AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy

  • 111 Odpowiedzi
  • 24398 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 07, 2008, 17:24:40 »
Kursor jest jeden ( to ten przycisk w prawym dolnym rogu),
ale możesz mu przypisać inne działanie 'na sucho' i inne podczas nawigacji,
stąd są 2 pozycje do wyboru:
'kursor' - domyślnie wywołuje menu kontekstowe
i 'kursor nawigacja' - domyślnie wywołuje 'Twoje menu', tak samo jak 'Mapa nawigacja'
'Mapa nawigacja' - to największy klawisz ekranowy (cała mapa) ale działający tylko podczas nawigacji.

Z powiększaniem mapy dobrze rozumujesz, dlatego swego czasu zgłosiłem do supportu propozycję,
żeby tryb powiększania mapy był wywoływany przez przytrzymanie przycisku kursora:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=92672.msg629934#msg629934
Tak samo jak przytrzymanie ikony głośniczka włącza regulacje głośności,
a przytrzymanie przycisku z rączką włącza/wyłącza panel pilota.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Adek1

  • 17
  • Sprzęt: Mio 560 + AM
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 07, 2008, 17:39:16 »
Dziękuję nawet nie wiesz ile mi rozjaśniłeś w głowie w życiu bym nie wpadł co to jest ten kursor .Jeszcze raz dziękuję na razie chyba wiem wszystko ale co wyjdzie jeszcze to  :S na temat starszej wersji to jest co czytać na forum ale ja wtedy nie miałem jeszcze AM a nowa sam wiesz jeszcze starzy wyjadacze ją poznają a co dopiero taki pisklak jak Ja . Dzięki za wyrozumiałość  :ok: 

*

Offline altroch

  • ****
  • 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Modecom WinCE 6.0/AM 6.xx, SGS3, SG Note3
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 07, 2008, 17:45:36 »
Dla wszystkich, którzy mają podstawowe problemy z AM 5.05 przygotowałem krótką instrukcję w pdf.



AM-5.05-prosta instrukcja
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2008, 19:13:31 wysłana przez altroch »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 07, 2008, 18:06:33 »
Na str. 2 masz prawie błąd   :wink: - bo pierwsze tapniecie pokazuje bliższą część trasy w 2D
(cała tylko wtedy gdy zmiesci się w tej skali (chyba 2 lub 4 km))
a dopiero następne pokaże całą trasę.

I przy okazji przypomnę, że na stronie AM można zapoznać się ze szczątkową instrukcją
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2008, 18:26:55 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 07, 2008, 21:16:37 »
Wracając jeszcze do wątku o "zielonej słuchawce" - doszedłem do wniosku, że ta ikonka może jednak być bardzo użyteczna, lecz pod warunkiem, że jej kliknięcie spowoduje uruchomienie smartfona od razu w trybie głośnomówiącym. Niestety nie wiem, czy to w ogóle jest możliwe?


Tak samo jak przytrzymanie ikony głośniczka włącza regulacje głośności,
a przytrzymanie przycisku z rączką włącza/wyłącza panel pilota.

A u mnie - klikniecie głośniczka nie powoduje niczego, natomiast przytrzymanie powoduje, że na chwileczkę funkcja suwaka zoomu zmienia się na regulacje głośności, ale na tak krótką chwilkę że nie mogę z niej skorzystać!
Coś chyba nie tak to miało być.  :(
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2008, 21:32:36 wysłana przez emisiu »

*

Offline Adek1

  • 17
  • Sprzęt: Mio 560 + AM
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 07, 2008, 21:19:09 »
Czy też tak macie , że jak w zbliżeniu w 3D przesuwacie rysikiem lub palcem mapę np.jakiejś miejscowości to mapa robi się taka rozmazana (przeciągnięta)jakby grafika nie nadążała w 2D idzie to płynnie  ? Mój sprzęt pod nickiem .

