Oczywiście. Ale też liczę na Twoje/Wasze doświadczenia..
Czy te 7dniowe triale liczą się od momenty instalacji czy pierwszej nawigacji ?
EDIT3: iAM od momentu wciśnięcia Użyj na pobranej mapie. W NE od uruchomienia
EDIT2: pierwszy mini-test za mną. Warszawa , Śródziemnomorska => NIemcewicza. Naviexpert na WP (trasa rekomendowana) vs iAM, ustawienia domyślne.
NE prowadził tak jak ja bym jechał (Sobieskiego => Goworka), iAM zaleciła zjazd na Czerniakowską. 2 KM (6.6 vs 8.8km) dalej, pokazywany czas dojazdu był ten sam. "Zaufałem" iAM.
Niestety Czerniakowska miała problemy, i finalnie dojazd był o 5 min później..
EDIT4: start na Niemcewicza, NE na WP, iAM na Iphone. Cel: Park w Powsinie. w NE: szukaj Powsin, Park z listy, gotowe. W iAM: POI, Powsin, punkty POI (zwróciło ich duuuuuuużo). Wybrałem coś z Park Powsin. Odległośc ta sama, czas dojazdu o 10 min dłużej.
Tym razem podążałem za instrukcjami NE. Kiedy iAM z Sobieskiego chciała mnie kierować w prawo w Sikorskiego, jeszcze raz wybrałem punkt docelowy (poprzedni to była , chyba, dyrekcja Parku). Tym razem trasa jak w NE, ETA przyjazdu później. Obie nawigacje pokazywały taką samą trasę, ETA NE było bliższe finalnemu.
Potem powrót z Parku na Niemcewicza : iAM kierowało mnie w lewo z Przyczólkowskiej w Sobieskiego, NE prosto. ETA w NE było o 4 min krótsze (dystans zbliżony), więc padło na NE. Gdy iAM przeliczyło trasę, nawigowało jak NE. ETA znów lepsza na NE.
Dla próby też pierwsze 3 km jechałem na NE na WP na NE na iOS. Kierunki, nawigacja, ETA - były takie same. Ostrzeżenia też. Zakładam więc, że NE na obu platformach ma taką samą logikę.
Wstępne wnioski, skłaniają mnie do zakupu NE : łatwiej znaleźć punkt docelowy, ETA bliższe realnemu, podana trasa wydaje się bardziej optymalna.
Jutro (najdalej w niedzielę) jadę w dalsza trasę.. Jako że 7dniowy test skończy mi się przed powrotem z niej, to będę jechał w tym samym zestawie co dziś: NE na WP, iAM na iPhone. W międzyczasie będę dokonywał dalszych porównań..
Ten trial mógłby być dłuższy niż 7 dni...