To ja też się też dorzucę. . .
Póki co AM 4. 0 ..... każe skręcać pod prąd w ulice jednokierunkowe, które są jednokierunkowe nie od wczoraj tylko od np. 10 lat. . .
Może to i dobre, bo n.p. ja od 20 pracuję w miejscu,
które od reszty świata w połowie długości ulicy w Warszawie
odgrodzone jest znakiem ZAKAZ WJAZDU.
(żaden wartownik tam nie stoi i szlabanu tez nie ma - jest tylko znak)Codziennie mijamy ten znak naszymi prywatnymi samochodami
i nikt nigdy nie zarzucił nam że łamiemy przepisy,
ale obcy samochód, który tam zaparkował bardzo szybko zostanie odholowany.
Nowa v4 w przeciwieństwie do v3 ma juz tą ulicę zaznaczoną jako droga z zakazem wjazdu,
ale bezproblemowo nawiguje pod moją "fabrykę" jakby wiedziała,
że nie może być pewna kto został jej nabywcą.
Najprawdopodobniej autorzy Automapy,
wybór kto może jeździć daną ulicą pozostawili końcowemu użytkownikowi.
Jeździłem już samochodem pod samo "Morskie oko" itp.
i pewnie mocno denerwowałbym się gdyby Hołek próbował mi tego zabronić.
Ech - dobrze, że moje N560 ma służyć również do nawigacji a nie wyłącznie do nawigacji. . . 
W moim wypadku jest podobnie i AM to raptem kilka procent obciążenia Loox-a
_______________________________________
EDIT
AM v4 to taki pseudo powrót do nawigacji z GARMIN-em.
Trzeba myśleć samemu i nie zostawiać tego bez kontroli programowi komputerowemu.