Czy to kłopotliwy manewr ?

  • 61 Odpowiedzi
  • 19128 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 18, 2011, 18:40:14 »
1. Tak, często ten komunikat jest mylący -- najczęściej wtedy, gdy z drogi głównej jest zjazd drogą o tej samej (czy też zbliżonej kategorii jak w przykładzie PapyD).
Przykład z Wrocławia -- jazda Karkonoską na południe w kierunku A4 i sam zjazd na A4, gdzie:
- jedziemy prosto (nie zjeżdżamy na A4) -- "trzymaj się lewego pasa"
- zjazd na A4 -- "trzymaj się prawego pasa".

@PapaD: na obwodnicy Wrocławia jest jakiś myk (błąd) z tym "trzymaniem", ale już nie pamiętam miejsca.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 18, 2011, 23:16:58 »
Nie znam nikogo, kto dojeżdżając do skrzyżowania, kątem oka nie podgląda tego, co na ekranie.
I całe szczęście  :mrgreen:
Ale musisz przyznać, że dobry komunikat, to taki, który Cię dobrze poprowadzi bez patrzenia na ekran.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline annkor

  • **
  • 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDACIV; AM z licencją;
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 19, 2011, 00:28:03 »
 :mrgreen: najlepszym "komunikatem" jest po prostu znajomość przepisów o ruchu drogowym i zasada ograniczonego zaufania :)  :police:
"Nie mów co wiesz, lecz wiedz co mówisz"

*

PapaD

Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 19, 2011, 08:12:20 »
:mrgreen: najlepszym "komunikatem" jest po prostu znajomość przepisów o ruchu drogowym i zasada ograniczonego zaufania :)  :police:
czy możesz rozwinąć swoją myśl, bo jak dla mnie to nijak się ma do tematu tutaj omawianego.

*

q1w2

Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 19, 2011, 11:31:56 »
Nie znam nikogo, kto dojeżdżając do skrzyżowania, kątem oka nie podgląda tego, co na ekranie.
I całe szczęście  :mrgreen:
Ale musisz przyznać, że dobry komunikat, to taki, który Cię dobrze poprowadzi bez patrzenia na ekran.
Trudno się z Twoją tezą nie zgodzić. Jednak fakt, że lubię Marzenkę, nie musi jednocześnie oznaczać, że jej bezgranicznie ufam :proud:
Skoro już przyklejamy sprzęcik do szyby, to chyba nie tylko po to, by nam zasłaniał widok :D
Dobry komunikat .... żeby był dobry i jednoznaczny, to musiałby być często przydługawy. Chyba też nie o to chodzi. Dla mnie dobry komunikat, ma mi coś zwięźle i treściwie zasygnalizować. Jeżeli mam wątpliwości, to zerkam na ekranik ... oczywiście przez szyby patrzę cały czas :proud:
Pozdrawiam :wink:

