Wielkanocna AM 6.8.1

  • 253 Odpowiedzi
  • 80487 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #150 dnia: Maj 03, 2011, 00:19:20 »
Miałem już robić HardReset urządzenia, ale zrobiłem najpierw "softa". I MiploLoc żyje  :ok:
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline overconscious

  • ***
  • 276
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Stary telefon na korbkę
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #151 dnia: Maj 03, 2011, 03:35:18 »
Co do tematu, to podpisuję się w pełni pod tym postem użytkownika klasyczny.

Uważam, że najważniejsze jest dla mnie komfortowe dojechanie do celu - łatwo, po dobrej drodze, bez załatwienia zawieszenia auta, zaliczenia stłuczki, dostania po ryju po drodze, itp.
Tylko po to zabieram nawigację i tylko wtedy gdy nie znam drogi. Wcześniej zaś, niejednokrotnie lubię sobie tę drogę zaplanować, a czasem z grubsza przejrzeć.

Ostatnio zaś odnoszę wrażenie (z tego marketingowego bełkotu), że cała Polska to jeden wielki korek, który tylko NaviExpert i AutoMapa potrafią sprytnie ominąć.... sufitem.
I wogóle celem nawigacji jest omijanie korków. Komfort dojazdu do celu już się nie liczy.
Psychoza.....

PS.
O omijaniu korków sporo już napisał Bilunia.
Żeby miało to sens musi być:
a. dobry system informacji o aktualnych sytuacjach na drogach (a takiego w Polsce nikt nie ma),
b. dobre mapy z dobrą kategoryzacją dróg (a z tym bywa różnie),
c. musi być którędy ominąć korek (musi istnieć sensowny, nie-wertepowy objazd),
d. musi być dobry algorytm, który z ww. dobrze korzysta.

Słowem, nie zawsze to ma sens.

Natomiast, z tego marketingowego bełkotu odnoszę wrażenie, że z tymi cud-nawigacjami człowiek będzie dosłownie teleportował się przez korki, które są zawsze i wszędzie.
Rzygać już się tym chce....

Zajmijcie się Panowie z Aquratu tym, do czego nawigacja powinna służyć i do czego dotychczas służyła.
A dodatki są tylko dodatkami. Nie każdy chce bajery, wodotryski, fontanny, cuda na kiju.
Niektórzy chcą po prostu - prostoty, przewidywalności i komfortu.
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 03:40:11 wysłana przez overconscious »

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #152 dnia: Maj 03, 2011, 11:38:15 »
Moim zdaniem Overconscious napisał dużo mądrych rzeczy.

System ostrzegania o korkach nie ma za wiele sensu. Dlaczego?

Korki podzieliłbym tu na 2 kategorie:
a) korki w mieście
b) korki poza miastem

Korków w mieście nie ominiesz dzięki LD bo nie ma wystarczającej ilości danych i nie są one tak dynamiczne, by system poprawnie funkcjonował w czasie rzeczywistym. Automapa z włączonym LD musiałaby być uruchomiona w co 5 samochodzie a nie w 1 na 1000.

Poza miastem też korków raczej nie ominiesz. W tym kraju wiele głównych dróg pozostawia bardzo wiele do życzenia, a co dopiero mówić o jakiś objazdach, których nawierzchnia składa się bardziej z dziur niż asfaltobetonu. Te drogowe "objazdy" mają bardzo ograniczoną przepustowość i jak już zrobi się porządny korek którego omijanie ma sens, to tym objazdem jadą miejscowi którzy skutecznie tą przepustowość wyczerpują.

Nie mówię, że jadąc z LD ZAWSZE pojedziesz gorzej niż byś pojechał bez LD, ale tylko kretyn wybiera rozwiązanie które na 10 podróży 5 razy pogorszy trasę, 4 razy nie będzie różnicy i 1 raz ominie korek.


