PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: akubit w Wrzesień 22, 2010, 09:47:22
-
Pobawcie się Igo, a szybko wywalicie AM do......
Używam iGO od wielu lat i nigdy się do niego nie przekonałem - właśnie ono wylądowało w koszu. Nie wszystko złoto co się świeci :P
Zresztą zobaczysz sam.
-
Fakt, Igo na pewno się "świeci" , ale szybkością bije AM na całej linii. Moim zdaniem problem AM to głównie sam program (tu się producent trochę pogubił), bo mapy ogólnie są ok, natomiast problem Igo jest odwrotny, sam program rewelacja jak dla mnie , tylko mapy wymagają dopracowania, a to już zewnętrzny dostawca. Mamy pecha, że Polska dla producentów map jest niszowym rynkiem i dlatego zmiany w jakości map idą tak powoli. Dlatego napisałem o Euro2012, bo to w moim odczuciu ogromna szansa dla użytkowników takich programów jak Igo czy TomTom. Jestem przekonany, że mapy na Euro dorównają tej z AM.
-
Od kilku dni testuję Igo 8.3.4 . Bardzo mi się podoba ten program. Nie będę się rozpisywał, bo to nie forum tego programu. Zrobiłem już nim kilka tras po kraju i jestem pod bardzo pozytywnym wrażeniem.
http://pdaclub.pl/forum/igo/igo-prowadzi-po-dziurach/ (http://pdaclub.pl/forum/igo/igo-prowadzi-po-dziurach/)
-
Ja ostatnio jeździłem z iGO po Gran Canaria (z iGO dlatego, że AM europejska nie ma w ogóle map tej części Hiszpanii). Nie używałem żadnych skórek, choć bardzo usprawniają funkcjonalność, jednak generalna ich wada jest wtedy podobna do AM - mnóstwo maciupeńkich ikonek. To się może sprawdza przy panelu 7" wzwyż...
Dwie rzeczy w iGO podziwiam - szybkość przeliczania trasy oraz, ogólnie, fakt że do jednego programu można zakupić / używać mapy zupełnie różnych dostawców. W przypadku Polski są to nawet 3 różne mapy (eMapa, TeleAtlas, Navteq). Na Gran Canaria równolegle mogłem obejrzeć (na dwóch różnych urządzeniach) Navteq i TA - i całe szczęście, że miałem wybór, bo mapy TA, choć mają (mnie denerwujące) bajery w stylu "wielki graficzny asystent pasa ruchu", były wyraźnie gorsze, jeśli chodzi o odwzorowanie i ilość dróg.
Żeby nie było, że piszę tylko o iGO nie na właściwym forum, to raz jeszcze napiszę, że uważam politykę marketingową Aquartu, jeśli chodzi o mapy Europy, za kompletnie chybioną. To, że nie mogą sprzedawać wybranych map (części Europy) i na okresy krótsze niż rok, jest tylko wymówką. iGO jest tego właśnie dowodem (że da się, mając mapy od Navteq, sprzedawać wybrane kawałki i np. "na wakacje", dużo taniej).
-
gdzie Wy kupujecie iGO?
-
Nigdzie. Już gdzieś ktoś tu pisał, że chciał nawet kupić ale sobie odpuścił, bo nie miał już zdrowia szukać.
-
Nigdzie. Już gdzieś ktoś tu pisał, że chciał nawet kupić ale sobie odpuścił, bo nie miał już zdrowia szukać.
To mogłem być ja :) Oficjalny dystrybutor na Polskę (jedyny jak rozumiem), mip.bz kieruje ze swojej strony na adres http://www.igonavi.pl/ (http://www.igonavi.pl/), pod którym można znaleźć ... ubezpieczenia, kotły, kosmetyki samochodowe itp. chłam. Zupełna kompromitacja. Ze stron http://www.navngo.com (http://www.navngo.com) można trafić do sklepów internetowych (nie w Polsce), gdzie wersja oferowana to 8.3.2. Bardzo jestem ciekaw, gdzie MarkNavi zdobył swoją 8.3.4, zakładam, że legalną. Bo wujek Gugiel na hasło "igo 8.3.4" kieruje wyłącznie na strony o wdzięcznych nazwach 'filecrop', 'chomikuj', '4shared' itp.
