@RUKAT
Mi nie chodzi o postój, z którego odbiera się pasażerów. Chodzi mi o postoje, gdzie stoją radio taxi i skąd jadą dopiero do klientów.
@robertpiaty
Cały sens danych LD (dla przypomnienia - powinno to oznaczać LIVE (!) Drive) powinien być powiązany z minimalną ilością obróbki, uśrednień itp., by możliwie mało kierowców utknęło w korku, tylko po to, by LD to uwzględnił. I by możliwie szybko te dane rozpropagować.
Jesteśmy w początkowym okresie, kiedy każda Automapa z LD (ciekawe, ile ich jest) i każde urządzenie z GPS'em online (ciężarówki, dostawcze) jest na wagę złota dla LD. Każdy zniechęcony użytkownik raz, że wyłącza się z systemu, dwa, rozpowiada na boki, jak go system wyniósł na manowce.
Z tego względu, nie rozumiem, dlaczego Automapa nie dąży do tego, by zminimalizować, nawet do jednej osoby (z algorytmami weryfikującymi wiarygodność, np. osoba przejeżdżająca obok osoby sygnalizującej stop świadczy o jej niewiarygodności)) źródło informacji o konieczności zmiany trasy.
Niemniej, na chwilę obecną, jest to najlepszy dostępny system

Połączone: Listopad 27, 2010, 21:25:35
@RUKAT
Mi nie chodzi o postój, z którego odbiera się pasażerów. Chodzi mi o postoje, gdzie stoją radio taxi i skąd jadą dopiero do klientów.
@robertpiaty
Cały sens danych LD (dla przypomnienia - powinno to oznaczać LIVE (!) Drive) powinien być powiązany z minimalną ilością obróbki, uśrednień itp., by możliwie mało kierowców utknęło w korku, tylko po to, by LD to uwzględnił. I by możliwie szybko te dane rozpropagować.
Jesteśmy w początkowym okresie, kiedy każda Automapa z LD (ciekawe, ile ich jest) i każde urządzenie z GPS'em online (ciężarówki, dostawcze) jest na wagę złota dla LD. Każdy zniechęcony użytkownik raz, że wyłącza się z systemu, dwa, rozpowiada na boki, jak go system wyniósł na manowce.
Z tego względu, nie rozumiem, dlaczego Automapa nie dąży do tego, by zminimalizować, nawet do jednej osoby (z algorytmami weryfikującymi wiarygodność, np. osoba przejeżdżająca obok osoby sygnalizującej stop świadczy o jej niewiarygodności)) źródło informacji o konieczności zmiany trasy.
Niemniej, na chwilę obecną, jest to najlepszy dostępny system
