Ale kurczę, czemu Miplo Traffic nie obejmuje remontów i AM ciągle pcha w zamknięte ulice?
Może dlatego, że w Szczecinie nie ma nikogo, kto zająłby się tym
społeczniea Miplo żadnych pieniędzy na to nie ma najmniejszego zamiaru wyłożyć?
Może dlatego, że Miplo od lat ani trochę w tym kierunku się nie rozwija?
(vide POI do kategorii trafikowych z datą ważności)
Swoją drogą czemu pytasz tylko o MiploTraffic, a nie zapytasz o AM`Traffic
i nie tyle nas, co np. szefa marketingu AM, który dopiero co, wszem i wobec się chwalił,
jaka to AM jest '
przodująca, inteligentna i innowacyjna', i jak pozwala
'ze spokojem i bez nerwów dojechać do celu'.
Może przy okazji uzyskałbyś też odpowiedź, dlaczego uważa, że AutoMapa
jest w stanie reagować natychmiast na zmiany w organizacji ruchuskoro na otwarcie nowego odcinka komunikacyjnego kręgosłupa śląskiej aglomeracji
(czyli DTŚ-ki) potrzebowała niemal 5 dni? (jest na mapie, trzeba go było tylko odblokować )