Problem nie jest związany z wersją miplosync.
Obecnie wszystkie urządzenia posiadają najnowszą wersję programu do synchronizacji.
Zjawisko występuje nadal i jest również powtarzalne u producenta.
Jak podałem w poprzedniej wiadomości należy się spodziewać pojawiania się nowej wersji programu bez tego błędu w najbliższych dniach.
Ubolewam tylko nad sposobem załatwiania tej sprawy przez pracowników Automapy.
Zgłoszenie pełne z opisem, warunkami występowania itd. oraz udokumentowane filmem potrafili przyjąć. Jednak ograniczyli się tylko do przekazania do "odpowiedniego działu".
Słowem nie pisnęli, że błąd został zidentyfikowany. A ja między czasie bawiłem się w "śledztwo".
Zmiana systemu na PC z XP na Vistę (łącznie z zakupem), przenoszenie danych, ściąganie kolejnych instalatorów (EU i PL), zmiana softu na Hermesie i kolejne testowanie na których wersjach softu zjawisko się pojawia.
Dobrze, że zupełnie przypadkiem podczas rozmowy telefonicznej z supportem wyszło na jaw, że błąd jest już rozwiązany i pojawi się nowy instalator. Wiadomość która została powyżej podana to efekt tej rozmowy.
Przekazywać do "odpowiedniego działu" i następnie milczeć przez wieczność, to można poprawkę do mapy itp. czy też błąd w wersji beta a nie błąd w wersji programu ostatecznej i podobno przetestowanej.
Tym bardziej, że zgłasza to betatester Automapy, który uczestniczył we wszystkich poprzednich testach Automapy.
Nie wspomnę o posiadaniu 5 aktywnych licencji oraz byciu moderatorem miplo.