wyrównywanie ekranu

  • 47 Odpowiedzi
  • 8669 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« dnia: Listopad 25, 2006, 18:54:27 »
Witam wszystkich

Posiadam ASUSA A636N z Win Mob. 5.0

Zauważyłem dziwną rzecz po zmianie orientacji wyświetlacza  :terrified:  :terrified:  :terrified:
Dosyć często "gubi" kalibracje tak, że trzeba ponownie przyciskać "kropeczki" by można było korzystać np. z klawiaturki .
Powiem szczerze ,że jest to dosyć denerwujące i zastanawiam się na odwiedzeniu punktu serwisowego.
Pozdrawiam serdecznie i proszę o poradę ROBERT
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Soovek

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 25, 2006, 21:30:45 »
Jeśli sprzęt się rozkalibrowuje to TYLKO SERVIS
Pozdrawiam

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2006, 05:43:55 »
Cytat: "Soovek"
Jeśli sprzęt się rozkalibrowuje to TYLKO SERVIS
Pozdrawiam


Dzięki za porade
Jestem ciekaw jak sprzedawca zareaguje na zastosowanie prawa rękojmi czy wymieni na nowy ????
Sprzęt ,kupiony na firmę (dwa tygodnie temu) jakoś nie mam chęci oddawać do servisu.  :wkurzony:  :wkurzony:  :wkurzony:
Pozdrawiam serdecznie ROBERT

PS-może ktoś już ma podobne doświadczenie z rękojmią to poproszę o poradę
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline oleey

  • *
  • 52
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asusik A696
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 27, 2006, 10:23:57 »
Witam!
Oddałem do serwisu z taką właśnie przyczyną (oraz z wypadającym rysikiem). Podobno katowali sprzęt przez 2 tygodnie i nie zauważyli tego... Mnie rozkalibrowywało się w ciągu 2-3 dni po HR... no więc przyjąłem sprzęt i od czasu do czasu problem wraca.
Jak na razie nie oddaję ponownie bo jest mi potrzebny i prawdę mówiąc już trochę się do tego przyzwyczaiłem ;)

Daj znać jakby podali jakąś przyczynę tej usterki.

Pozdrawiam

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 27, 2006, 19:42:47 »
Cytat: "oleey"
Witam!
Oddałem do serwisu z taką właśnie przyczyną (oraz z wypadającym rysikiem). Podobno katowali sprzęt przez 2 tygodnie i nie zauważyli tego... Mnie rozkalibrowywało się w ciągu 2-3 dni po HR... no więc przyjąłem sprzęt i od czasu do czasu problem wraca.
Jak na razie nie oddaję ponownie bo jest mi potrzebny i prawdę mówiąc już trochę się do tego przyzwyczaiłem ;)

Daj znać jakby podali jakąś przyczynę tej usterki.

Pozdrawiam


Wykonałem telefon do servisu ASUSA zgłaszając problem , człowiek bardzo sympatyczny poradził wykonać TWARDY RESET (co oczywiście uczyniłem) w przypadku braku poprawy niestety czeka nas WYMIANA MATRYCY  :(  :(  :(
 
PS-w środę idę do sprzedawcy, negocjować (w ramach rękojmii) wymianę
Palmika na nowy.

Pozdrawiam serdecznie wsciekły  ROBERT
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 05, 2006, 11:58:05 »
I co?? Pomoglo?? Bo u mnie od wczoraj ten sam problem  i nie ukrywam, ze mnie to wkurza, bo nic napisac nie mozna

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 05, 2006, 13:22:29 »
Ja mam to samo...

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 05, 2006, 14:03:23 »
Nie oddawaj do serwisu. Napisz zgłoszenie reklamacyjne i oddaj sprzęt sprzedawcy.

Treść zgłoszenia mniejwięcej taka (wyboldowałem ważne elementy):
Zgłoszenie reklamacyjne
 
            W dn. xxx zakupiłem w Państwa Salonie telefon model xxx  nr. ser. xxx. Tu wstaw opis problemu ...

Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego”  wnoszę o wymianę zakupionego towaru na nowy wolny od wad, bądź odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości xxx zł + koszty udzielenia przez bank kredytu w wysokości xxx (o ile masz kredyt)

Nadmieniam, że w momencie zakupu sprzedawca informował mnie, że telefon  nie jest wadliwy.

W związku z powyższym zwracam zakupiony telefon nr ser xxx

No i wszystko. Teraz oni mają 14 dni na odpowiedź. Jeśli nie odpowiedzą to jedziesz po kasę.

Polecam wszystkim przeczytanie tej ustawy :)


pozdrawiam,
active

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 07, 2006, 20:14:38 »
U mnie HR nie pomógł nawet na jeden dzień. Czyli wracam do papierowego notatnika i mapy na kolanach, a Asus wędruje do serwisu :(
A i dodatkowo po HR nie odświaża się zakładka "ostatnio uruchomiane programy" w pasku menu :(

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 08, 2006, 01:25:22 »
Mój chyba też powędruje do serwisu. Strasznie niewygodne w pracy to ciągłe rozkalibrowanie..... a tak mi było dobrze ;(

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 08, 2006, 06:04:26 »
Cytat: "active"
Nie oddawaj do serwisu. Napisz zgłoszenie reklamacyjne i oddaj sprzęt sprzedawcy.

Treść zgłoszenia mniejwięcej taka (wyboldowałem ważne elementy):
Zgłoszenie reklamacyjne
 
            W dn. xxx zakupiłem w Państwa Salonie telefon model xxx  nr. ser. xxx. Tu wstaw opis problemu ...

Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego”  wnoszę o wymianę zakupionego towaru na nowy wolny od wad, bądź odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości xxx zł + koszty udzielenia przez bank kredytu w wysokości xxx (o ile masz kredyt)

Nadmieniam, że w momencie zakupu sprzedawca informował mnie, że telefon  nie jest wadliwy.

W związku z powyższym zwracam zakupiony telefon nr ser xxx

No i wszystko. Teraz oni mają 14 dni na odpowiedź. Jeśli nie odpowiedzą to jedziesz po kasę.

Polecam wszystkim przeczytanie tej ustawy :)





pozdrawiam,
active


A tak to wygląda w PRAKTYCE  :D  :D  :D

...."WITAM WSZYSTKICH
Mam kilka pytań związanych z zastosowaniem rękojmiiPytanie Pytanie Pytanie
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą .
Na początku miesiąca (trzy tygodnie temu)zakupilem na działalność gospodarczą sprzęt komputerowy (PALMTOP).
Po dwóch tygodniach użytkowania odkryłem wadę wyświetlacza (matryca traciła kalibrację). Po konsultacji telefonicznej z servisem i wykonaniu pewnych testów zaistniało prawdopodobieństwo
wymiany wyświetlacza

Postanowiłem skorzystać z RĘKOJMII (zgodnie z KODEKSEM CYWILNYM) i wymienić towar u sprzedawcy na nowy.
Przygotowałem PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY (w dwóch egz.) z szablonu zamieszczonego w sieci i dzielnie pomaszerowalem do sprzedawcy Uśmiech Uśmiech Uśmiech

I od tej pory zaczęly się schody Wykrzyknik Wykrzyknik Wykrzyknik

Na hasło rękojmia , sprzedawca podwyższonym głosem powiedział ,że się nie należy bo sprzęt kupiono na FIRMĘ Pytanie Pytanie Pytanie

Odmówił przyjęcia "protokołu reklamacyjnego" mówiąc ,że takie coś to każdy sobie może napisać i jemu to nic nie mówi Pytanie Pytanie Pytanie
W związku z tym grzecznie poprosiłem o pisemną odmowę przyjęcia prtokołu Co uzyskałem Uśmiech Uśmiech

Sprawa zaczeła się jakoś toczyć do przodu sprzedawca zredagowal własne pismo SERVISOWE z zaznaczeniem RĘKOJMII towar został przyjęty , za dwa tygodnie mam się dowiedzieć czy reklamacja ZOSTAŁA UZNANA

Ufffff istna droga przez mękę, jeżeli tak w praktyce wygląda sprawa RĘKOJMI to dziękuję (czułem się jak bym coś ukradł )
i mam wrażenie ,że to jeszcze nie koniec sprawy.
Wyczytałem w sieci podobną reklamację gdzie koledzę nie uznzno reklamacji w ramach gwarancji........."
(post z forum PRAWNEGO)

Pozdrawiam serdecznie ROBERT
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 08, 2006, 17:54:19 »
a ja dostałem wiadomośc:

Cytuj
Witam

rekojmia w polskim prawodawstwie juz nie istnieje

pozdrawiam

I co dalej?

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 08, 2006, 18:00:46 »

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 08, 2006, 22:14:54 »
Cytat: "TKMKT"
To jest chyba aktualne?[/url]
'

Tak, ta ustawa jest aktualna, należy na się powołać w kontaktach ze sprzedawcą (na piśmie) i zażądać naprawy lub wymiany na nowy (decyzja należy do nas) jeżeli wybierzemy
wymianę na nowy sprzedawca może odpisać na te pismo (ma na to 14 dni) że jego zdaniem ta usterka jest do naprawy, i jak się dowiedziałem u rzecznika praw konsumenta jeżeli tak odpisze to dalsze roszczenia na wyminę na nowy są już bardzo trudne.
W moim przypadku mija właśnie dzisiaj miesiąc od tego jak złożyłem pismo u sprzedawcy, ze strony sprzedawcy cisza, żadnej odpowiedzi. Jutro jadę z kolejnym pismem gdzie powołując się na tą ustawę par.8 ust.3 daje im termin (realny) na wymianę sprzętu. Jeżeli nie wymienią w ustalonym terminie czeka mnie oddanie sprawy do sądu.

Za tydzień będę wiedział jak się to skończy więc poinformuje ;) Pozdrowionka dla wszystkich.

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 09, 2006, 12:52:32 »
A dlaczego lepiej z rekojmi niz ze zwykłej gwarancji? Chyba dla sprzedawcy wygodniej i lepiej, a dla my i tak dostaniemy to co chcieliśmy - sprawny sprzęt...

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 09, 2006, 17:15:17 »
Cytat: "TKMKT"
A dlaczego lepiej z rekojmi niz ze zwykłej gwarancji? Chyba dla sprzedawcy wygodniej i lepiej, a dla my i tak dostaniemy to co chcieliśmy - sprawny sprzęt...


Obyś się nie przekonał jak czasem jest ciężko wyegzekwować coś z gwarancji. Chyba że lubisz posyłać do serwisu i czekać na sprzęt zamiast z niego korzystać. Mój Asus leżał w serwisie ponad miesiąc wrócił z taką samą usterką,
powiedzieli: zrobić HR i potestować dwa dni jak dalej tak będzie wysłać z powrotem, i co? kolejny miesiąc?
zapytałem w sklepie i tak będziemy sobie go naprawiać?
odpowiedź: tak będziemy naprawiać nawet 5 razy jak będzie trzeba.

Wszystko pięknie ale to my klienci płacimy za sprzęt którym potem bawią się serwisy - tak nie powinno być. Nie interesuje mnie dla kogo co jest wygodniejsze, chcę tylko sprawny sprzęt bez czekania kolejnych miesięcy.

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 10, 2006, 11:53:50 »
Cytat: "drogi"
Cytat: "TKMKT"
A dlaczego lepiej z rekojmi niz ze zwykłej gwarancji? Chyba dla sprzedawcy wygodniej i lepiej, a dla my i tak dostaniemy to co chcieliśmy - sprawny sprzęt...


Obyś się nie przekonał jak czasem jest ciężko wyegzekwować coś z gwarancji. Chyba że lubisz posyłać do serwisu i czekać na sprzęt zamiast z niego korzystać. Mój Asus leżał w serwisie ponad miesiąc wrócił z taką samą usterką,
powiedzieli: zrobić HR i potestować dwa dni jak dalej tak będzie wysłać z powrotem, i co? kolejny miesiąc?
zapytałem w sklepie i tak będziemy sobie go naprawiać?
odpowiedź: tak będziemy naprawiać nawet 5 razy jak będzie trzeba.

Wszystko pięknie ale to my klienci płacimy za sprzęt którym potem bawią się serwisy - tak nie powinno być. Nie interesuje mnie dla kogo co jest wygodniejsze, chcę tylko sprawny sprzęt bez czekania kolejnych miesięcy.


Właśnie TO BYŁ powód (w moim przypadku) zdecydowania się na RĘKOJMIĘ

Pozdrawiam serdecznie ROBERT

PS- kwestia rozkalibrowywania się wyświetlacza w ASUSACH to musi być sprawa zdaje się bardziej powszechna.
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 10, 2006, 20:29:30 »
Mi w sklepie zaproponowano odesłanie - zostanie wymieniony na nowy :)

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 10, 2006, 20:46:20 »
Witam!

Wlasnie z powodu sytuacji takich jak chocby niekompetencja sprzedawcy,
mam na mysli nieznajomosc przepisow zwiazanych z rekojmia, powinnismy
stworzyc liste sklepow z mozliwoscia dopisywania opinii o nich.

Dlaczego?

Dlatego zeby sobie oszczedzic w przyszlosci czasu i nerwow a pieniadze
niech zarabiaja konkretni ludzie a reszta niech bankrutuje.

Pozdrawiam!
Robert

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 10, 2006, 21:03:04 »
Cytat: "Robi-Wan"
Witam!

Wlasnie z powodu sytuacji takich jak chocby niekompetencja sprzedawcy,
mam na mysli nieznajomosc przepisow zwiazanych z rekojmia, powinnismy
stworzyc liste sklepow z mozliwoscia dopisywania opinii o nich.

Dlaczego?

Dlatego zeby sobie oszczedzic w przyszlosci czasu i nerwow a pieniadze
niech zarabiaja konkretni ludzie a reszta niech bankrutuje.

Pozdrawiam!
Robert


W przupadku negatywnego toku zdarzeń ,upublicznienie wystąpi nie tylko na stronie pdaclub , moja cierpliwość i brak zakupionego sprzętu niestety trwa już prawie dwa tygodnie  :wkurzony:  :wkurzony:  :wkurzony:
A NIBY MIAł MI ON POMAGAĆ W PRACY  :wkurzony:  :wkurzony:  :wkurzony:
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 11, 2006, 07:04:37 »
Cytat: "DZIUBART65"
W przupadku negatywnego toku zdarzeń ,upublicznienie wystąpi nie tylko na stronie pdaclub , moja cierpliwość i brak zakupionego sprzętu niestety trwa już prawie dwa tygodnie  :wkurzony:  :wkurzony:  :wkurzony:
A NIBY MIAł MI ON POMAGAĆ W PRACY  :wkurzony:  :wkurzony:  :wkurzony:
Pozdrawiam serdecznie ROBERT


Nie denerwuj się, korzystając z tej ustawy niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość, sprzedawca tak szybko się nie podda ponieważ jeżeli wymieni Ci na nowy sprzęt to on zostanie ze starym który musi wyegzekwować od producenta, a to dla sprzedawcy jest takie samo jak dla nas od sprzedawcy ;) po drugie sprzedawca liczy na to że kupujący się podda ;)
Moja sprawa ciągnie się 5 tydzień, wymiana powinna nastąpić do najbliższej soboty (16.12), jak nie nastąpi to pozostaje rzecznik praw konsumenta, jak nic nie wskóra to sąd (a to już chyba wszyscy wiedzą jak działa)
Z tego więc wynika że korzystanie z ustawy wcale nie przyspiesza naprawy/wymiany. Jedynie mam większe prawa, oddając na gwarancji mogą trzymać w serwisie bardzo długo (brak informacji o max. długości naprawy)

Cytat: "TKMKT"
Mi w sklepie zaproponowano odesłanie - zostanie wymieniony na nowy wesoły


Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy - nie jest to wymiana na nowy sprzęt. Oczywiścię życzę Ci aby sprzęt wrócił sprawny z serwisu, nie tak jak w moim przypadku. Jeszcze jedna jest korzyść z wymiany sprzętu na nowy - okres dwu letniej gwarancji/ustawy biegnie od nowa ;)

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 11, 2006, 10:39:50 »
Witam!

Oczywiscie ze sprzedawca chce umywac raczki od odpowiedzialnosci
choc przyjecie pieniedzy za zwalony sprzet jakos nie bylo problemem
- informacje o takich sprzedawcach koniecznie musimy sobie przekazywac.

Jedzcie ostro - jak ze szmata, zostawiajcie sobie kopie wszystkich
wysylanych dokumentow razem z dowodem nadania lub jesli skladacie
w sklepie niech na kopii sprzedawca zapisze ze wplynelo dnia... i podpis
+pieczatka. Zapisujcie sobie tez nazwiska ludzi, ktorzy z Wami rozmawiaja (jesli jest ich wiecej w firmie).

Nastepnie smialo do rzecznika praw konsumenta i do sadu
konsumenckiego - sprawa jest do wygrania takze glowy do gory!
Prawo jest po naszej stronie i sprzedawcy trzeba to usmiadomic.
Sprawdzone empirycznie :)

Pozdro!
Robert

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 11, 2006, 13:52:21 »
Cytuj
Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy

Powiedzieli mi że całego nowego mi odeślą :) Jak tak się stanie to oczywiście, że napiszę gdzie tak ładnie zostałem obsłużony :)

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 11, 2006, 13:53:57 »
Cytat: "TKMKT"
Cytuj
Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy

Powiedzieli mi że całego nowego mi odeślą :) Jak tak się stanie to oczywiście, że napiszę gdzie tak ładnie zostałem obsłużony :)


Oby tak było, a kazali gdzie odesłać? do siebie czy do serwisu?