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 19, 2011, 13:53:39 »
@rgr - Przykład z Wrocławia jest dla mnie całkowicie logiczny bo w pilocie pokazuje zjedź na lewy pas, długo przed skrzyżowaniem wszystkie trzy pasy mają strzałki na drodze prosto. Ktoś kto porusza się spokojnie, spacerowo i powoli jedzie prawym pasem - bez komuniakatu zjedź na lewy pas i wskazania na pilocie zjedź na lewo będzie musiał przed samym rozwidleniem dokonywać karkołomnych manewrów, przecinać ciągłą linię aby zjechać na lewe pasy i pojechać prosto.
AutoMapa zachowuje się dla mnie poprawnie bo informuje mnie że będzie rozjazd. Nie poprawnie znowu dla mnie są pomalowane strzałki na jezdni bo jak widać na zdjęciu dużo wcześniej powinny być strzałki złamane w prawo bo prosto się nimi na skrzyżowaniu jechać nie da.
Bardzo możliwe że nie powinno się używać zwrotu "zjedź na lewy pas" bo wielu rozumie go zbyt dosłownie, może powinno być "PRAWY TYLKO DO ZJAZDU W PRAWO".
Mnie wystarcza to co jest i nigdy nie wprowadziło mnie w błąd, tak jak nie potrzebne są mi ostrzeżenia na osłonach przeciw słonecznych ostrzegające że po spuszczeniu w dół mogę nic nie widzieć.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 19, 2011, 22:13:26 »
:mrgreen: najlepszym "komunikatem" jest po prostu znajomość przepisów o ruchu drogowym i zasada ograniczonego zaufania :)  :police:
czy możesz rozwinąć swoją myśl, bo jak dla mnie to nijak się ma do tematu tutaj omawianego.
Też się nad tym zastanawiam...  :E
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 21, 2011, 16:48:46 »
@rgr - Przykład z Wrocławia jest dla mnie całkowicie logiczny bo w pilocie pokazuje zjedź na lewy pas, długo przed skrzyżowaniem wszystkie trzy pasy mają strzałki na drodze prosto.
Nie, prawy pas ma strzałki w prawo. Widać to nawet na Twoim zrzucie z google.
Cytuj
Ktoś kto porusza się spokojnie, spacerowo i powoli jedzie prawym pasem - bez komuniakatu zjedź na lewy pas i wskazania na pilocie zjedź na lewo będzie musiał przed samym rozwidleniem dokonywać karkołomnych manewrów, przecinać ciągłą linię aby zjechać na lewe pasy i pojechać prosto.
Nie ma takiej możliwości -- prawy pas zaczyna się "znikąd", nie da się nim jechać, trzeba na niego celowo *ZJECHAĆ*.
Cytuj
AutoMapa zachowuje się dla mnie poprawnie bo informuje mnie że będzie rozjazd. Nie poprawnie znowu dla mnie są pomalowane strzałki na jezdni bo jak widać na zdjęciu dużo wcześniej powinny być strzałki złamane w prawo bo prosto się nimi na skrzyżowaniu jechać nie da.
Nie wiem jak Ty widzisz na prawym pasie strzałki "prosto". Są "w prawo".
Cytuj
Mnie wystarcza to co jest i nigdy nie wprowadziło mnie w błąd, tak jak nie potrzebne są mi ostrzeżenia na osłonach przeciw słonecznych ostrzegające że po spuszczeniu w dół mogę nic nie widzieć.
Może i nie, ale strzałek prawidłowo raczej nie widzisz :D.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 21, 2011, 19:21:40 »
To jest tylko wymiana zdań - dla tego to, a dla tamtego tamto.
Dla mnie jedź lewym pasem znaczy tylko tyle że mam nie jechać prawym.
I to w zupełności mi wystarcza, jak innym nie to niech o tym piszą - po to tu zaglądamy.

*

Offline mobilex

  • *
  • 74
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad VIVO_S + AutoMapa Europe
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 21, 2011, 21:15:03 »
to może komunikat "jedź pasem na wprost".
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2014, 10:21:54 wysłana przez mobilex »

*

q1w2

Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 22, 2011, 01:34:09 »
Dla mnie jedź lewym pasem znaczy tylko tyle że mam nie jechać prawym.
I to w zupełności mi wystarcza
:ok:
Po komunikacie o skręcie w prawo za ... - zajmuję prawy pas
Po komunikacie o skręcie w lewo za ...   - zajmuję lewy pas
Po komunikacie za ... m prosto - trzymam się środka
Oprócz tego mam znaki poziome, tablice nad/obok jezdni, ekranik, na nim czasami APR i oczy.
To mi w zasadzie wystarcza, by nie komplikować czegoś, co z założenia skomplikowanym nie jest.
Navi moim zdaniem ma pomagać, a nie wyręczać. Kiedyś jeździłem po EU z "papierzakiem" i jakoś dojeżdżałem do celu. Teraz widzę dyskusję, w której ludzie oczekują, że navi będzie ich krótkimi i treściwymi komendami ustawiało na właściwym pasie. Osobiście nie mam nic przeciwko :wink: , jednak uważam, że krótko i treściwie się nie da, a jak Marzenka się rozgada, to większość z nas będzie się starała ją "ograniczyć" w krasomówstwie :proud:
W tej materii raczej bym się dobijał o dokładny i obejmujący wszystkie (większość) newralgicznych punktów APR, na dodatek włączający się z większym wyprzedzeniem i z jakimś "pik-pik" sygnalizującym jego włączenie.

