"Uwaga STOP"
Nad czymś takim sam się zastanawiałem, dokładniej myślałem czy nie utworzyć kategorii POI typu: 'znak STOP'
albo 'niespodziewany znak Stop', do której przypisać byłoby można ostrzeżenie typu 'STOP baranie'

aktywowane w razie przekroczenia zadanej prędkości w zadanej odległości od znaku.
Ale tylko wtedy, bo gdybym miał słyszeć ostrzeżenie przy każdym znaku, to chyba bym kociokwiku dostał

"za 50 metrów w lewo, jesteś na głównej"
lub
"za 50 metrów w lewo, główna"
Brzmią niejednoznacznie, jestem na głównej, a jak skręcę to dalej na niej będę czy zjadę na podporządkowaną,
za 50m wjadę na główniejszą czy po prostu mam jechać główną?
Przyznam, że tu wolałbym rozwiązanie podobne do tego w TomTomie - póki jadę główną, a nie trafię na skrzyzowanie z conajmniej równorzędną wolałbym żeby Jadźka siedziała cicho, w tej chwili jest różnie
i na dodatek nieprzewidywalnie (a przynajmniej nie potrafię dostrzec reguły*).
W wielu miejscach Jadźka sie nie odzywa (i słusznie), aż nagle w sytuacji która wygląda tak samo jednoznacznie
jak kilka poprzednich -prosta główna droga, ewentualnie po łuku i skrzyżowanie, rozwidlenie z jakąś dróżką
podrzędnej kategorii - i każe jechać prosto, czy lekko skręcić.
*najczęściej ale nie zawsze zdarza się to wtedy, gdy odnoga z drogą główną (dalszą trasą) tworzą kąt ostry.
Być może mańkuty mają z tym problem, ja nim jestem....nie wiem, ale mam i nie wkurza mnie to, to mnie po prostu wk..., od zawsze.
...
Na dobrą sprawę, to tak naprawdę WY, co lubicie wersję oryginalną jesteście wybrakowani :-)
Np w kosmosie nie poradzilibyście sobie :-)
...
Kierunki podróży są względne, cel podróży NIGDY.[/b] Zastanówcie sie nad tym :-)
Gwarantuję Ci, że to nie to, też nim jestem

musisz poszukać innej przyczyny.
Zaproś mnie na przejażdżkę, sprawdzimy

Sęk w tym, że popełniłeś bład w rozumowaniu, piszesz o zorientowaniu na cel podróży, a chcesz mapy
zorientowanej w bieżącym kierunku jazdy. A ten od kierunku na cel może się chwilami różnić nawet o 180°
