Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)

  • 23 Odpowiedzi
  • 5691 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Ibanezq

  • ****
  • 729
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation XE with Beats srałdio ;)
Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« dnia: Kwiecień 15, 2008, 23:32:44 »
Czy jest na nowej wersji mapy? Mógłby ktoś sprawdzić?
PDA: Palm V -> iPAQ 3760 -> HTC Wizard -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> HTC Sensation XE
GSM: Siemens C25 -> Nokia 5110 -> Nokia 6210 -> Nokia 6310 -> Siemens C35i -> Siemens S65 -> Nokia 6650

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2008, 23:55:39 »
Nie, mapa jest marcowa, wiadukt oddany w kwietniu.
Geosystems nie jest aż tak do przodu,
z siedziby maja na lotnisko całe 11km, to przecież kawał drogi ;-)
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Ibanezq

  • ****
  • 729
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation XE with Beats srałdio ;)
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 16, 2008, 00:00:05 »
Dzięki za info.  :ok:
PDA: Palm V -> iPAQ 3760 -> HTC Wizard -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> HTC Sensation XE
GSM: Siemens C25 -> Nokia 5110 -> Nokia 6210 -> Nokia 6310 -> Siemens C35i -> Siemens S65 -> Nokia 6650

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 16, 2008, 11:16:54 »
Kiedy się doczekamy włączania do nowych map nowych, ważnych (jak przedmiotowy wiadukt) rozwiązań komunikacyjnych, które za chwilę mają być oddane użytku? Przecież ich przebieg jest znany w chwili zatwierdzenia projektu (jeśli projekt nie jest zmieniany w trakcie realizacji).
Można włączyć do map i zablokować, z możliwością usunięcia blokady przez użytkownika.
To taka prosta i mała rzecz, a rewolucja w świecie mapologii stosowanej i znakomita przewaga nad konkurencją.
Jak ktoś zapomni lub nie wie, że można już odblokować, to i tak dziś jest skazany na oczekiwanie na nowe mapy, w których nowy szlak będzie drożny. Nic to w jego sytuacji nie zmieniłoby, a znacznie ułatwiłoby życie ludziom, którzy czekali na taki wiadukt przez lata i każdy dzień jest dla nich ważny.
Wiadukt to dojazd do cargo i dalej do lotniska na Okęciu. Tysiące kurierów i taksówek dziennie, dziesiątki tysięcy ludzi. Do niedawna, jadąc z Ursynowa/Służewca/południa Warszawy, albo musieli kwitnąć na Marynarskiej w korku, albo zaiwaniać do Baletowej, czy objeżdżać lotnisko od południa. Dziś, wg. AutoMapy, nic się nie poprawiło. A next map release - nie wiadomo kiedy.

*

Offline monteverde

  • **
  • 245
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: WP RS3 - LUMIA 640XL DS, WP AM Zawsze najnowsza :)
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 17, 2008, 16:11:44 »
Faktycznie, istnieja przecież plany nowych dróg i to na tyle dokładne, że można byłoby zaszyć je już w mapie (jako niewidoczne), a odblokowanie ich następowałoby np. po sygnale z supportu AM i cześć. Przynajmniej częściowo załatwiłoby to aktualizację.

*

Offline Slawek_ps

  • **
  • 153
  • Sprzęt: LOOX N520
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 17, 2008, 16:58:27 »
Kiedy się doczekamy włączania do nowych map nowych, ważnych (jak przedmiotowy wiadukt) rozwiązań komunikacyjnych, które za chwilę mają być oddane użytku? Przecież ich przebieg jest znany w chwili zatwierdzenia projektu (jeśli projekt nie jest zmieniany w trakcie realizacji).
Można włączyć do map i zablokować, z możliwością usunięcia blokady przez użytkownika.
To taka prosta i mała rzecz, a rewolucja w świecie mapologii stosowanej i znakomita przewaga nad konkurencją.
Takiego rozwiązania najprawdopodobniej nie będzie nigdy ze względu finansowego, gdyby tak było to wielu użytkowników nie wykupiłoby subskrybcji bo na najbliższe kilka lat mapy z planami dróg do realizacji byłyby aktualne, podobnie się ma rzecz z drogą której nie ma w automapie a w rzeczywistości jest, żaden problem zapisać ślad takiej drogi, później nadać śladowi odpowiednią klasyfikację i dołączyć do istniejącej mapy, a ilu z nas wysyła slady do AM aby naniosła drogę której niema w AM. Sam osobiście wysłałem takich śladów ok 20

