Automapa Support

  • 50 Odpowiedzi
  • 11720 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Yako

  • ****
  • 508
  • Płeć: Mężczyzna
  • .: AutoMapa EU & iGO Primo :.
    • Jarosław Chmielewski - Wizytówka
  • Sprzęt: GoClever Navio 505
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 07, 2007, 10:37:55 »
Dzisiaj miałem problem ze  swoim urządzonkiem (dzieciak się dorwał) straciem AM4.1 RC-1 pobraną wczoraj.Napisałem do supportu prośbę o odblokowanie licencji o 23,16 a odp. pozytywną dostałem o 23,18 !!!!.Oczywiście zamiast sprawdzić link przed wysłaniem,mój błąd bo dało się ściągnąć .Czy oni pracują na 3 zmiany!?
Pozdrawiam
Czytałem 2x i nie za bardzo wiem dlaczego "odblokowywałeś" licencję....
Pośpieszył się i tyle.  :) Pora była późna, ręka była szybsza niż myśl  :wink:
Created By Yako - GSM PL +48 533 67 29 53

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 07, 2007, 18:57:42 »
Witam , moje mio było "otwarte" na kablu przy PC i chłopak mi wprowadził zmiany w AM  że przestała wyznaczać trasy, ja  wiedząc że idę do pracy dzisiaj na 12 h  chciałem po powrocie mieć poprostu  możliwość ew.wgrania AM(w pracy niemam dostępu do kompa, a orłem w tej dziedzinie nie jestem)
Pozdrawiam

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 07, 2007, 21:33:14 »
Witam , moje mio było "otwarte" na kablu przy PC i chłopak mi wprowadził zmiany w AM  że przestała wyznaczać trasy, ja  wiedząc że idę do pracy dzisiaj na 12 h  chciałem po powrocie mieć poprostu  możliwość ew.wgrania AM(w pracy niemam dostępu do kompa, a orłem w tej dziedzinie nie jestem)
Pozdrawiam
To czemu nie wgrałeś ponownie?
Przecież można dowolną ilość razy wgrywać i kasować na tym samym urządzeniu.... a licencja zwalnia się gdy chce się wgrać na innym urządzeniu...
ISTQB Certified Tester

*

Offline prozor

  • *****
  • 1089
  • Płeć: Mężczyzna
  • Człowieku, nie irytuj siebie i mnie. Zgoda?
  • Sprzęt: ZTE Blade
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 07, 2007, 21:40:56 »
To czemu nie wgrałeś ponownie?
Przecież można dowolną ilość razy wgrywać i kasować na tym samym urządzeniu.... a licencja zwalnia się gdy chce się wgrać na innym urządzeniu...
Niewiedza pewnie... Już widzę panikę w jego oczach  :terrified:
Jeśli chcesz się o coś zapytać, zadaj jasne i konkretnie pytanie. Ale pamiętaj żeby sprawdzić, czy wcześniej już nikt o to się nie zapytał i nie udzielił odpowiedzi... Przed zadaniem pytania, najpierw przeczytaj to: http://rtfm.killfile.pl/

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 07, 2007, 22:09:49 »
Witam
 pisałem wcześniej że nie jestem orłem jeśli chodzi o komputery.Forum czytam i staram się uczestniczyć od ok roku,zapewniam że z moim Mio P550 miałem takie same kłopoty jak inni i z AM 3 i 4 również,ale najpierw czytałem i jeszcze raz czytałem różne wątki i jakoś sobie radziłem.
Pisząc w temacie support AM chciałem zwrócić uwagę  jak szybko zareagowali.Nie zadałem na forum żadnego pytania o pomoc chociaż czasem miałem przez brak wiedzy nieczynny Mio przez dzień lub dwa - a teraz takie dochodzenie czemu i po co - było pózno to też ma znaczenie
Pozdawiam wszystkich i dzięki za zainteresowanie

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 07, 2007, 22:33:14 »
To czemu nie wgrałeś ponownie?
Przecież można dowolną ilość razy wgrywać i kasować na tym samym urządzeniu.... a licencja zwalnia się gdy chce się wgrać na innym urządzeniu...
Niewiedza pewnie... Już widzę panikę w jego oczach  :terrified:
Pewnie taka jak u mnie gdy myslałem, że zepsułem Miplo.pl   :E
ISTQB Certified Tester

*

Offline prozor

  • *****
  • 1089
  • Płeć: Mężczyzna
  • Człowieku, nie irytuj siebie i mnie. Zgoda?
  • Sprzęt: ZTE Blade
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 07, 2007, 22:34:31 »
Spoko andrep  :ok:
Ważne jest, żeby się uczyć i wyciągać wnioski z błędów. Najlepiej czyiś, choć swoje najdłużej się pamięta ;).
Ileż to ja głupot w życiu narobiłem  :E
Jeśli chcesz się o coś zapytać, zadaj jasne i konkretnie pytanie. Ale pamiętaj żeby sprawdzić, czy wcześniej już nikt o to się nie zapytał i nie udzielił odpowiedzi... Przed zadaniem pytania, najpierw przeczytaj to: http://rtfm.killfile.pl/

