PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: milek1 w Maj 04, 2007, 10:21:14

Tytuł: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: milek1 w Maj 04, 2007, 10:21:14
Mam nieodparte wrażenie, że jest to jakis żart.  Szanse na dodzownienie się do nich są zerowe.  To śmieszne, że człowiek kupuje produkt, ma problem z nim, a dzwoniąc przez kilka godzin oytrzymuje odpowiedź, że linie są zajęte, albo co lepsze za chwile nastapi połączenie z konsultantem, po czym po 40 sek przyprawiającej o mdłości melodyjki zostaje rozłączony.  O odpowiedzi na maile nie wspomnę, bo czas oczekiwania jest równy temu jaki trzeba przeznaczyć na zmainę klimatu na ziemii, a więc biegnący w nieskończoność.
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: nocnyMarek w Maj 04, 2007, 10:45:30
A o pojęciu "Długi Majowy Weekend" słyszał?
Teraz nawet wezwać pogotowie to problem ...
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: milek1 w Maj 04, 2007, 10:50:48
jakoś w warunkach wsparcia technicznego nie ma wyłaczenia na weekend majowy, okres światezcno-noworoczny, wielkanocne jaja, pryma aprylis, boże ciało, święto niepodległości, wszystkich świetych oraz inne dni wypadające w okresie międzyświatecznym.  dzień 4 maja jest dniem roboczym, a ja nie oczekuję czegoś nadzwyczjanego.  co więcej rozwiązanie mojego problemu to 10 sek.  tylko za kazdym razem potrzeba kilku dni, aby dodzwonić sie do producenta.
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: igab w Maj 04, 2007, 11:05:51
Zadaj pytanie na forum, może ktoś będzie umiał Ci pomóc
i nie narzekaj  :)
Chyba, że to tajemnica :)
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: milek1 w Maj 04, 2007, 11:10:57
Po dwóch godzinach i pięćdziesięciu minutach dodzwoniłem się.  rozwiązanie problemu trawło 10 sek tak jak powiedziałem, a chodziło o zwolnienie licencji, bo w moim etenie została wymieniona płyta główna.
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: makii w Maj 04, 2007, 11:19:59
Ja wysłałem maila 1 maja do supportu z prośba o uwolnienie licencji i ... odpowiedź dostałem po 15 min!

Byłem w szoku!


Pozdr.
makii
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: Tomko w Maj 04, 2007, 11:27:52
A ja wykupiłem przedłużenie licencji na XL 30 kwietnia - co by zainstalować 4.0 i do tej pory CISZAAAAAA  >:(. 
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: igab w Maj 04, 2007, 11:30:59
Ja wysłałem maila 1 maja do supportu z prośba o uwolnienie licencji i ... odpowiedź dostałem po 15 min!

Byłem w szoku!


Pozdr.
makii
Wczoraj też pracowali, bo otrzymywałem odpowiedzi na zgłoszenia (nie z automatu).
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: pablo w Maj 04, 2007, 12:25:53
Witam ,
pytanie natury technicznej :)
Co oznaczają dwie kolumny do odznaczania w opcjach POI do wyświetlania ?

pozdrawiam
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: igab w Maj 04, 2007, 12:36:40
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=66580.0
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: puniek w Maj 04, 2007, 16:04:57
Mam nieodparte wrażenie, że jest to jakis żart.  Szanse na dodzownienie się do nich są zerowe.  To śmieszne, że człowiek kupuje produkt, ma problem z nim, a dzwoniąc przez kilka godzin oytrzymuje odpowiedź, że linie są zajęte, albo co lepsze za chwile nastapi połączenie z konsultantem, po czym po 40 sek przyprawiającej o mdłości melodyjki zostaje rozłączony.  O odpowiedzi na maile nie wspomnę, bo czas oczekiwania jest równy temu jaki trzeba przeznaczyć na zmainę klimatu na ziemii, a więc biegnący w nieskończoność.
Nie podzielam tak drastycznej opinii... 2.V dzwoniłem i fakt, za 1 razem coś się rozłączyło ale za 2 razem operator zgłosił się po 30 sekundach... miło, grzecznie i konstruktywnie mnie obsłużył.

Pozdrav
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: wisnialand w Maj 13, 2007, 19:03:22
A na jaki e-mail wysłać prośbę o zwolnienie licencji lub nr tel. do AM
bo wgrałem patcha do mio p550 i zmienił mi ID a przed tym zrobiłam HR

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: brand w Maj 13, 2007, 19:17:26
Na normalny numer pomocy automapy zadzwon - gosciu zrobi pare klikniec 'przy tobie' i instalujesz.
Tytuł: Odp: Wsparcie techniczne.
Wiadomość wysłana przez: kajacek w Maj 13, 2007, 23:30:15
Witam ,
pytanie natury technicznej :)
Co oznaczają dwie kolumny do odznaczania w opcjach POI do wyświetlania ?

pozdrawiam


Pierwsza kolumna dotyczy "fabrycznych" POI, a druga POI użytkownika ...