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 17, 2008, 21:13:33 »
Powiedz mi, co stanowiłoby większy impuls do nabycia AutoMapy - superaktualność oddawanych/oddanych właśnie kluczowych połączeń drogowych, czy ich brak? Co trzy miesiące jest oddawanych tyle nowych projektów drogowych, że spokojnie wystarczy na konieczność regularnej aktualizacji i posiadania licencji. Zaś niemożność skorzystania przez kwartał z już istniejącego, ważnego połączenia rodzi zbędną zupełnie frustrację.

*

Offline piotrosek

  • *
  • 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia 2 (I8000NXXJJ1 Wall-E MSN 1.0)
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 17, 2008, 21:21:00 »
Nie, mapa jest marcowa, wiadukt oddany w kwietniu.
Geosystems nie jest aż tak do przodu,
z siedziby maja na lotnisko całe 11km, to przecież kawał drogi ;-)
10 kwietnia przesłałem do supportu AM zapisany ślad przejazdu nowym wiaduktem.
Odpisali, że:
Cytuj
Uwagi zostaly przekazane do dzialu opracowania map. Dziekujemy.
Mam nadzieję, że w następnej wersji map wiadukt się tam znajdzie... aczkolwiek dojazd do niego i zjazd z niego zajmuje dużo czasu... Jak zrobią ul. Poleczki do Puławskiej to będzie już lepiej. Tylko potem wszystko stanie przy Puławskiej, no chyba że coś tam wykombinują...
AutoMapa 6.16.2 (2343)/EU 1406 6.638 - włączony LiveDrive!

*

Offline kwieto

  • ******
  • 2785
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 17, 2008, 21:30:10 »
Wiadukt to dojazd do cargo i dalej do lotniska na Okęciu. Tysiące kurierów i taksówek dziennie, dziesiątki tysięcy ludzi.

A, czyli dlatego odblokowała się Marynarska...
Domyślałem się, że stosunkowe "luzy" na Marynarskiej to efekt otwarcia wiaduktu na Poleczki, tyle że z mojego punktu widzenia to jest "droga donikąd". Nie sądziłem, że aż taki duży ruch jest generowany przez Cargo.
Ludzie zazdroszczą ci nie tego, że coś zrobiłeś, ale tego że ci się chciało to zrobić.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 17, 2008, 21:55:27 »
Wszystko, co przyleci/odlatuje TNT, czy DHL-em, trafia na Wirażową. Siedzibę/punkt ma tam mnóstwo firm kurierskich, przewozowych, lotniczych, cargo, etc.
Poza tym, jest to jednak skrót na pasażerskie Okęcie, bo dojedziesz do Żwirki z pominięciem Marynarskiej, w szczególności pieprzonego lewoskrętu pod sasankowym wiaduktem.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 17, 2008, 23:23:02 »
Cytat: Moi
To taka prosta i mała rzecz, a rewolucja w świecie mapologii stosowanej i znakomita przewaga nad konkurencją.

Niestety potencjał tego, starego już przecież w AM rozwiązania, jest kompletnie niewykorzystany,
znów pewnie nie ma kto się tym zająć, bo przecież taniej jest jak uzytkownicy prześlą ślady już po otwarciu obiektu ...
A znów ktoś inny, już wyżej - na szczeblu decyzyjnym, widzi tylko dodatkowe koszty,
a nie potrafi dostrzec realnych korzyści z takiego rozwiązania i rzeczywistej przewagi nad konkurencją.
Że nie wspomnę już o wykorzystaniu tego atutu w marketingu ...
W zamian wolą brnąć w marketingowy bełkot, przebijając się dziesiątkami, a teraz już setkami tysięcy POI,
z których mimimum 1/3 jest zdublowana (wbudowane i z miplo), wiele (wbudowanych) jest nieaktualnych
(ale nikt ich nie usuwa żeby nie zepsuć statystyk ilościowych) i którymi zarządzanie przez użytkownika
staje się coraz bardziej koszmarne.