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 07, 2007, 22:34:39 »
Witam
 pisałem wcześniej że nie jestem orłem jeśli chodzi o komputery.Forum czytam i staram się uczestniczyć od ok roku,zapewniam że z moim Mio P550 miałem takie same kłopoty jak inni i z AM 3 i 4 również,ale najpierw czytałem i jeszcze raz czytałem różne wątki i jakoś sobie radziłem.
Pisząc w temacie support AM chciałem zwrócić uwagę  jak szybko zareagowali.Nie zadałem na forum żadnego pytania o pomoc chociaż czasem miałem przez brak wiedzy nieczynny Mio przez dzień lub dwa - a teraz takie dochodzenie czemu i po co - było pózno to też ma znaczenie
Pozdawiam wszystkich i dzięki za zainteresowanie
Najważniejsze, że wszystko zakończyło się Happy End -em  :)

pozdrav
ISTQB Certified Tester

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 07, 2007, 22:56:20 »
Jest spoko !
Dzięki, a strach w oczach wczoraj był!

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 07, 2007, 23:48:10 »
Jest spoko !
Dzięki, a strach w oczach wczoraj był!
A wyobraź sobie mój strach jak myslałem, że popsułem Miplo.pl ... już oczami wyobraźni widziałem CBA o 6 rano.... :mad:
ISTQB Certified Tester

*

Offline prozor

  • *****
  • 1089
  • Płeć: Mężczyzna
  • Człowieku, nie irytuj siebie i mnie. Zgoda?
  • Sprzęt: ZTE Blade
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 07, 2007, 23:57:31 »
A wyobraź sobie mój strach jak myslałem, że popsułem Miplo.pl ... już oczami wyobraźni widziałem CBA o 6 rano.... :mad:

Qurde, oddawaj scyzoryk McGywer (czy jakoś tak...)
Jeśli chcesz się o coś zapytać, zadaj jasne i konkretnie pytanie. Ale pamiętaj żeby sprawdzić, czy wcześniej już nikt o to się nie zapytał i nie udzielił odpowiedzi... Przed zadaniem pytania, najpierw przeczytaj to: http://rtfm.killfile.pl/

*

Offline Yako

  • ****
  • 508
  • Płeć: Mężczyzna
  • .: AutoMapa EU & iGO Primo :.
    • Jarosław Chmielewski - Wizytówka
  • Sprzęt: GoClever Navio 505
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 08, 2007, 09:11:05 »
Jest spoko !
Dzięki, a strach w oczach wczoraj był!
A wyobraź sobie mój strach jak myslałem, że popsułem Miplo.pl ... już oczami wyobraźni widziałem CBA o 6 rano.... :mad:
Hmmm... Chyba CBŚ (Centralne Biuro Śledcze), bo chyba CBA (Centralne Biuro Antykorubcyjne) to chyba nie...
No chyba, że chodzi Ci o CBA (Centralne Biuro Adresowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji)  :mrgreen:
Created By Yako - GSM PL +48 533 67 29 53

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 08, 2007, 09:33:45 »
Jest spoko !
Dzięki, a strach w oczach wczoraj był!
A wyobraź sobie mój strach jak myslałem, że popsułem Miplo.pl ... już oczami wyobraźni widziałem CBA o 6 rano.... :mad:
Hmmm... Chyba CBŚ (Centralne Biuro Śledcze), bo chyba CBA (Centralne Biuro Antykorubcyjne) to chyba nie...
No chyba, że chodzi Ci o CBA (Centralne Biuro Adresowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji)  :mrgreen:
Żyjemy w dziwnych czasach i żadna możliwośc nie jest wykluczona...
ISTQB Certified Tester

*

Offline mikal

  • **
  • 178
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636, AM, TT, MapaMap
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 08, 2007, 10:52:11 »
A wyobraź sobie mój strach jak myslałem, że popsułem Miplo.pl ... już oczami wyobraźni widziałem CBA o 6 rano.... :mad:
Hmmm... Chyba CBŚ (Centralne Biuro Śledcze), bo chyba CBA (Centralne Biuro Antykorubcyjne) to chyba nie...

