@ jachraniak Podany przez Ciebie link ma się jak piernik do wiatraka [niewiele wspólnego z tematem tego wątku].
Tam chodziło jedynie o sezonowość danych, więc daruj sobie uwagi, ze czegoś nie rozumiem.
Poza tym napisałem Ci tam, jak ma się podana Tobie przez support definicja sezonowości SR z rzeczywistym ETA (lato-zima)
Wytłumacz mi w czym Ci przeszkadza możliwość wyłączenia korzystania z SR.
Bo nie rozumiem.
Nie tylko te wydanie było do kitu. Pamiętam podobne w ub. roku, które na trasie Lublin - Kielce fundowało jeszcze ciekawszy zawijas przez Opole Lubelskie.
Ze nie wspomnę o danych z bety, które z Kielc do Lublina prowadziły przez Radom.
Omijanie Lubartowa "funkcjonuje" już od kilku miesięcy.
Z bieżących drobiazgów (1:45 w nocy):
- odcinek DK19 (jednojezdniowa z poboczem) pomiędzy Trojaszkowicami a Zemborzycami Tereszyńskimi - w jedną stronę "na niebiesko" a w drugą "na zielono"
- Lublin ul.Puławska, przy wylocie na Al. Solidarności zakorkowana
- Lublin, Krakowskie Przedmieście x Pl. Litewski - kolejny korek, dalej do Kapucyńskiej "na czerwono"
- Lublin, wyjazd z Chodźki na Smorawińskiego - kolejny korek
- Bidziny (woj.świętokrzyskie), DK74 przy Orlenie - w jedną stronę "na czarno" w drugą "na czerwono"
Odpowiadając na pytanie NM uważam, że nie są dopracowane.
A nawet jakby były, to nie widzę powodu, dla którego ktoś, kto nie potrzebuje routingu opartego na SR a potrzebuje opartego na kategoryzacji nie miałby sobie SR po prostu wyłączyć.
Trasa łatwa tego nie załatwia - np. z Poznania do Lublina (start 10:00) prowadzi przez Warszawę.
SR i tak jest 100x lepiej działającą usługą niż LD ale mimo wszystko nic na siłę.