A choćby absolutnie zmarnowane marketingowo wejście do układu z Schengen - nawet w obecnej,
wiosennej aktualizacji map nie ma chyba ani jednego nowego przejazdu przez granicę,
poza tymi na byłych przejściach granicznych. Owszem konkurencja też tego nie oferuje,
ale przecież właśnie takie okazje mogłyby budować AutoMapie markę ...
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline VanB

  • *
  • 96
  • Sprzęt: MDA Vario III / V
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 18, 2008, 09:57:14 »
Slawek_ps
Cytuj
Takiego rozwiązania najprawdopodobniej nie będzie nigdy ze względu finansowego, gdyby tak było to wielu użytkowników nie wykupiłoby subskrypcji bo na najbliższe kilka lat mapy z planami dróg do realizacji byłyby aktualne,

To jest to jest kolejny kamyczek do ogródka "zarządzanie AM PDA z poziomu PC". Można przecież wprowadzić blokady nie zdejmowalne przez użytkownika. Masz licencję to program PC łączy się z bazą AM w sieci i ściąga poprawki do map. I tu mam tu na myśli pełną integrację z Miplo, UAMedytorem plus funkcjonalność Garminowskiego Map Source.

Program PC jest konieczny jeżeli AM chce przetrwać w starciu z TT Home. Kwestie 2 licencji można rozwiązać stosując klucz sprzętowy w postaci PDA (licencja przypisana do PDA) lub karty w PDA lub w czytniku (w przypadku licencji przypisanej do karty). Program PC nie działa bez podpiętego klucza i ważnej licencji.

Podpinamy PDA do PC i mamy dostęp do nowych punktów, poprawek do map, zakazów skrętu, zmian ograniczeń prędkości czy przepustowości drogi (remonty). Możemy sami wprowadzać poprawki, które się automatycznie dystrybuują dalej (weryfikacja automatem jak 20 userów zgłosi to samo to jest ok i jazda).

Nie sądzę aby przy takiej funkcjonalności ktokolwiek zdecydował się na nie przedłużanie licencji i jazdę na nie aktualnych mapach
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2008, 09:59:00 wysłana przez VanB »

Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 18, 2008, 11:24:57 »
 Widzę to tak. Na mapie są na naniesione drogi projektowane np. A1 cała ( nie są brano w ogóle przy wyznaczaniu trasy). Następnego dnia po oddaniu fragmentu tej drogi, przychodzi email z informacją o aktualizacji. Podpinamy PDA, wpisujemy licencje i email jak przy rejestracji.  Ten odcinek który wczoraj oddali już mamy jako aktywny. Nie potrzeba nic robić ręcznie, no i firma "Automapa" nie musi się martwić że nie będą kupować subskrypcji bo ręcznie się odblokować nie da.
 Widzę tu jednak problem. Automapa chce mieć najlepsze mapy, ale albo nie mają skąd brać nowych danych, albo są zbyt drogie. Nie dziwię się że wprowadzili 3D, a nie nowe dane adresowe lub estakady w 3D, gdyż to jest po prosty chwyt marketingowy. Kto nie jeździł z nawigacją ten nie wie że budynki 3D się właściwie do niczego nie przydają, ale potencjalny nowy klient się na to skusi.

*

Offline Slawek_ps

  • **
  • 153
  • Sprzęt: LOOX N520
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 18, 2008, 12:27:40 »
Widzę to tak. Na mapie są na naniesione drogi projektowane np. A1 cała ( nie są brano w ogóle przy wyznaczaniu trasy). Następnego dnia po oddaniu fragmentu tej drogi, przychodzi email z informacją o aktualizacji. Podpinamy PDA, wpisujemy licencje i email jak przy rejestracji.  Ten odcinek który wczoraj oddali już mamy jako aktywny. Nie potrzeba nic robić ręcznie, no i firma "Automapa" nie musi się martwić że nie będą kupować subskrypcji bo ręcznie się odblokować nie da.
 Widzę tu jednak problem. Automapa chce mieć najlepsze mapy, ale albo nie mają skąd brać nowych danych, albo są zbyt drogie.
Nie bierzesz pod uwagę nakładu pracy i kosztów jakie trzeba ponieść przy opracowaniu map na kilka lat do przodu a nikt nie da gwarancji czy konkurencja nie wejdzie z super produktem i AM zostanie na lodzie, następna sprawa to piractwo, czy zagwarantujesz, że zabezpieczenia nie zostaną złamane albo któryś z pracowników AM na wskutek frustracji lub innych działań nie wyniesie danych o zabezpieczeniach. Co do najlepszych map to  podejrzewam, że AM ma tyle danych odnośnie nowych dróg i błędów w Polsce od fanów tego programu, że nie jest ich w stanie wdrożyć  do realizacji, gdyby tylko to zrobiła uważam, że mapa Polski byłaby bez żadnego błędu. Jest jeszcze jeden problem przy projektowaniu map do "przodu" dla przykładu słynna Dolina Rospudy co by było gdyby była naniesiona na mapę zgodnie z projektem a teraz okazuje się, że może jej nie będzie w tym miejscu, co zrobić z taką mapą? do kosza?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2008, 12:39:30 wysłana przez Slawek_ps »