http://www.gps-nawigacje.pl/p/pl/106/gps+igo+8+europa-mapy+na+sd+mapy+do+gps.html (http://www.gps-nawigacje.pl/p/pl/106/gps+igo+8+europa-mapy+na+sd+mapy+do+gps.html)
Śądząc po wymienionych modelach PDA i wersjach WM ta strona ma już ładnych kilka lat. NB. bardzo ciekawie prezentuje się na jednym ze screenshotów warszawski Plac Defilad z ... Zamkiem Królewskim i kościołem Św. Anny :E
-
Bardzo jestem ciekaw, gdzie MarkNavi zdobył swoją 8.3.4, zakładam, że legalną. Bo wujek Gugiel na hasło "igo 8.3.4" kieruje wyłącznie na strony o wdzięcznych nazwach 'filecrop', 'chomikuj', '4shared' itp.
Kolego wybacz ale będę niesympatyczny, bo odbiegasz od tematu wątku prowadząc swoją wypowiedź typowo dla forum pdaclub w momencie gdy nie ma się nic do powiedzenia. Co cię to obchodzi skąd mam program, czy to jakieś przyzwyczajenia śledcze z czasów PRL ? Dostałem w prezencie, może tak być, czy dalej drążysz temat ? Nie pisz w ten sposób, bo to teksty poniżej pasa. Ja ci nie zaglądam do twojego urządzenia dochodząc do legalności wgranego w nim softu. A jak będę złośliwy to moge ci powiedzieć, że twoja wypowiedź jest niezgodna z regulaminem forum pdaclub i na pewno moderator mi przyzna rację. Nie reklamuj pirackich stron :ohreally:
-
Z jednej strony masz rację ale chciec zdobyć legalnie Igo, to chyba sztuka.
Ceneo znajduje jeden sklep z IgoPrimo 2006. Nie ma w nim informacji czy Igo jest dostepne czy nie.
I możnaby toczyć dyskusje czy Igo jest konkurencją, gdyby było do kupienia. :wink:
-
Kolego wybacz ale będę niesympatyczny, bo odbiegasz od tematu wątku prowadząc swoją wypowiedź typowo dla forum pdaclub w momencie gdy nie ma się nic do powiedzenia. Co cię to obchodzi skąd mam program, czy to jakieś przyzwyczajenia śledcze z czasów PRL ?
Sorry, nie miałem żadnych złych intencji. Naprawdę chciałbym wiedzieć, gdzie można legalnie kupić ten program. Twoja reakcja wydaje mi się nadmiernie emocjonalna - napisałem przecież, że zakładam, że masz legala. A skoro piszesz Pobawcie się iGO ... to w dobrej wierze chciałbym skorzystać z tej rady.
A jak będę złośliwy to moge ci powiedzieć, że twoja wypowiedź jest niezgodna z regulaminem forum pdaclub i na pewno moderator mi przyzna rację. Nie reklamuj pirackich stron
Więc zgłoś. Zobaczymy.
-
Skoro tak trudno legalnie nabyć iGo to przynajmniej wiadomo że kol. MarkNavi napisał to co napisał o AM od serca a nie jako tajny przedstawiciel konkurencji . :-|
-
Skoro tak trudno legalnie nabyć iGo to przynajmniej wiadomo że kol. MarkNavi napisał to co napisał o AM od serca a nie jako tajny przedstawiciel konkurencji . :-|
dokładnie tak. A nawiązując do wypowiedzi msz1959 , to już widzę jak kupujesz Igo, tylko dlatego bo napisałem, żeby się nim pobawić :D Poza tym nie uprawiajmy Dulszczyzny, jeżeli ktoś ci da katalog z programem, żebys go potestował, to co wywalisz go za drzwi ? No chyba nie :wink:
-
Tu można kupić http://www.kupujemy.pl/ub-3-+-igo-opis-specyfikacja.html (http://www.kupujemy.pl/ub-3-+-igo-opis-specyfikacja.html)
-
Tu można kupić http://www.kupujemy.pl/ub-3-+-igo-opis-specyfikacja.html (http://www.kupujemy.pl/ub-3-+-igo-opis-specyfikacja.html)
Dostępność: BRAK :mrgreen:
-
Tu można kupić http://www.kupujemy.pl/ub-3-+-igo-opis-specyfikacja.html (http://www.kupujemy.pl/ub-3-+-igo-opis-specyfikacja.html)
Dostępność: BRAK :mrgreen:
Real Legnica jest na wystawie za 700 z groszami.
