AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne

  • 56 Odpowiedzi
  • 11442 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Cat^

  • *****
  • 1017
    • http://www.catsoft.com.pl
  • Sprzęt: iPhone 4S/32, iPad 2 64/3G, TomTom GO 1005 LIVE
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« dnia: Październik 05, 2004, 11:10:54 »
Kolejne podziękowanie Autorom za dotychczasową pracę włożoną w rozwój i poprawę jakości programu, a nam użytkownikom za charytatywną działalność związaną z wykrywaniem ich błędów... ;)
W tym miejscu proponuję zgłaszać i dyskutować TYLKO o niedoskonałościach samej aplikacji wersji 3.6.x.x, propozycjach jej rozwoju itp.
Myślę, że wątek dotyczący samego programu przyda się na forum i - zgodnie ze swoją obietnicą - nie będę już zakładać osobnych wątków dotyczących poszczególnych map.

*

Offline Przemko

  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2004, 13:52:07 »
Mam uwagi do funkcji komputera pokładowego:
1) Brakuje mi możliwości włączenia go (podobnie jak to jest w funkcji pilota) gdy mam wyłączony GPS np. w sytuacjach: wyłączyłem silnik na krótkim postoju, wjechałem do podziemnego garażu itp w celu sprawdzenia, przypomnienia statystyki ostatniej podróży?
2) Dodanie osobnego kumulacyjnego licznika odległości kasowanego przez użytkowniczkę/ka (podobnie jak to jest w licznikach samochodowych i rowerowych) w celu np. określenia ile porzejechaliśmy km podczas urlopu składającego się z wielu odcinków?

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 05, 2004, 15:23:58 »
Są nowe kategorie np: "Kwatera prywatna" :)) nadaje sie na DOM (bardzo ładna) ale jaką kategorię wybrac na swoje miejsce pracy? Bankomat ?

[Dodano: 2004-10-05 16:50:29]
Przepraszam, ale przez pomyłke wgrałem wersje 3.6.0.0 a nie 3.6.0.2.
W nowej wersji jest kategoria DOM.

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 05, 2004, 17:26:07 »
U mnie coś co jakiś czas na ekranie brak sygnału GPS na jakieś 2 sekundy się pojawia i znika. W poprzedniej wersji to sie ne zdarzało.

I ogólnie jeszcze we wszystkich wersjach są takiemiejsca na mapie do których nie wiadomo czmeu nie da się wyznaczyć trasy ciągle pisze wyznaczam trase i tak w kółko mimo że punkt docelowy jest zaznaczony na drodze a nie w szczerym polu. :(

*

Offline Troll

  • **
  • 214
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 05, 2004, 22:32:39 »
Nie wiem czy koledzy zauważyli ale istnieje możliwość wstawienia własnego logo dla kategorii PU

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2004, 07:24:09 »
Ja szczerze sie przyznam, ze nie wiedzialem :(
jak to zrobic?

*

Offline Troll

  • **
  • 214
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2004, 09:43:03 »
Wlasne ikonki mozna tworzyc i aby byly dostepne w programie wystarczy wgrac je do katalogu AutoMapy (tam gdzie plik AutoMapaPPC.exe). W liscie wyboru kategorii w PU pokaze sie odpowiednia pozycja, tzn. nazwa pliku .bmp - ikonki. Katalog z ikonami przykładowymi znajduje się w instalce

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 06, 2004, 12:56:20 »
a wiecie może po co w MENU/USTAWIENIA/DALEJ wybiera się model urządzenia??

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 06, 2004, 13:16:21 »
Sprawdzalem, ale nie widze takiej opcji i wczesniej tez nie zucila mi sie nigdy w oczy.

*

Offline Wit Turkowski

  • ***
  • 330
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M650
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 06, 2004, 13:16:31 »
Po to żeby AM sama za ciebie klikała wybór GPSa w BT managerze
I jest to dopiero o d bety 3.5.1.5 czy coś w tym wtylu.
oficjalna 3.5.0.1 nie ma tego bajeru

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 06, 2004, 13:54:51 »
Cytat: Wit Turkowski
Po to żeby AM sama za ciebie klikała wybór GPSa w BT managerze
I jest to dopiero o d bety 3.5.1.5 czy coś w tym wtylu.
oficjalna 3.5.0.1 nie ma tego bajeru
chodzi mi o wybór modelu np iPAQ 1940 3870 lub 5550 - co to ma wspólnego z BT???

