AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka

  • 533 Odpowiedzi
  • 122338 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #330 dnia: Czerwiec 19, 2007, 22:55:49 »
eSka to droga szybkiego ruchu - coś standardem poniżej autostrady

*

Offline bartek_63

  • ****
  • 584
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.bayercropscience.pl/strony/1/i/91.php?pracownik_id=113
  • Sprzęt: Mio-169; NavRoad VIVO Plus; AM6; Nuvi 660; CN
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #331 dnia: Czerwiec 19, 2007, 23:29:26 »
eSka to droga szybkiego ruchu - coś standardem poniżej autostrady

Dopuszczalna prędkość to o ile pamiętam 110 km/h. :o

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #332 dnia: Czerwiec 20, 2007, 00:09:52 »
eSka to droga szybkiego ruchu - coś standardem poniżej autostrady

Dopuszczalna prędkość to o ile pamiętam 110 km/h. :o
Dokładnie.... jak boi sie jechać 110  S-ką bo za wolno  to polecam samolot - lotnisko jest w każdym większym mieście...
ISTQB Certified Tester

*

Offline toja

  • ***
  • 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • POZNAŃ
  • Sprzęt: iPhone4S, iPad3
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #333 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:40:04 »
Coraz częściej wchodząc w temat wątku, który mnie interesuje napotykam kilkanaście postów jak powyżej;
Ludzie! jak wy kochacie robić OT! Jest do pisania pierdół dział Hyde Park - to się tam produkujcie!
Potem co drugi pisze, że trudno coś znaleźć na forum - pewnie, że trudno bo pełne jest śmieci.
A moderatorzy to już zupełnie odpuścili sobie pilnowanie porządku - przynajmniej tam gdzie ja zaglądam...

Szanujcie współforumowiczów i nie produkujcie śmieci

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #334 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:50:42 »
Dołączam się offtopicznie!  >:(
Wiem, że się narażam, bo wypowiedź nie na temat i na dodatek to walka z wiatrakami, ale...

Ekipa fanów gepesów na naszym forum powinna głośno potępiać świrów drogowych.
To co się dzieje na naszych drogach wystawia nam samym świadectwo i jest to świadectwo bezmyślności, egoizmu i czasem nawet niepojętej złośliwości.
Tacy jesteśmy w życiu i na drogach. Nie musi tak być i nie powinno.

*

Offline slavauskas

  • **
  • 136
    • http://www.slawekzdun.webpark.pl
  • Sprzęt: Mio 168, Loox N560
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #335 dnia: Czerwiec 20, 2007, 16:38:03 »
Ja rozumiem że jak zmieni się oznaczenie lub zostanie wybudowana nowa droga to nie może ona znaleźć się na mapie od razu. Błędy o których pisałem mają miejsce na odcinkach na których nic się nie zmieniało od lat. Zmiana trasy w czasie jazdy z szybkiej na krótką nie wymaga komentarza (tym bardziej że zmiana nastąpiła w trakcie i za pomocą drogi która nadaje się tylko dla samochodów terenowych). Dla jasności nie jestem żadnym przeciwnikiem AM. Brałem udział w testach (co mnie dużo czasu kosztowało) bo wierzyłem że to będzie naprawdę dobry produkt. Ale to jak się zachowuje obecna wersja to kompletny dramat. Ostatnie trasy dla porównania robię w jedną stronę na AM a w drugą na iGO. Te z iGo są za każdym razem lepsze i bez jakichkolwiek kwiatków. Po ostatnim numerze zaprzestałem korzystania z AM (strach używać). Poczekam na nową wersję - może poprawią. Przynajmniej mam taką nadzieję. Moim zdaniem do bani jest opis mapy jak również może to być problem z algorytmem. Z jednej strony trasy szybkie są wyznaczane strasznie na około aby za chwilę stosować dziwne skróty przez drogi szutrowe lub osiedlowe (co daje oszczędność 100 metrów).
Fakt 100% potwierdzam. Cholerne szczegóły które potrafią zepsuć wszystko to właśnie te manewry osiedlowe jak piszesz czy inne jak opisuja koledzy wyżej.
Gdyby każdy zgadzał się ze mną wtedy wszyscy mieliby rację.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #336 dnia: Czerwiec 21, 2007, 10:36:57 »
Niektórzy pisali o problemie z jazdą obok drogi i tu mam pytanie: Czy problem był zgłaszany do supportu AM ???
ISTQB Certified Tester

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #337 dnia: Czerwiec 21, 2007, 10:40:07 »
Czy problem był zgłaszany do supportu AM ???

