Coś nie qmam Co dane SR mają do ograniczeń prędkości Myślałem że ograniczenia na drodze to insza inszość niż średnie prędkości w danym miejscu
Trafione!
Już nie raz widziałem taką oto sytuację. W warstwie LD kolorek niebieski czyli prędkość 80+ na odcinkach gdzie jest ograniczenie 50km/h. Wiem że tak jeżdżą. Ale to nie znaczy że producent ma rozpowszechniać niepoprawne zachowania.
Mało tego takie akcje trafiały się w warstwie SR, więc ja się zastanawiam o co tu chodzi.
Ja rozumiem, że to pomiary decydują o tym jakie mamy wartości w AM'Traffic, ale pomyślmy, skoro w SR jest 80+ a ja będę jechał (bo zakłdadam że nie wyjechałem) przepiowo, to moja ETA ma się nijak do tej szacowanej.
I teraz do rzeczy, moim skromnym zdaniem, wartości do SR powinny być sprowadzane do max tego co dozwolone.
na odcinku A-B jest ograniczenie 50km/h, jesli dane pokazują że jazda odbywa się z większymi prędkościami, wartości te powinny być zaniżone do przepisowych 50km/h
natomiast
jeśli na odcinku A-B jest ograniczenie 140km/h a rzeczywiste prędkości to (po uśrednieniu) np 27km/h to powinno być 27km/h
Innymi słowy dane SR nie powinny być sprzeczne z prawem.
editzabrakło wyrazu "nie" przez co wypaczył się sens postu...