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 18, 2008, 12:34:30 »
Przecież tu nie chodzi o kilka lat do przodu. Idzie o aktualność bieżącej wersji map, czyli perspektywę trzymiesięczną. Wyłącznie w kluczowych projektach komunikacyjnych.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 18, 2008, 14:54:03 »
Otóż to, a sama kwestia nakładów na plany kilka lat do przodu jest praktycznie nieistotna,
bo planowany przebieg to kwestia narysowania kilku przerywanych kresek jako obiektów graficznych na mapie,
a właściwie ich przerysowania z ogólnych map projektu, tu niedokładność rzędu kilkudziesięciu
czy nawet stu metrów nie będzie żadnym problemem.
Żeby nie było niejasności, widzę tu 2 odmienne tematy, ten który opisałem - to temat 'długodystansowy'
Miło by było widzieć na mapie przyszły, ale niekoniecznie bardzo dokładny przebieg, nowych dróg - to da się
MZ zrobić w zasadzie bezkosztowo, a innym tematem jest przygotowanie nowych odcinków tras
z możliwoscią ich otwarcia w każdej chwili - tu perspektywa jest rzędu jednego kwartału.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 18, 2008, 17:27:43 »
Dla zwykłego użytkownika to mało istotne w sumie jak to będzie działało. Jeśli 2 dni temu dojechałem do Chebzia (Ruda Śląska) i jest całkowicie zmieniony układ wjazdowy do Drogową Trasę Średnicową to po prostu oczekuję, że znajdzie to odzwierciedlenie w nawigacji. Od wielu miesięcy są tam budowane nowe rozjady, tak samo dalej w stronę Zabrza (np. nowe rondo). Trzeba po prostu tak zaprojektować program aby przy otwarciu trasy to się pojawiało.

Podobnie długotrwałe remonty. Przebudowa skrzyżowania dróg A4 i S86 w Katowicach to pewnie projekt ponad jednoroczny. Niech twórcy AM mi wybaczą, ale czymś normalnym byłby dla mnie fakt, że AM uwzględniałaby nowe obrysy tymczasowych ślimaków (a różnice na jednym z nich z nich są spore). A życie jest takie, że pewnie nikt tego nigdy nie naniesie. Z punktu widzenia użytkownika mam nadzieję, że albo AM zacznie się zmieniać albo po prostu konkurencja zacznie wprowadzać do Polski dokładniejsze mapy - ja wybiorę po prostu wygodniejsze dla mnie rozwiązanie :)

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 20, 2008, 15:45:41 »
Trzeba po prostu tak zaprojektować program aby przy otwarciu trasy to się pojawiało.
A co będzie jak otwarcie będzie wstrzymywane bo akurat politycy będą chcieli sie w tym miejscu sfilmować przed wyborami...?
ISTQB Certified Tester

*

Offline twinsen

  • ****
  • 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS Pocket Loox n560, Samsung i9000 Galaxy S
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 21, 2008, 17:19:35 »
Trzeba po prostu tak zaprojektować program aby przy otwarciu trasy to się pojawiało.
A co będzie jak otwarcie będzie wstrzymywane bo akurat politycy będą chcieli sie w tym miejscu sfilmować przed wyborami...?

