PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: nocnyMarek w Październik 01, 2009, 11:01:42
-
Ile i dlaczego tyle? Oczekuję propozycji :wink:
Opis z miplo:
"Grupa czterech radarów sprzężonych ze sobą i połączonych z sygnalizacją świetlną.
Radary mierzą prędkość i przejechanie na czerwonym świetle. "
-
Jeden "Multiradar" - może nawet jako nowa kategoria.
-
2 bo każdy z nich może robić foto "od tyłu" więc po jednym na drogę
-
Kiedyś prowadziłem korespondencję z supportem Miplo na temat podobnej sytuacji w Lublinie (Al. Jana Pawła II) .
Zaproponowałem usunięcie jednego z nich bo:
1. Stoją od siebie w minimalnej odległości.
2. I tak ostrzeżenie jest jedno.
3. Oba stoją na pasie zieleni między jezdniami (z lewej strony kierunku jazdy).
Otrzymałem odpowiedź:
Notatka 2008-12-27 11:47:25, bartek_63:
Jeśli stoją dwa fotoradary to na mapie też zaznaczamy dwa. Doprowadzamy, że mapa jest dokładnie odzwierciedleniem rzeczywistości.
Napisane: Październik 01, 2009, 14:30:33
Każdy może robic od tyłu.
Wydaje mi się, że jeden fotoradar na środku skrzyżowania wystarczyłby.
-
W kwestii formalnej, to nie była korespondencja z supportem, a tylko z moderatorem kategorii.
-
No tak, tak.
-
Hmmm, ponad 200 wyświetleń wątku a nie ma nawet 20 głosów.
Zastanawiam się czy nie powinienem dzielić jakimiś cukierkami za udział w ankiecie :wink:
No nic, dodam jeszcze jedną opcję - 'wisi mi to' :evil:
-
Miało być wisimito :ok:
-
Na stronie: http://poi4am.prv.pl/, (http://poi4am.prv.pl/,) jest taka kategoria POI: "Fotoradar swiatla 20 kmh.bmp".
W Czechach to się z tym spotkałem - ustawiony jest jeden fotoradar, czy robi zdjęcia do tyłu, tego nie wiem.
-
W sumie czytelniej byłoby dać jeden na środku skrzyżowania i opis w rodzaju fotoradar wielostronny czy coś podobnego. Kłopotu nie ma dopóki nie będzie innych punktów w tym miejscu. Jeśli się pojawią, to zwyczajnie będą sobie przeszkadzać.
Na stronie: http://poi4am.prv.pl/, (http://poi4am.prv.pl/,)
ta stronka nie istnieje ;)
-
Mam pytanie:
ile jest takich miejsc w Polsce?
Podejrzewam, że jest to jedyny przypadek, więc mimo, że wcześniej oddałem swój głos na "2",
to bliska jest mi odpowiedź "wisi mi to".
Konkretnie:
1 - niezbędny
2 - dobrze
4 - przesada (w jednostkowym przypadku, można olać).
-
Jeden radar na środku skrzyżowania musiałby móc się obracać.Takich nie znam ale wszyscy się uczymy :O.2 dlatego,że jeden w kierunku pn-pd a drugi wsch-zach.
-
Na stronie: http://poi4am.prv.pl/, (http://poi4am.prv.pl/,)
ta stronka nie istnieje ;)
[/quote]
"Dla posiadaczy mapy EU -fotoradary stacjonarne, odcinkowe, “czerwone światła” z prędkościami:
EU - 32409 POI (połączona baza PP+SCDB)
EU+PL -52414 POI - aktualizacja 26.09.09r.
Stacje LPG EU - aktualizacja 10.09.09r.
Z paczki EU lub EU+PL należy zaimportować plik POI a następnie koniecznie uaktualnić Icons oraz Voices (Nowa Marzena lub Hołek )
i ustawić wyświetlanie i ostrzeganie w AM !"