to może komunikat "jedź pasem na wprost" czyli tym pasem, na którym strzałki na jezdni pokazują prosto.
:ok: Dobre
Gdyby "Paranienormalni" tu zajrzeli, mieliby niezły materiał :proud:
Że też jeszcze nikt nie wpadł na pomysł:
"trzymaj się lewego pasa", czyli tej strony, po której nosisz zegarek. No bo wiecie - różnie to bywa z interpretacją, która to lewa, a która prawa :D
Mam nadzieję, że druga część mojej wypowiedzi zostanie przez towarzystwo przyjęta na wesoło :wink:
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2011, 01:53:56 wysłana przez q1w2 »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 22, 2011, 12:11:41 »
Dla mnie jedź lewym pasem znaczy tylko tyle że mam nie jechać prawym.
Widzisz sam więc, że komunikat nie oznacza wprost tego co mówi tylko trzeba się domyślać.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline starsza.pani

  • ***
  • 328
  • Płeć: Kobieta
  • Sprzęt: MODECOM MX3HD AM-oczywiście najnowsza
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 22, 2011, 12:34:13 »

W tej materii raczej bym się dobijał o dokładny i obejmujący wszystkie (większość) newralgicznych punktów APR, na dodatek włączający się z większym wyprzedzeniem i z jakimś "pik-pik" sygnalizującym jego włączenie.

O to "pik-pik" postulowałam kiedyś, ale mnie panowie zakrzyczeli :(

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 22, 2011, 12:51:48 »
.................
.:........."trzymaj się lewego pasa", czyli tej strony, po której nosisz zegarek. No bo wiecie - różnie to bywa z inspadkiemcją, która to lewa, a która prawa :.........
A czy przypadkiem leworęczni nie noszą zegarka na prawej ???
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

q1w2

Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 22, 2011, 13:54:15 »
Dla mnie jedź lewym pasem znaczy tylko tyle że mam nie jechać prawym.
Widzisz sam więc, że komunikat nie oznacza wprost tego co mówi tylko trzeba się domyślać.
Ale chyba zgodzisz się Karol z tezą, że by się domyślić sensu tego komunikatu, nie trzeba zbytnio wytężać umysłu  B)
Pozdrawiam

A czy przypadkiem leworęczni nie noszą zegarka na prawej ???
Wychodząc z takiego założenia, nie dajesz Marzence najmniejszych szans :D

Pisząc o zegarku, miałem na myśli sytuację, która mi się kiedyś przytrafiła. Były to czasy, kiedy GPS-u, jeszcze nikt nie kojarzył z samochodem.
Koleżanka prosiła, bym ją gdzieś podrzucił, jednak nie do końca kojarzyła adres, ale "robiła" za nawigatora.
W pewnym momencie krzyczy - w prawo!
A ja dziwię się, co jej zegarek robi przed moimi oczami :D. Posłuchałem gestu i dobrze zrobiłem :proud:
Dlatego sugeruję, byśmy zamiast o komendy, walczyli o APR ... no chyba, że trafi na daltonistę :proud:
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2011, 14:13:58 wysłana przez q1w2 »

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 22, 2011, 14:18:26 »
(...)Ale chyba zgodzisz się Karol z tezą, że by się domyślić sensu tego komunikatu, nie trzeba zbytnio wytężać umysłu  B)
Pozdrawiam
(...)
Ale po co wytężać? Czy komunikaty mają podawać wiedzę wprost, czy jako quiz? Analogicznie komunikat "zawróć w lewo" ma oznaczać nie jedź prosto?

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 22, 2011, 14:28:18 »
Temat dla mnie jest banalny - problemem jest zrozumienie że informacja pilota (jak w pierwszym wpisie) o zmianie, no właśnie zmianie czego bo ja rozumiem DROGI a inni pasa bo tak podaje komunikat w AM można go również rozumieć tak że zmieniając pas zgodnie z zaleceniem i tak wjedziesz na właściwą drogę (Trzymaj się lewego pasa).