-
Ja z Lublina jestem! Mam tam jechać, żeby sobie kupić?! :O
-
Piękny off-top. Co tam AM. Ale IGO jest be, bo jest i jakoby go nie było.
Jak tu było. Podoba się tylko głupio prowadzi. No ale to chyba najważniejsze.
Mnie technicznych problemów nie sprawia, ale narzekań jest sporo. A jak już support nie wie co zrobić, to nie wspiera (WinCE 6.0 na Larku itp).
Najlepszym rozwiązaniem jest chyba inny program na trasie i AM na dojeździe.
-
Piękny off-top. Co tam AM. Ale IGO jest be, bo jest i jakoby go nie było.
Nie sądzisz, ze dostępność produktu na rynku jest istotnym parametrem?
Jak tu było. Podoba się tylko głupio prowadzi. No ale to chyba najważniejsze.
AM też głupio potrafi jak się nie właczy i nie poprawi tego i owego w profilach.
Ja tez onegdaj "ukradłem" sobie Igo 8 coby zobaczyć jak działa to wychwalane Igo. Pobawiłem się z miesiąc i nie powiem chodzi płynnie, interface jest przyjemny dla oka. Co do jego ergonomiczności, to już mógłbym ponarzekać. Nie jedździłem na jakies wydumane trasy, także na temat routingu się nie wypowiem.
Dyskwalifikacją dla mnie były właśnie roczne opóźnienia na mapach.
Po drugie weź koszty.
Nie wiadomo ile takie Igo by kosztowało (bo nie mozna nigdzie kupic) ale najtańsza wersja podejrzewam, że ze 400-500zł. Jak ktos nie wyjeżdża za granicę to po kija mu mapy całej Europy.
AM PL czy MapęMap możesz kupic za dużo mniejszą kwotę.
Najlepszym rozwiązaniem jest chyba inny program na trasie i AM na dojeździe.
Wystarczy AM w konfiguracji poprawić i poprowadzi git.
Dla tych co nie jeżdżą za granicę AM konkurencja jest tylko MapaMap.
A, że jest co poprawiać w AM to fakt. Tyle, że ja nie widzę na horyzoncie nic na co mógłbym AM zamienić (tak jaka z moją Nokią 500 :wink: :mrgreen:)
-
Program
http://allegro.pl/igo-8-na-licecji-najnowszy-program-do-gps-i1238779016.html (http://allegro.pl/igo-8-na-licecji-najnowszy-program-do-gps-i1238779016.html)
Mapy
https://www.naviextras.com/shop/portal (https://www.naviextras.com/shop/portal)
-
Ta aukcja to lipa. Nie dość że sprzedawca analfabeta to posługuje się pożyczonymi zrzutami.
-
http://allegro.pl/nawigacja-gps-clarion-map790-europa-igo-8-tmc-i1224710912.html (http://allegro.pl/nawigacja-gps-clarion-map790-europa-igo-8-tmc-i1224710912.html) - ale marudzisz :P
I tak dobrze, że nie musi tego iGO kupić z całym samochodem :mrgreen:
-
I tak dobrze, że nie musi tego iGO kupić z całym samochodem :mrgreen:
Chciał w Lublinie to ma :P Tamto "nie z Lublina" też było z urządzeniem.
-
gdzie Wy kupujecie iGO?
na ebayu za ok 90 juro do wyboru do koloru ;)
-
Posiadam jako legalny użytkownik Am PL oraz IGO8 ze skórką Guriona.
Powiem krótko IGO 8 to bajer z fajnymi i trzeba przyznać funkcjonalnymi dodatkami prawdziwym asystentem ruchu i naprawdę fajną rzeczą jaką są tablice kierunkowe. Oczywiście IGO można kupić w Polsce bez problemu ja dałem 470,00 PLN. Zakupiłem IOGO8 z powodów dokładnie takich jak Twoje. Oto moje uwagi s spostrzeżenie jako użytkownika, pomijam tu ocenę map jako, że można w IGo użyć różnych dostawców w oryginale miałem Teleatlas na Europę i lokalnego dostawcę w PL.
1. IGO 8 bardzo duża konfigurowalność ustawień powieszona do niepotrzebnych wręcz wielkości przez skórki.
2. IGO 8 lepiej aniżeli AM informuje o manewrach odzywa się kiedy trzeba bez potrzeby nie usłyszysz tam komunikatów typu lekko w lewo.