Coś źle zrozumiałem?
Powinno być: http://poi4am.za.pl/ (http://poi4am.za.pl/)
-
Jeden radar na środku skrzyżowania musiałby móc się obracać.Takich nie znam ale wszyscy się uczymy :O.
A czy ma znaczenie "obrotowość" fotoradaru dla uzyskania komunikatu w czasie jazdy? Jeśli umieścisz znacznik na środku skrzyżowania to zbliżając się doń z każdej strony usłyszysz "fotoradar 70km/h", lub zobaczysz ikonkę. Wszak chodzi o informację, że ów radar jest na skrzyżowaniu. W jakim kierunku, to raczej nie ma dla komunikatu znaczenia jeśli będzie na środku skrzyżowania. Chyba, że o czymś nie wiem. Jeśli zaś klikniesz na opis doczytasz, że są cztery w każdym kierunku, bo nie problem umieścić taką informację w opisie. W końcu fotoradary dwustronne też zaznaczane są jako jeden i info odpowiednie jest. Szczegóły zaś są w opisie punktu.
-
Na stronie: http://poi4am.prv.pl/, (http://poi4am.prv.pl/,)
ta stronka nie istnieje ;)
[/quote]
Istnieje, skasuj zbędny przecinek na końcu.
-
Mea culpa,emperator.Masz rację.
-
2 bo każdy z nich może robić foto "od tyłu" więc po jednym na drogę
Dokładnie - fotoradary są dwa. Na dokładkę robią zdjęcia przy przejeździe na czerwonym świetle. Tak więc kwalifikuje się do dwóch kategorii ;-))
-
Dokładnie - fotoradary są dwa. Na dokładkę robią zdjęcia przy przejeździe na czerwonym świetle. Tak więc kwalifikuje się do dwóch kategorii ;-))
Moja propozycja jest taka (coby nie mnożyc kategorii POI):
Na środku skrzyżowania umiejscowić:
1. Jeden POI "Fotoradar stacjonarny 70 km/h"
2. Jeden POI "Fotoradar - czerwone światła"
Tylko Ci, którzy subskrybują obydwie kategorie i tak usłyszą tylko jeden komunikat.
W ogóle, ile byśmy tam POI nie umiejscowili to komunikat głosowy i tak będzie tylko jeden (za blisko POI są od siebie).
-
Ryzykowne, nigdy nie wiadomo jak na taką sytuację zareagują następne wersje programów (np. AM 6.x) - równie dobrze mogą odczytywać wszystkie ostrzeżenia po kolei.
To musi być rozwiązanie proste i jednoznaczne, stąd propozycja jednego multiradaru czy jak go tam nazwiemy.
-
A może ktoś mnie oświeci o ilu fotoradarach cały czas rozmawiamy.
Ile słupów tam stoi, co znaczy w opisie zatopione w asfalcie.
A może to w ogóle kategoria "fotoradary odcinkowe" a nie "stacjonarne"
I jeszcze prośba o fotki dla serwisu. Lepiej się będzie dyskutowało.
-
Może więcej informacji będzie tu http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=133367 (http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=133367) - uszczegółowienie.
Całość materiałów tu: http://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=83357 (http://www.bip.tarczyn.pl/public/?id=83357)
Zamówienie tu: http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=132292 (http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=132292)
Rozstrzygnięcie przetargu tu: http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=135585 (http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=135585)
Zawarcie umowy tu: http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=136122 (http://www.bip.tarczyn.pl/public/get_file_contents.php?id=136122)
Napisane: Październik 05, 2009, 08:37:28
Moja decyzja z dnia 2009-09-11 08:30 : Będą 4 punkty POI na wskazanym skrzyżowaniu.