*

Offline Wit Turkowski

  • ***
  • 330
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M650
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 06, 2004, 13:57:52 »
W tych modelach jest oprogramowanie Widcomm i AM jakiś cudowny sposób programowo sama otwiera port do komunikacji przez BT i nie musisz z managera wybierać przy uruchamianiu GPS.

A co ma do rzeczy model to nie wiem - nie jestem programistą

*

Offline darekkot

  • ****
  • 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 08, 2004, 21:46:26 »
nie zakrzyczcie mnie, jesli pisze o czyms,co moze w programie jest od dawna, ale ma to byc wish list wiec pisze,co mi sie marzy. otoz chcialbym, aby AM wyswietlala hipotetyczny czas dotarcia na miejsce. Wybieraloby sie typ samochodu (tir,osobowy) i AM na podstawie typu drogi wyliczalaby czas przybycia na miejsce. Ma to np atlas shella na pc i jest bardzo pomocne przy dluzszych trasach. jesli AM juz ma taka opcje to jak ja uruchomic, jesli nie to betowcy, szepnijcie komu trzeba slowko
HTC Touch Pro,ROM: Lite v.3.0 by qsqa,Radio: 1.02.25.28

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 08, 2004, 21:49:01 »
Opcja taka jest i wlancza sie automatycznie...
wejdz na strone AutoMapy - Do pobrania - Dokumentacja - otworz instrukcje
tam masz opis glownego okienka podczas nawigacji z opisem jest to "punkt" E

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 08, 2004, 22:43:31 »
Mi za to brakuje opcji informowania głosowego o POI (kłaniają się radary). Może coś w rodzaju CheckPOInt-a. Może mnie ktoś zakrzyczy ale brakuje mi tego "pseudo widoku 3D" znanego z TTN3. Jeszcze jedno co mnie trochę denerwuje to jeżeli sam zmienię trasę i AM oblicza na nowo trasę, to jako punkt startowy podaje miejsce zjechania z trasy. Osobiście bym wolał aby dodawał punkt "przez" a mógł prześledzić później całą trasę od miejsca które ja oznaczyłem jako start.

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 08, 2004, 23:39:20 »
Cytat: gringo
Opcja taka jest i wlancza sie automatycznie...
wejdz na strone AutoMapy - Do pobrania - Dokumentacja - otworz instrukcje
tam masz opis glownego okienka podczas nawigacji z opisem jest to "punkt" E
Chyba niedokładnie o to chodzi..... Automapa owszem podaje ETA ale wylicza go na pdstawie tylko i wyłącznie długości trasy. Nie uwzględnia natomiast rodzaju dróg tzn. czy jest autostrada (choć nie ma ich za wiele:), droga główna czy też drogi w terenie zabudowanym. W TomTomie można określić natomiast max. prędkości dla poszczególnych rodzajów dróg co daje o wiele bardzie dokładny czas dojazdu do celu - zespół Automapy powinien o tym pomyśleć!!

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 09, 2004, 10:00:52 »
Przychylam sie do grona kolegow, za istotne uwazam.
1) Poprawienie algorytmow wyznaczania ETA, tzn. z uwzglednieiem klasy drog, jak rowniez obszarow: teren zabudowanny/niezabudowany. W terenie zabudowanym trzeba uwzglednic np. oczekiwanie na światłach....
2) Rzeczywiscie, zmiana punktu startowego w momencie zjechania z trasy jest troche irytujaca. Dolozenie punktu przez byloby dobra poprawka, choc moze trudna do zaimplementowania.
3) Komputer pokladowy powinno dac sie wlaczyc bez GPSa, w chwili obecnej jest problem, zeby skorzystac z niego poza samochodem.
4) Widok 3D nie dodaje funkcjonalnosci do AutoMapy, ale rowniez wydaje mi sie ciekawa propozycja, mysle ze warto rozpatrzyc jej implementacje.

Te sprawy wydaja mi sie najbardziej istotne. Jako betatester nowych wersji programu, wysylam te propozycje do deweloperow AutoMapy.

