Bardzo proszę: N 51 01'53" E 17 16'56"
Teraz to wiem o czym piszesz

dokładny układ skrzyżowania można sobie obejrzeć na zdjęciu satelitarnym
np. na
geoportalu (mają całkiem przyzwoite zdjęcia)
Tam widać dokładnie, że zarówno w Twoim przykładzie jak i debarta, przyczyną jest błąd, a nawet nie tyle błąd,
co zbytnie uproszczenie mapy, ono powoduje, że program 'widzi' mapę tak jak została wyrysowana
i generuje komunikaty nawigacyjne zgodne z widokiem na mapie, ale sprzeczne z tym co widzisz przed sobą.
Niestety w AM bywają tereny, zwłaszcza z dala od 'czerwonych dróg' w których takie sytuacje nie są rzadkością.
Nie są też nagminne, ale to sprawia, że jazda z AM wyłącznie 'na słuch', zwłaszcza po drogach lokalnych jest nieco ryzykowna.
Na szybkie poprawki możesz liczyć, ale pod warunkiem, że wyślesz ślady (z krótkim opisem) do supportu.
Oba przykłady dotyczą miejsc gdzie w AM nie ma jeszcze numeracji budynków, ani nawet ulic.
Mam wrażenie, że na terenach gdzie AM ma nazwy ulic i numerację, jest już znacznie lepiej,
całkiem prawdopodobne, że uzupełnianie danych idzie w parze z weryfikacją map w terenie.
Niestety AM nie udostępnia informacji (przynajmniej nigdzie jak dotąd takiej nie spotkałem)
o terenach w których aktualnie trwają, bądź są niebawem planowane takie prace.
Wiadomo tylko, że z każdą aktualizacją przybywa około 200-300 tys. nowych adresów punktowych.
Czy przedłużać? Wraz z pojawieniem się AM4 cena subskrypcji spadła o 1/3,
jeśli masz tylko AM, to MZ nie ma się nad czym zastanawiać, przejście na dowolny konkurencyjny program
będzie znacznie droższe, jeśli masz inny, taniej raczej też nie będzie, ale już będzie nad czym myśleć