Docelowo powinny być:
2 POI dla kategorii Fotoradar stacjonarny 50
2 POI dla Fotoradar czerwone światła.
Ponieważ nie znam zastosowanego rozwiązania sprzętowego. Nie byłem na miejscu. W serwisie Miplo nie pojawiły się żadne zdjęcia obiektów. Użytkownicy sygnalizowali nowy typ konstrukcji i jednocześnie odległości między punktami były zbliżone całość punktów dla "bezpieczeństwa" umieszczono w kat. F. 50km/h.
Przyjmę propozycje zmiany kategorii dla punktów, które odnoszą się do obiektów dokonujących pomiaru po przejechaniu na czerwonym świetle, gdy zostaną wprowadzone.
To powinno zakończyć temat.
PPepe
http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe (http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe)
-
Docelowo powinny być:
2 POI dla kategorii Fotoradar stacjonarny 50
2 POI dla Fotoradar czerwone światła.
Dlaczego 50 km/h skoro jest tam dozwolone 70 km/h?
-
Oczywiście 70.
W Miplo jest dobrze, tu się pomyliłem.
Dziękuję za zwrócenie uwagi.
Pozdrawiam.
-
A może ktoś mnie oświeci o ilu fotoradarach cały czas rozmawiamy.
Ile słupów tam stoi, co znaczy w opisie zatopione w asfalcie.
A może to w ogóle kategoria "fotoradary odcinkowe" a nie "stacjonarne"
I jeszcze prośba o fotki dla serwisu. Lepiej się będzie dyskutowało.
Cztery sztuki - robią fotki autom dojeżdżającym i odjeżdżającym. W asfalcie zatopiona jest pętla indukcyjna, wtedy fotoradar strzela fotki przy przejeździe na czerwonym świetle. Dodatkowo system ten można połączyć z czujnikami mierzącymi nacisk osi - do wyłapywania przeciążonych ciężarówek.
Nie jest to fotoradar odcinkowy - takowego w Polsce IMHO na razie nie ma.
Fotki możesz zobaczyć np. tutaj - http://www.antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/tarczyn.htm (http://www.antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/f/tarczyn.htm)
-
A może ktoś mnie oświeci o ilu fotoradarach cały czas rozmawiamy.
Ile słupów tam stoi, co znaczy w opisie zatopione w asfalcie.
A może to w ogóle kategoria "fotoradary odcinkowe" a nie "stacjonarne"
I jeszcze prośba o fotki dla serwisu. Lepiej się będzie dyskutowało.
Postaram się dzisiaj przesłać zdjęcia. Mam kilka zrobionych wtedy gdy dodawałem punkty oraz przesuwałem minimalnie dwa już istniejące.
Cztery fotoradary łapiące z każdego kierunku przed i za skrzyżowaniem. Dodatkowo robią zdjęcia przy przejechaniu na czerwonym świetle.
EDIT: Tak na szybko, bo akurat znalazłem w laptopie.
W kierunku Warszawy:
(http://images38.fotosik.pl/206/9b28b1c12d05395b.jpg)
(http://images39.fotosik.pl/206/68f6db5f12813d1b.jpg)
oraz widok w kierunku Radomia
(http://images37.fotosik.pl/205/a6237886fa76f803.jpg)
-
Nie jest to fotoradar odcinkowy - takowego w Polsce IMHO na razie nie ma.
Jest - na DK7 z Warszawy do Krakowa, gdzieś tam na odcinku gdzie jest to droga S7 :)
-
Nie jest to fotoradar odcinkowy - takowego w Polsce IMHO na razie nie ma.
Jest - na DK7 z Warszawy do Krakowa, gdzieś tam na odcinku gdzie jest to droga S7 :)
Niby gdzie? Ja nie zauważyłem, a jeżdżę tam dość często.
-
Niby gdzie? Ja nie zauważyłem, a jeżdżę tam dość często.
No jest taka konstrukcja w którymś miejscu i na każdym pasie jest kamera.
Za jakiś czas jest coś takiego ponownie. ZTCW na CB tam pytałem, toto mierzy
prędkość konkretnego pojazdu na danym odcinku.