Skoro mogę zablokować odcinek i podać datę do kiedy prowadzone będą roboty (a dane te
wziałem sobie ze strony GDDKiA, to co stoi na przeszkodzie zaprogramować rzecz odwrotną...
Droga w budowie ma plany które są publiczne i wystarczy się zgłosić do firmy projektowej,
by sobie nowy układ pobrać, zwłaszcza gdy pod projektem podpisał się i wziął za niego
odpowiedzialność jakiś magister inżynier...

Ciekawe, że Wydawnictwo "Mapy Ścienne - Beata Piętka", z którym służbowo mam czasem
kontakt (nie w sprawie map  :smile: ), potrafią na drukowane mapy nanieść przebiegi wszystkiego
co jest planowane, zaś nowe mapy wydają co roku. Aż taki nie jest postęp robót drogowych
w Polsce, by coroczna (ale rzetelna) aktualizacja była niemożliwa... Zaś mapa papierowa
dowolnego wydawcy w sklepie kosztuje np. 25 zł, a ja płacę za program prawie 700 zł, dodatkowo
z łaski jest możliwość darmowej aktualizacji przez rok, tylko że na mapach zmieni się coś dopiero,
jak będę już musiał za to zapłacić. Nie wiem skąd taka polityka i być może z punktu widzenia
konsumenta nie mam racji, a model biznesowy przyjęty przez twórców AM jest dobry?  :worried:
--
twinsen

Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 22, 2008, 00:50:51 »
Dla zwykłego użytkownika to mało istotne w sumie jak to będzie działało. Jeśli 2 dni temu dojechałem do Chebzia (Ruda Śląska) i jest całkowicie zmieniony układ wjazdowy do Drogową Trasę Średnicową to po prostu oczekuję, że znajdzie to odzwierciedlenie w nawigacji. ...
Chciałbym zwrócić Waszą uwagę, że to nie jest kwestia programu tylko map. Naprawdę nie potrzeba żadnych cudownych opcji programu tylko aktualnej mapy. Takie mapy istnieją tylko producenci nie są zainteresowani dostarczaniem ich.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 22, 2008, 10:39:38 »
Tere fere  :P
Bez możliwości blokowania/odblokowania odcinków (jak w AM) mapy z przyszłym stanem dróg nie mają sensu.

A przy okazji, dziś zauważyłem, że jednak bywa, że AM zgodnie z naszymi oczekiwaniami
prezentuje w aktualizacji map drogi jeszcze nie otwarte  :ok:
Zobaczcie sobie obwodnicę DK19 w Międzyrzecu Podlaskim i tego newsa: http://www.spedycje.pl/aktualnosci/wiadomosci/11761/omijamy_miedzyrzec_podlaski_obwodnica.html
Do kompletności całej koncepcji brakuje jeszcze tylko automatu do odblokowywania takich odcinków.
Do odblokowania są 2 skrajne odcinki obwodnicy i 4 wjazdy.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 22, 2008, 10:47:18 »
 :ok: :grin: :ok:
Otake AutoMape walczymy, jak w Międzyrzecu. Czyli - możliwe.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 22, 2008, 10:53:54 »
mapa papierowa dowolnego wydawcy w sklepie kosztuje np. 25 zł, a ja płacę za program prawie 700 zł
No tak ale mapy papierowej nie podłączsz do odbiornika GPS przez Bluetooth  :O~
Napisane: Kwiecień 22, 2008, 10:51:14
a model biznesowy przyjęty przez twórców AM jest dobry?  :worried:
Moim zdaniem bardzo dobry... choć nie idealny bo brakuje możliwości użycia tej samej licencji na PC...
Napisane: Kwiecień 22, 2008, 10:52:37
Beata Piętka", z którym służbowo mam czasem
kontakt (nie w sprawie map  :smile: ),
Nie przed 23... :)
ISTQB Certified Tester

Odp: Automapa 5 i wiadukt na ul. Poleczki (Wawa)
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 22, 2008, 12:04:54 »
Tere fere  :P
Bez możliwości blokowania/odblokowania odcinków (jak w AM) mapy z przyszłym stanem dróg nie mają sensu.

Przecież te mapy z przyszłym stanem dróg są potrzebne tylko dlatego, że jedyną aktualizacją mapy jaką program umie zrobić jest odblokowanie odcinka. Normalnie przy aktualizacji mapy odcinek byłby raczej dodany niż odblokowany.