, których nazwy umieszczamy.
Primo - agencja to nie placówka?
Secundo - po to proponuje osobne kategorie dla bankomatów i osobne dla placówek (oddziałów, agencji, punktów kasowych ....) - nie będzie problemów z opisami
Ale dotyczy to niestety MIPLO, więc na współpracę administracji nie ma co liczyć
Tak sobie czytam i czytam i mam pytania?
Czy kolega bazi22 obecnie nie reprezentuje tych o których tak źle się wypowiada?
Czy moderator nie reprezentuje operatora serwisu?
Nie reprezentuje administracji ani operatora serwisu - jest tylko moderatorem
Czy wyrażenie chęci bycia moderatorem nie jest równoznaczne z akceptacja zasad?
Oczywiście - akceptacja zasad moderacji, co nie równa się bezwzględnej akceptacji wszystkich poczynań administracji, a tym bardziej nie ma nic wspólnego z ograniczaniem prawa do krytyki.
A zwykły użytkownik, który również akceptuje regulamin, ma prawo do krytyki ???
Tylko proszę nie wkładać mi treści, których nie napisałem. Coś w stylu: rezygnacja z samodzielnego myślenia.
Chodzi o publiczne krytykowanie operatora serwisu. Serwisu, który się reprezentuje i to w wypowiedziach, których treść jednoznacznie wskazuje na stawianie/rozumienie siebie jako moderatora - reprezentanta operatora wobec użytkowników.
Próbujesz mi sugerować, ze nie mam prawa krytykować administracji MIPLO!? Twierdzisz, ze jako moderator jestem reprezentantem operatora wobec użytkowników, ja to widzę odwrotnie - jako moderator jestem przedstawicielem użytkowników wobec operatora. Jak widzę utrudnienia w działaniu serwisu to o nich pisze. Niestety MIPLO nie zapewnia żadnej "platformy" do dyskusji (podobnie jak Aqurat) - żerują na PDAClubie.
Forum PDAClub nie jest zamkniętym forum serwisu miplo dla moderatorów miplo, a publicznym forum i wypowiedzi / informacje tu udostępniane, a dotyczące sposobu moderowania, mogą być wykorzystane przez konkurencję do wielu różnych celów.
W mojej ocenie jest to działanie na szkodę serwisu miplo i jako takie niezgodne z (http://www.miplo.pl/guide.php?1&a=terms) Warunkami użytkowania. :S
Wskaz mi ppepe gdzie istnieje to forum dyskusyjne dla moderatorów.
Oprócz AutoMapy korzystam również z Garmina. Od zawsze istniało forum dyskusyjne na garmin.pl (oficjalnego dystrybutora Garmina na Polske). Właściciel i administrator serwisu nie miał nic przeciwko nawet przeciwko krytyce ich polityki (na publicznym forum). Co więcej, gdy pojawił się moderator, który ingerował w te krytykujące posty, to odciął go od moderowania.
To użytkownicy garminów zdecydowali o powstaniu niezależnego forum - Garniaka. Po to właśnie aby na forum oficjalnym nie omawiać produktów niezależnych od garmina. Na forum niezależnym administracja Garmina wypowiada sie w takim samym zakresie jak na swoim oficjalnym. Nikt z nich nie ma pretensji o krytykę - mimo ze często krytykują ich moderatorzy forum oficjalnego, zarówno na jednym i drugim forum. Po prostu wychodzą z założenia, ze każda uwaga może wnieść coś pozytywnego.
Administracja serwisu MIPLO prawdopobnie tak się boi krytyki (od czasu awantury w związku z likwidacja poi.mobilne), ze nie tylko nie wypowiada się na publicznym, niezależnym forum, ale nie chce stworzyć własnego, choćby zamkniętego forum.
A teraz bardzo ważne pytanie:
Czy global moderator ppepe (reprezentując operatora serwisu MIPLO) zabrania mi - bazi22, moderatorowi serwisu MIPLO - krytyki tegoż serwisu?
Napisane: Styczeń 19, 2009, 20:34:04
Pozwole sobie zamiescic tresc maila, jaki wlasnie wyslalem do MIPLO
BARDZO PILNE
Witam
Na forum PDAClubu wywiazala sie bardzo ciekawa dyskusja w watku http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=122046.0
w ktorej Global Moderator MIPLO sugeruje, ze ja jako moderator nie mam prawa krytykowac dzialania administracji MIPLO.
Prosze o pilna odpowiedz, czy faktycznie nie moge krytykowac nie pasujacych mi dzialan administracji, nie moge dyskutowac publicznie z innymi uzytkownikami na temat wad serwisu.
Jesli to mozliwe prosze o zabranie glosu we wspomnianym powyzej watku, chociaz wiem, ze to niezgodne z polityka serwisu.
Jesli faktycznie moje wypowiedzi naruszyly regulamin MIPLO, i faktycznie nie powinienem publicznie krytykowac administracji - tak jak to sugeruje ppepe - to PROSZE O POZBAWIENIE MNIE UPRAWNIEN MODERATORA.
Z powazaniem
Bartek Chyba
P.S.
Soryy za brak ogonkow, ale wlasnie padl mi prawy Alt na klawiaturze - ktos zna inny sposob wprowadzania pl-literek (klawiatury ekranowej nie mam zainstalowanej).
-
Jakimś rozwiązaniem byłoby forum na MIPLO, gdzie każdy użytkownik mógłby się wypowiadać do woli, a tak to dyskusje przenoszą się na inne fora.
Zgadzam się.
Z zastrzeżeniem, że jednym z czynnych rozmówców był by support.
Przecież mi nie o to chodzi,
tylko o uzyskanie konkretnej odpowiedzi,
a na forum Miplo moje wypowiedzi, będą kontrolowane przez support Miplo z czym się nie zgadzam i nie mam zamiaru brać udziału w takim skeczu.
Nie mylmy propozycji forum wewnętrznego (zamkniętego) ograniczonego do moderatorów i supportu z komentarzami do POI.
Nie reprezentuje administracji ani operatora serwisu - jest tylko moderatorem
Nie zgadzam się z Twoją opinią.
W oczach zwykłego użytkownika bazy, który podaje propozycję POI czy zmiany POI w moderowanej przez Ciebie kategorii , to Ty reprezentujesz serwis.
Oczywiście - akceptacja zasad moderacji, co nie równa się bezwzględnej akceptacji wszystkich poczynań administracji, a tym bardziej nie ma nic wspólnego z ograniczaniem prawa do krytyki.
Zgadzam się.