-
... Dodatkowo system ten można połączyć z czujnikami mierzącymi nacisk osi - do wyłapywania przeciążonych ciężarówek....
Dokumentacja przetargu nic nie mówi o takiej możliwości. Przynajmniej ja takich zapisów nie znalazłem.
Jeśli jest prowadzona taka kontrola to można podważyć jej wyniki (instalacja nie zgodna z zamówieniem publicznym) - tak uważam.
Postaram się dzisiaj przesłać zdjęcia. Mam kilka zrobionych wtedy gdy dodawałem punkty oraz przesuwałem minimalnie dwa już istniejące.
Cztery fotoradary łapiące z każdego kierunku przed i za skrzyżowaniem. Dodatkowo robią zdjęcia przy przejechaniu na czerwonym świetle.
Więc aby spełnić wymogi serwisu powinny być:
4 fotoradary 70 km/h
2 fotoradary czerwone światła
W tej sytuacji uważam, że obecny układ jest prawidłowy i powinien pozostać.
POI fotoradar za skrzyżowaniem zapewne "utemperuje" zapędy do przejeżdżania na pełnym gazie w ostatniej chwili.
-
... Dodatkowo system ten można połączyć z czujnikami mierzącymi nacisk osi - do wyłapywania przeciążonych ciężarówek....
Dokumentacja przetargu nic nie mówi o takiej możliwości. Przynajmniej ja takich zapisów nie znalazłem.
Jeśli jest prowadzona taka kontrola to można podważyć jej wyniki (instalacja nie zgodna z zamówieniem publicznym) - tak uważam.
W chwili obecnej nie ma takiego pomiaru. Co nie wyklucza takowego w przyszłości - jako uzupełnienie zamówienia. Wiesz kto wtedy będzie to montował i kto dostarczy sprzęt? :evil:
No jest taka konstrukcja w którymś miejscu i na każdym pasie jest kamera.
Za jakiś czas jest coś takiego ponownie. ZTCW na CB tam pytałem, toto mierzy
prędkość konkretnego pojazdu na danym odcinku.
Piszesz o kratownicy nad drogą z zamontowanymi kamerami? To monitoring natężenia ruchu. Na S7 nie widziałem, są takie na DK7 między Jankami a Grójcem. Zresztą też na DK8 do Mszczonowa. Pomiaru prędkości nie robi, pomiędzy tymi "bramkami" są skrzyżowania ze światłami.
A na CB to ja już rózne rzeczy słyszałem :P
-
Cztery fotoradary łapiące z każdego kierunku przed i za skrzyżowaniem. Dodatkowo robią zdjęcia przy przejechaniu na czerwonym świetle.
Z tego co widzę ze zdjęć na antyradary.phi.pl, to są tam 2 radary łapiące za prędkość
(te bezpośrednio za skrzyżowaniem) jeden na Radom drugi na W-wę,
oraz 2 radary robiące zdjęcia za czerwone światła (te ~15m przed skrzyżowaniem)
Radary są nieobrotowe, więc łapią tylko w jednym kierunku, a 'strzeżona' jest tylko droga E77,
przejazdy w kierunku W-E (po drodze wojewódzkiej nie są monitorowane).
Wszystkie 4 robią zdjęcia w momencie gdy pojazd znajduje sie na skrzyżowaniu i dlatego moim zdaniem
w zupełności wystarczy tu ustawić 1 POI na kategorię, a docelowo, jeśli takich rozwiązań pojawi się więcej
uzasadnione będzie utworzenie kategorii proponowanej przez emisiu - multiradar (czy jak go tam nazwiemy).
Zwolenników stawiania większej ilości POI na skrzyżowanie proszę o argumenty wskazujące na korzyści takiego rozwiązania.
Napisane: 05-10-2009, 12:21:45
Więc aby spełnić wymogi serwisu powinny być:
4 fotoradary 70 km/h
2 fotoradary czerwone światła
A co to są 'wymogi serwisu' i gdzie one są wyartykułowane?
