W Rzeszowie, na Podkarpaciu no i na pewno w całym kraju są drogi które to wykorzystuje, bądź mogłaby wykorzystywać AM, ale żeby informowała Użytkownika o tym ograniczeniu.
1.Na ul. M. Konopnickiej w Rzeszowie jest przejazd kolejowy ze szlabanem obsługiwany przez dróżnika w godz. 6.00 – 18.00. AM wyznacza przejazd przez tą drogę bez poinformowaniu o tym użytkownika. Przejazd ten został parę lat temu reaktywowany bo pozwala ominąć najbardziej zaklinowane skrzyżowanie w Rzeszowie.
2.Przejazd bez nazwy łączący ul. Warszawską z Miłocińską w Rzeszowie przebiega pod przejazdem kolejowym – ograniczenie przejazdu to wysokość przejazdu ok. 2,3 m. Podwyższony Busik się klinuje. Drogę tą reaktywowano z tych samych powodów co wyżej.
3.Jest parę przepraw promowych przez San z ograniczeniem czasowym z których AM mogłaby korzystać, przeprawy te bardzo ułatwiają i skracają podróż.
Chciałbym poznać i Waszą opinię na ten temat, czy na tym etapie AM w.5.2 w ogóle jest to możliwe.