U mnie wystąpiło jeden raz na dłuższym odcinku prostej drogi. :-[
Problemu nie zgłosiłem bo zwaliłem to na tandetność odbiornika GPS  :'( w Loox-ie

*

Offline sdsi

  • ****
  • 807
  • Sprzęt: Dell x30 High 2GB, GPS Wintec WBT-201, iOMNIA 8GB Black
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #338 dnia: Czerwiec 21, 2007, 11:48:25 »
ja zgłosiłem popularną "Zakopiankę"

*

Offline toja

  • ***
  • 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • POZNAŃ
  • Sprzęt: iPhone4S, iPad3
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #339 dnia: Czerwiec 21, 2007, 12:09:18 »
No i następny "Problemik":
Spróbujcie wyznaczyć ok 11kilometrową trasę Głubczyce (śląskie) - Pietrowice głubczyckie.
Dla ułatwienia dodam, że do przejazdu kolejowego na drodze nr 38 się da, a dalej mi sie nie udaje (komunikat: "wystąpiła wewnętrzna niezgodność danych"). Jeśli potwierdzicie problem, zgłoszę go do AM.

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #340 dnia: Czerwiec 21, 2007, 12:18:22 »
No i następny "Problemik":
Spróbujcie wyznaczyć ok 11kilometrową trasę Głubczyce (śląskie) - Pietrowice głubczyckie.
Dla ułatwienia dodam, że do przejazdu kolejowego na drodze nr 38 się da, a dalej mi sie nie udaje (komunikat: "wystąpiła wewnętrzna niezgodność danych"). Jeśli potwierdzicie problem, zgłoszę go do AM.

Jak masz z tego screeny, to błagam wyślij do supportu,
bo jak mi to upierdliwie pojawiało się przez pół godziny
w czasie jazdy pod Krakowem to screenów nie zrobiłem,
a support AM stwierdził, że to niemożliwe.  :-\
Po upływie pół godziny juz trasy w tamtym rejonie dawały się wyznaczać prawidłowo

*

Offline Joniec

  • **
  • 113
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Axim x51v 128MB, LD-3W x 2, SE X1, Galaxy S II
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #341 dnia: Czerwiec 21, 2007, 12:20:22 »
U mnie wyznacza tylko krótką, pozostałe - błąd.
TTN7, AM6.10

*

Offline toja

  • ***
  • 343
  • Płeć: Mężczyzna
  • POZNAŃ
  • Sprzęt: iPhone4S, iPad3
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #342 dnia: Czerwiec 21, 2007, 12:23:48 »
U mnie krótką rzeczywiście wyznacza, ale ja chcę jechać szybką  :'( 
Aha, i mam tylko PL
zresztą problem pojawił się przy próbie wyznaczenia trasy z Poznania (oczywiście trasa szybka) - zacząłem szukać jakiego miejsca dotyczy...

No to już wysyłam do AM
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2007, 12:26:24 wysłana przez toja »

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #343 dnia: Czerwiec 21, 2007, 12:25:28 »
No i następny "Problemik":
Spróbujcie wyznaczyć ok 11kilometrową trasę Głubczyce (śląskie) - Pietrowice głubczyckie.
Dla ułatwienia dodam, że do przejazdu kolejowego na drodze nr 38 się da, a dalej mi sie nie udaje (komunikat: "wystąpiła wewnętrzna niezgodność danych"). Jeśli potwierdzicie problem, zgłoszę go do AM.
Dziwna sprawa
Gdy wczytałem mape całej Europy to mi wyznaczyło: krótka i optymalna  to 13,9km a szybka to 14,4 a jak wczytałem zainstalowana tylko Polskę to mam to co Ty....
ISTQB Certified Tester

*

Offline slavauskas

  • **
  • 136
    • http://www.slawekzdun.webpark.pl
  • Sprzęt: Mio 168, Loox N560
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #344 dnia: Czerwiec 21, 2007, 13:50:09 »
Niektórzy pisali o problemie z jazdą obok drogi i tu mam pytanie: Czy problem był zgłaszany do supportu AM ???
Oczywiście że trzeba zgłaszać bo to nie wina odbiornika a wg ,mnie map. W wielu miejscach takie cuda mi się zdarzały a że jeżdże tymi samymi drogami na dużym obszarze to miałem okazję sprawdzić to nie raz i okazuje się ze sprawa się powtarza w tych samych punktach więc to może być wina tylko map.
Gdyby każdy zgadzał się ze mną wtedy wszyscy mieliby rację.

