Ja juz też przesiadłem się na NE, ale przyzwyczajenia do AM mam silne, co nie ułatwia mi życia z NE. Pierwsze to wiadomo trasa układana on-line. Przejeżdżam manewr i czasami muszę przejechać ze 300 metrów zanim nowa trasa się pobierze i rozpocznie dalsza nawigacja - to boli mocno jak jeździłem z AM kilka lat.
Druga rzecz dla mnie wnerwiająca, to brak dwóch manewrów na ekranie na stałe. Dla mnie to bardzo komfortowe rozwiązanie w wAM. Trzecia rzecz, to to, że nazwa ulicy w którą skręcę pojawia się na jedynej belce dopiero na 100 metrów przed manewrem, a tak to cały czas tylko mam bieżącą ulicę oraz tekst pobieranie.
Mogliby to dać w opcjach jaka ulica ma się wyświetlać na tej belce lub dać bieżącą ulice i następną na tym pasku i niech to się przewija, bo i tak się przewija
.
Koszty transferu mi nie przeszkadzają. Reszta ogólnie mi się podoba, program doprowadza do celu, przycisk na ekranie to podglądu trafficu tez jest dobrym pomysłem, a nie tak jak w AM trzeba grzebać w opcjach, oczywiście jak ktoś korzysta z LD
. Ten traffic online w NE wydaje mi się precyzyjniejszy niż to LD w AM, ale może jeszcze zbyt krótko pojeździłem, a na razie ten patent wydaje się, ze działa lepiej w NE.
Jak pojawi się kiedyś aAM, to będę się ostro zastanawiał nad powrotem do tego programu. Mam nadzieję, że zaskoczą mnie pozytywnie, oby
A to na "otarcie łez" z tęsknoty z aAM :
http://androi_.com.pl/news/programy/4665-co-dalej-z-automap.html (to podkreślenie w adresie zastąpcie literą "d" oczywiście
)
z ostatniej chwili
: właśnie zrobiłem kilkukilometrową trasę w Warszawie z betą2 aAM i pod względem ergonomii tego co widzę na ekranie, to nawet ten zarys programu jakim jest beta2 przebija o głowę to co obserwuję na ekranie z programem NE. Oj będzie ciekawie (patrz niezwykle nerwowo) w stajni NE jak wyjdzie beta3 , a o finalu nie wspomnę
. Potwierdza to jednak fakt, że pomimo tego, że sporo narzekamy sobie na produkt ze stajni Aquratu, to jednak jest to najlepszy obecnie program na naszym rynku (w mojej subiektywnej ocenie) !!!