*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #153 dnia: Maj 03, 2011, 11:47:14 »
Poza miastem też korków raczej nie ominiesz. W tym kraju wiele głównych dróg pozostawia bardzo wiele do życzenia, a co dopiero mówić o jakiś objazdach, których nawierzchnia składa się bardziej z dziur niż asfaltobetonu. Te drogowe "objazdy" mają bardzo ograniczoną przepustowość i jak już zrobi się porządny korek którego omijanie ma sens, to tym objazdem jadą miejscowi którzy skutecznie tą przepustowość wyczerpują.
Nie chodzi o to, żeby LD prowadził Cię objazdem tuż przed korkiem (tak jak jadą ci z korka) ale jeśli jest zdarzenie drogowe, to LD powinien Cię wcześniej poprowadzić bocznymi, ludzkimi drogami.
Jeśli oczywiście jest na to czas i możliwość.
Także nie pisz takich rzeczy, że się nie da. Bo jeśli:
- zdarzył się poważny wypadek (blokada drogi to minimum godzina);
- info w AM jest w odpowiednim czasie (czyli zaraz po zdarzeniu);
- do miejsca blokady masz pół godziny jazdy
to spokojnie AM znajdzie Ci całkiem fajny objazd.
Ale powyższe warunki muszą być spełnione (a to już inna bajka).

I nie oczekujcie objazdów autostradami, bo zaczyna to byc zabawne. Objazd, to objazd - ważne, żeby nie stać w korku a drogi do wyboru jakie ma AM zależą od Waszej lokalizacji przed blokadą.
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 11:50:13 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #154 dnia: Maj 03, 2011, 12:21:56 »
Także nie pisz takich rzeczy, że się nie da. Bo jeśli:
- zdarzył się poważny wypadek (blokada drogi to minimum godzina);
- info w AM jest w odpowiednim czasie (czyli zaraz po zdarzeniu);
- do miejsca blokady masz pół godziny jazdy
to spokojnie AM znajdzie Ci całkiem fajny objazd.
Czyli prościej mówiąc: żeby LD zadziałał tak jak powinien, to musisz mieć cholerne szczęście. Prędzej 10 razy ominiesz ludzi, którzy zatrzymali się na siku w krzakach.

*

Konrad4x

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #155 dnia: Maj 03, 2011, 12:31:13 »
Także nie pisz takich rzeczy, że się nie da. Bo jeśli:
- zdarzył się poważny wypadek (blokada drogi to minimum godzina);
- info w AM jest w odpowiednim czasie (czyli zaraz po zdarzeniu);
- do miejsca blokady masz pół godziny jazdy
to spokojnie AM znajdzie Ci całkiem fajny objazd.
Czyli prościej mówiąc: żeby LD zadziałał tak jak powinien, to musisz mieć cholerne szczęście. Prędzej 10 razy ominiesz ludzi, którzy zatrzymali się na siku w krzakach.

Czyli co Panowie wniosek sam sie nasuwa w formie pytania - utopia ?

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #156 dnia: Maj 03, 2011, 12:55:22 »
Czyli co Panowie wniosek sam sie nasuwa w formie pytania - utopia ?

Tak. Dopóki nie będzie jakiegoś centrum, które będzie na bieżąco monitorować różne źródła danych i odpowiednio reagować, to jest utopia. Ale wtedy będzie to raczej płatna usługa. A jak coś jest za darmo, to jest do... wiadomo do czego  :mrgreen:
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Konrad4x

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #157 dnia: Maj 03, 2011, 13:13:35 »
Czyli co Panowie wniosek sam sie nasuwa w formie pytania - utopia ?

Tak. Dopóki nie będzie jakiegoś centrum, które będzie na bieżąco monitorować różne źródła danych i odpowiednio reagować, to jest utopia. Ale wtedy będzie to raczej płatna usługa. A jak coś jest za darmo, to jest do... wiadomo do czego  :mrgreen:

Jerzu, dlatego napisałem, że to wniosek  :E Ja podobnie jak Ty mam swoje ustalone zdanie o dzisiejszym kształcie tej "usługi" (cudzysłów dodany celowo). Podobnie jak Ty uważam,  ze to dopiero naprawdę zadziała jak będzie za kasę . Podobnie rzecz ma się z jakością Miplo. Dokąd to będzie społeczne , a nie płatne to wiadomo o co chodzi  :P I Koledzy to nie jest żadna złośliwość tylko poczucie biznesu przez firmę, która ma zarabiać. Na razie LD to beta. Jak będzie final to wtedy będzie za cash. Innej drogi nie widzę. Tak mi tarot podpowiada  :D
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 13:23:26 wysłana przez Konrad4x »

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #158 dnia: Maj 03, 2011, 14:04:07 »
Moim zdaniem działający LD wcale nie będzie za cash. LD po prostu NIGDY nie będzie działać w takiej formie jak teraz: jeden producent oprogramowania nawigacyjnego próbuje coś samemu zwojować.