Inni producenci robią to bardziej logicznie i zrozumiale :
MapaMap - Trzymaj się lewej strony.
iGO Primo - Zjedź na lewą stronę.

Wszystkie te komunikaty i wskazania pilota i tak poprowadzą właściwie w przykładzie obrazkowym który dałem na tej i poprzedniej stronie wyraźnie to widać - trzymając się lewej strony lub lewego pasa nie wjedziemy na nie właściwą drogę po prawej.
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2011, 14:31:56 wysłana przez ycbo »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 22, 2011, 14:29:41 »
Ale chyba zgodzisz się Karol z tezą, że by się domyślić sensu tego komunikatu, nie trzeba zbytnio wytężać umysłu  B)
Pod warunkiem, że osoba słuchające tego komunikatu jest z nawigacjami obyta i wie o co kaman.
Świezy uzytkownik nawigacji może nie domyśleć się tej konstrukcji logicznej.  :mrgreen:
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

q1w2

Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 22, 2011, 14:30:26 »
Analogicznie komunikat "zawróć w lewo" ma oznaczać nie jedź prosto?
Ja raczej jednoznacznie interpretuję ten komunikat :ok:
Ale co niektórzy oczekują jeszcze jakiegoś dodatku w stylu " ... jednak wcześniej ustaw się na lewym pasie, lub dowolnym oznaczonym znakami poziomymi, lub pionowymi umożliwiającym bezpieczne wykonanie tego manewru" :D
Ma też przypominać o ew. konieczności "przepuszczenia" jadących z przeciwnego kierunku? :proud:
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2011, 14:32:45 wysłana przez q1w2 »

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 22, 2011, 14:36:29 »
To może ktoś mi wytłumaczy komunikat "Za XXX metrów zawróć w lewo, a następnie zawróć w lewo". Dodam, że jazda prosto powoduje ewentualne powtórzenie tego komunikatu jeszcze kilkakrotnie i powrót do dalszej nawigacji.

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 22, 2011, 15:34:36 »
Czytając wątpliwości ze zrozumieniem tego komunikatu, znalazłem rozwiązanie dla producenta AM :
Powinien być komunikat : Za sto metrów rozwidlenie dróg, jedź jak uważasz lub zapytaj przechodnia.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 22, 2011, 15:55:01 »
To jest tylko wymiana zdań - dla tego to, a dla tamtego tamto.
Dla mnie jedź lewym pasem znaczy tylko tyle że mam nie jechać prawym.
I to w zupełności mi wystarcza, jak innym nie to niech o tym piszą - po to tu zaglądamy.
Na podanym przykładzie kawałek dalej masz zjazd z Karkonoskiej (DK8) na DK35. Kiedyś* zamiast "zjedź w prawo" było tam "trzymaj się prawego pasa". Tylko że samo trzymanie nie wystarcza, z tego pasa po prostu trzeba zjechać (gdybym się tylko trzymał, to pojechałbym prosto dalej DK8).

Od nawigacji oczekuję na zjeździe komunikatu "zjazd", a nie pseudo-asystenta zmuszającego dni przyglądania się ekranowi. Jest we Wrocławiu takie skrzyżowanie, na którym skręt w lewo to "trzymaj się lewego pasa", jazda prosto to "lekko w prawo", a skręt w prawo... no akurat to jest dobrze.
Znam też rozwidlenie, gdzie "trzymaj się prawego pasa" byłoby 100% OK (na rozwidleniu jedziemy prosto prawym pasem), ale zamiast tego jest kuriozalne "zjedź w prawo lewy wyjazd". Chyba tylko ycbo zrozumiałby ten komunikat :D.

* ale kiedy poprawili, to już chyba tylko nM mógłby sprawdzić

Połączone: Listopad 22, 2011, 16:09:51

W tej materii raczej bym się dobijał o dokładny i obejmujący wszystkie (większość) newralgicznych punktów APR, na dodatek włączający się z większym wyprzedzeniem i z jakimś "pik-pik" sygnalizującym jego włączenie.

