Wsparcie techniczne.

  • 13 Odpowiedzi
  • 2827 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline milek1

  • *
  • 54
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II WM 6.0 ORANGE 8GB + HTC Touch HD
Wsparcie techniczne.
« dnia: Maj 04, 2007, 10:21:14 »
Mam nieodparte wrażenie, że jest to jakis żart.  Szanse na dodzownienie się do nich są zerowe.  To śmieszne, że człowiek kupuje produkt, ma problem z nim, a dzwoniąc przez kilka godzin oytrzymuje odpowiedź, że linie są zajęte, albo co lepsze za chwile nastapi połączenie z konsultantem, po czym po 40 sek przyprawiającej o mdłości melodyjki zostaje rozłączony.  O odpowiedzi na maile nie wspomnę, bo czas oczekiwania jest równy temu jaki trzeba przeznaczyć na zmainę klimatu na ziemii, a więc biegnący w nieskończoność.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 04, 2007, 10:45:30 »
A o pojęciu "Długi Majowy Weekend" słyszał?
Teraz nawet wezwać pogotowie to problem ...
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline milek1

  • *
  • 54
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II WM 6.0 ORANGE 8GB + HTC Touch HD
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 04, 2007, 10:50:48 »
jakoś w warunkach wsparcia technicznego nie ma wyłaczenia na weekend majowy, okres światezcno-noworoczny, wielkanocne jaja, pryma aprylis, boże ciało, święto niepodległości, wszystkich świetych oraz inne dni wypadające w okresie międzyświatecznym.  dzień 4 maja jest dniem roboczym, a ja nie oczekuję czegoś nadzwyczjanego.  co więcej rozwiązanie mojego problemu to 10 sek.  tylko za kazdym razem potrzeba kilku dni, aby dodzwonić sie do producenta.

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 04, 2007, 11:05:51 »
Zadaj pytanie na forum, może ktoś będzie umiał Ci pomóc
i nie narzekaj  :)
Chyba, że to tajemnica :)

*

Offline milek1

  • *
  • 54
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II WM 6.0 ORANGE 8GB + HTC Touch HD
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 04, 2007, 11:10:57 »
Po dwóch godzinach i pięćdziesięciu minutach dodzwoniłem się.  rozwiązanie problemu trawło 10 sek tak jak powiedziałem, a chodziło o zwolnienie licencji, bo w moim etenie została wymieniona płyta główna.

*

Offline makii

  • 44
    • www.makii.pl
  • Sprzęt: htc TyTN
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 04, 2007, 11:19:59 »
Ja wysłałem maila 1 maja do supportu z prośba o uwolnienie licencji i ... odpowiedź dostałem po 15 min!

Byłem w szoku!


Pozdr.
makii

*

Offline Tomko

  • ***
  • 330
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XdaExec, Omnia, BB Bold.
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 04, 2007, 11:27:52 »
A ja wykupiłem przedłużenie licencji na XL 30 kwietnia - co by zainstalować 4.0 i do tej pory CISZAAAAAA  >:(
Broń - To prawo wolnego człowieka, nie przywilej nadany przez urzędnika.

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2007, 11:30:59 »
Ja wysłałem maila 1 maja do supportu z prośba o uwolnienie licencji i ... odpowiedź dostałem po 15 min!

Byłem w szoku!


Pozdr.
makii
Wczoraj też pracowali, bo otrzymywałem odpowiedzi na zgłoszenia (nie z automatu).

*

Offline pablo

  • **
  • 216
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Acer N311, Samsung I5700
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 04, 2007, 12:25:53 »
Witam ,
pytanie natury technicznej :)
Co oznaczają dwie kolumny do odznaczania w opcjach POI do wyświetlania ?

pozdrawiam

*

Offline igab

  • *****
  • 1119
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Clarion Map780+AM6.6EU
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 04, 2007, 12:36:40 »

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 04, 2007, 16:04:57 »
Mam nieodparte wrażenie, że jest to jakis żart.  Szanse na dodzownienie się do nich są zerowe.  To śmieszne, że człowiek kupuje produkt, ma problem z nim, a dzwoniąc przez kilka godzin oytrzymuje odpowiedź, że linie są zajęte, albo co lepsze za chwile nastapi połączenie z konsultantem, po czym po 40 sek przyprawiającej o mdłości melodyjki zostaje rozłączony.  O odpowiedzi na maile nie wspomnę, bo czas oczekiwania jest równy temu jaki trzeba przeznaczyć na zmainę klimatu na ziemii, a więc biegnący w nieskończoność.
Nie podzielam tak drastycznej opinii... 2.V dzwoniłem i fakt, za 1 razem coś się rozłączyło ale za 2 razem operator zgłosił się po 30 sekundach... miło, grzecznie i konstruktywnie mnie obsłużył.

Pozdrav
ISTQB Certified Tester

*

Offline wisnialand

  • 29
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.wladek.net
  • Sprzęt: Mio 550 + GOODRAM 1GB SD, AutoMapa 4.1.2 i etui :)
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 13, 2007, 19:03:22 »
A na jaki e-mail wysłać prośbę o zwolnienie licencji lub nr tel. do AM
bo wgrałem patcha do mio p550 i zmienił mi ID a przed tym zrobiłam HR

Pozdrawiam.

*

Offline brand

  • **
  • 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://berzerk.pl
  • Sprzęt: asus p750 | eten x500 - juz nigdy wiecej etena | mda compact 2 - bez gsm | AM 5.0.7
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 13, 2007, 19:17:26 »
Na normalny numer pomocy automapy zadzwon - gosciu zrobi pare klikniec 'przy tobie' i instalujesz.

*

Offline kajacek

  • **
  • 168
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MODECOM Freeway MX2 + Automapa Europe 6.8.1
Odp: Wsparcie techniczne.
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 13, 2007, 23:30:15 »
Witam ,
pytanie natury technicznej :)
Co oznaczają dwie kolumny do odznaczania w opcjach POI do wyświetlania ?

pozdrawiam


Pierwsza kolumna dotyczy "fabrycznych" POI, a druga POI użytkownika ...