Próbujesz mi sugerować, ze nie mam prawa krytykować administracji MIPLO!? Twierdzisz, ze jako moderator jestem reprezentantem operatora wobec użytkowników, ja to widzę odwrotnie - jako moderator jestem przedstawicielem użytkowników wobec operatora. Jak widzę utrudnienia w działaniu serwisu to o nich pisze. Niestety MIPLO nie zapewnia żadnej "platformy" do dyskusji (podobnie jak Aqurat) - żerują na PDAClubie.
Dyskusji z kim?
Z supportem? - napisałeś list? - więc znalazłeś sposób na wymianę poglądów z właścicielem piaskownicy i ogródka!
Z innymi moderatorami? - tu fakt - brak forum, ale może najpierw coś ustal z właścicielem a potem skorzystaj z opcji: Napisz wiadomość.
Opowiem Ci bajkę:
Staruszek szuka pomocy przy malowaniu wysokiego i długiego płotu. Kupuje farby i pędzle. Zgłasza się pięciu chłopców - dusza chłopaków. Tyle tylko, że zamiast zapytać się staruszka jak wymieszać farby by efekt podobał się właśnie jemu, sami biorą się do malowania a sposób mieszania kolorów ustalają między sobą oraz z sąsiadem, który od czasów dziadka w Wermachcie naszego staruszka nienawidzi oraz z przechodniami, którzy akurat się napatoczyli w okolicy.
Ciekawe jak to się skończy i czy efekt będzie podobał się staruszkowi?
Tego dowiemy się w kolejnym odcinku.
Próbuje Ci kolego uświadomić coś innego.
Zwróć uwagę na swoje słowa:
Ale dotyczy to niestety MIPLO, więc na współpracę administracji nie ma co liczyć
oraz
BTW. support mógłby to zrobić automatycznie jednym skryptem, ale jak zwykle na nich liczyć nie można.
Czy miałeś podstawy do zajmowania takiego stanowiska?
Nie widzę informacji o tym, że uzgodniłeś coś z supportem w zakresie zmiany formatu zapisu danych.
Nie widzę informacji o tym, że support odmówił Ci wsparcia.
Za to widzę jak dwukrotnie krytykujesz tych ludzi przypinając im określoną metkę i to po za ich plecami. :S
Za plecami, ponieważ jak widzę zostały Ci przyznane uprawnia co oznacza, że obdarzono Cię zaufaniem.
Widzę również, jak podejmujesz decyzję w oparciu o uzgodnienia dot. formatu danych podobnie jak jeden z chłopców z mojej bajki.
Piszesz:
Poprawiłem bankomaty cash4you.
Czy uzgodniłeś to z właścicielem?
Nie. A z kim?
A i jeszcze jedne oskarżenie z Twojej strony - te dot. Aqurat
Niestety MIPLO nie zapewnia żadnej "platformy" do dyskusji (podobnie jak Aqurat) - żerują na PDAClubie.
Żerują na PDAClubie - ciekawe podejście.
A od kiedy to producent oprogramowania ma obowiązek zapewnić forum do dyskusji dla użytkowników tego oprogramowania?
Ja jakoś nie widzę na forum PDAClub wypowiedzi kogokolwiek ze strony producenta i w imieniu producenta.
Nie widzę, aby producent korzystał z możliwości do wypowiadania się na tym forum.
Widzę jedynie wypowiedzi osób, które łączą wspólne zainteresowania.
A co do czytania wątków na tym forum przez pracowników producenta.
Forum jest publiczne - tak?
Każdy może czytać - tak?
Więc o co Ci kolego chodzi?
Odniosę się również do:
A teraz bardzo ważne pytanie:
Czy global moderator ppepe (reprezentując operatora serwisu MIPLO) zabrania mi - bazi22, moderatorowi serwisu MIPLO - krytyki tegoż serwisu?
Szanowny Kolego.
Proszę abyś czytał ze zrozumieniem.
Ja wyraziłem własną opinię oraz zadawałem pytania we własnym imieniu, na co wskazują następujące wypowiedzi:
Tak sobie czytam i czytam i mam pytania?
....
Oczywiście ja tylko się tak grzecznie pytam - może czegoś nie rozumiem?
To jest zadawanie pytań, Kolego.
... Wyrażenie chęci bycia moderatorem jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na zasady jakie są narzucone przez Support (co również czyni każdy przy rejestracji jako zwykły użytkownik) oraz na to co zastaje moderator w panelu - czyli na odgórne reguły nazewnictwa, formatu danych, sposobu postępowania itd. - czyli to, na co uzyskuje wpływ.
Osoba taka akceptuje reguły w jakich działa serwis oraz zobowiązuje się nie działać wbrew zasadom narzuconym przez Support.
Osoba taka ma wpływ na zawartość bazy - ale może działać tylko w pewnych granicach.
Uważam, że publiczne podważanie słuszności działań Supportu przez moderatora jest naruszeniem tych granic.
..
To jest wyrażenie własnej opinii, Kolego.
Nigdzie w treści moich wypowiedzi nie padło żadne zdanie, że jest to oficjalne stanowisku operatora.
Wręcz przeciwnie.
Zawsze twierdziłem, że:
1. PPepe nie jest pracownikiem operatora bazy miplo;
2. PPepe nie równa się support;
Zdanie operatora / właściciela poznamy jak dostaniesz odpowiedź na swój list.
Na koniec:
1. Możesz sobie krytykować kogo chcesz i gdzie chcesz. Tyle tylko, że aby być wiarygodnym w krytyce należy mieć podstawy.
Jak się ich nie ma to nie jest to krytyka a pomawianie.
2. Regulaminy, zasady i inne drobne druczki należy czytać i to ze zrozumieniem, a jak się już je akceptuje to należy się do nich stosować.
Zawsze można zmienić zdanie ale do czasu wycofania się z "zabawy" one jednak obowiązują.
3. Dla pewności, aby każdy zrozumiał. Całość powyższej wypowiedzi napisałem ja - PPepe - jako osoba prywatna i wyraża ta wypowiedź moje prywatne poglądy na poruszane tematy.
-
(...)
a na forum Miplo moje wypowiedzi, będą kontrolowane przez support Miplo z czym się nie zgadzam i nie mam zamiaru brać udziału w takim skeczu.
Nie mylmy propozycji forum wewnętrznego (zamkniętego) ograniczonego do moderatorów i supportu z komentarzami do POI.