3. IGO 8 w stosunku do AM lepiej w formie 3D pokazuje okład dróg, łatwiej jest się zorientować na węzłach komunikacyjnych którym pasem się poruszasz.
4. Algorytm IGO 8 może i szybszy ale niekiedy naprawdę głupawo dobiera drogę optymalną i naprawdę ciężko zmusić nawigację do kierowania tam gdzie trzeba.
5. IGO 8 Błędy map mające wpływ na wyznaczenia tras np. w miejscowości Wąbrzeźno na mapach Navteq zaplanowana i zapisana w pamięci urządzenia trasa drogami głównymi (obwodnica) kierowana jest na jakąś drogę boczną. Co ciekawe po zmianie dostawcy map na Teleatlas ten sam algorytm wyznacza trasę właściwie.
6. IGO8 Dokładność map pozostawiająca dużo do życzenia. Brak dróg w lasach i to głównych w AM są nawet boczne dróżki. Przynajmniej w testowanych okolicach Parczewa w woj. lubelskim.
7. Funkcjonalność dodatków tablic kierunkowych i asystenata pasa ruchu czy informatorów o opłatach i dopuszczanych prędkościach za granicami polski to wieeeeliki plus dla IGO, AM przy tym jeszcze raczkuje. Fajną i użyteczną rzeczą jest to, że jak się włącza asystent IGO8 informuje o tym sygnałem dźwiękowym - proste ale jak użyteczne. Sam asystent jest o niebo czytelniejszy aniżeli w AM i można samodzielnie zdecydować gdzie ma się wyświetlać.
8. Zdarzające się zawieszanie IGO8 i to bez względu na urządzenia- z czasem odkryłem, że wystarczy stuknąć-kliknąć na znak manewru i się odwiesza. Dość frustrująca przypadłość zdarzająca się niestety kiedy chce nawet w najmniej właściwych momentach np. na środku skrzyżowania w obcym mieście. Oczywiście wszelkie próby poprawienia tej sytuacji typu reconfig plików systemowych nie dają rezultatu także na innych urządzeniach przypadłość ta ma miejsce.
9. Jeżeli ktoś myśli że support AM jest zły to niech spróbuje złapać jakikolwiek kontakt z supportem IGO. Nie ma takiej możliwości aby dogadać się z pracownikami Firmy na Węgrzech!!!. W Polsce możesz pogadać tylko z użytkownikami podobnych Forum.
10. Aktualizacja IGO to kolejna porażka naprawdę nie wiadomo przynajmniej ja nie wiem co i jak z legalną aktualizacją map i programów. Załączone na płycie oprogramowanie coś aktualizuje ale wydaje mi się, ze niewiele. W AM chyba lepiej to wygląda masz aktualizacje zagwarantowane w abonamencie, wystarczy je pobrać i zainstalować - proste i skuteczne w IGO8 to tragedia.
11. Obsługa ostrzeżeń przed misiami na drodze w IGO8 i AM rozwiązana jest nieźle. Wydaje mi się że w IGO8 lepiej jest to zorganizowane, jest więcej informacji i można sobie ustawić z poziomu aplikacji jak i co ma wyskakiwać na ekranie i w jaki sposób ma nawigacja krzyczeć jak wjedziemy w zasięg pomiaru.
12. Bardzo fajną rzeczą jest raport po wyznaczeniu trasy o kilometrach i kosztach przejazdu w IGO8 pojawiający się na górnej belce w określonym przez użytkownika czasie. W AM niestety komputer pokładowy w moim mniemaniu to porażka.
13. Poprzez mnogość i zawiłość swoich ustawień IGO 8 jest oprogramowaniem dużo bardziej skomplikowanym w obsłudze. Wszystko wydaje się na miejscu i działa do momentu jak podczas jazdy zmuszony jesteś do szybkiej zmiany jakiś ustawień wtedy niestety ale trzeba wykazać się sporym sprytem i znajomością oprogramowania. Tutaj AM jest zdecydowanie prostsza i to jest jej wielkim plusem. Okazało się że szwagier któremu pożyczyłem nawigację pomimo wcześniejszego szkolenia i instrukcji w formie papierowej dla obu nawigacji podczas podróży zrezygnował z ładnie wyglądającego IGO na rzecz AM którą obsłużył bez problemu.