Pozdrawiam

*

Offline darekkot

  • ****
  • 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 09, 2004, 10:45:15 »
Jeszcze jeda sprawa: mosty i tunele. Szalenie denerwujace, gdy  AM mowi o braku sygnalu. Przeciez wiadomo, ze sygnalu nie ma i nie bedzie. Uzywam tradycyjnej nawigacji i przejazd przez centrum Wiednia rozlicznymi tunelami nie stanowi dla nawigacji zadnych problemoe. Co wiecej, w tunelach sa rowniez rozjazdy i to tez nie jest problemem.Nawigacja dokladnie wylicza,  i informuje,gdzie i kiedy skrecic. Oczywiscie, wszystko to jest wowczas szacunkowe,ale przy rygorystycznych ograniczeniach w tunelach, to po prostu dziala.. Na razie wystarczyloby zeby AM nie gadala tych glupstw tylko na chwile dzialala by w innym trybie
HTC Touch Pro,ROM: Lite v.3.0 by qsqa,Radio: 1.02.25.28

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 09, 2004, 12:24:40 »
AutoMapa bardzo szybko zareagowala na zgloszone przez Was uwagi, ktore im poslalem. Bardzo duzy plus dla zespolu AutoMapy.

Mysle, ze nie beda mieli nic przeciwko, jesli opublikuje tutaj te odpowiedz.
> Jako betatester nowych wersji AutoMapy pozwole sobie
> w imieniu swoim i Forum PDA Club wyslac propozycje
> rozszerzenia funkcjonalnosci AM.
>
> Przychylam sie do grona kolegow, za istotne uwazam.

> 1) Poprawienie algorytmow wyznaczania ETA, tzn. z uwzglednieiem
> klasy drog, jak rowniez obszarow: teren zabudowanny/niezabudowany
> . W terenie zabudowanym trzeba uwzglednic np. oczekiwanie
> na swiatlach....

Przy okazji zmiany struktury danych opracowanej na potrzeby AutoMapy
Europy
pracujemy nad uwzglednieniem opoznien na swiatlach drogowych
przy wyznaczaniu trasy.
Mozliwe bedzie wowczas rowniez uwzglednienie tych opoznien w liczeniu
ETA.
Podobnie wyglada sprawa z uwzglednianiem terenow zabudowanych.
Symulacje pokazuja jednak, ze takie proby doprecyzowania algorytmow
wprowadzaja znaczenie wiecej minusow niz plusow.
Przy bardzo krotkich trasach wyliczanie ETA jest malo istotne
i obarczone bardzo duzym bledem niezaleznie od wymyslonego algorytmu.
Zbyt duza role odrywaja tu zdarzenia losowe na drodze.
ETA jest najistotniejsze przy dluzszych trasach,
a wowczas dobrze sprawdza sie prosty algorytm
nie probujacy indywidualnie zgadywac czasu oczekiwania
na poszczegolnych swiatlach itp. tylko bazujacy na srednim tempie
dotychczasowej jazdy.
Zeby lepiej uzmyslowic problem: przejazd w terenie zabudowanym
przez ciag wielu swiatel drogowych z ustawiona "zielona fala"
i przy niewielkim ruchu moze sie odbywac wiele razy szybciej
niz przejazd przez skrzyzowanie bez swiatel poza terenem zabudowanym
gdzie tworzy sie czesto korek.
Albo przez kawalek drogi bez jakichkolwiek swiatel i skrzyzowan
i z idealnym asfaltem ale za to z czestym wystepowaniem ciezarowek
czy maszyn rolniczych.
Albo przez dwupasmowa droge szybkiego ruchu na ktorej stoi
dlugi korek samochodow jadacych nad morze.
Stopniowo informacje o rodzaju nawierzchni, srednich predkosciach
lokalnych itp. pojawia sie w AutoMapie.
Ale jest to dlugi i nietrywialny proces, ktorego nie da sie latwo
zastapic
prostym "chwytem".

> 2) Zmiana punktu startowego w momencie zjechania z
> trasy jest troche irytujaca. Dolozenie punktu przez
> byloby dobra poprawka, choc moze trudna do zaimplementowania.

Od poczatku istnienia AutoMapy dyskutujemy ten problem.
Jak dotad wygrywa obecja opcja, ktora kladzie nacisk
na szybkosc dzialania i minimalizacje obciazenia procesora i pamieci.
Znakomita wiekszosc uzytkownikow nie jest zainteresowana
studiowaniem historii przejechanej trasy a jedynie
skutecznym i jak najszybszym dotarciem do kolejnego celu.
Kazda komplikacja algorytmu obciaza mocniej procesor
oraz potencjalnie komplikuje logike programu.
To pierwsze powoduje niestety czesto np. pogorszenie czulosci
odczytu GPS lub zrywanie polaczenia Bluetooth.
To drugie pogarsza komunikacje pomiedzy programem
i uzytkownikiem nastawionym jedynie na strone praktyczna AutoMapy.