Nie wiem ilu średnio użytkowników JEDNOCZEŚNIE korzysta z AM z włączonym LD. Niech będzie to 15 000 użytkowników chociaż uważam to za przeszacowane dane. Oznaczałoby to, że średnio w Polsce 1 użytkownik przypada na 27km dróg. Jak niby miałoby się z tego dać zrobić działający system?

Technika się rozwija, coraz więcej samochodów ma wbudowany GPS, zasięg mobilnego internetu jest coraz większy i dostęp coraz tańszy. Może się okazać, że za 15 lat GPS i dostęp do internetu będzie w samochodzie standardem takim jak dziś radio. Jeśli ktoś to połączy w wielką sieć, to system będzie pracował wzorowo mając np. 2 000 000 użytkowników a nie 15 000. Teraz nie daję mu szans.



*

Konrad4x

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #159 dnia: Maj 03, 2011, 14:19:31 »
Moim zdaniem działający LD wcale nie będzie za cash. LD po prostu NIGDY nie będzie działać w takiej formie jak teraz:

Zgadza się, dlatego też Jerzu pisał, że LD ma szanse poprawnie działać jak powstanie centrum dowodzenia. A wiadomo to są koszty za które kto zapłaci ? MY  :D

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #160 dnia: Maj 03, 2011, 14:25:50 »
Czyli prościej mówiąc: żeby LD zadziałał tak jak powinien, to musisz mieć cholerne szczęście. Prędzej 10 razy ominiesz ludzi, którzy zatrzymali się na siku w krzakach.
Moje rozważania były czysto teoretyczne (jeśli nie zauważyłeś) i przedstawiłem je ustosunkowując się do Twojej tezy, że poza miastem też korków się nie ominie.
Napisałem chyba dość jednoznacznie jakie muszą być spełnione warunki aby to działało.
I czasem działa.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #161 dnia: Maj 03, 2011, 14:27:06 »
Uważam, że najważniejsze jest dla mnie komfortowe dojechanie do celu - łatwo, po dobrej drodze, bez załatwienia zawieszenia auta, zaliczenia stłuczki, dostania po ryju po drodze, itp.
Tylko po to zabieram nawigację i tylko wtedy gdy nie znam drogi. Wcześniej zaś, niejednokrotnie lubię sobie tę drogę zaplanować, a czasem z grubsza przejrzeć.

Ostatnio zaś odnoszę wrażenie (z tego marketingowego bełkotu), że cała Polska to jeden wielki korek, który tylko NaviExpert i AutoMapa potrafią sprytnie ominąć.... sufitem.
I wogóle celem nawigacji jest omijanie korków. Komfort dojazdu do celu już się nie liczy.
Psychoza.....

To co jest najwazniejsze dla Ciebie, niekoniecznie musi byc najwazniejsze dla innych. Niektorzy samochod traktuja zwyczajnie, jako srodek transportu, a nie jako cos czym trzeba sie chwalic i non stop pucowac, a juz wiezdzac na droge lokalna, to zbrodnia. Osobiscie wole wolniej pojechac gorsza droga, ale w ogolnym rozrachunku zyskac na czasie, niz bezsensownie stac w korku, ale rozumiem tez tych, co nie chca kombinowac i wola czekac. Zawieszenia nigdy nie urwalem - moze to kwestia techniki jazdy? W "morde" tez nie dostalem. Troche tolerancji... i wlasnie przez ta tolerancje uwazam, ze SR powinno sie dac wylaczyc. Zeby kazdy mogl ustawic AM pod siebie i pod swoje oczekiwania.

