Mam wrażenie, że Geosystems ... niechętnie korzysta z dobrze udokumentowanych danych przesyłanych przez użytkowników.
Ta tezę potwierdzają liczne wpisy na forum, dotyczące nieuwzględniania zgłaszanych błędów.
Hmm, chyba czytamy różne fora, albo inaczej rozumiemy słowo liczne ...
Mam wrażenia i doświadczenia zgoła odwrotne.
...bo jak napisałem, ikonka pojazdu jest "dociągana" drogi na automapie.
Tak więc prawdopodobnie ślad pojazdu pokryje się ze śladem drogi. Mimo, ża auto jest około 20 metrów dalej.
Nie zgaduj tylko sprawdź (nagraj ślad i obejrzyj go sobie na mapie), dociągany jest _tylko_ kursor
Skrzyżowanie AK-Sz.Sz. jest źle rozrysowane na mapie, stąd błędne komunikaty, czyli kolejny błąd mapy do zgłoszenia.
Na jednym ze zjazdów z autostrady A4 w Katowicach w okolicy Osiedla Witosa usłyszałem, że mam jechać w prawo. Tyle, że droga wiodła prosto, a z prawej strony jest tylko wlot na autostradę, najbliższy wyjazd jest około 1,5km dalej, na Węźle Mikołowska. Trudno takie rzeczy zaznaczać, bo należałoby cofnąć na te miejsce sprzed usłyszenia błędnego komunikatu, żeby go zaznaczyć, co wymaga kosztów i czasu a na autostradzie to najczęściej niemożliwe.
Bardzo nieprecycyjny opis cięzko z niego odtworzyć sytuację, np na węźle Mikołowska nie ma zjazdu,
zjazd jest jakieś 600m wcześniej, a wjazdu od Węzła Batory nie przypominam sobie żadnego,
cały czas jedzie się równoległą aż połaczenia za węzłem Mikołowska ...
Owszem jest tam po drodze jeden nieco mylący komunikat lekko w lewo (przy zjeździe na Bocheńskiego)
... ale żeby w prawo?

Nie musisz się wracać w realu, wystarczy zapamietać miejsce, albo w trasie dodać np. pkt ulubiony,
a później na spokojnie w domu zasymulować powtórzenie sytuacji. Jeśli błąd jest systemowy
(nie wynikał z z chwilowego błędnego odczytu pozycji, albo z jakiegoś zapętlenia programu
wynikłego np. z iluś tam wcześniejszych przeliczeń trasy, aż do zużycia całej wolnej pamięci)
to prawie na pewno da się do odtworzyć 'na sucho'.