*

Offline zibimak

  • 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO P550
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #345 dnia: Czerwiec 21, 2007, 19:31:32 »
No i następny "Problemik":
Spróbujcie wyznaczyć ok 11kilometrową trasę Głubczyce (śląskie) - Pietrowice głubczyckie.
Dla ułatwienia dodam, że do przejazdu kolejowego na drodze nr 38 się da, a dalej mi sie nie udaje (komunikat: "wystąpiła wewnętrzna niezgodność danych"). Jeśli potwierdzicie problem, zgłoszę go do AM.

Potwierdzam, u mnie jest to samo.

*

Offline (Jaca)

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #346 dnia: Czerwiec 21, 2007, 20:49:20 »
Witam wszystkich...
Dużo jeźdżę (ok. 70 tysięcy rocznie), do tej pory używałem TT5.
Jednak niedawno kupiliśmy do firmy dwie AM 4.0.1.... i powiem tak... , jeżeli zakup byłby wiekszy (planowane było 10) to sprawa skończyła by się w sądzie (Rękojmia – odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanej rzeczy)...
Jestem po prostu zdruzgotany ... nie moge uwierzyć że taki produkt można wypuścić do sprzedaży... (!!!)

Słuchajcie nie mówię tutaj o jakiś drobnych niedociągnięciach ale o ciągłych problemach które praktycznie uniemożliwiają korzystanie z programu...
Ostatnia trasa Kraków - Poznań między innymi:
* ok 30 - 40 razy na prostej drodze strzałka w lewo lub prawo i komunikat o skrecie na.... łąke / las
* Czas dojazdu skaczący raz w górę raz w dół o nawet godzinę (nie spowodowane korekcjami spowodowanymi szybkością poruszania się)
* ok 10-15 razy skręt np. w lewo (strzałka) a komunikat głosowy w prawo ..
*  najlepsze: na obwodnicy Poznania od strony Konina po przejechaniu bramek w stronę zachodnią wyznaczenie trasy na lotnisko (Ławica, do zjazdu jakieś 6 km, do lotniska ok 15km) system prowadzi do zjazdu na lotnisko po to żeby na nim .... zawrócić i poprowadzić z powrotem przez bramki do pierwszego zjazdu.... Czyli będąc praktycznie pod lotniskiem (ok. 15km) system zasugerował trasę .... : 68 km

Nie wspomnę o samej kwesti obsługi która jest po prostu bardzo słaba (w porównaniu do innych programów nawigacyjnych), ale ok ... to już inna sprawa

Generalnie nie moge uwierzyć że ktoś może być z AM 4.0 zadowolony (nie wiem jak inne wersje) ...
TT mimo słabszych map obsługą, stabilnością, intuycyjnością obsługi, niezawodnością, itd... po prostu wszystkim BIJE AM NA ŁEB ...
I powiem szczerze że po takiej wpadce (bo nie wierzę że starsze wersje tak pracowały) jeżeli szybko czegoś nie zrobią to baaardzo szybko znikną z Polskiego rynku ...

Pozdrawiam,
Jaca

*

Offline emigrant

  • ***
  • 362
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 3G 16GB BLACK, iPad 2 3G 64GB WHITE
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #347 dnia: Czerwiec 21, 2007, 21:37:23 »
Witam wszystkich...
Dużo jeźdżę (ok. 70 tysięcy rocznie), do tej pory używałem TT5.
Jednak niedawno kupiliśmy do firmy dwie AM 4.0.1.... i powiem tak... , jeżeli zakup byłby wiekszy (planowane było 10) to sprawa skończyła by się w sądzie (Rękojmia – odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanej rzeczy)...
Jestem po prostu zdruzgotany ... nie moge uwierzyć że taki produkt można wypuścić do sprzedaży... (!!!)