Z całym szacunkiem, ale ja chyba niczego nie mylę, mój przedmówca wyraźnie napisał: "forum (...), gdzie każdy użytkownik", a nie każdy moderator,
poza tym i tak nie zmienia to mojego powyższego stanowiska w tej sprawie i nie uchroni i nie może uchronić supportu przed publiczną krytyką (ani na tym, ani na żadnym innym forum).
-
Z całym szacunkiem, ale ja chyba niczego nie mylę, mój przedmówca wyraźnie napisał: "forum (...), gdzie każdy użytkownik", a nie każdy moderator,
poza tym i tak nie zmienia to mojego powyższego stanowiska w tej sprawie i nie uchroni i nie może uchronić supportu przed publiczną krytyką (ani na tym, ani na żadnym innym forum).
Również z całym szacunkiem i sympatią.
Ja widzę tam wyraz, cyt.: "byłoby"
Jakimś rozwiązaniem byłoby forum na MIPLO, gdzie każdy użytkownik mógłby się wypowiadać do woli, a tak to dyskusje przenoszą się na inne fora.
Czyli nie jest forum, a byłoby forum.
Obecnie jest tylko możliwość umieszczania komentarzy do POI i to z ograniczeniem regulaminowym.
-
Opowiem Ci bajkę:
Staruszek szuka pomocy przy malowaniu wysokiego i długiego płotu. Kupuje farby i pędzle. Zgłasza się pięciu chłopców - dusza chłopaków. Tyle tylko, że zamiast zapytać się staruszka jak wymieszać farby by efekt podobał się właśnie jemu, sami biorą się do malowania a sposób mieszania kolorów ustalają między sobą oraz z sąsiadem, który od czasów dziadka w Wermachcie naszego staruszka nienawidzi oraz z przechodniami, którzy akurat się napatoczyli w okolicy.
Ciekawe jak to się skończy i czy efekt będzie podobał się staruszkowi?
Bajka jak bajka, tyle że z zupełnie innej książki, bo w tej, którą my wszyscy znamy jest całkiem inna fabuła:
- 'staruszek' i chłopcy są z tej samej piaskownicy, w której długo bawili się razem
- w tej bajce nie jest płot tylko most i stawiali go wspólnie,
ten z skywką 'staruszek' ma w tym duży udział, bo zna się na mostach
- staruszek postanowił zbudować nowy most, z miejscem na reklamy,
żeby most nie tylko stał, ale i na niego zarabiał, bo poświęca mu wiele czasu
- nowy most jak twierdzi staruszek jest przede wszystkim dla chłopców, a chłopcy rozumieją,
że staruszek chce się z tego mostu utrzymać i pomagają przy nim dalej, bo też z niego korzystają,
a dzięki nim ten most jest najładniejszy w całej okolicy.
- staruszek ma jednak swoje plany względem tego mostu ...
-
Bajka jak bajka, tyle że z zupełnie innej książki, bo w tej, którą my wszyscy znamy jest całkiem inna fabuła:
- 'staruszek' i chłopcy są z tej samej piaskownicy, w której długo bawili się razem
- w tej bajce nie jest płot tylko most i stawiali go wspólnie,
ten z skywką 'staruszek' ma w tym duży udział, bo zna się na mostach
- staruszek postanowił zbudować nowy most, z miejscem na reklamy,
żeby most nie tylko stał, ale i na niego zarabiał, bo poświęca mu wiele czasu
- nowy most jak twierdzi staruszek jest przede wszystkim dla chłopców, a chłopcy rozumieją,
że staruszek chce się z tego mostu utrzymać i pomagają przy nim dalej, bo też z niego korzystają,
a dzięki nim ten most jest najładniejszy w całej okolicy.
- staruszek ma jednak swoje plany względem tego mostu ...
Tyle tylko, że jak chłopcom nie pasuje most "staruszka" to nikt ich nie zmusza do jego pielęgnowania.
Nie rozumiem czemu chłopcy roszczą sobie prawo do decydowania o losach mostu, skoro właścicielem jest nadal "staruszek".
Niech idą na dawny most - nazwijmy go społeczny - skoro stoi zabiedzony i jego pielęgnują, malują, pucują itp.
A jak chcą korzystać z mostu "staruszka" - nazwijmy go komercyjny - to niech stosują się do zasad "staruszka" - właściciela.
Czemu narrator uważa, że "staruszek" nie ma prawa mieć swoich planów co do losów swojego mostu.
-
Opowiem Ci bajkę:
Staruszek szuka pomocy przy malowaniu wysokiego i długiego płotu. Kupuje farby i pędzle. Zgłasza się pięciu chłopców - dusza chłopaków. Tyle tylko, że zamiast zapytać się staruszka jak wymieszać farby by efekt podobał się właśnie jemu, sami biorą się do malowania
Błąd staruszka,
zapomniał chłopakom powiedzieć, co chce aby mu zrobili z tą farbą,
a oni jak stali już przy płocie to wpadli na "genialny" pomysł i zaczęli malować,
jak "stary" się opamiętał to było już za późno - chłopaki znalazły inną robotę (dużo ciekawszą i lepiej płatną).
-
Tyle tylko, że jak chłopcom nie pasuje most "staruszka" to nikt ich nie zmusza do jego pielęgnowania.
Nie rozumiem czemu chłopcy roszczą sobie prawo do decydowania o losach mostu, skoro właścicielem jest nadal "staruszek".
Niech idą na dawny most - nazwijmy go społeczny - skoro stoi zabiedzony i jego pielęgnują, malują, pucują itp.
A jak chcą korzystać z mostu "staruszka" - nazwijmy go komercyjny - to niech stosują się do zasad "staruszka" - właściciela.
Czemu narrator uważa, że "staruszek" nie ma prawa mieć swoich planów co do losów swojego mostu.
Dobrze wiesz, że staruszek rozebrał konstrukcję nośną starego mostu.
Poza tym staruszek może mieć plany jakie tylko sobie wymarzy i narratorowi nic do tego,
póki należycie wywiązuje się z niektórych swoich zobowiązań.
Tu narratora intersują wyłącznie te, które jego i reszty chłopaków bezpośrednio dotyczą.
A tak się składa że i chłopcy i narrator mają swoje działki w gminie z którą staruszek podpisał umowę
na mocy której nieszkańcy gminy, płacący podatek gruntowy mają bezpłatnie i swobodnie,
czyli tak jak im wygodnie korzystać z tego mostu.
Za to staruszkowi płaci gmina, a płaci z zebranych od chłopaków funduszy z podatku gruntowego.
I z tej umowy zdaniem narratora staruszek nie do końca się wywiązuje.
