Jest ryzyko - jest zabawa (jak mawiali starożytni Rosjanie

)
W końcu ktoś zauważy i zgłosi na Miplo POI do usunięcia. Tak działa MiploTraffic i nic na to nie poradzisz.
Myślę, że nie ma co narzekać tylko wstawiać POI o robotach drogowych, tam gdzie się zauważy. Ja w Lubinie tak robię. Gdzieś się zdziwię, o czymś przeczytam - i na Miplo

.
Ostatnio specjalnie pojechałem w Lublinie Krochmalną (ryzykując stanie na wahadle) żeby zobaczyć czy roboty dalej trwają. Roboty się skończyły i zgłosiłem własne POI do usunięcia.
Połączone: Czerwiec 18, 2011, 15:20:14
A pokaż mi gdzie producent pisze że jego obowiązkiem jest blokowanie takich przypadków. Może ja tego nie wiem albo nie doczytałem.
Stosując tę retorykę można dojść do wniosku, że wielką łachą producenta jest dbanie o dobry routing.
Myślę, ze przesadzasz. Jeśli Aqurat chce z AM utrzymać się na rynku to
musi dbać również o szybkie blokowanie (i szybkie potem odblokowywanie) nieprzejezdnych odcinków.
Co więcej musi zacząć myśleć jak to robić poza granicami PL, bo moim zdaniem przeżyć na rynku mają szanse tylko programy globalne a nie lokalne (AM globalnym programem, pomimo posiadania map EU nie jest)