Teraz trzeba to tego minimum 7 kliknięć z kilkoma dość precyzyjnymi wyborami
(trzeba trafić w określone miejsce ekranu). To sprawia, że żeby znależć stację
bez ryzyka że wylądujesz w rowie albo kufrze samochodu przed sobą, trzeba się
zatrzymać i to jest podstawowa różnica między tym co jest a co może być,
ano widzisz Marku...
czyli problem leży nie w potrzebie szybkiego dostępu... a w ergonomii oprogramowania (o szybkości działania nie wspomnę)
zmieniając ergonomię (czytaj: poprawiając ją) rozwiązujemy sporo problemów
co do zatrzymania się..
to tak samo jak w przypadku kiedy chcemy zmienić trasę. dla własnego i cudzego bezpieczeństwa wypada się zatrzymać i spokojnie to zrobić.
Z drugiej strony...
jeżeli ktoś nie potrafi ogarnąć 2 wskaźników które znajdują się w samochodzie i które mówią o ilości paliwa (wiem, niektóre samochody mają nawet 4 różne systemy informowania o ilości paliwa) to uważasz, że taka funkcja w programie wpłynie na coś ?

ja mam poważne wątpliwości
Połączone: [time]Październik 14, 2011, 10:08:31[/time]
Widzę że tolerancji cudzych potrzeb dorasta się dopiero z wiekiem 
no to w myśl tej zasady czekam na taki szybki dostęp do kategorii "panie"
a co
Połączone: [time]Październik 14, 2011, 10:17:13[/time]
Konrad i wielu innych chce tablice kierunkowe, te same które wielkie
wiszą przy drogach, chcą oglądać na ekraniku nawigacji?
Co daje takie powielenie informacji? IMO nic, a mimo to wielu tego oczekuje.
A Ty czego chciałbyś? Napisz, a wykpię to oczekiwanie
z nie mniejszym wdziękiem niż Ty kpisz z oczekiwań innych 
mi osobiści tablice informacyjne nie są potrzebne.. ale rozumiem tych którzy ich potrzebują.
prosty przykład: jazda w nocy + bardzo złe warunki atmosferyczne = słaba widoczność
w takim przypadku często nie widać tych informacji i wiem to z własnego doświadczenia. mi aż tak nie są one potrzebne.. ale gdyby funkcjonowały na zasadzie wyświetlania + ukrywania jak ograniczenia prędkości, to jestem za
a moje wymagania/oczekiwania ?
proszę, są bardzo przyziemne:
- szybko, płynnie i stabilnie działający program
- ergonomiczne menu
- logiczne menu i ikony, by bez pomocy instrukcji obsługi i czytania forum każdy potrafił go w jakimś znacznym stopniu obsłużyć
- brak zmian logicznych w opcjach trasy (skoro kiedyś trasa szybka znaczyła "określony sposób wyliczania trasy", to niech ona to samo znaczy zawsze a nie w każdej wersji coś innego)
- możliwość wyboru czy chcemy używać systemów wspomagania typu SR czy LD, jeżeli nie.. to niech one nie mają wpływu na wyznaczanie trasy
a teraz możesz z nich kpić jak deklarowałeś