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8932
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 07, 2008, 21:19:37 »
A przy okazji: czy u Was przy wałczeniu opcji DEMO powyżej mnożnika  2x  też występuje efekt że coś się dziej z symulowanym sygnałem gps i program bez przerwy informuje że jestem poza trasa dokonuje jej ponownej rekalkulacji?
U mnie czym wyższy mnożnik tym gorzej z demonstracją, właściwie dobrze mam tylko do "razy dwa".


Też tak mam  :(

Cytuj
Dolny suwak na szóstym ekranie Menu -> Interfejs
Mam 150 m, i jest ok.

Ja mam tam do wyboru wartość 160 m, to o ten suwak chodzi (pierwszy od dołu s.6) ??
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline altroch

  • ****
  • 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Modecom WinCE 6.0/AM 6.xx, SGS3, SG Note3
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 07, 2008, 21:24:30 »
Cytuj
Ja mam tam do wyboru wartość 160 m, to o ten suwak chodzi (pierwszy od dołu s.6) ??

Tak o ten. U mnie są zmiany 65, 135, 200. Chyba zależy od sprzętu.

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 08, 2008, 19:10:28 »
A u mnie - klikniecie głośniczka nie powoduje niczego, natomiast przytrzymanie powoduje, że na chwileczkę funkcja suwaka zoomu zmienia się na regulacje głośności, ale na tak krótką chwilkę że nie mogę z niej skorzystać!
Coś chyba nie tak to miało być.  :(

Udało mi się usunąć problem z niedziałającym wyciszaniem za pomocą ikonki głośniczka (problem tkwił w profilu samego smartfona, a nie w błędzie AM5). Jednak nadal po przytrzymaniu dłużej ikonki głośniczka mam tylko ułamek sekundy na zmianę głośności suwakiem - jeśli nie zrobię tego "na dwie ręce" nie jestem w stanie zmienić w ten sposób głośności. Czy u Was też tak jest?

*

Offline JD-MM

  • *****
  • 1145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS6 SM-G920F
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 08, 2008, 19:25:35 »
Ja ma ok 1s., trochę za krótko. Dla mnie w Betach (puknięcie - suwak, przytrzymanie wyłączenie) było lepiej.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 08, 2008, 19:36:59 »
Ciekawe od czego to zależy, na PC mam jakieś 2s, a na pockecie 2,5-3s
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline altroch

  • ****
  • 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Modecom WinCE 6.0/AM 6.xx, SGS3, SG Note3
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 08, 2008, 19:58:39 »
Ciekawe od czego to zależy, na PC mam jakieś 2s, a na pockecie 2,5-3s

Na PC nie wiem, na PDA 3s

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8932
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 08, 2008, 20:13:29 »
A u mnie - klikniecie głośniczka nie powoduje niczego, natomiast przytrzymanie powoduje, że na chwileczkę funkcja suwaka zoomu zmienia się na regulacje głośności, ale na tak krótką chwilkę że nie mogę z niej skorzystać!
Coś chyba nie tak to miało być.  :(

Udało mi się usunąć problem z niedziałającym wyciszaniem za pomocą ikonki głośniczka (problem tkwił w profilu samego smartfona, a nie w błędzie AM5). Jednak nadal po przytrzymaniu dłużej ikonki głośniczka mam tylko ułamek sekundy na zmianę głośności suwakiem - jeśli nie zrobię tego "na dwie ręce" nie jestem w stanie zmienić w ten sposób głośności. Czy u Was też tak jest?

Też tak mam i czasem zamiast zmienić głos to przesuwam już zoom  :-|
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 09, 2008, 22:38:20 »
Dla mnie puki co to "BADZIEW"


Póki co, to sformatuj sobie na nowo kartę i zainstaluj na nowo AM5.

A przy okazji zapytam:

czy istnieje soft dla WM służący do defragmentacji plików zapisanych na kartach SD bezpośrednio z poziomu PDA?

Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 09, 2008, 22:41:15 »
A może mi ktoś dokładnie wytłumaczyć co i jak zrobić bo już wielu rzeczy próbowałem?po 1 moja pozycja na mapie jest opóżniona o około 20-50 metrów zależy jak szybko jadę
po 2 jak zatrzymam się na światłach to pokazuje mi prędkość ok 30 km/h po czy dopiero po ok 2 sek spada i po ok 4 jest 0
po 3 mapa czasami nie chodzi płynnie jak było to w poprzedniej wersji ta czasem doskakuje do mnie czyli idzie płynnie po czym staje by póżniej doskoczyć do mojego punktu zaznaczam że mam ok 3 mb punktów i jest to mniej niż w poprzedniej wersji

*

Offline JD-MM

  • *****
  • 1145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS6 SM-G920F
Odp: AM5 w boju - czyli moje pierwsze testy
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 09, 2008, 22:43:48 »
........A przy okazji zapytam:
czy istnieje soft dla WM służący do defragmentacji plików zapisanych na kartach SD bezpośrednio z poziomu PDA?

Pocket Mechanic

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 09, 2008, 22:44:13 »
Wczytaj pusty plik z POI i zobacz czy coś sie zmieni.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 09, 2008, 23:04:24 »
Ciekawe od czego to zależy, na PC mam jakieś 2s, a na pockecie 2,5-3s

Jescze ciekawsze:
na PDA niecałe 2s, włącza się ok. 1s po naciśnięciu ikony,
na PNA 3s, włącza się po "puszczeniu" ikony.

*

Offline niezawodny

  • ****
  • 793
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SG Note II, Nokia E52
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 10, 2008, 00:15:23 »
Moje pierwsze spostrzeżenia po 1,5 kkm

Plusy +++
1) zauważalna poprawa jakości routingu, bliska ideału - ten plus przeważa w końcowej opinii na korzyść. W tym momencie można się już zdać na AM i kierować jej wskazówkami żeby trafić do celu bo wcześniej to...
2) mapy też chyba jeszcze lepsze niż były
3) Górna część interfejsu zerżnięta z Destinatora (szkoda że nie w całości) = lepsze zrozumienie logiki programu
4) Problemy z szybkością łapania fixa i samego sygnału GPS zostały wyeliminowane

Minusy---
1) Znowu inne menu - wszystko zmienione, po jaką cholerę? Czy co 3 miesiące mam się uczyć nowego programu? Przecież po to opłacam kontynuację subskrypcji żeby mieć program który znam... I do tego brak instrukcji obsługi - gdzie tu sens?
2) Obcięcie mapy przez pasek na którym jest u góry z prawej "plus" (bądź minus, nie pamietam) do zbliżania/ oddalania mapy a po lewej też coś jest - tylko po jakiego grzyba obcięto lekką rączką 20% mapy? To z całą pewnością nie poprawia jakości podglądu - bzdura, bzdura, bzdura
3) Dodatkowa żółta strzałka - to najlepiej pokazuje że AM nie ma zaufania do przejrzystości wyświetlania mapy i tak właśnie jest. Widać to zwłaszcza na wielopoziomowych i skomplikowanych skrzyżowaniach - po prostu nie wiadomo dokąd jechać, trzeba zwolnić i mocno wpatrywać się w mapę - to zdecydowanie największa słabość AM - polecam odgapić przejrzystość od konkurencji. A co do tej żółtej strzałki to powinna być w innym kolorze - np. na czerwono i "mrygać"
4) Pasek postępu; wcześniej korzystałem z niego bardzo rzadko, teraz nie da się już wcale
5) Brak wyświetlania sygnału GPS - zdecydowany krok wstecz - po co?

I na koniec coś czego nie było nigdy i nie ma nadal a jest proste do zrobienia i bardzo potrzbne; Na samej górze ekranu wyświetlana jest informacja jaka będzie następna droga/ulica po wykonaniu manewru. Natomiast na dole jest info "z grubsza" mówiąca gdzie jesteśmy (miasto/dzielnica) ale nigdzie nie ma informacji o ulicy na której aktualnie jesteśmy - to by się zdecydowanie bardziej przydało bo od razu wiem gdzie jestem.