Natomiast takie teksty:

Nie mówię, że jadąc z LD ZAWSZE pojedziesz gorzej niż byś pojechał bez LD, ale tylko kretyn wybiera rozwiązanie które na 10 podróży 5 razy pogorszy trasę, 4 razy nie będzie różnicy i 1 raz ominie korek.

...wielu tu "kretynow" na tym forum i radzilbym sie zastanowic zanim sie cos palnie. Nie wiem skad masz te dane statystyczne, ale zakladam, ze sam duzo testowales LD (czyli de facto wpadles do tej samej grupy "kretynow") i stad jestes taki zorientowany?

Oczywiscie, ze SR i LD dziala obecnie tak sobie, ale to nie znaczy, ze kierunek jest zly, wrecz przeciwnie. Nie uwzam tego za utopie, naturanym jest, ze system ten nigdy nie bedzie dzialal w 100% skutecznosci i z zalozenia ktos w korku utknie (bo inaczej korkow by nie bylo i nie byloby co omijac), ale wystarczy wyeliminowac pewne bledy, zeby system nie przeszkadzal, a juz bedzie lepiej. Niech poprawi 1 z 10 tras i nic nie popsuje, a zadowolenie wzrosnie. Pozniej rozbudowujac system, srednia podskoczy, a wtedy np 5 na 10 tras zostanie polepszonych. Tyle tylko, ze w takiej sytuacji... LD wyjdzie z bety i trzeba bedzie za to dodatkowo placic. Mam tu swoja spiskowa teorie dziejow, ze LD dziala teraz jak dziala, wlasnie dlatego, zeby przeskok miedzy usluga darmowa, a platna byl na tyle duzy, zeby ludzie chcieli za to placic. Czemu tak mysle? Bo to "centrum" o ktorym sie tu pisze, wcale nie wymaga wiele pracy. Na poczatek wystarczy kilka osob, ktore beda wprowadzac blokady i je usuwac na podstawie ogolnie dostepnych informacji o ruchu drogowym. Po prostu ktos to musi powaznie administrowac.
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 14:28:40 wysłana przez Miedzio »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #162 dnia: Maj 03, 2011, 14:27:47 »
Zgadza się, dlatego też Jerzu pisał, że LD ma szanse poprawnie działać jak powstanie centrum dowodzenia. A wiadomo to są koszty za które kto zapłaci ? MY  :D
I bardzo chętnie zapłacę jakąś rozsądną kwotę - byleby to działało sensownie a nie tylko czasem.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #163 dnia: Maj 03, 2011, 15:03:37 »
Tak jak Miedzio uważam, że czas też ma swoją cenę. I to nie tylko oszczędność jakiś minut, czy czasem nawet godzin. Czasami spóźnienie się na ważne spotkanie nawet trochę niweczy plany. A trudno zawsze wyjeżdżać pół dnia wcześniej.

Ja cenię czas, a co do dróg, to teraz często stan nawierzchni nie zależy od klasy, tylko od gospodarza. A że węższe i prowadzą przez miasteczka? Trudno da się przeżyć.

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #164 dnia: Maj 03, 2011, 15:24:28 »
... i wlasnie przez ta tolerancje uwazam, ze SR powinno sie dac wylaczyc. Zeby kazdy mogl ustawic AM pod siebie i pod swoje oczekiwania.
Przycisk nr 117 (Włącz / wyłącz AM'Traffic) przypisany do własnego menu wyłącza SR.

*

Konrad4x

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #165 dnia: Maj 03, 2011, 15:30:06 »
... i wlasnie przez ta tolerancje uwazam, ze SR powinno sie dac wylaczyc. Zeby kazdy mogl ustawic AM pod siebie i pod swoje oczekiwania.
Przycisk nr 117 (Włącz / wyłącz AM'Traffic) przypisany do własnego menu wyłącza SR.

A nie samo LD ?  :ohreally:

Zikon szacun i odszczekuję moje poprzednie zdanie :ok:
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 16:11:30 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #166 dnia: Maj 03, 2011, 15:38:51 »
Niezle... Przetestowalem na jednej swojej trasie, gdzie ewidentnie dziala SR i jest roznica miedzy wylaczeniem LD w menu (nie zmienia mojej trasy), a wylaczeniem Traffica po przyporzadkowaniu tego przycisku 117 - trasa wyznaczona tak, jakbym SR wylaczyl. Zaraz moze beda jakies zrzuty...

