Cztery fotoradary łapiące z każdego kierunku przed i za skrzyżowaniem. Dodatkowo robią zdjęcia przy przejechaniu na czerwonym świetle.
Z tego co widzę ze zdjęć na antyradary.phi.pl, to są tam 2 radary łapiące za prędkość
(te bezpośrednio za skrzyżowaniem) jeden na Radom drugi na W-wę,
oraz 2 radary robiące zdjęcia za czerwone światła (te ~15m przed skrzyżowaniem)
Radary są nieobrotowe, więc łapią tylko w jednym kierunku, a 'strzeżona' jest tylko droga E77,
przejazdy w kierunku W-E (po drodze wojewódzkiej nie są monitorowane).
Wszystkie 4 robią zdjęcia w momencie gdy pojazd znajduje sie na skrzyżowaniu i dlatego moim zdaniem
w zupełności wystarczy tu ustawić 1 POI na kategorię, a docelowo, jeśli takich rozwiązań pojawi się więcej
uzasadnione będzie utworzenie kategorii proponowanej przez emisiu - multiradar (czy jak go tam nazwiemy).
Zwolenników stawiania większej ilości POI na skrzyżowanie proszę o argumenty wskazujące na korzyści takiego rozwiązania.
Napisane: 05-10-2009, 12:21:45
Więc aby spełnić wymogi serwisu powinny być:
4 fotoradary 70 km/h
2 fotoradary czerwone światła
A co to są 'wymogi serwisu' i gdzie one są wyartykułowane?
ATPO, gotów jestem się założyć że przekroczenie prędkości mierzą tylko te 2 radary za skrzyżowaniem,
a te ustawione przed nim pstrykają wyłącznie przejazd na czewonym.