Słuchajcie nie mówię tutaj o jakiś drobnych niedociągnięciach ale o ciągłych problemach które praktycznie uniemożliwiają korzystanie z programu...
Ostatnia trasa Kraków - Poznań między innymi:
* ok 30 - 40 razy na prostej drodze strzałka w lewo lub prawo i komunikat o skrecie na.... łąke / las
* Czas dojazdu skaczący raz w górę raz w dół o nawet godzinę (nie spowodowane korekcjami spowodowanymi szybkością poruszania się)
* ok 10-15 razy skręt np. w lewo (strzałka) a komunikat głosowy w prawo ..
*  najlepsze: na obwodnicy Poznania od strony Konina po przejechaniu bramek w stronę zachodnią wyznaczenie trasy na lotnisko (Ławica, do zjazdu jakieś 6 km, do lotniska ok 15km) system prowadzi do zjazdu na lotnisko po to żeby na nim .... zawrócić i poprowadzić z powrotem przez bramki do pierwszego zjazdu.... Czyli będąc praktycznie pod lotniskiem (ok. 15km) system zasugerował trasę .... : 68 km

Nie wspomnę o samej kwesti obsługi która jest po prostu bardzo słaba (w porównaniu do innych programów nawigacyjnych), ale ok ... to już inna sprawa

Generalnie nie moge uwierzyć że ktoś może być z AM 4.0 zadowolony (nie wiem jak inne wersje) ...
TT mimo słabszych map obsługą, stabilnością, intuycyjnością obsługi, niezawodnością, itd... po prostu wszystkim BIJE AM NA ŁEB ...
I powiem szczerze że po takiej wpadce (bo nie wierzę że starsze wersje tak pracowały) jeżeli szybko czegoś nie zrobią to baaardzo szybko znikną z Polskiego rynku ...

Pozdrawiam,
Jaca

tyle powiem, ze AM ma szczescie ze takie cyrki odprawia w Polsce i na to ludzie sie godza i to bez bolu, zadnych konsekwencji przechodzi. W USA to by nie przeszlo , zeby w usa cos takiego wypuscili i nie daj Boze komus cos sie stalo i udowodnili ze to wina programu to firme mozna na miliony dolarow sadzic i nie jeden by to robil, tam za byle co mozna sadzic , babka sadzila firme co robia/sprzedaja  kawe,  kupila w sklepie kawe ktora byla za goraca i sie popazyla kawa bo sie na nia wylalo troche, babka podala do sadu firme( New York- Manhattan) i wygrala od nich 1mln dolcow odszkodowania , takie zbdety przechodza przez sady, a to co odwala firma Automapa to ja nie wiem co to by bylo i na dodatek jeszcze ludzie za darmo pomagaja im naprawiac produkt za ktory oni kosza kase,   weird o_0
Follow me: Blip  Twitter

*

Offline grzegorz01

  • ***
  • 298
  • Sprzęt: HTC Diamond
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #348 dnia: Czerwiec 21, 2007, 21:42:13 »
Witam wszystkich...
Dużo jeźdżę (ok. 70 tysięcy rocznie), do tej pory używałem TT5.
Jednak niedawno kupiliśmy do firmy dwie AM 4.0.1.... i powiem tak... , jeżeli zakup byłby wiekszy (planowane było 10) to sprawa skończyła by się w sądzie (Rękojmia – odpowiedzialność sprzedającego względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanej rzeczy)...
Jestem po prostu zdruzgotany ... nie moge uwierzyć że taki produkt można wypuścić do sprzedaży... (!!!)

Słuchajcie nie mówię tutaj o jakiś drobnych niedociągnięciach ale o ciągłych problemach które praktycznie uniemożliwiają korzystanie z programu...
Ostatnia trasa Kraków - Poznań między innymi:
* ok 30 - 40 razy na prostej drodze strzałka w lewo lub prawo i komunikat o skrecie na.... łąke / las
* Czas dojazdu skaczący raz w górę raz w dół o nawet godzinę (nie spowodowane korekcjami spowodowanymi szybkością poruszania się)
* ok 10-15 razy skręt np. w lewo (strzałka) a komunikat głosowy w prawo ..
*  najlepsze: na obwodnicy Poznania od strony Konina po przejechaniu bramek w stronę zachodnią wyznaczenie trasy na lotnisko (Ławica, do zjazdu jakieś 6 km, do lotniska ok 15km) system prowadzi do zjazdu na lotnisko po to żeby na nim .... zawrócić i poprowadzić z powrotem przez bramki do pierwszego zjazdu.... Czyli będąc praktycznie pod lotniskiem (ok. 15km) system zasugerował trasę .... : 68 km