---

Dodalem zrzuty przykladowej trasy (przetestowalem ich kilka). Przycisk 117 pokretnie, ale WYLACZA CALKOWICICIE LD oraz SR.
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 15:54:26 wysłana przez Miedzio »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #167 dnia: Maj 03, 2011, 15:54:04 »
... i wlasnie przez ta tolerancje uwazam, ze SR powinno sie dac wylaczyc. Zeby kazdy mogl ustawic AM pod siebie i pod swoje oczekiwania.
Przycisk nr 117 (Włącz / wyłącz AM'Traffic) przypisany do własnego menu wyłącza SR.

Nr 116 (przynajmniej na wersji PC) ale to drobiazg  :ok: wygląda na to że to działa
Zikom, zdaje się, że masz u niejednego wielkiego plusa,
to chyba najlepsze 'wejście newbie' odkąd pamiętam  B)
Zagiąłeś wielu starych wyjadaczy AM :ok:
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 15:58:10 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #168 dnia: Maj 03, 2011, 15:56:24 »

Nr 116 ([przynajmniej na wersji PC) ale to drobiazg  :ok: wygląda na to że to działa

117 na PDA, co nie zmienia faktu, ze zapewne wielu bedzie szczesliwych ;)

*

Konrad4x

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #169 dnia: Maj 03, 2011, 16:16:49 »
...Nr 116 (przynajmniej na wersji PC) ale to drobiazg  :ok: wygląda na to że to działa
Dziala działa  :ok: Zobaczcie sobie w zdarzenia, jak włączycie i jak wyłączycie tę "117 opcję" , nawet trasy nie trzeba wyznaczać :ok: Jest tylko jeden malutki minus. Ponowne włączenie "opcji 117" powoduje włączenie SR + LD i to bez ostrzeżenia o kosztach za internet.
Boję sie tylko panowie, że nasza radość potrwa tylko do nowszej wersji programu. Stawiam tezę, że skoro producent zabrał nam mozliwość wyłączania SR w ustawieniach programu, a jest to mozliwe dzieki odkryciu Zikona, to to nie jest ukłon producentów do advanced users tylko babol w oprogramowaniu, który oby nie został poprawiony w kolejnej wersji.
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2011, 16:36:25 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #170 dnia: Maj 03, 2011, 18:24:18 »
Opiszę co zrobiłem po przeczytaniu lektury związanej z przyciskiem 117/116. Dograłem do AM pliki events i speeds. Usunąłem odhaczenie "uwzględniaj profil prędkości w trasach", wyłączyłem SR poprzez użycie "opcji przycisk 117/116. Wyznaczyłem kilkanaście znanych mi tras. I nie wiem co się stało. Trasy są wyznaczane tak jak ja bym chciał. :ok: Drogami o wysokich kategoriach. Nawet czasy dojazdu do celu nie są wcale złe. Np: Łódź-Warszawa w czasie ok 3 godzin (jest to czas jazdy bardzo zbliżony do rzeczywistości-oczywiście jazda w dzień, w nocy może być czas zupełnie inny). Wyjazd dziś o tej porze dnia. Co o tym sądzicie? Czy może ja coś po...tzn..zepsułem czy u innych użytkowników jest podobnie? Jeżeli by ktoś to potwierdził to uznam, że AM spełnia moje oczekiwania. Obym tylko nie przechwalił.
Stan.

*

Konrad4x

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #171 dnia: Maj 03, 2011, 18:41:06 »
Klasyczny, czyli teraz nie masz ani SR ani profilu, czyli goły dziewiczy routing. Hmm jak ci pasuje, to nic mi do tego. A co do ETA to mi na Twoich ustawieniach z centrum Łodzi na warszawski Ursynów pokazuje 1 h 39 min. Bolidem F1 w nocy dam radę  :E

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #172 dnia: Maj 03, 2011, 19:04:35 »
Konrad, proszę oto mój nieudolny zrzut trasy Łódź-Warszawa, wyjazd dziś ok 18,55. Mimo, że obrazek mały, to jak się wpatrzysz to zobaczysz czas dojazdu ok. 3 godzin.
Stan.