Ale finalnie jest spory postęp bo routing i dobre mapy to już 2/3 powodzenia. Pozostała 1/3 to przejrzystość i logika tego co na ekranie a tu jest jeszcze sporo do zrobienia.

*

Offline Darek_Foto

  • *****
  • 1630
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fotografia ślubna Kraków
  • Sprzęt: HTC HD2, LeEco MAX2
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 10, 2008, 00:22:41 »
I na koniec coś czego nie było nigdy i nie ma nadal a jest proste do zrobienia i bardzo potrzbne; Na samej górze ekranu wyświetlana jest informacja jaka będzie następna droga/ulica po wykonaniu manewru. Natomiast na dole jest info "z grubsza" mówiąca gdzie jesteśmy (miasto/dzielnica) ale nigdzie nie ma informacji o ulicy na której aktualnie jesteśmy - to by się zdecydowanie bardziej przydało bo od razu wiem gdzie jestem.

A kliknij na ta dolną belke z brakiem ulicy  :grin: - ulica sie pojawi  :ok:
Dariusz B.
Skórki do AutoMapy dla WM, WinCE, PC: http://www.automapa.darekfoto.pl/

*

Offline QMPEL

  • ***
  • 306
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560, Samsung Omnia2, QSTARZ GPS extreme.
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 10, 2008, 01:51:06 »
Od poniedziałku maraton z AM 5 i FS-N560 i:

- Podane wskazania w nowej grafice w końcu czytelne ale samo rozmieszczenie i zagospodarowanie przestrzeni na pilocie, wymaga delikatnie mówiąc dopracowania. Uważam, że spory procent powierzchni pilota jest nie wykorzystany lub zajęty przez całe wyrazy opisowe zamiast symboli. Czyli pilot wg mnie może być mniejszy bez szkody na wielkość trzcionki lub można wygospodarować miejsce na dodatkowe wskazania.
- Brakuje mi bardzo stałego znaczka wł/wył dźwięk.
- Oczywiście jak wszyscy, nie zostawiam suchej nitki na bocznym wskaźniku postępu.
- Chciałbym mieć wpływ jak w poprzednich wersjach, co ma być pokazywane w pilocie, a co nie. I nie chce mieć górnego paska z informacją o nr dróg, nazwą ulic itp. Wolę mieć większą mapę
- To samo u dołu ekranu. Po co to wszystko zajmuje tyle miejsca?. Wystarczy pasek (na życzenie) z nazwą ulicy, nr dogi lub -co jest bardzo ważne !- nr słupka. A propos nr słupka milowego, to jestem przekonany, że wprowadzenie tego przez AM spowoduje znaczny wzrost sprzedaży. Ci co dużo jeżdżą wiedzą o czym mowa.
- Trzeba pomyśleć nad innym sposobem przełączania na skalę regulacji siły głosu.
- Podświetlanie na czerwono przekroczenia szybkości jest w tym wykonaniu bez sensu. Ma to sens dopiero jeśli będą wczytane wszelkie ograniczenia prędkości w konkretnym miejscu, co w jeździe zwłaszcza za granicą może uratować kupę kasy. Naprawdę nie wiem po to to komu.
- No i te słynne żółte strzałki, a właściwie strzały, rozlane na zakręcie. Ukłony dla grafika. Poczytaj kolego może coś o proporcjach i percepcji wzrokowej.

- Uważam za genialny pomysł z przeźroczystymi klawiszami i możliwością szybkiego przełączania w tryby 2D, 3D i domki i przeskakiwanie w trzech wielkościach. To jest naprawdę przydatne w boju. Gratulacje dla pomysłodawcy.