14. Cena aktualizacji AM wiadomo nawet obniża ceny w IGO8 tak naprawdę nie wiadomo co można za darmo a za co mamy zapłacić. Na terenie PL tragedia z dostępnością do informacji - brak faktycznego przedstawicielstwa czy dystrybutora.
15. Image czyli wygląd dla oka zdecydowanie na korzyść produktu z Węgier, kolory i zdecydowanie lepsze 3D to bezapelacyjny plus na korzyść IGO.
16. AM wydaje się lepsza w zakresie tego co potrzebne jest na ekranie np. wyłączenia dźwięku wystarczy kliknąć na widoczny znaczek głośnika w IGO8 niestety trzeba oderwać wzrok od drogi i wywołać właściwe menu.
17. Dla zaawansowanych i lubiących zabawę w konfigurację programu ustawień IGO8 jest super masą plastyczną do formowania - można sobie naprawdę poustawiać. W AM wygląda to trochę inaczej, dlatego niestety ale brak jest nadal skórek dla tego programu. Te które są dostępne są fajne ale nie zwiększają tak naprawdę funkcjonalności oprogramowania bo co i tu zwiększać.
18. Wielką wadą IGO8 jest lista referencyjna urządzeń kompatybilnych narzucona przez autorów oprogramowania. Brak oficjalnego wsparcia dla PNA w Polsce ogranicza skutecznie rzeszę użytkowników aplikacji. Ja posiadam PNA 5" Goclever GC-5065BT ze względu na funkcjonalność urządzenia i procesor i niestety ale zakupione legalnie IGO nie chciało funkcjonować musiałem się troszkę natrudzić aby program zadziałał zmieniając ustawienia oryginalne konfiguracyjne. Na ile jest to legalne nie wiem. Support w Węgrzech do tej pory nie odpowiedział mi na pytania wysyłane w tej sprawie. Uznałem, że skoro to karta jest gwarantem legalności aplikacji to posiadając ją w urządzeniu pozostaje legalnym użytkownikiem programu. Oczywiście brak wsparcia dla PNA i mojego urządzenia nie pozostaje bez związku z procesem aktualizacji która to w normalny sposób staje się nie możliwa z powodu opisanej wyżej listy referencyjnej urządzeń.
19. Dopuszczalne prędkości na drogach ukazujące się w IGO8 to totalna porażka!!! bzdury i jeszcze raz bzdury. Na tym tle AM wręcz króluje.
Reasumując IGO8 to naprawdę fajny i rewolucyjny produkt, funkcjonalny i ładny dla oka image. Ma świetne możliwości konfiguracji, użyteczne dodatki w tym bardzo dobrego asystnta pasa ruchu i ekstra dodatek w postaci tablic kierunkowych. AM na tle tych słów wypada blado i nie zanosi się aby w najbliższym czasie coś się poprawiło. Mamy wprawdzie namiastkę APS ale jak działa pisano już tutaj, brak tablic informacyjnych to także spore niedociągnięcie AM. Jak ktoś nie lubi APS to wystarczy aby w ustawieniach AM dołożyć ustawienie wyłączenia APS i z głowy.
Ja często bardzo chętnie wracam do IGO8 jednak i tak powracam do AM która to wydaje się bardziej dostosowana do polskich realiów drogowych, bo w Polsce obecnie jeździ się po namiastkach dróg które na dodatek są totalnie rozkopane i jakoś lepiej mi się jeździ z użyciem AM.
NA Europę zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest IGO8 tutaj AM niestety ale przegrywa.
-
Dziś rano zamieniłem kilka słów z pewnym Panem. NavNgo prowadzi negocjacje z pewną Polską firmą w sprawie dystrybucji więc jest szansa, że w końcu będzie można kupić iGO Amigo (dla smartphonów) oraz iGO Primo (preinstalowane do kupienia z urządzeniem)
-
z tego co wiem program występuje zainstalowany fabrycznie w urządzeniach Becker, Clarion i paru innych mniej znanych
-
Ma świetne możliwości konfiguracji, użyteczne dodatki w tym bardzo dobrego asystnta pasa ruchu i ekstra dodatek w postaci tablic kierunkowych. AM na tle tych słów wypada blado i nie zanosi się aby w najbliższym czasie coś się poprawiło. Mamy wprawdzie namiastkę APS ale jak działa pisano już tutaj, brak tablic informacyjnych to także spore niedociągnięcie AM.
