Ogromna prośba!!

  • 7 Odpowiedzi
  • 1055 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline odja12

  • 31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HP IPAQ 214
Ogromna prośba!!
« dnia: Marzec 10, 2008, 22:14:10 »
Witam!!
Mam ogromną prośbę o sprawdzenie czy obecnie MIPLO synchronizuje POI. Musze za niedługo wyjechać a tu przy synchronizacji wywala mi komunikat: "Błąd nieznany".
Sorki jeżeli nie w tym temacie zakładam ten wątek, ale jestem troche zdesperowany bo wywaliłem stary plik z POI a nowego nie chce mi pobrać.
Bardzo prosze o wyrozumiałość i pomoc.

POzdrawiam:

Janusz

*

Offline JaMi

  • ****
  • 563
  • Sprzęt: obecnie HTC x7500, SE X1 XPERIA, Larki 43.0 50.1
Odp: Ogromna prośba!!
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 10, 2008, 22:17:36 »
probowalem przed chwila, ale nie udalo sie - tez dostaje komunikat o bledzie, ale innym
zobaczymy jutro :)

*

Offline AMi

  • *****
  • 1763
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia 7110
Odp: Ogromna prośba!!
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 10, 2008, 22:20:53 »
12^2
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2021, 22:59:55 wysłana przez AMi »

*

Offline cnria

  • 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Kaiser
Odp: Ogromna prośba!!
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 10, 2008, 22:26:38 »
Miałem też taki komunikat i napisałem do supportu. Odpisali mi żebym zobaczył czas i datę. Poprawiłem datę i problemu już nie było.

*

Offline odja12

  • 31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HP IPAQ 214
Odp: Ogromna prośba!!
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 10, 2008, 22:33:14 »
Przeinstalowałem aplikacje zmieniając miejsce instalacji, sprawdziłem czas i date ( były OK) i cały czas ten sam błąd. Z internetem urządzenie sie łączy, tak że nie tu problem. Próbowałem zarówno przez WIFI jak i poprzez komputer. Twardy reset też przerabiałem. Już nie mam pomysłu.
Sorki za marudzenie.

Pozdr:

Janusz

Odp: Ogromna prośba!!
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 10, 2008, 23:33:53 »
Sprawdź dokładnie czas i datę urządzenia. U mnie było to samo.

*

Offline odja12

  • 31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HP IPAQ 214
Odp: Ogromna prośba!!
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 11, 2008, 08:49:03 »
Witam!!

Ogromne dzięki wszystkim za pomoc. Dzisiaj rano bez żadnego działania z mojej strony ruszyło. Ot złośliwość rzeczy martwych. Moze mój provider internetowy coś w nocy mieszał i jakieś porty poblokował. Najważniejsze, że dzisiaj ruszyło. Jeszcze raz dziśkuje i przepraszam moderatora że musiał wątek przenosić, sam powinienem go tu założyć.

Pozdr:

Janusz

*

Offline twinsen

  • ****
  • 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS Pocket Loox n560, Samsung i9000 Galaxy S
Odp: Ogromna prośba!!
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 22, 2008, 15:14:49 »
Sprawdź dokładnie czas i datę urządzenia. U mnie było to samo.

Dokładnie o to chodziło... Przy czym, nie chciało chodzić na domyślnym pliku z POI zakładanym
po instalacji, tylko trzeba było utworzyć nowy. Sorry, ale ogromnie niedopracowany program,
skoro potrafi wywalić tylko "Błąd nieznany" zamiast podania faktycznej przyczyny - próby
ściągnięcia plików na zły dzień  :O
--
twinsen