-
Dobrze wiesz, że staruszek rozebrał konstrukcję nośną starego mostu.
Poza tym staruszek może mieć plany jakie tylko sobie wymarzy i narratorowi nic do tego,
póki należycie wywiązuje się z niektórych swoich zobowiązań.
Tu narratora intersują wyłącznie te, które jego i reszty chłopaków bezpośrednio dotyczą.
A tak się składa że i chłopcy i narrator mają swoje działki w gminie z którą staruszek podpisał umowę
na mocy której nieszkańcy gminy, płacący podatek gruntowy mają bezpłatnie i swobodnie,
czyli tak jak im wygodnie korzystać z tego mostu.
Za to staruszkowi płaci gmina, a płaci z zebranych od chłopaków funduszy z podatku gruntowego.
I z tej umowy zdaniem narratora staruszek nie do końca się wywiązuje.
Drogi Bajkopisarzu. :)
Po przeczytaniu Twojej bajki moim konsultantom od spraw bajek - lat 4,5 oraz 3/12 - napiszę tylko, że nie znalazła ona, spodziewanego zapewne przez Ciebie, zainteresowania wśród słuchaczy.
Konsultant stwierdził - Nudy! i udał się do ważniejszych zajęć jak np. walka ze złymi potworami, który opanowali podstępnie garaż staruszka i chcą mu okna zamalować (bez skojarzeń personalno - realnych proszę). :wink:
Moja druga konsultantka po wysłuchaniu ograniczyła się do ziewnięcia i zajęła się walką z misiem.
Proponuję abyś zaprzestał tworzenia marnych gatunkowo dzieł literackich.
Na koniec:
Próbowałem zainteresować Twoją bajką inną grupę wiekową myśląc, że może bajka ma jakieś ukryty sens i tylko ktoś z wyższym wykształceniem ją zrozumie.
Moja główna konsultantka stwierdziła, że, "mam jej d... nie zawracać i wszystko co tu piszę to dla niej są pierdoły" oraz, że mogę ją zacytować.
Uwaga!
Całość powyższej wypowiedzi napisałem ja - PPepe - jako osoba prywatna i wyraża ta wypowiedź moje oraz moich konsultantów prywatne poglądy na poruszane tematy.
Pozdrawiam.
-
Więc po kolei.
1) Krytyka administracji MIPLO - uprawniona czy nie:
Prawo do krytyki i swobodnego wyrażania myśli ma każdy człowiek w szczególności użytkownik/moderator a Miplo, jego Administracja ani Operator nie mają na celu ograniczanie komukolwiek tego prawa.
Szanujemy każdą opinię nawet jeśli przybiera ona formę ostrej krytyki.
Elementy poddawane krytyce traktujemy jako pole do poprawy i zmian oraz barometr oczekiwań użytkowników. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy wdzięczni naszym użytkownikom i moderatorom za każdą uwagę, pomysł, ideę.
Niestety nie wszystkie z zaproponowanych pomysłów jesteśmy w stanie zrealizować ad-hoc lub terminie jakiego oczekiwaliby autorzy tychże pomysłów ze względu na nasze plany rozwoju serwisu i trwające w związku z tym prace. Każdy sensowny pomysł analizujemy i zapisujemy na naszej liści TODO, która dzięki Waszej aktywności zapełnia się wciąż nowymi tematami.
Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl
Z poważaniem,
Support
www.miplo.pl
Powyższa odpowiedź rozwiązuje zarzut o nieuprawnionej krytyce MIPLO.
2. Postawiony przeze mnie zarzut o braku wsparcia ze strony supportu MIPLO.
Mysle ze najlepsza odpowiedzia jest ilosc punktow oczekujacych w serwisie w kategoriach bez moderatorow - tak bardzo support udziela wsparcia, ze nie ma czasu zajmować się wlanym serwisem. Pominę zupełnie fakt notoryczny w moim przypadku fakt nieodpowiadania na złożone propozycje. Zaakceptowane, nie zaakceptowane (dlaczego). Brak wsparcia supportu objawia się również brakiem platformy dyskusyjnej dla moderatorów i użytkowników, czy tez dziwna ?obawa? przed wypowiadaniem się administracji na jedynym i niezależnym forum dotyczącym MIPLO.
Odnoszę wrażenie, ze MIPLO robi wszystko aby utrudnić działanie moderatorom:
- brak np wewnętrznego forum;
- brak możliwości wybrania wyświetlania kilku (nie wszystkich) kategorii na mapie
- usuniecie z serwisu opisu kategorii - jeszcze rok temu moderator kategorii mógł stworzyć opis kategorii, określając miedzy innymi wymagania odnośnie opisów, nazewnictwa czy wskazując jakie punkty należy umieszczać w kategorii. Wtedy w kategorii "wysepki" był zapis, ze nie umieszcza się tam wysepek w obrębie skrzyżowania, czy tez pasów oddzielających jezdnie o przeciwnych kierunkach ruchu - teraz brak tego ograniczenia. W kategorii sygnalizacja świetlna był zapis, ze należy umieszczać tylko jeden punkt za każde skrzyżowanie, a najlepiej umieszczać tylko sygnalizatory poza skrzyżowaniami. Jaki jest efekt braku tych zapisów obecnie widać.
3. Kwestia żerowania na PDAClubie
Nie da się ukryć, ze na forum PDAClub'u toczy się dyskusja na temat działania AutoMapy, serwisu, propozycji zmian, jego wad etc. etc. Udzielane tez jest wsparcie techniczne - nikt nie jest w stanie ocenić ile problemów zostało rozwiązanych, dzięki temu ze ktoś tu opisał rozwiązanie danego problemu. Gdyby tego forum nie było - z każdym problemem należałoby mailować do supportu i to każda osoba z osobna. Jak się można domyślać powodowało by to z pewnością zablokowanie supportu, zwłaszcza po wydaniu nowych wersji AutoMapy, MiploSynca. Tak wiec support odnosi korzyść z istnienia forum PDAClub'u.
Nie da się również ukryć, ze zarówno Aqurat jak i MIPLO korzystają ze zgłoszonych tu uwag, ale tak jakby anonimowo - bo nie maja się zamiaru wypowiadać czy tez udzielać pomocy w problemach dotyczących ich produktów zgłoszonych na jedynym forum dotyczącym tych produktów.
według mnie to żerowanie na pracy innych, w dodatku społecznej. Nie miałbym pretensji jeśli istniało by forum "fabryczne" MIPLO lub AutoMapy, lub gdyby przedstawiciele Aqurat i MIPLO wypowiadali sie na tym forum.