Tablice kierunkowe i APR są zaszyte w danych map, tak więc od czasu kiedy AM korzysta z map Navteq powinna też udostępniać te dane w programie, Niestety jak widać chłopcy z Aquratu mieli inne ważne rzeczy na głowie a nie takie bzdety ;)
Długo miałem równolegle IGO i AM, i jakieś 2 lata temu Igo wygrywało z dokładnościa map, dziś wygrywa AM, Jednak sam program Igo szybkością działania i jakością i przejrzystością UI prześciga AM o lata świetlne.
Jednak mimo to przesiałem się z obu na Sygic 10 i wcale nie żałuję, na dodatek mam aktualizację dożywotnią za darmo. z AM jeszcze poczekam do grudnia -jak nie pokażą nic nowego to też idzie do kosza. mam wybór kogo będę finansować i wspierać i jak za moje pieniądze nic się nowego nie dzieje to czas działać , akurat pod koniec roku kończy mi się subskrypcja ;)
-
Dziś rano zamieniłem kilka słów z pewnym Panem. NavNgo prowadzi negocjacje z pewną Polską firmą w sprawie dystrybucji więc jest szansa, że w końcu będzie można kupić iGO Amigo (dla smartphonów) oraz iGO Primo (preinstalowane do kupienia z urządzeniem)
Miałem kiedyś iGO 2006 i aktualizacji nie było przez 2 lata choć ęgry czy Czarnogóra były aktualizawane 2x na kwartał...
Owszem ...po forach z piratami zdarzały się niby nowe mapy Polski.....prowadzące pod prąd...
-
Miałem kiedyś iGO 2006 i aktualizacji nie było przez 2 lata choć ęgry czy Czarnogóra były aktualizawane 2x na kwartał...
Owszem ...po forach z piratami zdarzały się niby nowe mapy Polski.....prowadzące pod prąd...
Dalej tak jest w przypadku map Teleatlasa :).
Za to Navteq przeciągnie ciebie przez środek lasu, a Emapa skieruje we wszystkie zakazy.
Jak widać wybór map jest :).
-
Miałem kiedyś iGO 2006 i aktualizacji nie było przez 2 lata choć ęgry czy Czarnogóra były aktualizawane 2x na kwartał...
Owszem ...po forach z piratami zdarzały się niby nowe mapy Polski.....prowadzące pod prąd...
Dalej tak jest w przypadku map Teleatlasa :).
Za to Navteq przeciągnie ciebie przez środek lasu, a Emapa skieruje we wszystkie zakazy.
Jak widać wybór map jest :).
Czyli nihil novi....
-
Dalej tak jest w przypadku map Teleatlasa :).
Za to Navteq przeciągnie ciebie przez środek lasu, a Emapa skieruje we wszystkie zakazy.
Jak widać wybór map jest :).
Hm, w wakacje trochę jeździłem z iGo w iPhonie i jakoś nie doznałem podobnych przygód. Za to kochana AM notorycznie wysyła mnie na zwiedzanie zjazdów z A4, za co ją wprost uwielbiam:
(http://images45.fotosik.pl/353/6e567150563e01fd.png)
I te słodkie słowa żony (której zmieniłem TomToma na Mio z AM) przez telefon: "coś Ty mi za badziewie kupił ?!?!?!"
Bezcenne.
:mrgreen:
-
...Za to kochana AM notorycznie wysyła mnie na zwiedzanie zjazdów z A4, za co ją wprost uwielbiam:
(http://images45.fotosik.pl/353/6e567150563e01fd.png)
I te słodkie słowa żony (której zmieniłem TomToma na Mio z AM) przez telefon: "coś Ty mi za badziewie kupił ?!?!?!"
Bezcenne.
:mrgreen:
Wizualizacja AM Traffic może i tak pokazuje, ale trasa prowadzona jest poprawnie, bez zwiedzania zjazdów.
-
Właśnie nie. To było zrobione w trakcie jazdy. Kazała mi zjechać z A4 na zjazd i .... z powrotem na autobanę... Zresztą przecież widać- trasa to ten bardziej intensywny niebieski.
