Jedno sprostowanie najpierw - pomylilem Marynarska z Rzymowskiego (oops - przepraszam).
Tak czy inaczej jak sie spojrzy na mape to jadac od skrzyzowania Pulawska z Al. Lotnikow/Walbrzyska, Garmin pcha na rozwidleniu przez ten zjazd do Rzymowskiego (prowadzi rownolegle do glownej bezkolizyjnej nitki Pulawskiej) i pozniej kaze wlaczac sie z powrotem do Pulawskiej. Obecnie juz lepiej znam Warszawe, ale wczesniej pare razy dalem sie tam wkrecic w korek od Rzymowskiego w kierunku Ursynowa. Mozna jechac po prostu trzymajac sie lewej strony (tak jak slawne Ferrari), zamiast odbijac w prawo i znowu sie wlaczac w Pulawska przez zwezenie. Sprobuje zrobic zrzut ekranu przy wyznaczaniu trasy jak bede tam jechal.
Inna ciekawostka to np jazda Pulawska w strone Piaseczna i proba dojechania do salonu NAP na Jagielskiej. Garmin nie uznaje skretu w lewo na skrzyzowaniu z Karczunkowska (nawrot) tylko goni prosto do Katarynki, kaze tam kombinowac skrecajac w prawo, pozniej zawijas, przelot na Lukoil przy salonie Renault i nawrot do NAP przy Jagielskiej. Ten blad tez byl w dawnych mapach AM.
Mapy Garmina aktualizowalem 2 tygodnie temu (mam lifetime).
Sporo takich rzeczy widzialem ostatnio, bo z ciekawosci jezdzilem na 2 nawigacjach, zeby porownac AM z Garminem.
No i ostatnia dygresja... Zyczylbym sobie, aby wybranie POI w AM, bylo tak proste jak w Garminie. 3 klikniecia i jade do teatru/kina w Warszawie. W AM to sie trzeba nakombinowac... :/