Nie wspomnę o samej kwesti obsługi która jest po prostu bardzo słaba (w porównaniu do innych programów nawigacyjnych), ale ok ... to już inna sprawa

Generalnie nie moge uwierzyć że ktoś może być z AM 4.0 zadowolony (nie wiem jak inne wersje) ...
TT mimo słabszych map obsługą, stabilnością, intuycyjnością obsługi, niezawodnością, itd... po prostu wszystkim BIJE AM NA ŁEB ...
I powiem szczerze że po takiej wpadce (bo nie wierzę że starsze wersje tak pracowały) jeżeli szybko czegoś nie zrobią to baaardzo szybko znikną z Polskiego rynku ...


Całkowicie się zgadzam. Jak szybko coś nie zrobią to źle skończą. Trasy są wyznaczane tak fatalnie że odechciało mi się już to raportować. Z każdej trasy kilka kwiatków. Dzisiaj byłem w Warszawie i znowu kompletna kaszana. Miałem włączone dwa systemy na raz iGO i AM. Następnym razem jadę już tylko z iGO. Jak szybko coś nie zmienią wyskakujemy całą firmą z AM. Obecna wersja kompletnie nie nadaje się do użytku.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #349 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:13:30 »
Styl ostatnich wypowiedzi nasuwa mi podejrzenie czy osoby, które w tak radykalny sposób się wypowiadają nie sa podstawionymi przez konkurencję...
ISTQB Certified Tester

*

Offline (Jaca)

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #350 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:19:38 »
Styl ostatnich wypowiedzi nasuwa mi podejrzenie czy osoby, które w tak radykalny sposób się wypowiadają nie sa podstawionymi przez konkurencję...
Z pewnością....
Szanowny Piotrze, trudno się do Twojej spiskowej teorii odnieść poważnie ...

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #351 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:27:24 »
Tylko takie małe pytanko: czy Ty jesteś tym Jacą z Bydgoszczy?
ISTQB Certified Tester

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #352 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:31:17 »
sa podstawionymi przez konkurencję...

Nie muszą.
AM4 faktycznie jest bublem z wewnętrznymi błędami,
które dal osób jeżdżących tylko na nawigację,
a nie na rozsądek mogą doprowadzić, do tragedii.
(Wyobraź sobie AM 4 w karetce pogotowia lub straży pożarnej i kierowcę ufającego jej do końca)

Jako użytkownik AM od kilku lat liczę, że producent wyjdzie z tego problemu
i w ramach gwarancji naprawi nam ją w następnej poprawce.

_________________________
Obecnie jestem wierny i systemu nawigacji nie zmienię,
mimo że TT 6 mogę w kazdej chwili dostac w pracy.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2007, 22:33:35 wysłana przez Powhatan »

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #353 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:32:05 »
Styl ostatnich wypowiedzi nasuwa mi podejrzenie czy osoby, które w tak radykalny sposób się wypowiadają nie sa podstawionymi przez konkurencję...
Kto wie? Ja dalej większych problemów z AM4 nie mam.
Natomiast co zaobserwowałem: nie miałem dotąd problemów z fixem i pokazywaniem przez AM informacji o słabym sygnale. Ale ostatnio zmieniłem (po tym jak odbiornik GPS wylądował na środku Wisłostrady i nijak nie mogłem go stamtąd zabrać) sposób łapania fixa po ciepłym starcie. Mianowicie nie wystawiam odbiornika na dach samochodu, żeby szybciej złapał fixa, tylko trzymam w kieszeni drzwi. Rzeczywiście potwierdzam obserwacje kolegów o zanikaniu sygnału GPS, albo słabym sygnale przez jakiś czas po starcie - jednym słowem jeżeli złapany fix nie jest stabilny to AM ma problemy. Myślę, że kolejna edycja to poprawi, a na obecny czas proponuję po złapaniu fixa jeszcze chwilę postać w miejscu lub wystawiać GPS na dach aby fix stał się bardziej stabilny.
Dodam, że problemu nie ma w czasie gorącego startu (gdy fix łapany jest w ciągu kilku sekund).