Tyle tylko, że jak chłopcom nie pasuje most "staruszka" to nikt ich nie zmusza do jego pielęgnowania.
Nie rozumiem czemu chłopcy roszczą sobie prawo do decydowania o losach mostu, skoro właścicielem jest nadal "staruszek".
Niech idą na dawny most - nazwijmy go społeczny - skoro stoi zabiedzony i jego pielęgnują, malują, pucują itp.
A jak chcą korzystać z mostu "staruszka" - nazwijmy go komercyjny - to niech stosują się do zasad "staruszka" - właściciela.
Czemu narrator uważa, że "staruszek" nie ma prawa mieć swoich planów co do losów swojego mostu.
A na koniec moja wersja bajeczki.
Gdzieś nad rzeczka dyskutowała grupka jakby tu usprawnić przeprawianie się przez rzeczkę. Spośród wielu propozycji staruszek usłyszał, ze można by zbudować most. I zbudował go, przy współudziale innych. Następnie jeszcze większa grupa wspólnie dbała o ten most. Most był dostępny dla wszystkich. Po pewnym czasie staruszek zauważył, ze na przeprawie można by zarobić. Ogłosił zatem, ze zbuduje nowy, lepszy most. I tak zrobił - stworzył nowy most, a stary zburzył. Tylko ze z nowego mostu już wszyscy korzystać nie mogą (choć obiecywał inaczej) - dopuszczenie zostali tylko jeżdżący furmankami, dla pieszych, rowerzystów, motocyklistów i innych miejsca tam nie ma, nawet za dodatkowa oplata.
-
1) Krytyka administracji MIPLO - uprawniona czy nie:
Prawo do krytyki i swobodnego wyrażania myśli ma każdy człowiek w szczególności użytkownik/moderator a Miplo, jego Administracja ani Operator nie mają na celu ograniczanie komukolwiek tego prawa.
Szanujemy każdą opinię nawet jeśli przybiera ona formę ostrej krytyki.
Elementy poddawane krytyce traktujemy jako pole do poprawy i zmian oraz barometr oczekiwań użytkowników. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy wdzięczni naszym użytkownikom i moderatorom za każdą uwagę, pomysł, ideę.
Niestety nie wszystkie z zaproponowanych pomysłów jesteśmy w stanie zrealizować ad-hoc lub terminie jakiego oczekiwaliby autorzy tychże pomysłów ze względu na nasze plany rozwoju serwisu i trwające w związku z tym prace. Każdy sensowny pomysł analizujemy i zapisujemy na naszej liści TODO, która dzięki Waszej aktywności zapełnia się wciąż nowymi tematami.
Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl
Z poważaniem,
Support
www.miplo.pl
To jest cytat z jakiegoś regulaminu ze stony Miplo, czy kopia z korespondencji?
-
To jest kopia dosłowna maila, który otrzymałem w odpowiedzi na swoje pytanie.
Chciałbym nadmienić dla ppepe, ze nie znajduje tam słowa przygany za dopisanie "24h" do nazw punktów. :mrgreen: MSPANC
-
To jest kopia dosłowna maila, który otrzymałem w odpowiedzi na swoje pytanie.
Chciałbym nadmienić dla ppepe, ze nie znajduje tam słowa przygany za dopisanie "24h" do nazw punktów. :mrgreen: MSPANC
Muszę chyba zacząć pisać do Ciebie Kolego dużymi literami z włączoną funkcja BOLD abyś załapał mój przekaz.
Czy Ty naprawdę nie widzisz czy tylko udajesz, że nie widzisz różnicy między:
a. wystąpieniem do właściciela o decyzję w jakieś konkretnej sprawie dot. zmiany i w kolejnym kroku ogłoszeniem tej decyzji użytkownikom i dalszym jej wdrażaniu w życie;
b. konsultacjami społecznymi na otwartym forum na temat ww. sprawy bez udziału właściciela, następnie samodzielnym podjęciem decyzji i jej wdrożeniem bez jego informowania oficjalnego?
Czy coś cię tu nie razi? :S
Co Ci napisał Support?
Masz prawo się wypowiadać, masz prawo do własnego zdania.
Przecież to było i jest oczywiste.
Źle postawione pytanie - pytania.
Źle, ponieważ zapewne czujesz, że coś jednak w Twoim postępowaniu było nie tak, jak powinno być.
Pytania powinny być następujące:
Czy masz prawo decydować o tym, o czy samodzielnie zdecydowałeś nie informując właściciela i opierając się jedynie na wypowiedziach kilku osób?
To jest najważniejsze pytanie.
I drugie:
Czy informując publicznie o pewnych danych np: zasadach działania bazy, sposobie funkcjonowania itd. itp., ogólnie danych do których ma dostęp jedynie moderator, osoba ta staje w sprzeczności z regulaminem? W szczególności z punktem IV pkt5. Warunków użytkowania.
W temacie Twojego pokrętnego sposobu usprawiedliwiania własnych wypowiedzi.
Napisze tylko, że jesteś mistrzem w wyszukiwaniu usprawiedliwień.
Pamiętaj tylko, że słowa już padły i to w określonym czasie i kontekście.
Gdybyś był człowiekiem honoru, to napisał słowo "Przepraszam", a nie pokrętnie budował usprawiedliwienie.
Usprawiedliwienie na zasadzie: nie odpisują na moje listy - :( nie zatwierdzają punktów - :( więc im napiszę, że są tacy a owacy i to publicznie.
W temacie żerowania:
Dobry człowiek z ciebie. Masz takie dobre serduszko. Martwisz się o obie firmy pisząc, cyt.: "Jak się można domyślać powodowało by to z pewnością zablokowanie supportu, zwłaszcza po wydaniu nowych wersji AutoMapy, MiploSynca."
To ja, gruboskórny, zły PPepe zapytuje - A co cię to obchodzi - to przecież ich problem?
1. Producent AM udziela wsparcia poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z odpowiednim działem.
2. Operator bazy Miplo udziela wsparcia poprzez kontakt mailowy.
Dziwię się po przeczytaniu Twojej wypowiedzi, że nie zgłosiłeś się do najbliższej prokuratury czy izby skarbowej z zawiadomieniem o popełnieniu przestępstwa przez obie instytucje. :) Z Twojego sposobu rozumowania i pojmowania świata wynika, że obie instytucje zarobiły, a raczej zaoszczędziły kupę kasy, jednocześnie nie wykazując jej w zeznaniach i nie płacąc podatku.
