W przypadku iPhona jest jeszcze gorzej .
Kupisz licencję i program nie pracuje w sposób poprawny..... czyli nie da się z niego korzystać
A wracając do tematu danych LiveDrive /SmartRoutes po wygaśnięciu okresu licencyjnego;
Dane wysyłane z naszych urządzeń stanowią niewielki promil danych gromadzonych przez dostawcę bo ich główne źródło to monitoring GPS pojazdów flotowych.
Skąd to przypuszczenie? A no stąd że chociażby targeo.pl istnieje dłużej niż LiveDrive /SmartRoutes w AM. Ponadto moje obserwacje danych LiveDrive skłaniają mnie do takich uwag ponieważ jeżdżąc ostatnio po autostradach widzę że gdzie jest podjazd pod górkę tam dane LD! są najczęściej w kolorze zielonym ( a przed i za niebieskie). Kto się gramoli pod górkę - osobówka czy ciężarówka?
Z zawartego powyżej wywodu można stwierdzić ,że wartość danych wysyłanych na serwer w programie AM jest niewielka bo i niewiele osób z tej funkcjonalności obecnie korzysta.Co skutkuje małą opłacalnością dla producenta uruchamiania możliwości pobierania danych po wygaśnięciu licencji. I koło się zamyka.
Poza tym od momentu wysłania danych LD! na serwer do pobrania ich przez AM mija kosmicznie długi czas (ok 30-40min) - dlatego niestety pomimo początkowej euforii zostałem bardzo umiarkowanym zwolennikiem LD! - bo póki co słabo sobie radzi ( z bardzo nielicznymi wyjątkami).