ATPO, gotów jestem się założyć że przekroczenie prędkości mierzą tylko te 2 radary za skrzyżowaniem,
a te ustawione przed nim pstrykają wyłącznie przejazd na czewonym.
-
Jedyny mój argument na postawienie więcej niż jednego POI to to, że stoi tam cztery słupy a serwis powinien dokładnie odzwierciedlać stan rzeczywisty.
Jeśli komuś przeszkadzają zbyt blisko ustawione POI to może zastanowimy się czemu miało służyć podzielenie banków i bankomatów. Tam też w wielu wypadkach jest punkt na punkcie.
-
Jeśli komuś przeszkadzają zbyt blisko ustawione POI to może zastanowimy się czemu miało służyć podzielenie banków i bankomatów. Tam też w wielu wypadkach jest punkt na punkcie.
Mnie, jako klienta mBanku, nie interesują oddziały BZWBK tylko ich bankomaty B)
-
Mnie, jako klienta mBanku, nie interesują oddziały BZWBK tylko ich bankomaty B)
Najczęściej w oddziale jest bankomat więc i tak większość oddziałów trafiło do Twojej AM. :P
-
Jeśli komuś przeszkadzają zbyt blisko ustawione POI to może zastanowimy się czemu miało służyć podzielenie banków i bankomatów. Tam też w wielu wypadkach jest punkt na punkcie.
Czyżby? Bank i bankomat to 2 różne kategorie, jeśli ktoś ma np.konto w mBanku to interesują go bankomaty BZWBK
bo ma darmowe wypłaty z ich sieci, a zupełnie nie interesują go oddziały z ich rozbudowanym opisem (telefony, faxy etc.).
Rozdzielenie kategorii umożliwia mu pobranie tylko interesujących go informacji.
Przypadek zilustrowany na screenie pierwszego postu jest innego gatunku,
to odpowiednik 4 bankomatów stojących w jednym oddziale. Mam nadzieję
że w imię "wierności odzwierciedlania rzeczywistosci" nikt nie wpadnie na to by stawiać tam 4 POI 'Bankomat'.
(4 bankomaty to może fikcja ale 2szt. jeden przy drugim to nic nadzwyczajnego).
IMHO jeśli POI tej samej kategorii znajdują się w odległości rzędu dokładności lokalizacji pozycji GPS
to ich mnożenie jest klasycznym przykładem przerostu formy nad treścią.
-
Przypadek zilustrowany na screenie pierwszego postu jest innego gatunku,
to odpowiednik 4 bankomatów stojących w jednym oddziale.
Tak, przypadek zupełnie inny. Bankomat wypłaca pieniądze, fotoradar pobiera i z tym się zgadzam całkowicie.
Dlatego bardzo interesują mnie wszystkie słupy a nie wszystkie oddziały BZWBK i jego bankomaty. :-|
-
Starczy informacja o fotoradarze na skrzyżowaniu, jedna. Każdy robi zdjęcia w tył, o każdym
informują ZNAKI! Nawet takim co jest ustawiony w drugą stronę. Więc starczy informacja,
że na tym skrzyżowaniu jest fotoradar, nawet nie trzeba go dokładnie lokalizować, tylko
wrzucić POI gdzieś w środek skrzyżowania. Starczy.
-
to odpowiednik 4 bankomatów stojących w jednym oddziale. Mam nadzieję
że w imię "wierności odzwierciedlania rzeczywistosci" nikt nie wpadnie na to by stawiać tam 4 POI 'Bankomat'.
Przypominam sobie wątek, który mówił o wstawianiu kilku punktów z tej samej kategorii. Np. w jednym centrum handlowym dwa bankomaty PKO BP, aby wstawiać dwa punkty w rzeczywistych ich lokalizacjach. O ile mnie pamięć nie myli większość była zwolennikiem tego rozwiązania.