To jest przestępstwo karno-skarbowe.
Na tematy bajki od czasu stwierdzenia synka - NUDA! - się nie wypowiadam.
Na koniec:
Mam nadzieję drogi Kolego, że dotarło do Ciebie, że:
- to właściciela piaskownicy i łopatek należy spytać o opinię czy możesz zmienić zasady podczas zabawy w piasku.
- na forum publicznym można zbierać opinię na dany temat / pomysł, ale decyzję podejmuje zawsze właściciel piaskownicy i łopatek.
- wolność wypowiedzi i z niej wynikające prawo do krytyki to jedno, a stosowanie się do zasad (regulaminów), na które dobrowolnie się zgadzasz, to drugie.
Oraz co najważniejsze: cyt. z listu, który otrzymałeś: "Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl".
Więc zanim wyskoczysz z kolejnymi, jestem o tym głęboko przekonany, rewelacyjnymi pomysłami napisz na adres:
support@miplo.pl
Pozdrawiam wszystkich.
-
Czy Ty naprawdę nie widzisz czy tylko udajesz, że nie widzisz różnicy między:
a. wystąpieniem do właściciela o decyzję w jakieś konkretnej sprawie dot. zmiany i w kolejnym kroku ogłoszeniem tej decyzji użytkownikom i dalszym jej wdrażaniu w życie;
b. konsultacjami społecznymi na otwartym forum na temat ww. sprawy bez udziału właściciela, następnie samodzielnym podjęciem decyzji i jej wdrożeniem bez jego informowania oficjalnego?
Widze różnicę. Do właściciela o decyzje występowałem kilka razy - odpowiedzi nie uzyskałem. Tak wiec sam postanowiłem dopisać w nazwach punktów "24h". Po fakcie zapytałem kilkukrotnie support czy powinienem przywrócić stan poprzedni - odpowiedzi nie uzyskałem.
Za próbę poprawy funkcjonalności serwisu przepraszam.
BTW. Support z własnej woli nie chce uczestniczyć w żadnych konsultacjach.
I drugie:
Czy informując publicznie o pewnych danych np: zasadach działania bazy, sposobie funkcjonowania itd. itp., ogólnie danych do których ma dostęp jedynie moderator, osoba ta staje w sprzeczności z regulaminem? W szczególności z punktem IV pkt5. Warunków użytkowania.
Myślę ze nie złamałem pkt. IV.5
5. Użytkownicy są odpowiedzialni za utrzymanie w tajemnicy przekazanych im informacji dających dostęp do osobistych części Usług i/lub Produktów. W szczególności dotyczy to haseł, programów komputerowych oraz adresów URL, które użytkownik powinien specjalnie chronić. Udostępnianie tych danych w jakiejkolwiek formie, w tym w sieci Internet, celowe lub przypadkowe, może spowodować zablokowanie konta użytkownika i stanowi złamanie Warunków użytkowania.
ponieważ dotyczy on przekazywania informacji dających dostęp do osobistych części usług/produktów. Czyli obecnie wydaje mi sie ze chodzi i loginy, hasła etc. Nie ujawniłem żadnych informacji pozwalających uzyskać dostęp do MIPLO.
W temacie Twojego pokrętnego sposobu usprawiedliwiania własnych wypowiedzi.
Napisze tylko, że jesteś mistrzem w wyszukiwaniu usprawiedliwień.
Pamiętaj tylko, że słowa już padły i to w określonym czasie i kontekście.
Gdybyś był człowiekiem honoru, to napisał słowo "Przepraszam", a nie pokrętnie budował usprawiedliwienie.
Usprawiedliwienie na zasadzie: nie odpisują na moje listy - :( nie zatwierdzają punktów - :( więc im napiszę, że są tacy a owacy i to publicznie.
Moje te wszystkie "pokrętne" usprawiedliwienia nie dotyczą wprowadzonych samowolnie zmian, a dotyczą krytyki działania supportu.
Zwróć uwagę ze ja nie napisałem jaki support - stwierdziłem jedynie ze nie udziela wsparcia moderatorom i użytkowników w takim zakresie jaki to jest możliwe.
1. Producent AM udziela wsparcia poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z odpowiednim działem.
A na odpowiedz czeka się kilka dni nieraz - a wiele osób nie pisze do supportu bo rozwiązanie swoich problemów znajdują na forum PDAClubu - a dlaczego nie na forum AutoMapy - przecież ich pracownicy mieliby mniej pracy z odpowiedziami na maile użytkowników.
BTW. Ciekawe ze nigdy nie zdarzyło się żeby AutoMapa powiadomiła mnie o nowej wersji - a podobno to robią droga mailowa.
2. Operator bazy Miplo udziela wsparcia poprzez kontakt mailowy.
Tylko nie na wszystkie maile odpowiadają, bo:
a) nie dochodzą
b) nie maja czasu ich czytać
c) nie uważają za stosowne odpisać
Dziwię się po przeczytaniu Twojej wypowiedzi, że nie zgłosiłeś się do najbliższej prokuratury czy izby skarbowej z zawiadomieniem o popełnieniu przestępstwa przez obie instytucje. :) Z Twojego sposobu rozumowania i pojmowania świata wynika, że obie instytucje zarobiły, a raczej zaoszczędziły kupę kasy, jednocześnie nie wykazując jej w zeznaniach i nie płacąc podatku.
To jest przestępstwo karno-skarbowe.
Zgoda - na istnieniu forum PDAClubu obie instytucje uzyskały korzyść, ale ...... do przestępstwa jeszcze daleko.
-
Cieszę się, że zaczęliśmy się rozumieć w części spraw.
Co pozostało?
Myślę ze nie złamałem pkt. IV.5
5. Użytkownicy są odpowiedzialni za utrzymanie w tajemnicy przekazanych im informacji dających dostęp do osobistych części Usług i/lub Produktów. W szczególności dotyczy to haseł, programów komputerowych oraz adresów URL, które użytkownik powinien specjalnie chronić. Udostępnianie tych danych w jakiejkolwiek formie, w tym w sieci Internet, celowe lub przypadkowe, może spowodować zablokowanie konta użytkownika i stanowi złamanie Warunków użytkowania.
ponieważ dotyczy on przekazywania informacji dających dostęp do osobistych części usług/produktów. Czyli obecnie wydaje mi sie ze chodzi i loginy, hasła etc. Nie ujawniłem żadnych informacji pozwalających uzyskać dostęp do MIPLO.
Mam odmienne zdanie. Pamiętaj, że wypowiadam się prywatnie.
