Ok, ale powiedz tak szczerze - korzystasz na co dzień z tych wszystkich suwaczków w AM? Co trasa nimi "majdrujesz" żeby mieć jak najlepszy efekt końcowy? Czy może raczej jest tak, że raz je sobie poustawiałeś i na tym koniec.
Ale przecież one nie są od tego, żeby nimi ciągle "majdrować". Ustawiam sobie, jak mi pasuje i zmieniam rzadko, głównie suwak trasy optymalnej - inaczej na codzień, inaczej na urlopie. Tyle, że np. ustawienia skali (gdzie jest większość suwaczków!) i zachowania się przy zbliżaniu do manewru, na pewno różnią się dla różnych użytkowników, o czym nie raz było tu na forum.
Założę się, że znaczą część suwaków i opcji AM, większość jej użytkowników ma ustawione raz na początku i na tym koniec.
Pewnie tak, ale to nie znaczy, że wszyscy tak samo. Pewnie kilka funkcji dało by się oprogramować automatycznie, ale i tak sądzę, że wielu byłoby niezadowolonych. Stąd według mnie słuszna koncepcja: maksimum parametrów do ustawiania, a dla nie lubiących grzebania - parametry domyślne ustawione pod gusta większości.
Śmiem twierdzić, że większość nawet niczego nie rusza, i że część opcji mamy ustawione dokładnie tak samo wszyscy jak tu jesteśmy na tym forum.
To, że większość nie rusza, to ich problem (pewnie głównie ze zrozumieniem funkcji, jakie realizują) oraz potwierdzenie faktu, że domyślne ustawienia są dość uniwersalne. Ale daleki byłbym od stwiedzenia, że wszyscy mają podobne ustawienia.