-
AM ma takie odchyly... Przez dlugi okres czasu wyganiala z Pulawskiej jadac w strone Poleczki, na zjazd w Marynarska i z powrotem gonila na Pulawska. Zglosilem to do supportu i zmienili. A Garmin z najnowszymi mapami nadal tam gania.
W AM potega sa uzytkownicy... liczba zgloszonych poprawek do map zlego prowadzenia, powoduje, ze wartosc tych map jest bezcenna. Byle jeszcze tylko programisci dobrze korzystali z tych zgloszonych poprawek...
-
AM ma takie odchyly... Przez dlugi okres czasu wyganiala z Pulawskiej jadac w strone Poleczki, na zjazd w Marynarska i z powrotem gonila na Pulawska. Zglosilem to do supportu i zmienili. A Garmin z najnowszymi mapami nadal tam gania.
W AM potega sa uzytkownicy... liczba zgloszonych poprawek do map zlego prowadzenia, powoduje, ze wartosc tych map jest bezcenna. Byle jeszcze tylko programisci dobrze korzystali z tych zgloszonych poprawek...
Wieszk jak to zapewne wyglada z tymi programistami :) ktos udaje ze placi, a ktos inny udaje ze pracuje :)
-
AM ma takie odchyly... Przez dlugi okres czasu wyganiala z Pulawskiej jadac w strone Poleczki, na zjazd w Marynarska i z powrotem gonila na Pulawska. Zglosilem to do supportu i zmienili. A Garmin z najnowszymi mapami nadal tam gania.
Zainteresowała mnie Twoja historia. Możesz podać więcej konkretów dla Garmina?
-
Jedno sprostowanie najpierw - pomylilem Marynarska z Rzymowskiego (oops - przepraszam).
Tak czy inaczej jak sie spojrzy na mape to jadac od skrzyzowania Pulawska z Al. Lotnikow/Walbrzyska, Garmin pcha na rozwidleniu przez ten zjazd do Rzymowskiego (prowadzi rownolegle do glownej bezkolizyjnej nitki Pulawskiej) i pozniej kaze wlaczac sie z powrotem do Pulawskiej. Obecnie juz lepiej znam Warszawe, ale wczesniej pare razy dalem sie tam wkrecic w korek od Rzymowskiego w kierunku Ursynowa. Mozna jechac po prostu trzymajac sie lewej strony (tak jak slawne Ferrari), zamiast odbijac w prawo i znowu sie wlaczac w Pulawska przez zwezenie. Sprobuje zrobic zrzut ekranu przy wyznaczaniu trasy jak bede tam jechal.
Inna ciekawostka to np jazda Pulawska w strone Piaseczna i proba dojechania do salonu NAP na Jagielskiej. Garmin nie uznaje skretu w lewo na skrzyzowaniu z Karczunkowska (nawrot) tylko goni prosto do Katarynki, kaze tam kombinowac skrecajac w prawo, pozniej zawijas, przelot na Lukoil przy salonie Renault i nawrot do NAP przy Jagielskiej. Ten blad tez byl w dawnych mapach AM.
Mapy Garmina aktualizowalem 2 tygodnie temu (mam lifetime).
Sporo takich rzeczy widzialem ostatnio, bo z ciekawosci jezdzilem na 2 nawigacjach, zeby porownac AM z Garminem.
No i ostatnia dygresja... Zyczylbym sobie, aby wybranie POI w AM, bylo tak proste jak w Garminie. 3 klikniecia i jade do teatru/kina w Warszawie. W AM to sie trzeba nakombinowac... :/
-
Odnośnie zjazdu na Rzymowskiego. Faktycznie. Tylko trzeba sprecyzować nie Garmin tak ciągnie tylko City Navigator. GPMapa i UMP prowadzą tak jak tego oczekujesz.
W drugim przypadku analogicznie.
Nie pochwaliłeś się jakiego Garmina masz. CN bardzo fajny jest na Warszawę ale nie nadąża za remontami. Dlatego dużo lepszy jest UMP. Jeszcze jak dodasz TTS, dużo szybciej poznasz miasto i nie pomylisz skrętu ;)
Zrzuty możesz robić w trybie symulacji.
-
... Nie pochwaliłeś się jakiego Garmina masz. ...
Mam Garmin'a Nuvi 1350T z mapami CN 2010.20
-
Będzie ładnie gadał: http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=14&t=8269 (http://www.garniak.pl/viewtopic.php?f=14&t=8269) ;)