*

Offline (Jaca)

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #354 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:37:51 »
czy Ty jesteś tym Jacą z Bydgoszczy?
Nie, nie jestem tym Jacą z Bydgoszczy, choć ni jak nie mogę pojąć (choć nie specjalnie sie staram) jakie to ma znaczenie ...

PS: Sorry za OT

*

Offline grzegorz01

  • ***
  • 298
  • Sprzęt: HTC Diamond
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #355 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:40:31 »
Styl ostatnich wypowiedzi nasuwa mi podejrzenie czy osoby, które w tak radykalny sposób się wypowiadają nie sa podstawionymi przez konkurencję...

Czy będąc wysyłanym na odcinku kilku kilometrów cztery razy w ślepe ulicy czy jadąc 10 km drogą dziurawą jak szwajcarski ser a wszystko na trasie szybkiej mam piać że jest rewelacyjnie tylko po to aby nie zostać przez Ciebie posądzonym o nie wiadomo co. To są fakty. Proponuję zrób sobie porównanie jakiejkolwiek trasy i sam zobaczysz o czym piszemy. Jeśli bym teraz kupił AM4 i miał tylko jeden system to bym chyba wyszedł z siebie. Niestety w obecnej chwili AM4 nie nadaje się do normalnego używania nad czym ubolewam a nie z czego się cieszę jak Ci się wydaje. Liczę że AM szybko to poprawi i znowu będzie można korzystać z AM. Dlatego proponuję odpuścić sobie spiskowe teorie. Jeśli nie zauważyłeś problem obecnej wersji AM polega na tym iż jest to produkt który ma bardzo wiele zalet i cech wyjątkowych nieobecnych u konkurencji jednak szwankuje bardzo poważnie to co w systemie do nawigacji jest najważniejsze - poprawne wyznaczanie tras.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #356 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:46:18 »
(Wyobraź sobie AM 4 w karetce pogotowia lub straży pożarnej i kierowcę ufającego jej do końca)
_________________________
Obecnie jestem wierny i systemu nawigacji nie zmienię,
mimo że TT 6 mogę w kazdej chwili dostac w pracy.
Tak składa się, że na tym forum jest ktoś taki i co więcej... zamierza wyzbyć się iGO na korzyść AM 4.0
Napisane: Czerwiec 21, 2007, 22:43:10
Styl ostatnich wypowiedzi nasuwa mi podejrzenie czy osoby, które w tak radykalny sposób się wypowiadają nie sa podstawionymi przez konkurencję...

Czy będąc wysyłanym na odcinku kilku kilometrów cztery razy w ślepe ulicy czy jadąc 10 km drogą dziurawą jak szwajcarski ser a wszystko na trasie szybkiej mam piać że jest rewelacyjnie tylko po to aby nie zostać przez Ciebie posądzonym o nie wiadomo co. To są fakty. Proponuję zrób sobie porównanie jakiejkolwiek trasy i sam zobaczysz o czym piszemy. Jeśli bym teraz kupił AM4 i miał tylko jeden system to bym chyba wyszedł z siebie. Niestety w obecnej chwili AM4 nie nadaje się do normalnego używania nad czym ubolewam a nie z czego się cieszę jak Ci się wydaje. Liczę że AM szybko to poprawi i znowu będzie można korzystać z AM. Dlatego proponuję odpuścić sobie spiskowe teorie. Jeśli nie zauważyłeś problem obecnej wersji AM polega na tym iż jest to produkt który ma bardzo wiele zalet i cech wyjątkowych nieobecnych u konkurencji jednak szwankuje bardzo poważnie to co w systemie do nawigacji jest najważniejsze - poprawne wyznaczanie tras.
No więc moje doświadczenia nie są takie jak Twoje a przynajmniej nie w tym stopniu... a poza tym dziur na naszych drogach nie naprawi ani Automapa, ani ToTom ani nawet PiS...
Jest po prostu takie przysłowie "znaj proporcje Mociumpanie ..."
ISTQB Certified Tester

*

Offline grzegorz01

  • ***
  • 298
  • Sprzęt: HTC Diamond
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #357 dnia: Czerwiec 21, 2007, 22:57:18 »
(Wyobraź sobie AM 4 w karetce pogotowia lub straży pożarnej i kierowcę ufającego jej do końca)
_________________________
Obecnie jestem wierny i systemu nawigacji nie zmienię,
mimo że TT 6 mogę w kazdej chwili dostac w pracy.
Tak składa się, że na tym forum jest ktoś taki i co więcej... zamierza wyzbyć się iGO na korzyść AM 4.0
Napisane: Czerwiec 21, 2007, 22:43:10
Styl ostatnich wypowiedzi nasuwa mi podejrzenie czy osoby, które w tak radykalny sposób się wypowiadają nie sa podstawionymi przez konkurencję...