> 3) Komputer pokladowy powinno dac sie wlaczyc bez GPSa,
> w chwili obecnej jest problem, zeby skorzystac z niego
> poza samochodem.

Ten postulat mamy juz od dluzszego czasu na liscie "rzeczy do zrobienia"
i czeka na swoja kolejke.

> 4) Warto zaimplementowac Widok 3D. Co prawda nie dodaje
> on funkcjonalnosci do AutoMapy, ale mimo to wydaje
> mi sie ciekawa propozycja, mysle ze warto rozbudowac
> AM o te funkcje.

Wlasnie ze wzgledu na mala przydatnosc praktyczna
temat ten czeka w kolejce na realizacje
bez klauzuli najwyzszego priorytetu.
Zdajemy sobie z marketingowego znaczenia widoku 3D
a wlasciwie nie 3D tylko pseudo-perspektywa.
W dodatku temat jest w miare prosty do realizacji od strony
programistycznej.
W kolejce przed nim jest jednak sporo tematow o znacznie
wiekszym znaczeniu uzytkowym a na tym wlasnie aspekcie
AutoMapy skupiamy sie w pierwszej kolejnosci.

Serdecznie dziekujemy za uwagi i postulaty.

AutoMapa (m)

*

Offline napuz

  • *
  • 75
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 09, 2004, 12:32:50 »
A ja ponawiam propozycje zamiany zapisanego sladu na trase!!!!

*

Offline darekkot

  • ****
  • 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 09, 2004, 18:02:42 »
Jeszcze jedna sprawa. Mam  mda2 i bardzo czesto Jadzia odczytujaca komunikaty AM sie jška. Czy to sprawa mda2, Jadzi, czy jakis ustawien w AM lub pocket pc? To strasznie denerwujace. Momentami wowczas tez slychac jakby klikniecia w klawiature z glosnikow?
HTC Touch Pro,ROM: Lite v.3.0 by qsqa,Radio: 1.02.25.28

*

Offline perla

  • ******
  • 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 09, 2004, 18:09:57 »
Efektu jakajacej Jadzi /usmialem sie do lez/ nie zauwazylem. Ale na drodze wyjazdowej z W-wy do Gdanska, Jadzia kilkukrotnie kazala mi skrecic w lewo a trasa i  strzalka wskazywala prawo. Tak wiec czasem Jadzia tez mnie denerwuje.

*

Offline Troll

  • **
  • 214
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 09, 2004, 22:08:44 »
A mojej Jadzi też się czasem zdarzy jąkanie
2210+BT SysOn

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 09, 2004, 22:16:52 »
Mojej też :)
HP2210 + BT Socket
Czemu Jadzia czasem się ją....ka?

*

Offline darekkot

  • ****
  • 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 09, 2004, 22:20:34 »
moja Jadzia jška sie notorycznie, Praktycznie  nadaje sie do logopedy np. "za czterrrrrrrrdzieeeeesci me...ow skreeeeeec w ...".Nie mam w tle uruchomionych zadnych programow, procek 400MHz, 38 MB wolnej pamieci, jedynie kilka todayow.Jesli Wam sie to nie zdarza to moze jakis moj today.Sprobuje zrobic jakies badania jutro i dam znac, czy to moze to.
HTC Touch Pro,ROM: Lite v.3.0 by qsqa,Radio: 1.02.25.28

*

Offline jacol

  • ***
  • 400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: całe pudło złomu
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 09, 2004, 22:54:40 »
Wydaje mi się że jedną z mocniejszych stron AM jest Jadzia/Janina/Tadzio...

Osobiście używam Tadzia i przez paredziesiąt tys wspólnie przejechanych km nie zdarzyło się żeby się zająknął... w przeciwieństwie do pani z TTN3 której pierwszy komunikat zawsze zaczyna się i kończy na ...ahead, a dopiero drugi brzmi w całości.

*

Offline adm20

  • 16
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 18, 2004, 23:43:56 »
Cytat: darekkot
Jeszcze jeda sprawa: mosty i tunele. Szalenie denerwujace, gdy  AM mowi o braku sygnalu. Przeciez wiadomo, ze sygnalu nie ma i nie bedzie.

Mnie to tez denerwuje i zglaszalem to juz do AM.