Jak nie , jak tak! Istniało uzasadnione podejrzenie, że został skorumpowany przez zagranicznych konkurentów AM. "Ten pan już niczego psuł nie będzie!" :grin: :grin: :grin:

*

Offline WereWolf

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://lubke.pl
  • Sprzęt: HTC Touch Pro (Raphael)
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 15, 2007, 11:12:56 »
a ja mam pytanie odnośnie samego tematu pytań, a właściwie jednego...

czy udało się jakoś rozwiązać problem nie wyłączania się urządzenia po zamknięciu AM? wczoraj zainstalowałem AM 4 i zauważyłem dokładnie to samo u siebie...

a w dodatku nadal pojawiają się problemy, które miałem w 3.9.x - GPS (pod BT) czasem się wiesza przy łączeniu i pomaga tylko wyjęcie baterii... myślałem, że chociaż to przestanie sprawiać problemy :/
"If it's just us, seems like an awful waste of space..."

*

Offline piotrus99

  • *
  • 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MDAIII WM6
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 15, 2007, 13:22:02 »
...a w dodatku nadal pojawiają się problemy, które miałem w 3.9.x - GPS (pod BT) czasem się wiesza przy łączeniu i pomaga tylko wyjęcie baterii... myślałem, że chociaż to przestanie sprawiać problemy :/

A ja mam to samo.
Co ciekawe, na moje zgłoszenie do supportu dostałem:

"Do tej pory nie mielismy zadnego podobnego zgloszenia.

Pozdrawiam
AutoMapa (pb)"

Widzę,ze nie jestem sam...
Może ktoś jeszcze ma takie błędy?



*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 15, 2007, 23:18:38 »
czy udało się jakoś rozwiązać problem nie wyłączania się urządzenia po zamknięciu AM? wczoraj zainstalowałem AM 4 i zauważyłem dokładnie to samo u siebie...

Napisz przynajmniej jaki masz sprzęt. A jeszcze lepiej uzupełnij profil :|

*

Offline WereWolf

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://lubke.pl
  • Sprzęt: HTC Touch Pro (Raphael)
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 16, 2007, 00:11:08 »
Napisz przynajmniej jaki masz sprzęt. A jeszcze lepiej uzupełnij profil :|
profil miałem uzupełniony... pewnie po zmianie skryptu forum dane się nie przeniosły...

w każdym razie, sprzęt - SPV M3000, GPS pod bluetooth z SirfStar III (oznaczenie GPT-801)

ale z tego co kojarzę, problem pojawiał się nie tylko na wizardzie...
"If it's just us, seems like an awful waste of space..."

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 16, 2007, 19:07:33 »
profil miałem uzupełniony... pewnie po zmianie skryptu forum dane się nie przeniosły...

Też tego nie rozumię (że się nie przeniosły), ale zmiana miała miejsce kilka miesięcy temu...


w każdym razie, sprzęt - SPV M3000, GPS pod bluetooth z SirfStar III (oznaczenie GPT-801)

ale z tego co kojarzę, problem pojawiał się nie tylko na wizardzie...

No, teraz jest szansa (niewielka), że ktoś Ci pomoże. A jak nie to pozostaje pocieszenie z pierwszego postu w tym wątku, że "nad tym pracują"  :E

*

Offline WereWolf

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://lubke.pl
  • Sprzęt: HTC Touch Pro (Raphael)
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 17, 2007, 07:32:27 »
profil miałem uzupełniony... pewnie po zmianie skryptu forum dane się nie przeniosły...

Też tego nie rozumię (że się nie przeniosły), ale zmiana miała miejsce kilka miesięcy temu...
po prostu dawno się nie udzielałem na forum, a nawet jeśli się udzielałem, to nie zwracałem na to uwagi...

w każdym razie, sprzęt - SPV M3000, GPS pod bluetooth z SirfStar III (oznaczenie GPT-801)

ale z tego co kojarzę, problem pojawiał się nie tylko na wizardzie...

No, teraz jest szansa (niewielka), że ktoś Ci pomoże. A jak nie to pozostaje pocieszenie z pierwszego postu w tym wątku, że "nad tym pracują"  :E
taa... powoli tracę nadzieję :P

napisałem do supportu AM, odpowiedzieli tylko standardowym zestawem setki pytań odnośnie sprzętu, softu itp., z których 9/10 w ogóle nie tyczy się tych problemów i poinformowali, że przekazali uwagi do działu technicznego, czy jak on się tam nazywa...

a tak na marginesie, to odnośnie wieszania gpsa, mam wrażenie, że jednak zdarza się to znacznie rzadziej niż w wersji 3.9.x, albo po prostu mam większe szczęście :)
co nie zmienia faktu, że jednak się zdarza...
"If it's just us, seems like an awful waste of space..."

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Automapa Support
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 17, 2007, 08:26:12 »
Pewnie wiele problemów z Wizardem, to wynik tasowania ROM-ów. Zmieniałeś?
Jeżdżę również na M3000 (ROM Orange) i AM4 bez szczególnych kłopotów w porównaniu z innymi urządzeniami.