Czy będąc wysyłanym na odcinku kilku kilometrów cztery razy w ślepe ulicy czy jadąc 10 km drogą dziurawą jak szwajcarski ser a wszystko na trasie szybkiej mam piać że jest rewelacyjnie tylko po to aby nie zostać przez Ciebie posądzonym o nie wiadomo co. To są fakty. Proponuję zrób sobie porównanie jakiejkolwiek trasy i sam zobaczysz o czym piszemy. Jeśli bym teraz kupił AM4 i miał tylko jeden system to bym chyba wyszedł z siebie. Niestety w obecnej chwili AM4 nie nadaje się do normalnego używania nad czym ubolewam a nie z czego się cieszę jak Ci się wydaje. Liczę że AM szybko to poprawi i znowu będzie można korzystać z AM. Dlatego proponuję odpuścić sobie spiskowe teorie. Jeśli nie zauważyłeś problem obecnej wersji AM polega na tym iż jest to produkt który ma bardzo wiele zalet i cech wyjątkowych nieobecnych u konkurencji jednak szwankuje bardzo poważnie to co w systemie do nawigacji jest najważniejsze - poprawne wyznaczanie tras.
No więc moje doświadczenia nie są takie jak Twoje a przynajmniej nie w tym stopniu... a poza tym dziur na naszych drogach nie naprawi ani Automapa, ani ToTom ani nawet PiS...
Jest po prostu takie przysłowie "znaj proporcje Mociumpanie ..."

Przecież w całej tej dyskusji nie chodzi o to aby kogoś przekonywać do konkretnego produktu. Każdy sam wybierze sobie to co dla niego jest najlepsze. Nie wiem jak udaje Ci się nie trafiać na "kwiatki" które jak widać na forum  większość ma tylko nie Ty. Co do dziur to chyba nie zrozumiałeś mnie do końca. Ten odcinek to była droga gruntowa która przy ustawieniach aplikacji i trasy nie powinna zostać użyta. Nie pisałem że na drodze krajowej były dziury za co winię AM. Chyba zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Wysyłanie w wąskie uliczki osiedlowe, drogi szutrowe i ślepe to twoim zdaniem nie jest wina AM.

*

Offline emigrant

  • ***
  • 362
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 3G 16GB BLACK, iPad 2 3G 64GB WHITE
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #358 dnia: Czerwiec 21, 2007, 23:02:15 »
Styl ostatnich wypowiedzi nasuwa mi podejrzenie czy osoby, które w tak radykalny sposób się wypowiadają nie sa podstawionymi przez konkurencję...

hehe a mi sie wydaje, ze duze jest prawdopodobienstwo ze takich ludzi od tomtom czy igo nie interesuja jakies fora i ich czytanie, to samo mozna Ciebie osadzic, ze pracujesz dla Automapy i jej bronisz bo z tego to wynika, a jestem raczej przekonany, ze jestes tylko zwyklym uzytkownikiem(choc moge sie mylic), i jest bardzo duze prawdopodobienstwo, ze ani automapa ani tomtom ani iGo i reszta firm nawigacyjnych tu nigdy nie zagladala i pewnie nie zagladnie choc szkoda. Widac komus kole w oczy, ze AM sie zachuje nie tak jak powinna, wystarczy jedna krytyka dzialania AM i za kilka minut stado fanatykow biegnie bronic super-hiper produktu AM. BTW poprawne dzialanie programu to rzecz oczywista a o bugach trzeba rozmawiac IMHO.
Follow me: Blip  Twitter

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 4.0 - wyznaczanie tras, czyli jedna wielka fuszerka
« Odpowiedź #359 dnia: Czerwiec 21, 2007, 23:06:23 »
Błędy mają wszystkie programy i Automapa 4.0 ma i sam je opisywałem....
ISTQB Certified Tester