Niczym szczególnym chyba te dwa przykłady się nie różnią.
-
Różnią się zasadniczo, przykładowo CH Silesia City Center ma kilka kilometrów wewnętrznych uliczek
które mają własne nazwy i numerację, stoją tam 2 bankomaty euronetu odległe w linii prostej o kilkaset metrów.
By się przemieścić spod jednego pod drugi potrzeba kilku minut i to pod warunkiem że dokładnie znasz miejsce
gdzie stoi, jeśli nie wiesz, mozesz go szukać i pół godziny.
Oczywistym jest dla mnie, że powinny być tam 2 oddzielne POI w miejscach gdzie one stoją.
I równie oczywistym jest dla mnie, że jeśli w tym CH jest placówka Eurobanku, która ma 2 bankomaty
w odległości kilku metrów (po obu stronach wejścia do placówki) to powinien tam być tylko 1 POI.
Podstawowym zadaniem POI jest wskazanie lokalizacji miejsca którego dotyczy,
tu wszystkie cztery fotoradary dotyczą tego samego miejsca, skrzyżowania DK z DW.
Przejeżdżając przez to skrzyżowanie jesteś 'w ich zasięgu' jednocześnie,
nieistotne czy zrobią Ci zdjęcie z przodu czy z tyłu, czy może z profilu, każde kosztuje tyle samo.
-
- POI fotoradar jeden.
- POI bankomat tyle ile jest w rzeczywistości w pobliżu. (nie mam na myśli takiej sytuacji jak są ustawione obok siebie z tego samego banku)
-
Najczęściej w oddziale jest bankomat więc i tak większość oddziałów trafiło do Twojej AM. :P
Sam napisałeś najczęściej...
Czyli nie zawsze. A że prawie robi wielka różnicę... :P
-
jezeli ktos ma problem, niech postawi sobie pytanie - jaki jest cel wstawiania tego POI ? Jezeli uczciwie odpowie sobie na to pytanie, bedzie wiedzial ile POI i gdzie maja sie pojawiac na mapie.
Moja interpretacja jest prosta:
- jezeli jade samochodem, chce wiedziec, ze na mojej trasie spotkam radar. Nie bede jezdzil od radaru do radaru, jezeli jest ich kilka w odleglosci kilkudziesieciu metrow. POI powinno byc jedno
- jezeli radary sa dwa, np jeden przy skrzyzowaniu, a 300m dalej tablica swietlna z pomiarem predkosci, oczywiscie chce widziec 2 POI
- jezeli szukam bankomatu, celem jest znalezienie otworu, w ktory wsadze karte :mrgreen: POI musi byc precyzyjnie ulokowane
-
Szanowni Rozmówcy.
Przeczytałem wszystkie wypowiedzi bardzo uważnie.
Zwróciłem również uwagę na tematy "okoliczne" jak krytyka zasad bazy czy też różnica zdań w temacie podziału bankomatów (tu szanując zasady forum pdaclub nie będę się wypowiadał w wątku, który nie dotyczy tego tematu).
Do nocnymarek:
Szanowny Kolego, zapis: "...Jako użytkownik o specjalnych uprawnieniach, Moderator może bezpośrednio wpływać na kształt serwisu. ... " http://www.miplo.eu/guide.php?a=rules (http://www.miplo.eu/guide.php?a=rules) , daje moderatorowi możliwość decydowania o kształcie serwisu.
Tu zgadzam się z moderatorem tej (tych) kategorii (bartek_63) w zakresie tego, że serwis powinien dokładnie odzwierciedlać stan rzeczywisty. Takie są 2 letnie doświadczenia w zakresie zawartości bazy.
Tym bardziej, że informacje jakie się pojawiają na tym forum w zakresie sposobu kontroli są sprzeczne a dokumentacja jaką przywołałem nie jest wystarczająco precyzyjna w tym temacie.
Pragnę zakończyć całą dyskusję.