Kiedyś słuchałem audycji w radio TOK FM z udziałem przedstawicielu konkurencyjnych dla AM produktów nawigacyjnych.
Ktoś zadzwonił i spytał o opinię na temat serwisu Miplo oraz ich plany w temacie wprowadzenie podobnej platformy wymiany informacji dla użytkowników ich systemów nawigacyjnych.
Odpowiedzieli, że Miplo to fajna inicjatywa - co innego mogli powiedzieć. A odnośnie drugiej części pytania odpowiedź brzmiała mniej więcej tak - Pracujemy nad tematem.
Myślę, że każda informacja nazwijmy to wewnętrzna - zrzut ekranu, kłopoty z zapisem danych, wygląd panelu itp. są pilnie wychwytywane.
Jednak pragnę powiedzieć, że każdy może mieć swoje zdanie na ten temat i nie mi decydować, co jest naruszeniem zasad.
Operator Miplo jak przypuszczam zapoznał się z wypowiedziami z tego wątku - przynajmniej na dzień Twojego zgłoszenia.
Mógł więc wyrobić sobie zdanie na ten temat.
W gestii operatora jest ocena czy coś wyczerpuje znamiona działania na szkodę bazy i serwisu.
A na odpowiedz czeka się kilka dni nieraz - a wiele osób nie pisze do supportu bo rozwiązanie swoich problemów znajdują na forum PDAClubu - a dlaczego nie na forum AutoMapy - przecież ich pracownicy mieliby mniej pracy z odpowiedziami na maile użytkowników.
BTW. Ciekawe ze nigdy nie zdarzyło się żeby AutoMapa powiadomiła mnie o nowej wersji - a podobno to robią droga mailowa.
Jeśli chodzi o powiadamianie o nowej wersji - zdarzyło mi się otrzymać zawiadomienie kilka razy.
Jeśli chodzi o forum AM i sposób organizacji pracy u producenta napiszę tylko, że również osobie decydującej o sposobie świadczenia wsparcia dla użytkowników przysługuje prawo do prywatnej opinii i wdrażania jej w życie w imieniu firmy.
Kolejna sprawa to fakt, że większość kłopotów użytkowników dotyczy spraw związanych ze sposobem obsługi urządzenia, a nie kłopotów z AM, które są efektem braku umiejętności w obcowaniu z tego typu sprzętem.
Do czasu wprowadzenia obowiązkowych szkoleń i testów przed zakupem urządzeń WM oraz sprzętu do nawigacji, problemy będą się pojawiać. :D
2. Operator bazy Miplo udziela wsparcia poprzez kontakt mailowy.
Tylko nie na wszystkie maile odpowiadają, bo:
a) nie dochodzą
b) nie maja czasu ich czytać
c) nie uważają za stosowne odpisać
Nie zgadzam się z powyższą opinią.
Odpowiadają - przykładam są wypowiedzi na tym forum wielu użytkowników.
Nawet w święta Bożego Narodzenia odpowiadali.
Jedynie w sobotę i niedzielę w większości wypadków kontaktu nie ma, choć przejrzałem swoją pocztę i również od tego są wyjątki.
-
Otrzymałem odpowiedz odnośnie mojej samowoli:
Witamy,
Zmiany, które Pan już wprowadził prosimy pozostawić.
Dalsze prace i ich kierunek zostanie określony po zakończeniu "łączenia" baz.
Z poważaniem,
Support
Wspomniane łączenie baz wyjaśnia inny mail
Witamy,
W związku z trwającymi pracami mającymi na celu ujednolicenie baz danych POI wbudowanych w AutoMapę oraz dostępnych w Miplo i planowanymi zmianami w strukturze kategorii ewentualne zaproponowane zmiany będą możliwe po zakończeniu tego procesu.
Z poważaniem,
Support
www.miplo.pl
Tak na marginesie oznacza to chyba, iż w przyszłości może zostać zrealizowana moja propozycja złożona do supportu:
2) Czy mozna kategorie zawierajace banki i bankomaty rozdzielic na dwie podkategorie: placowki i bankomaty. Oczywiscie dotyczylobo to tylko tych bankow ktore maja osobne placowki i wolnostojace bankomaty. Nie musialoby to dotyczyc bankow, ktore jedyne bankomaty posiadaje tylko przy placowkach (np. MultiBank, eurobank, Millennium Bank). Jednoczesnie zaistanialaby koniecznosc zdublowania niestety czesci
punktow w dwoch kategoriach w przypadku placowki z bankomatem (dot. zwlaszcza PKO, Pekao, BZWBK).
Wprowadzenie takie rozdzialu ulatwilo by uzytkownikom korzystanie z bazy - generalnie wiekszosc jest zainteresowana w znacznie wiekszym stopniu bankomatami niz placowkami bankow.
ponieważ tak to wygląda w kategoriach wbudowanych.
-
Podsumowując całość:
1. Jak widać prowadzisz bardzo ożywioną korespondencję, to gdzie te wspomniane problemy z kontaktem? Widać nie występują.
2.
Wspomniane łączenie baz wyjaśnia inny mail
Witamy,
W związku z trwającymi pracami mającymi na celu ujednolicenie baz danych POI wbudowanych w AutoMapę oraz dostępnych w Miplo i planowanymi zmianami w strukturze kategorii ewentualne zaproponowane zmiany będą możliwe po zakończeniu tego procesu.
Z poważaniem,
Support
www.miplo.pl
Tak na marginesie oznacza to chyba, iż w przyszłości może zostać zrealizowana moja propozycja złożona do supportu:
2) Czy mozna kategorie zawierajace banki i bankomaty rozdzielic na dwie podkategorie: placowki i bankomaty. Oczywiscie dotyczylobo to tylko tych bankow ktore maja osobne placowki i wolnostojace bankomaty. Nie musialoby to dotyczyc bankow, ktore jedyne bankomaty posiadaje tylko przy placowkach (np. MultiBank, eurobank, Millennium Bank). Jednoczesnie zaistanialaby koniecznosc zdublowania niestety czesci
punktow w dwoch kategoriach w przypadku placowki z bankomatem (dot. zwlaszcza PKO, Pekao, BZWBK).
Wprowadzenie takie rozdzialu ulatwilo by uzytkownikom korzystanie z bazy - generalnie wiekszosc jest zainteresowana w znacznie wiekszym stopniu bankomatami niz placowkami bankow.
ponieważ tak to wygląda w kategoriach wbudowanych.