*

Offline jacol

  • ***
  • 400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: całe pudło złomu
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 19, 2004, 09:56:03 »
Może parę uwag na temat aktualnych problemów z AM i ewentualna lista życzeń na przyszłość:

1. Planowanie trasy - irytująca jest automatyczna zmiana zoomu na "Cała trasa" przy planowaniu. Teoretycznie to może i poprawne, ale często jest tak, że zmieniając drobny fragment trasy (np wstawiając punkt "PRZEZ") muszę co chwila dochodzić do poprzedniego zoomu żeby zobaczyć czy punkt "PRZEZ" został poprawnie wstawiony i czy trasa w jego pobliżu jest prawidłowa. Proponuję dodać w ustawieniach planowania opcję wyboru "Po zmianie zoom na całą trasę/pozostaw poprzedni".

2. Z powyższym wiąże się również możliwość przesuwania (drag mode) punktów trasy oraz punktów użytkownika. Część programów nawigacyjnych obsługuje taką funkcjonalność, czyli po wyborze trybu DRAG istnieje możliwość zmiany położenia (przesunięcia) obiektów za pomocą rysika.

3. Aktualizacja trasy w trakcie jazdy - o ile mogłem się zorientować algorytm aktualizacji trasy jest tak skonstruowany, że po zgubieniu trasy program próbuje wyznaczyć nową nie w całości, a jedynie jej najbliższy fragment. Jeżeli bezpośrednio po aktualizacji program znowu stwierdza że wychodzi poza wyznaczoną trasę to ponawia te obliczenia z identycznymi ograniczeniami i tak postępuje dobre kilka razy. Po parunastu próbach następujących bezpośrednio po sobie, program decyduje się na przeliczenie całej trasy.
Proponuję zmniejszyć ilość nieudanych prób do momentu decyzji o przeliczeniu całej trasy. Często bowiem zdarza się sytuacja, gdzie po ominięciu jakiegoś fragmentu trasy program uporczywie chce wrócić na starą trajektorię, mimo że z logicznego punktu widzenia jest to całkowicie absurdalne.
Jeżeli jest taka możliwość to proponuję zmieniać przeliczany interwał płynnie, tzn w zależności od ilości nieudanych prób (następujących bezpośrednio po sobie) zwiększać stopniowo dystans przeliczany. Czyli np. po dwóch nieudanych próbach przeliczać 2 km, po następnej zwiększyć do trzech itd.

4. Działanie komputera pokładowego w trybie odtwarzania śladu jest nieprawidłowe jeżeli tempo odtwarzania jest inne niż 1x.
Jeżeli nie ma możliwości odpowiedniej korekty działania komputera pokładowego, proponuję blokować wskazania w przyspieszonych trybach, a w menu GPS dodać opcję analizy śladu, czyli wyliczenia sumarycznych podstawowych parametrów podobnie jak to robi komputer pokładowy.

*

Offline darekkot

  • ****
  • 705
  • Sprzęt: Acer n311,HTC Touch Pro
AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 19, 2004, 14:33:40 »
Zgadzam sie w zupelnosci co do pkt-u 2. Wybralem zupelnie inna droge ( alternatywna) a program przez kolejne 20 km uparcie usilowal zawrocic mnie na droge z ktorej swiadomie zjechalem. Gdybym nie znal drogi wowczas musialbym nadlozyc 20 km. Do bani taka nawigacja...
HTC Touch Pro,ROM: Lite v.3.0 by qsqa,Radio: 1.02.25.28

AutoMapa 3.6 - funkcjonalność i propozycje ogólne
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 19, 2004, 15:40:37 »
Kiedys juz chyba taki postulat byl ale nie doczekal sie realizacji, chodzi mi o mozliwosc odczytu kilku sladow i przedstawienia ich na mapie rownoczesnie.

Przy dlugich trasach czesto robie tak, ze nagrywam czesc trasy, kompresuje plik gps i nagrywam drugi slad. Oszczedza to pamiec bo slady kompresuja sie bardzo dobrze.

Dodatkowo mam problem z odczytem sladow powyzej 10MB, support AM odpisal mi ze slad, ktory wyslalem do sprawdzenia 12 MB, jest odczytywany OK. Niestety u mnie taki slad nie jest odczytywany a AM 3.6 nie podaje zadnego komunikatu o bledzie (moze to brak pamieci). Czy u Was pojawia sie ten sam problem?