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #173 dnia: Maj 03, 2011, 19:19:56 »
@klasyczny - Proszę rozjaśnij mi : Usunąłem odhaczenie "uwzględniaj profil prędkości w trasach"
Czy to znaczy że w kwadraciku jest haczyk, czy go nie ma.

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #174 dnia: Maj 03, 2011, 19:34:16 »
ycbo- w tym kwadraciku nie ma już haczyka bo go usunąłem. Był kiedyś tam. Sorki za mój wcześniejszy niezbyt precyzyjny opis.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #175 dnia: Maj 03, 2011, 20:02:41 »
Dograłem do AM pliki events i speeds. Usunąłem odhaczenie "uwzględniaj profil prędkości w trasach", wyłączyłem SR poprzez użycie "opcji przycisk 117/116. Wyznaczyłem kilkanaście znanych mi tras. I nie wiem co się stało. Trasy są wyznaczane tak jak ja bym chciał. :ok: Drogami o wysokich kategoriach. Nawet czasy dojazdu do celu nie są wcale złe. Np: Łódź-Warszawa w czasie ok 3 godzin...
To się nazywa siła autosugestii  :)
Trasy Ci wypiękniały, bo uwierzyłeś że wyłączyłeś AM`Traffic, a tymczasem nic z tego
ETA dla tras Łódź-Wawa (centrum-centrum) bez SR i bez profilu to ~1.5h,
skoro masz ~3h to znaczy że korzystasz z SR.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #176 dnia: Maj 03, 2011, 20:19:50 »
Jeżeli tak piszesz nocnyMarku to pewnie tak jest. Ja tylko napisałem co zrobiłem z dodaniem że mogłem coś zepsuć. Ale nie ma tego złego co może na dobre nie wyjdzie. Będę testował inne rozwiązania niż własne profile. Wybiorę oczywiście to co mnie będzie pasować. Pozdrawiam.
Stan.

*

Offline Sonny

  • ***
  • 258
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S 2
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #177 dnia: Maj 04, 2011, 09:35:59 »
A czy ktoś może sprawdzał trasę Warszawa - Gdańska / Gdynia ? Jak jest wyznaczana ?
Jak wygląda poruszanie się z AM po Warszawie ? Prowadzi tak jak powinna, czy jednak wybiera jednak jakieś dziwne trasy ?

Z góry dzięki za odpowiedz

Pozdrawiam
Pozdrawiam
Sonny

*

Bilunia

Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #178 dnia: Maj 04, 2011, 10:01:42 »
A czy ktoś może sprawdzał trasę Warszawa - Gdańska / Gdynia ? Jak jest wyznaczana ?
Jak wygląda poruszanie się z AM po Warszawie ? Prowadzi tak jak powinna, czy jednak wybiera jednak jakieś dziwne trasy ?
Z góry dzięki za odpowiedz
Pozdrawiam
A Tobie ukradli urządzenie, by to sobie poprzeglądać ?

*

Offline daro.s

  • ***
  • 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Auro S     z LD
Odp: Wielkanocna AM 6.8.1
« Odpowiedź #179 dnia: Maj 04, 2011, 10:05:38 »
A czy ktoś może sprawdzał trasę Warszawa - Gdańska / Gdynia ? Jak jest wyznaczana ?

Jechałem do Gdańska w poniedziałek, moim zdaniem trasa szybka była wyznaczona OK. W-wa -> Płońsk -> Sierpc -> Wąbrzeźno -> Grudziądz -> A1 wjazd Warlubie -> Gdańsk.

Bilunia ty jak zawsze musiałeś dodać "inteligentny" komentarz.
 
Pzd
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2011, 10:07:54 wysłana przez daro.s »
Było: Cruser Sigma B50; Cruser Sigma A50; Westin G501; Mio 169 
Od: AM 3.9.3 XL mapy 3r -> AM 6.24