O to "pik-pik" postulowałam kiedyś, ale mnie panowie zakrzyczeli :(

Nie doczekamy się  tego, wystarczy spojrzeć na ekran podczas pokonywania dwujezdniowych skrzyżowań - ile tam jest błędów APR (zmienia się podczas pokonywania skrzyżowania).
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2011, 16:09:51 wysłana przez rgr »
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 22, 2011, 16:28:21 »
@rgr - czyli słusznie doradzam jaki powinien być komunikat, statystyczna większość go zrozumie i zapyta przechodnia.

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 22, 2011, 16:49:16 »
.........
A czy przypadkiem leworęczni nie noszą zegarka na prawej ???
Wychodząc z takiego założenia, nie dajesz Marzence najmniejszych szans :D

........
No problem  B)  Wystarczy zrobić w ustawieniach komunikatów przełącznik "komunikaty dla leworęcznych" :E :E
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 22, 2011, 18:18:24 »
@rgr - czyli słusznie doradzam jaki powinien być komunikat, statystyczna większość go zrozumie i zapyta przechodnia.
Oczywiście, że słusznie. Przecież lepiej się nie da.
To nie tablica ogłoszeń !

*

q1w2

Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 23, 2011, 11:38:07 »
Może pora na małą, ogólną refleksję.
Aktualna wersja AM musi być, naprawdę super, skoro dyskusja o niej schodzi do "czytelności" komunikatów głosowych :ok:
Dawniej, wraz z ukazaniem się nowej wersji, na forum aż roiło się od informacji o takich, czy innych babolach. Teraz "topory" chyba trochę pordzewiały, albo "rycerstwo" złagodniało. W tematyce SR/LD już większość wyrobiła sobie własną opinię, do etykiet, które w aktualnej wersji trzeba na niektórych sprzętach (systemach) wyłączać każdorazowo po odpaleniu AM już się wszyscy przyzwyczaili i uznali, że skoro producent uznał, że mają być, to mają być, bo tak dla nas jest najlepiej, .... to, że o istotnym POI czasami nas ostrzeże zgodnie z wprowadzonymi ustawieniami, a czasami dopiero "do fotki", czyli na 50 - 100 m w przypadku fotoradaru stacjonarnego, to też "Pan Pikuś" - w końcu jesteśmy bogatym narodem i świadomym tego, że za grzeszki na drodze trzeba płacić ....
Nie ma to jak podyskutować o interpretacji komunikatu "zawróć w lewo". :D
Pozdrawiam wszystkich uczestników tej dyskusji :proud:

PS. Proponuję by ten temat "podkleić" - jak ktoś będzie chciał sobie poprawić humorek - będzie jak znalazł :ok:

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 23, 2011, 12:24:12 »
Proponuję by ten temat "podkleić" - jak ktoś będzie chciał sobie poprawić humorek - będzie jak znalazł :ok:
Ten wątek to pikus w porównaniu z dywagacjami na temat włączania kierunkowskazów oraz kiedy prosto znaczy w lewo.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 23, 2011, 13:25:06 »
@q1w2 - jest sezon ogórkowy między wydaniem jednej wersji a wydaniem nowszej.
Wszystkie błędy o których się tu pisze na tym forum nie są błędami krytycznymi jak odpisał jeden mądry pan z Aquratu.
AutoMapa się włącza, mrugają nazwy ulic w chmurkach czy bez, LD działa i co kilka kilometrów zmienia trasę, kursor skacze po okolicach a Pani Marzena gada "jesteś poza trasą" to oznacza że wszystko jest zgodne z normą w AutoMapie więc piszemy sobie o głupotach.

*

PapaD

Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 23, 2011, 18:42:05 »
czy już zaglosowaliscie w pdaclub awards na program, który zapewne wygra, bo jest najlepszy ? Licze na to, że AM powtórzy swój ubiegłoroczny sukces.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: Czy to kłopotliwy manewr ?
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 23, 2011, 20:55:06 »
zgłosiłem AM w dwóch (nie)oczywistych kategoriach :)

mam nadzieję, że wygra  :ok: