Postępująca degradacja kategoryzacji map AM

  • 62 Odpowiedzi
  • 25550 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« dnia: Maj 15, 2012, 19:13:27 »
I o tym dlaczego nie należy unikać "miejskich lokalnych".

Ojca Beyzyma to główna droga lokalna. Ale w AM została skategoryzowana jako "lokalna dojazdowa" zgodnie z obowiązującym trendem (bo jest z kostki). Wąskie uliczki poboczne są kategorię wyżej (bo są wyasfaltowane, nieważne że ciężko się tam minąć).

Więc teraz routing mamy taki (trasa bezpieczna):


OK, może przełączmy się na trasę szybką, to powinno zadziałać.



Czyżby nie było ratunku przed ostatnimi pomysłami tego producenta?
Jednak jest!



Jest! Trasa terenowa (a także piesza) sprawdza się idealnie!  :mrgreen:

PS. To nie jest kwiatek -- pełno takiego routingu tam gdzie "poprawiono" kategoryzację.

PS2. Dziś kolejny dzień moich testów NaviExperta i ciągle mam lepszy routing od automapowego, a ETA działa również znacznie lepiej.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline Qbek

  • **
  • 129
  • Sprzęt: N8, Omnia_1
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2012, 21:08:03 »
PS2. Dziś kolejny dzień moich testów NaviExperta i ciągle mam lepszy routing od automapowego, a ETA działa również znacznie lepiej.
A to chyba jesteś jedynym takim przypadkiem w Polsce...
Pierwszy z brzegu przykład z dzisiaj.

Trasa Łódź - Katowice
NE - najszybsza
AM - szybka

Z doświadczenia wiem, że NE nie doszacował czasu o jakieś 10-20 minut, więc do Katowic wróciłbym szczęśliwie jakoś przez 20-tą  :ok: a tu pech, przyjechałem przed szacowanym czasem przez AM  :O
Faktycznie ten NE wymiata  :mrgreen:

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2012, 22:02:47 »
rgr daj sobie spokój, bo zaraz mod straci cierpliwość i napisze, że marudzisz. Wiem coś o tym :P
Ja się już praktycznie pożegnałem z AM windowsową, ale chętnie sobie czytam o bolączkach użytkowników tego programu :)
Ale przecież kategoryzacja i algorytmy są te same i dla robota. No chyba, że wybrałeś alternatywny program. To się pochwal spostrzeżeniami.

Co do tematu, to niestety zgadzam się. Najgorsze to że idzie w złym kierunku. tego nie rozumiem.

@Qbek
Co ma ETA do kategoryzacji? Jak nie masz argumentu to mówisz, że u was murzynów biją. Dodatkowo jeżeli routing jest do bani to ETA do niczego nie jest przydatna. Po co oceniać drogę którą na pewno się nie pojedzie.

*

Offline Qbek

  • **
  • 129
  • Sprzęt: N8, Omnia_1
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2012, 22:42:53 »
izaw jak zapewne zauważyłeś, odniosłem się do pochwał dot. ETA w NE. Do kategoryzacji ma się to nijak, podobnie jak cytowana przeze mnie uwaga rgr

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 15, 2012, 23:15:07 »
Cytat: rgr
I o tym dlaczego nie należy unikać "miejskich lokalnych".
Jak masz włączone unikanie to czemu się dziwisz?
Unikanie miejskich lokalnych jest dla tych, którzy nie lubią jeździć po bruku.
Tobie to nie przeszkadza, więc po co włączyłeś unikanie?

I jeszcze jedno, piszesz że:
Cytat: rgr
Ojca Beyzyma to główna droga lokalna
Od kiedy to na głównych drogach lokalnych zakłada się progi zwalniające?

EDIT: poprawiłem obrazek tak zeby pokazywał wszystkie progi.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 10:11:50 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Sygma

  • ****
  • 603
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2012, 07:32:44 »
Cytuj
Od kiedy to na głównych drogach lokalnych zakłada się progi zwalniające?
szybki przykład:
Chełm, ulica Powstańców Warszawy, około numeru 6 (jest tam Przedszkole Miejskie) są 2 progi zwalniające
... a jest to GŁÓWNA droga lokalna
- Michał, dlaczego używasz AutoMapy ?
- Bo nie potrafię zpiracić innego programu do nawigacji..

Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 16, 2012, 09:35:42 »
Rzadko cokolwiek piszę i pewnie znów wsadzę kij w mrowisko... Ja unikam od kategorii "gruntowe polne" i nie mam problemów. Nie wiem po cholerę unikać miejskich lokalnych lub gruntowych utwardzanych. O ile jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że któryś z kolegów śmiga lambo albo "kenigzeggiem" lub zglebowanym bmw e35 i mu się urwie zderzaczek  na czymkolwiek gruntowym, to jednak miejskie lokalne w miastach większych niż 1000 mieszkańców (czytaj wsi z flagą) stanowią dużą część dróg i bardzo ułatwiają życie. Sam mieszkam w Sosnowcu. Jeżdżenie po Sc, Katowicach i innych miastach z okolic i z doświadczenia wiem, że bez miejskich lokalnych to totalna porażka. No chyba, że czegoś nie wiem i w PL każda droga w KurzychDupachWielkich to co najmniej autostrada-gruntowo-napowietrzna..

Celowo piszę ironicznie...

POLACY, LUDZIE, NARODZIE - przestańcie grzebać na siłę w programach!! Już mnie i sądzę, że sporo innych forumowiczów aktywnych i tych pasywnym mierzi to pieprzenie na temat routingu. Jak komuś tak źle z AM - niech zmieni na inny i często tańszy program. Czemu np ja nie mam problemów z jeżdżeniem po Polsce i Europie z tym programem? Wyjątkowy jestem, czy co??

« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 10:50:50 wysłana przez redbad »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 16, 2012, 09:47:40 »
Redbad, dzięki za głos rozsądku  :ok:

Cytat: Sygma
... (jest tam Przedszkole Miejskie) są 2 progi zwalniające ... a jest to GŁÓWNA droga lokalna
To jak w takim razie nazwiesz Wojsławicką? Jeszcze główniejszą lokalną?
A na Beyzyma, tylko na tym 300m odcinku progów jest 5 (w AM był tylko 1), ulica wygląda tak:
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 10:12:22 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 16, 2012, 10:45:16 »
Cytat: rgr
I o tym dlaczego nie należy unikać "miejskich lokalnych".
Jak masz włączone unikanie to czemu się dziwisz?
Unikanie miejskich lokalnych jest dla tych, którzy nie lubią jeździć po bruku.
Proszę o cytat z instrukcji, bo najwyraźniej mamy inne.
Byłem przekonany, że o kategorii decyduje znaczenie komunikacyjne.
I np. kierowca busa włącza sobie unikanie lokalnych dojazdowych (w AM błędnie zresztą opisane jako "miejskich lokalnych"), aby unikać prowadzenie lokalnymi (mniej lub bardziej) osiedlowymi dróżkami.

Ale widać żyję w błędnym przekonaniu -- oni unikają takich dróg, by nie jeździć po bruku -- wolą po osiedlu.

Cytuj
I jeszcze jedno, piszesz że:
Cytat: rgr
Ojca Beyzyma to główna droga lokalna
Od kiedy to na głównych drogach lokalnych zakłada się progi zwalniające?
Śmiało możesz zapytać p. Ewę Mazur z Zarządu Dróg. Zaręczam otrzymanie interesującej wiadomości. Możesz też zapytać skąd progi na drodze, którą kursują regularnie autobusy.
Może ten bruk jest w tak fatalnym stanie, że trzeba było aż spowolnić kierowców :D.
Od szarżowania mają te boczne uliczki, tam na tym "asfalcie" na pewno lepiej będzie się jeździło.


Połączone: [time]Maj 16, 2012, 10:50:21[/time]
Sam mieszkam w Sosnowcu. Jeżdżenie po Sc, Katowicach i innych miastach z okolic i z doświadczenia wiem, że bez miejskich lokalnych to totalna porażka.
Porażką jest nieodróżnianie miejskich lokalnych od lokalnych dojazdowych.
Ale co tu się dziwić użytkownikom, skoro sam producent AM tego nie odróżnia i stosuje dwa różne nazewnictwa w tym samym programie.

Połączone: Maj 16, 2012, 11:10:09
A na Beyzyma, tylko na tym 300m odcinku progów jest 5 (w AM był tylko 1), ulica wygląda tak:
Jak już grzebałeś w StreetView, to mogłeś pokazać te boczne dróżki, które aktualnie są kategorię wyżej. Czyżby ich widok nie pasował do obowiązującej linii partii?

A wyglądają tak:



Ale skoro tak ma wyglądać kategoryzacja dróg w AM, to powodzenia, bo będzie potrzebne.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 11:10:10 wysłana przez rgr »
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline Qbek

  • **
  • 129
  • Sprzęt: N8, Omnia_1
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 16, 2012, 11:39:38 »
Za kategoryzację dróg odpowiada dostawca map, a nie firma je wykorzystująca.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 16, 2012, 11:57:19 »
A te informacje skąd?
Bo ja myślę, że dostawca nie wysyła informacji typu "droga lokalna dojazdowa", lecz "typ: droga lokalna", "nawierzchnia: kostka brukowa/asfalt".
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 16, 2012, 11:59:51 »
Cytat: rgr
...mogłeś pokazać te boczne dróżki, które aktualnie są kategorię wyżej. Czyżby ich widok nie pasował do obowiązującej linii partii?
Jedna i druga jest drogą należącą do 2 NAJNIŻSZYCH kategorii dróg z nawierzchnią twardą,
Przypomnę, że w AM takich kategorii mamy 10. Beyzyma ma nawierzchnię niższej kategorii (bruk).
Na żadnej z nich nie ma żadnego ruchu tranzytowego, wyłącznie ruch lokalny.
Żadna trasa która nie prowadzi do lub z Grabiszyna nie będzie prowadziła tymi uliczkami.

Cytat: rgr
Proszę o cytat z instrukcji, bo najwyraźniej mamy inne
Zacznij od cytatu ze swojej żebym wiedział do czego się odnieść.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 16, 2012, 12:10:10 »
I jeszcze jaką kategorię powinno posiadać taka droga?



Połączone: [time]Maj 16, 2012, 12:21:42[/time]

Cytat: rgr
...mogłeś pokazać te boczne dróżki, które aktualnie są kategorię wyżej. Czyżby ich widok nie pasował do obowiązującej linii partii?
Jedna i druga jest drogą należącą do 2 NAJNIŻSZYCH kategorii dróg z nawierzchnią twardą,
Przypomnę, że w AM takich kategorii mamy 10. Beyzyma ma nawierzchnię niższej kategorii (bruk).
Na żadnej z nich nie ma żadnego ruchu tranzytowego, wyłącznie ruch lokalny.
Żadna trasa która nie prowadzi do lub z Grabiszyna nie będzie prowadziła tymi uliczkami.
ROTFL. A którędy będzie prowadziła? Każda trasa prowadząca do Grabiszyna będzie prowadziła albo Beyzyma albo Odkrywców (również brukowa i obecnie źle skategoryzowana). Są to jak najbardziej drogi tranzytowe dla jadących z dalszego Grabiszynka.

Cytuj
Cytat: rgr
Proszę o cytat z instrukcji, bo najwyraźniej mamy inne
Zacznij od cytatu ze swojej żebym wiedział do czego się odnieść.

Możesz odnieść się do tego co wyciąłeś.

PS. To chyba pora poprawić kategoryzację betonówki pod Szczecinem. Jest z płyt, więc zgodnie z trendem mogłaby równie dobrze być lokalną dojazdową.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 12:22:39 wysłana przez rgr »
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 16, 2012, 12:26:59 »
Prawdopodobnie ze względu na znaczenie komunikacyjne jest drogą przynajmniej lokalną główną.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 16, 2012, 12:33:42 »
Kontynuując -- jeżeli ktoś chce dostać się do miasta z Grabiszynka ma jeździć tak (trasa BEZPIECZNA):



bo ta trasa grozi mu urwaniem zawieszenia na bruku i progach  :mrgreen: :




Połączone: [time]Maj 16, 2012, 12:45:35[/time]

Prawdopodobnie ze względu na znaczenie komunikacyjne jest drogą przynajmniej lokalną główną.
Żartujesz -- to droga miejska główna łącząca (stopień poniżej arterii miejskiej).

To i tak nieźle -- ta poniżej była arterią miejską (wysłałem poprawkę i teraz też jest główną łączącą):




Połączone: [time]Maj 16, 2012, 12:56:35[/time]

A już byliśmy tylko jeden zakręt od celu :)



Połączone: [time]Maj 16, 2012, 13:01:59[/time]

Podobno unikanie lokalnych dojazdowych służy unikaniu bruku.
To w nagrodę zamiast 500m niezłego bruku, będzie ponad 1km gorszego.

« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 13:24:20 wysłana przez rgr »
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline altroch

  • ****
  • 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Modecom WinCE 6.0/AM 6.xx, SGS3, SG Note3
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 16, 2012, 16:05:34 »
rgr jestem z Wrocławia i w tych okolicach to rzeczywiście koszmar  :mrgreen: Pobrałem nowe dane SR (datowane 11-05-2012) i jest jakby lepiej.

*

Offline Sygma

  • ****
  • 603
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 16, 2012, 16:36:32 »
Cytat: Sygma
... (jest tam Przedszkole Miejskie) są 2 progi zwalniające ... a jest to GŁÓWNA droga lokalna
To jak w takim razie nazwiesz Wojsławicką? Jeszcze główniejszą lokalną?
A na Beyzyma, tylko na tym 300m odcinku progów jest 5 (w AM był tylko 1), ulica wygląda tak:
Wojsławicką mogą się poruszać TIRy..
Powstańców Warszawy wygląda w zasadzie tak samo jak ta, której zdjęcie wsadziłeś.
Dwa samochody mijają się na styk
- Michał, dlaczego używasz AutoMapy ?
- Bo nie potrafię zpiracić innego programu do nawigacji..

*

Offline mourning

  • **
  • 221
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II-Orange, HTC HD2,HTC One X
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 16, 2012, 17:19:01 »
Czyli wychodzi na to ze lepiej na Targeo wyznaczyc sobie trasy i zrobic eksport skoro Targeo wyznacza normalnie?

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 16, 2012, 18:20:26 »
Nie, po prostu korzystanie tej opcji w takim mieście jak Wrocław
(mnóstwo brukowanych ulic, pewnie wiele pamięta Breslau) trudno nazwać rozsądnym.
Na Targeo trasy są wyliczane na ustawieniach domyślnych, nie da sie w nie tak ingerować jak w AM.
(poza tym nie eksportuje się tras, a tylko punkty trasy i ta sama trasa wczytana do AM
w zależności od jej ustawień może wyglądać zupełnie inaczej niż na Targeo)
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 17, 2012, 10:05:06 »
Cytat: Sygma
... (jest tam Przedszkole Miejskie) są 2 progi zwalniające ... a jest to GŁÓWNA droga lokalna
To jak w takim razie nazwiesz Wojsławicką? Jeszcze główniejszą lokalną?
A na Beyzyma, tylko na tym 300m odcinku progów jest 5 (w AM był tylko 1), ulica wygląda tak:
Wojsławicką mogą się poruszać TIRy..
Powstańców Warszawy wygląda w zasadzie tak samo jak ta, której zdjęcie wsadziłeś.
Dwa samochody mijają się na styk
nM wkleił zdjęcie Ojca Beyzyma -- tam samochody mijają się bez żadnego problemu, może trochę na styk mijają się autobusy.
Na styk to będzie na tych bocznych uliczkach (zdjęcie wkleiłem wcześniej)

Połączone: Maj 17, 2012, 10:06:00
Nie, po prostu korzystanie tej opcji w takim mieście jak Wrocław
(mnóstwo brukowanych ulic, pewnie wiele pamięta Breslau) trudno nazwać rozsądnym.

No i wszystko jasne. To po prostu wina Wrocławia, że nie pasuje do rzeczywistości Aquratu :D .
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 17, 2012, 11:19:19 »
Wszystkie uwagi dotyczące kategorii i prowadzenia nie zmieniają faktu że w obcym mieście, gdzie jestem pierwszy raz dojadę pod wybrany adres i o to mi chodzi. Testowanie AM w znanym terenie gdzie mam jakieś przyzwyczajenia co do wyboru ulic jest sztuką dla sztuki i trochę bez sensu. Trzech kierowców (miejscowych) jadących z np. Raszyna do Anina pojedzie bez nawigacji prawdopodobnie trzema różnymi trasami.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 17, 2012, 12:31:20 »
Nie, po prostu korzystanie tej opcji w takim mieście jak Wrocław
(mnóstwo brukowanych ulic, pewnie wiele pamięta Breslau) trudno nazwać rozsądnym.
No i wszystko jasne. To po prostu wina Wrocławia, że nie pasuje do rzeczywistości Aquratu :D.
Ty po prostu nie przyjmujesz do wiadomości, że to jest opcja którą można właczyć i wyłączyć.
Włączyłeś ją sam (bo domyślnie jest wyłączona) i po stwierdzeniu, że nie działa tak jak byś chciał,
zamiast po prostu ją wyłączyć postanowiłeś ją wykpić.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 18, 2012, 12:23:01 »
Nie, po prostu nie rozumiesz o czym jest wątek.

Nie o tym, że unikanie lokalnych w obecnych mapach nie działa, tylko o kuriozalnych błędach w kategoryzacji dróg. I to nie starych, tylko nowych -- i to przybywających.

PS. Co do tego, że opcja unikania nie działa tak jak chcę. Zawsze wydawało mi się, że unikanie lokalnych ma służyć unikaniu takich wąskich uliczek dojazdowych. Najwyraźniej byłem w błędzie -- ta opcja widocznie ma służyć do prowadzenia nimi.

Połączone: Maj 18, 2012, 12:24:23
Testowanie AM w znanym terenie gdzie mam jakieś przyzwyczajenia co do wyboru ulic jest sztuką dla sztuki i trochę bez sensu.
Nie widzę nic w tym bezsensownego. Chyba tak się właśnie powinno testować -- w znanym terenie. Co mi po testach w nieznanym?
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 18, 2012, 16:31:35 »
cytat: gdzie mam jakieś przyzwyczajenia co do wyboru ulic jest sztuką dla sztuki i trochę bez sensu.
Dalej tak myślę, bo jak AM nie zgaduje jakimi ulicami chcę jechać to wcale nie znaczy że jej wskazania są błędne.
Kategoria dróg, kierowanie wyłączonymi np. gruntowymi przy trasie Bezpiecznej to odzielny temat i w tym względzie wysyłam zgłoszenia i zapytania do suportu bo na forum nikt poprawek nie naniesie. Często ustawienie "Nadkładaj drogi aby uniknąć" > "dróg" na wysoką wartość pozwala ominąć niespodzianki, choć zgadzam się że wyłączenie np. gruntowych utwardzonych powinno być definitywne bez względu na to ile km. będę musiał objechać dodatkowo.

*

Offline sserafin

  • ****
  • 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • GPX są wokół Nas ;)
    • profil na facebook
  • Sprzęt: SGS4 GT-i9505 AndL501-no brand
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 26, 2012, 10:28:26 »
Prosty kłeszczyn:
co jest podstawą ustalenia jaka jest dana droga? jaka ma kategorię? jakis papier urzędowy z zarządu dróg? zdjęcia z googla? :E
Nawigacja na drodze i nawigacja w górach :)
https://www.facebook.com/SerafinExpedition
-----------------------------------------------------
kiedyś: MIOP350, MODECOM MX2, ALGA PRIMA AN-5050 HD BT, MODECOM MX3, MODECOM SX7

*

Offline Sygma

  • ****
  • 603
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 26, 2012, 10:54:19 »
Prosty kłeszczyn:
co jest podstawą ustalenia jaka jest dana droga? jaka ma kategorię? jakis papier urzędowy z zarządu dróg? zdjęcia z googla? :E
jakis papier urzędowy z zarządu dróg
- Michał, dlaczego używasz AutoMapy ?
- Bo nie potrafię zpiracić innego programu do nawigacji..

*

Offline sserafin

  • ****
  • 751
  • Płeć: Mężczyzna
  • GPX są wokół Nas ;)
    • profil na facebook
  • Sprzęt: SGS4 GT-i9505 AndL501-no brand
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 26, 2012, 11:07:58 »
Prosty kłeszczyn:
co jest podstawą ustalenia jaka jest dana droga? jaka ma kategorię? jakis papier urzędowy z zarządu dróg? zdjęcia z googla? :E
jakis papier urzędowy z zarządu dróg
to o czym ta cała mowa powyżej, jak papier decyduje a nie Automapa?
Nawigacja na drodze i nawigacja w górach :)
https://www.facebook.com/SerafinExpedition
-----------------------------------------------------
kiedyś: MIOP350, MODECOM MX2, ALGA PRIMA AN-5050 HD BT, MODECOM MX3, MODECOM SX7

*

Offline Sygma

  • ****
  • 603
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 26, 2012, 13:14:44 »
Program i wszystko co w nim jest zawarte firmuje AutoMapa... więc za wszystko odpowiada ona.

Jeżeli dane są błędne to należy zmienić źródło danych lub je weryfikować.
Jeżeli się nie weryfikuje.. to bierze się za nie odpowiedzialność.

- Michał, dlaczego używasz AutoMapy ?
- Bo nie potrafię zpiracić innego programu do nawigacji..

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 26, 2012, 14:35:58 »
to bierze się za nie odpowiedzialność.
Jaką odpowiedzialność?, zobacz co się dzieje z aAM, kiedyś wydali coś co nazwali betą z ograniczeniem czasowym - teraz potencjalni kupujący szukają sposobów aby dalej testować knota.
Nie pojmuję dlaczego Aqurat nie sprzedaje tego i nie zarabia na chętnych do używania tego czegoś.

*

Offline Sygma

  • ****
  • 603
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 5
Odp: Postępująca degradacja kategoryzacji map AM
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 26, 2012, 14:49:46 »
Każda szanująca się firma bierze odpowiedzialność za swoje produkty.... ale to robią tylko poważne i szanujące się firmy.
Ale firma AQ nie jest szanującą się firmą (w mojej ocenie)... a typową "polską popierdułką".
- Michał, dlaczego używasz AutoMapy ?
- Bo nie potrafię zpiracić innego programu do nawigacji..