Moje sugestie :
Przy normalnej pracy- przy włączonym GPS, na ekranie powinien być jedynie pilot (po zmianach) i mapa i to wszystko. Po stuknięciu ekranu, powinny sie pokazać przeźroczyste duże (najważniejsze 4 - 6 sztuk) klawisze do szybkich ustawień skali, siły głosu, 2D, 3D i oczywiście jeden z tych klawiszy umożliwiałby przejście głębiej w dowolne ustawienia. Powinna też powrócić możliwość uzyskania pełnego ekranu.
Sądzę, że powyższe sugestie nie powodują wykonania większej ilości przekliknięć, a mamy w zamian większa powierzchnię mapy, większa czytelność i w sytuacjach ostrych zakrętów, czy połykaniu  serpentyn droga nie jest przesłaniana przez elementy grafiki, które w tym momencie są nieprzydatne.

Kolorystyka map może być lepsza. Szarości, biel nie są czytelne. AM chyba jeszcze nie trafiła na grafika, który by kumał czaczę i potrafiłby wypośrodkować estetykę z czytelnością.

Sama nawigacja przez te kilka dni i ok 2 tys km przebiega bez większych problemów. Odczuwam jednak dziwne zachowanie (gorsze) w sytuacji pomylenia trasy. Hołek chętnie proponuje zwracanie, choć ustawiłem aby tego nie robił. Mam też nadzieję, że w przyszłości AM bardziej dopracuje poruszanie się po odcinkach wielopasmowych i ślimakach. Sama informacja "trzymaj się lewego lub prawego pasa" nie wystarcza. Chciałbym zobaczyć te pasy ze wskazaniem właściwego. Dla przykładu, dziś pogubiłem sie na nowych zjazdach i serpentynach w Katowicach.
Informacje głosowe powinny być podawane z rożnym wyprzedzeniem na autostradach i drogach szybkiego ruchu gdzie szybkość jest większa, niż na "normalnych" drogach. Myślę, że trudne to by nie było. Można to uzależnić od aktualnej prędkości. Głośność komunikatów zresztą też. Mam tu na myśli płynną regulację.

Dziś pojawił sie problem wyłączania się samowolnego urządzenia po godzinie pracy. wcześniej nie było takich sensacji. Jeszcze nie wiem, co jest tego powodem.

Mam wrażenie, że szybciej teraz łapie fiksa w każdych warunkach niż w poprzednich wersjach.

Co sadzicie o moich sugestiach i spostrzeżeniach panowie szlachta?

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2008, 02:37:42 wysłana przez QMPEL »

*

Offline plesniak

  • ***
  • 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: smart Media-System TomTom
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 10, 2008, 10:11:16 »
Chciałbym pochwalić :)

Prędkość ściągania AM 5.0.5 dzisiaj to 1,6 MB/s.

Natomiast dla mnie paranoją jest brak instrukcji obsługi. Pozwolę sobie zacytować ustawę Dziennik Ustaw z 2002 r. Nr 141 poz. 1176

Art. 3. 1. Sprzedawca dokonujący sprzedaży w Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany udzielić kupującemu jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego. [...]
5. Sprzedawca jest obowiązany wydać kupującemu wraz z towarem konsumpcyjnym wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy.
Paweł

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 10, 2008, 10:28:13 »
A kupowałeś teraz AM? Jesteś pewien, że nie ma instrukcji na płycie?
Poza tym ustawodawca palnął gafę nie pisząc, że instrukcja musi być do aktualnej wersji towaru  :E
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 10, 2008, 12:10:07 »
Dlaczego w takim mieście jak Tarnów nadal nie ma numeracji budynków?

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 10, 2008, 13:03:34 »
Czytając te wszystkie dobre i złe opinie coraz bardziej się utwierdzam w tym, że softu idealnego nigdy nie będzie. Zawsze komuś będzie przeszkadzało coś...

*

Offline niezawodny

  • ****
  • 793
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SG Note II, Nokia E52
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 10, 2008, 13:18:20 »
I na koniec coś czego nie było nigdy i nie ma nadal a jest proste do zrobienia i bardzo potrzbne; Na samej górze ekranu wyświetlana jest informacja jaka będzie następna droga/ulica po wykonaniu manewru. Natomiast na dole jest info "z grubsza" mówiąca gdzie jesteśmy (miasto/dzielnica) ale nigdzie nie ma informacji o ulicy na której aktualnie jesteśmy - to by się zdecydowanie bardziej przydało bo od razu wiem gdzie jestem.

A kliknij na ta dolną belke z brakiem ulicy  :grin: - ulica sie pojawi  :ok:

No jeśli tak to fajnie - szkoda tylko że dowiaduję się o tym z tego forum a nie z instrukcji ale dobre i to :ok:
THX

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 10, 2008, 23:13:19 »
Czytając te wszystkie dobre i złe opinie coraz bardziej się utwierdzam w tym, że softu idealnego nigdy nie będzie. Zawsze komuś będzie przeszkadzało coś...

Ale jak widać większości przeszkadza praktycznie to sam, a więc do ideału nie jest wcale daleko (co oczywiście nie oznacza że jest on osiągalny).
QMPEL, dziękujemy za Twoje spostrzeżenia.   :ok:

*

Offline quark71

  • **
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Pentagram Nomad P5210
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 11, 2008, 00:08:07 »
Czytając te wszystkie dobre i złe opinie coraz bardziej się utwierdzam w tym, że softu idealnego nigdy nie będzie. Zawsze komuś będzie przeszkadzało coś...

Jak to w Polsce (90% stęka ale robi to samo dalej, 10% stęka i narzeka ale stara sie coś zmienić)czyli klasyka. Być może wersja 10.0 w 2012
wzbudzi ogólny aplauz.  Ciągłe narzekanie a ikonka nie taka to ktoś inny napisze a właśnie że taka ale tak o 0,0001% mniej przeźroczysta i w innym miejscu była by lepsza . Takie gadanie bez sensu i efektu czyli postękam dla zasady. Większość mnie pewnie zmiesza z błotem (nie rusza mnie to więc śmiało) ale propozycje zgłaszane do supportu + ankieta, w wersji 5.0.5 daje zabójczo mizerny rezultat oczywiście jeśli chodzi o ergonomię i cały układ menu. I nie mam zamiaru sie rozdrabniać na w/w ikonkę, żeby nie być w tych 90% nieszczęśników. Generalnie klapa i spore grono użytkowników AM oczekiwało lepszego efektu. No ale tu sami starzy wszystko wiedzący wyjadacze...
 

*

Offline MarcinM.

  • **
  • 139
  • NavRoad NR430 BT
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 11, 2008, 08:31:19 »
Czytając te wszystkie dobre i złe opinie coraz bardziej się utwierdzam w tym, że softu idealnego nigdy nie będzie. Zawsze komuś będzie przeszkadzało coś...

Jak to w Polsce (90% stęka ale robi to samo dalej, 10% stęka i narzeka ale stara sie coś zmienić)czyli klasyka. Być może wersja 10.0 w 2012
wzbudzi ogólny aplauz. 

No co Ty, wtedy będzie tyle nowych dróg na Euro 2012, że nie nadążą z aktualizacjami   :banan:
No co, pomarzyć można  :mrgreen:
NavRoad NR430 BT

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AM5 w boju - czyli nasze pierwsze testy
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 12, 2008, 16:17:01 »
Zauważyłem błąd a raczej niedoskonałość AM .Chodzi mi o sytuację gdy ograniczamy skłonność AM do zawracania ,i słusznie ja też wolę nadłożyć drogi aby nie zawracać w jakimś nieciekawym miejscu ale nie mam oporów żeby zawrócić na rondzie ,niestety AM nie wie że na rondzie zawrócić jest prościej niż  niż skręcić trzy razy w prawo i raz w lewo i do tego jechać po bocznych uliczkach . Takie niby nic wystarczy spojrzeć na ekran i pojechać po swojemu ale...
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)