Niniejszym informuję, że na podstawie Warunków użytkowania serwisu Miplo.eu ( http://www.miplo.eu/guide.php?a=terms (http://www.miplo.eu/guide.php?a=terms) ) dotychczasowy "kształt" zapisów - 4 punkty POI wskazujące na poszczególne maszty pozostaje bez zmian.
Wraz z Kolegą bartek_63 rozważę umieszczenie jednego punktu POI w kategorii Fotoradar czerwone światła na środku skrzyżowania, aby wykluczyć możliwość w której jakiś z użytkowników będzie pobierał jedyne tę kategorię i nie będzie poinformowany o fakcie kontroli.
Ustalenia te będą miały miejsce w ramach bazy Miplo.
Niniejsza decyzja jest w zakresie punktów ostateczna i oczywiście podlega krytyce na tym lub innych forach lecz nie będzie to miało wpływu na jej "dalsze losy".
Pozdrawiam,
PPepe
http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe (http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe)
-
Zabawny jesteś Globalny Spowalniaczu Neutronów B)
-
Innej reakcji po Tobie się nie spodziewałem. Jesteś przewidywalny.
Jeśli nie pasuje Ci zawartość bazy Miplo, przecież śmiało możesz korzystać z produktów na które zapewne masz większy wpływ.
Może w ramach bazy POI Pdaclub zaproponujesz (wprowadzisz jeśli masz uprawnienia) nową kategorię dla tego 1 POI pod jakąś ładną nazwą.
Ze swej strony kończę bezcelową dyskusję.
PS.
Ups! zapomniałem. Moderator kategorii jest ten sam.
Więc będziesz musiał mu narzucić swoje zdanie.
-
Zabawny jesteś Globalny Spowalniaczu Nutronów B)
Można kogoś nie lubić, można kogoś nie szanować, ale jako moderator powinieneś trzymać pewną klasę :S
-
Szanowni Rozmówcy.
Niniejsza decyzja jest w zakresie punktów ostateczna i oczywiście podlega krytyce na tym lub innych forach lecz nie będzie to miało wpływu na jej "dalsze losy".
http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe (http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe)
ciekawe podejscie do swoich obowiazkow, z rodzina tez tak konczysz dyskusje ? :mrgreen:
-
Niniejszym informuję, że na podstawie Warunków użytkowania serwisu Miplo.eu ( http://www.miplo.eu/guide.php?a=terms (http://www.miplo.eu/guide.php?a=terms) ) dotychczasowy "kształt" zapisów - 4 punkty POI wskazujące na poszczególne maszty pozostaje bez zmian.
Wraz z Kolegą bartek_63 rozważę umieszczenie jednego punktu POI w kategorii Fotoradar czerwone światła na środku skrzyżowania, aby wykluczyć możliwość w której jakiś z użytkowników będzie pobierał jedyne tę kategorię i nie będzie poinformowany o fakcie kontroli.
Ustalenia te będą miały miejsce w ramach bazy Miplo.
Niniejsza decyzja jest w zakresie punktów ostateczna i oczywiście podlega krytyce na tym lub innych forach lecz nie będzie to miało wpływu na jej "dalsze losy".
Amen.
Teraz się nie dziwię, że ten serwis (Miplo) działa tak jak działa. Szanowny kolego "ppepe", bardzo delikatnie mówiąc to co robisz i piszesz jest po prostu żałosne, oczywiście w moim prywatnym odczuciu - a być może nie tylko w moim.
-
Niniejsza decyzja jest w zakresie punktów ostateczna i oczywiście podlega krytyce na tym lub innych forach lecz nie będzie to miało wpływu na jej "dalsze losy".
....Yes my Master :P
A to że więcej osób głosowało za innym rozwiązaniem nie ma oczywiście żadnego znaczenia ?!
-
Tutaj (http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7194738,Nowy_bat_na_kierowcow_.html) jest opis tego systemu fotoradarów.