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 13, 2006, 08:58:10 »
Cytat: "Robi-Wan"
Nastepnie smialo do rzecznika praw konsumenta i do sadu
konsumenckiego - sprawa jest do wygrania takze glowy do gory!
Prawo jest po naszej stronie i sprzedawcy trzeba to usmiadomic.
Sprawdzone empirycznie


W moim przypadku rzecznik mi nie pomoże, sprzęcik zakupiłem na firmę  :worried:  :worried:  :worried:

Pozdrawiam serdecznie Robert
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 13, 2006, 19:40:50 »
Cytuj
Cytuj
TKMKT napisał:
Cytat:
Cytuj
Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy

Powiedzieli mi że całego nowego mi odeślą wesoły Jak tak się stanie to oczywiście, że napiszę gdzie tak ładnie zostałem obsłużony wesoły



Oby tak było, a kazali gdzie odesłać? do siebie czy do serwisu?

Do siebie

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 13, 2006, 23:23:07 »
Cytat: "TKMKT"
Do siebie


Czyli zadziałają (bardzo ładnie z ich strony) właśnie z tej ustawy o której pisałeś - gwarancje udziela tylko producent (której nie musi), a sprzedawcę obowiązuje w/w ustawa.

Mogę się już pochwalić że dziś dzwonili do mnie ze sklepu że mam do odbioru nowy sprzęt więc jadę wymienić swojego Asuska w piątek - ciekawe czy coś nie kombinują bo byli nadwyraz uprzejmi (inaczej niż w pierwszych kontaktach) no a może poczytali w końcu tą ustawę ;)

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 14, 2006, 09:44:36 »
Cytat: "drogi"
Mogę się już pochwalić że dziś dzwonili do mnie ze sklepu że mam do odbioru nowy sprzęt więc jadę wymienić swojego Asuska w piątek - ciekawe czy coś nie kombinują bo byli nadwyraz uprzejmi (inaczej niż w pierwszych kontaktach) no a może poczytali w końcu tą ustawę


Powiedz "suma sumarum" jak długo byłeś bez PALMIKA ???,kurczę ja jestem już (a może dopiero) 15 dni i nic
 :(  :(  Panowie ze sklepu każą telefonować i się dowiadywać.
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 14, 2006, 14:39:16 »
Cytat: "DZIUBART65"
Powiedz "suma sumarum" jak długo byłeś bez PALMIKA ???,kurczę ja jestem już (a może dopiero) 15 dni i nic
 :(  :(  Panowie ze sklepu każą telefonować i się dowiadywać.


Ja nie oddałem sprzętu!! cały czas z niego korzystam (chociaż mało bo denerwuje mnie usterka) wg ustawy należy złożyć pismo.
Jak teraz dzwonili że wymiana nastąpi w piątek to poprosili o przywiezienie sprzętu i wszystkich dokumentów.
Pewnie wysłali Twojego do serwisu - dlatego czekasz. Pisałeś do nich pismo że korzystasz z ustawy a nie gwarancji?

ps. Złożyłem pismo 7.11.2006, i dopiero teraz ma finał cała sprawa więc też się naczekałem (choć wiem że czekanie bez sprzętu jest okropne - ja go miałem ;))

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 14, 2006, 16:08:01 »
Cytat: "drogi"
Cytat: "DZIUBART65"
Powiedz "suma sumarum" jak długo byłeś bez PALMIKA ???,kurczę ja jestem już (a może dopiero) 15 dni i nic
 :(  :(  Panowie ze sklepu każą telefonować i się dowiadywać.


Ja nie oddałem sprzętu!! cały czas z niego korzystam (chociaż mało bo denerwuje mnie usterka) wg ustawy należy złożyć pismo.
Jak teraz dzwonili że wymiana nastąpi w piątek to poprosili o przywiezienie sprzętu i wszystkich dokumentów.
Pewnie wysłali Twojego do serwisu - dlatego czekasz. Pisałeś do nich pismo że korzystasz z ustawy a nie gwarancji?

ps. Złożyłem pismo 7.11.2006, i dopiero teraz ma finał cała sprawa więc też się naczekałem (choć wiem że czekanie bez sprzętu jest okropne - ja go miałem ;))


Oczywiście ,że tak , tylko coś mam wrażenie ,że to olali i wysłali do SERVISU (jak mówisz)
Jestem ciekaw jedynie zakończenia sprawy, mam wrażenie ,że panowie robią mnie w "balona"
Interesuje mnie kwestia 14dniowej odpowiedzi ?? czy dotyczy sprzedarzy konsum. czy rękojmi ogólnie ???

Pozdrawiam serdecznie ROBERT
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))