Dokladnie mam ten sam problem. Probowalem wiele razy. Rozwiazalem instalujac AM 4.5.3 i Update AM 5.0.7. Pisalem do AM - odp: "Komunikat ten oznacza, ze wystapily problemy z polaczeniem ActiveSync pomiedzy PocketPC i PC. Moze byc to spowodowane np. skokiem zasilania, brakiem poprawnego kontaktu na zlaczu, zbyt niskim poziomem
naladowania baterii itp.
Proponuje wykonac soft-reset PocketPC oraz restart Windows na PC i dopiero wtedy wykonac probe instalacji. Jesli problem sie powtorzy prosze wyjac PocketPC i wykonac soft-reset,
poczekac az PocketPC ponownie wystartuje i dopiero wowczas wlozyc go w podstawke. Po umieszczeniu w podstawce synchronizujacej prosze odczekac az zakonczy sie calkowicie proces synchronizacji / rozpoznawania PocketPC przez program ActiveSync i dopiero wtedy uruchomic instalacje AutoMapy.
Jesli problem nadal nie ustapi podejrzana jest wowczas albo karta SD (moze byc uszkodzona - ponowne formatowanie powinno pomoc) albo uszkodzona jest instalacja ActiveSync na Panskim PC. Najskuteczniej bedzie wowczas wykonac instalacje z innego komputera PC.
Z pozdrowieniami / Mit freundlichen Gruessen / Salutations / Regards
AutoMapa (pr)
Robilem wszystko i NIC. Teraz sprobuje z v3