Mój komentarz - tylko przy założeniu, że przyjęty zostanie format danych z POI wbudowanych a nie format danych z bogatszej i aktualniejszej bazy miplo z ewentualnymi drobnymi poprawkami.
-
Podsumowując całość:
1. Jak widać prowadzisz bardzo ożywioną korespondencję, to gdzie te wspomniane problemy z kontaktem? Widać nie występują.
Poprawa w szybkości korespondencji nastąpiła w ostatni tygodniu - przez wcześniejszy rok moje maile w 70-80% pozostawały bez odpowiedzi - może dodali mój mail do filtra antyspamowego :D
2.
Mój komentarz - tylko przy założeniu, że przyjęty zostanie format danych z POI wbudowanych a nie format danych z bogatszej i aktualniejszej bazy miplo z ewentualnymi drobnymi poprawkami.
A ja bym wolał, żeby zaimportować z AutoMapy zasadnicza strukturę katalogu POI, z jej rozwinieciem oraz format danych z MIPLO.
Katalog na przykład mógłby wyglądać następująca (czerwone import z AM, niebieski z MIPLO):
na przykładzie banków
Banki i bankomaty:
Banki
BZWBK
BOS
MultiBank
...
Bankomaty
BZWBK
BOS
MultiBank
...
-
Poprawa w szybkości korespondencji nastąpiła w ostatni tygodniu - przez wcześniejszy rok moje maile w 70-80% pozostawały bez odpowiedzi - może dodali mój mail do filtra antyspamowego :D
To czemu właśnie w tym okresie gdy następuje poprawa łączności nagle wyskakujesz z brzydkimi tekstami? - proponuję pozostawmy ten temat bo chyba się czepiam zbyt mocno.
A ja bym wolał, żeby zaimportować z AutoMapy zasadnicza strukturę katalogu POI, z jej rozwinieciem oraz format danych z MIPLO.
Katalog na przykład mógłby wyglądać następująca (czerwone import z AM, niebieski z MIPLO):
na przykładzie banków
Banki i bankomaty:
Banki
BZWBK
BOS
MultiBank
...
Bankomaty
BZWBK
BOS
MultiBank
...
Wkraczamy więc ponownie na terytorium tzw. pobożnych życzeń.
Zaraz posypią się komentarze do komentarzy więc ustępuje pola i kończę naszą dyskusję.
Proszę tylko aby pamiętać, że cokolwiek zostanie "ustalone" na forum publicznym nie jest równoważne z ustaleniami z właścicielem miplo i może być co najwyżej traktowane jako propozycja.
Nie jest to podstawą do wprowadzania jakichkolwiek zmian samodzielnie.
-
Poprawa w szybkości korespondencji nastąpiła w ostatni tygodniu - przez wcześniejszy rok moje maile w 70-80% pozostawały bez odpowiedzi - może dodali mój mail do filtra antyspamowego :D
To czemu właśnie w tym okresie gdy następuje poprawa łączności nagle wyskakujesz z brzydkimi tekstami? - proponuję pozostawmy ten temat bo chyba się czepiam zbyt mocno.
Najpierw napisałem, a dopiero później nastąpiła poprawa łączności (może dlatego, ze napisałem :| ). I nadal uważam, ze support nie pomogą mi jako moderatorowi. Uruchomienie wewnętrznego forum dla moderatorów znacznie ułatwiło by sprawę.
Druga sprawa która mi nie pomaga, to niemożność prostego stwierdzenia czy punkt, który moderuje leży w rejonie, który ma moderatora terenowego (jeśli tak to kogo?) czy nie?
Wkraczamy więc ponownie na terytorium tzw. pobożnych życzeń.
Zaraz posypią się komentarze do komentarzy więc ustępuje pola i kończę naszą dyskusję.
Proszę tylko aby pamiętać, że cokolwiek zostanie "ustalone" na forum publicznym nie jest równoważne z ustaleniami z właścicielem miplo i może być co najwyżej traktowane jako propozycja.
Nie jest to podstawą do wprowadzania jakichkolwiek zmian samodzielnie.
Pamiętam, najpierw Support coś ustali, później będziemy się martwic, lub cieszyć, co z tym zrobić. Chociaż przydałaby się jakoś dyskusja nad formatem bazy danych, ze założenia supportu nie rozminęły się z oczekiwaniami użytkowników (patrz może przydałoby się wewnętrzne zamknięte forum dla moderatorów).
-
1) Krytyka administracji MIPLO - uprawniona czy nie:
Prawo do krytyki i swobodnego wyrażania myśli ma każdy człowiek w szczególności użytkownik/moderator a Miplo, jego Administracja ani Operator nie mają na celu ograniczanie komukolwiek tego prawa.
Szanujemy każdą opinię nawet jeśli przybiera ona formę ostrej krytyki.
Elementy poddawane krytyce traktujemy jako pole do poprawy i zmian oraz barometr oczekiwań użytkowników. Jednocześnie informujemy, że jesteśmy wdzięczni naszym użytkownikom i moderatorom za każdą uwagę, pomysł, ideę.
Niestety nie wszystkie z zaproponowanych pomysłów jesteśmy w stanie zrealizować ad-hoc lub terminie jakiego oczekiwaliby autorzy tychże pomysłów ze względu na nasze plany rozwoju serwisu i trwające w związku z tym prace. Każdy sensowny pomysł analizujemy i zapisujemy na naszej liści TODO, która dzięki Waszej aktywności zapełnia się wciąż nowymi tematami.
Zachęcamy do przedstawiania konkretnych pomysłów rozwoju i zmian w Miplo kierując je na nasz adres email: support@miplo.pl
Z poważaniem,
Support
www.miplo.pl
To jest cytat z jakiegoś regulaminu ze stony Miplo, czy kopia z korespondencji?
To jest kopia dosłowna maila, który otrzymałem w odpowiedzi na swoje pytanie.
(...)
Szkoda, że support Miplo nie zamieścił w tym wywodzie "o prawach człowieka i obywatela" nic o prawie "o zachowaniu tajemnicy korespondencji prywatnej".
-
Witam Szanownych Dyskutantów.
Proszę o koncentrowanie się na wątku i nie rozwijanie dywagacji nie nawiązujących do tematu.
Jednocześnie Moderatora proszę o usunięcie zbędnych wątków.
-
Proszę o koncentrowanie się na wątku i nie rozwijanie dywagacji nie nawiązujących do tematu.
Temat został praktycznie wyczerpany - żadnych zmian w strukturze kategorii nie będzie, dopóki nie zakończony zostanie proces łączenia bazy AutoMapy (wbudowanej) z serwisem.