@edmun
Spokojnie.
Chodzi mi tylko i wyłącznie o to, iż mimo, że Automapa sprzedaje tylko software, klienci kupują de facto produkt (lub usługę, jak kto woli) -> nawigację.
Jeśli wysypuje się program, klient kontaktuje się z producentem programu. Klient nie wchodzi w detale, czy jest to wina hardware'u czy software'u - dopiero pewnie zmiana nawigacji na inną i wystąpienie takich samych problemów może klientowi dać do myślenia. Ale w ten sposób poirytowany klient może przez jakiś czas w ogóle stracić zainteresowanie produktem albo trafić do konkurencji.
Generalnie chodzi mi o to, że rozważania, co zawiniło - software czy hardware, są akademickie i tylko zirytują klienta, który raz, że nie zna się na podobnych subtelnościach, dwa - wie, że firmy lubią zwalać na wszystko oprócz nich samych.
Dlatego producent oprogramowania musi być przygotowany na różne historie z hardware'm, np. pisząc w FAQ rozdział o możliwych przyczynach zawieszania się oprogramowania, tak, by móc zaadresować np. grzanie się PDA. Teraz tego nie ma, przed chwilą sprawdziłem, mimo kilkudziesięciu innych możliwości. Może to robić np. poprzez analizę wysłanych kilku dump'ów (być może da się z nich wysnuć wniosek o grzaniu się procka), ale nigdy o to mnie nie poproszono. Jeśli nawet przez ostatnie lat naście PDA się nie grzały za mocno, być może teraz już czas rozpatrywać i ten parametr.