PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => ASUS => Wątek zaczęty przez: DZIUBART65 w Listopad 25, 2006, 18:54:27
-
Witam wszystkich
Posiadam ASUSA A636N z Win Mob. 5.0
Zauważyłem dziwną rzecz po zmianie orientacji wyświetlacza :terrified: :terrified: :terrified:
Dosyć często "gubi" kalibracje tak, że trzeba ponownie przyciskać "kropeczki" by można było korzystać np. z klawiaturki .
Powiem szczerze ,że jest to dosyć denerwujące i zastanawiam się na odwiedzeniu punktu serwisowego.
Pozdrawiam serdecznie i proszę o poradę ROBERT
-
Jeśli sprzęt się rozkalibrowuje to TYLKO SERVIS
Pozdrawiam
-
Jeśli sprzęt się rozkalibrowuje to TYLKO SERVIS
Pozdrawiam
Dzięki za porade
Jestem ciekaw jak sprzedawca zareaguje na zastosowanie prawa rękojmi czy wymieni na nowy ????
Sprzęt ,kupiony na firmę (dwa tygodnie temu) jakoś nie mam chęci oddawać do servisu. :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony:
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
PS-może ktoś już ma podobne doświadczenie z rękojmią to poproszę o poradę
-
Witam!
Oddałem do serwisu z taką właśnie przyczyną (oraz z wypadającym rysikiem). Podobno katowali sprzęt przez 2 tygodnie i nie zauważyli tego... Mnie rozkalibrowywało się w ciągu 2-3 dni po HR... no więc przyjąłem sprzęt i od czasu do czasu problem wraca.
Jak na razie nie oddaję ponownie bo jest mi potrzebny i prawdę mówiąc już trochę się do tego przyzwyczaiłem ;)
Daj znać jakby podali jakąś przyczynę tej usterki.
Pozdrawiam
-
Witam!
Oddałem do serwisu z taką właśnie przyczyną (oraz z wypadającym rysikiem). Podobno katowali sprzęt przez 2 tygodnie i nie zauważyli tego... Mnie rozkalibrowywało się w ciągu 2-3 dni po HR... no więc przyjąłem sprzęt i od czasu do czasu problem wraca.
Jak na razie nie oddaję ponownie bo jest mi potrzebny i prawdę mówiąc już trochę się do tego przyzwyczaiłem ;)
Daj znać jakby podali jakąś przyczynę tej usterki.
Pozdrawiam
Wykonałem telefon do servisu ASUSA zgłaszając problem , człowiek bardzo sympatyczny poradził wykonać TWARDY RESET (co oczywiście uczyniłem) w przypadku braku poprawy niestety czeka nas WYMIANA MATRYCY :( :( :(
PS-w środę idę do sprzedawcy, negocjować (w ramach rękojmii) wymianę
Palmika na nowy.
Pozdrawiam serdecznie wsciekły ROBERT
-
I co?? Pomoglo?? Bo u mnie od wczoraj ten sam problem i nie ukrywam, ze mnie to wkurza, bo nic napisac nie mozna
-
Ja mam to samo...
-
Nie oddawaj do serwisu. Napisz zgłoszenie reklamacyjne i oddaj sprzęt sprzedawcy.
Treść zgłoszenia mniejwięcej taka (wyboldowałem ważne elementy):
Zgłoszenie reklamacyjne
W dn. xxx zakupiłem w Państwa Salonie telefon model xxx nr. ser. xxx. Tu wstaw opis problemu ...
Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego” wnoszę o wymianę zakupionego towaru na nowy wolny od wad, bądź odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości xxx zł + koszty udzielenia przez bank kredytu w wysokości xxx (o ile masz kredyt)
Nadmieniam, że w momencie zakupu sprzedawca informował mnie, że telefon nie jest wadliwy.
W związku z powyższym zwracam zakupiony telefon nr ser xxx
No i wszystko. Teraz oni mają 14 dni na odpowiedź. Jeśli nie odpowiedzą to jedziesz po kasę.
Polecam wszystkim przeczytanie tej ustawy :)
pozdrawiam,
active
-
U mnie HR nie pomógł nawet na jeden dzień. Czyli wracam do papierowego notatnika i mapy na kolanach, a Asus wędruje do serwisu :(
A i dodatkowo po HR nie odświaża się zakładka "ostatnio uruchomiane programy" w pasku menu :(
-
Mój chyba też powędruje do serwisu. Strasznie niewygodne w pracy to ciągłe rozkalibrowanie..... a tak mi było dobrze ;(
-
Nie oddawaj do serwisu. Napisz zgłoszenie reklamacyjne i oddaj sprzęt sprzedawcy.
Treść zgłoszenia mniejwięcej taka (wyboldowałem ważne elementy):
Zgłoszenie reklamacyjne
W dn. xxx zakupiłem w Państwa Salonie telefon model xxx nr. ser. xxx. Tu wstaw opis problemu ...
Zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego” wnoszę o wymianę zakupionego towaru na nowy wolny od wad, bądź odstąpienia od umowy i zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości xxx zł + koszty udzielenia przez bank kredytu w wysokości xxx (o ile masz kredyt)
Nadmieniam, że w momencie zakupu sprzedawca informował mnie, że telefon nie jest wadliwy.
W związku z powyższym zwracam zakupiony telefon nr ser xxx
No i wszystko. Teraz oni mają 14 dni na odpowiedź. Jeśli nie odpowiedzą to jedziesz po kasę.
Polecam wszystkim przeczytanie tej ustawy :)
pozdrawiam,
active
A tak to wygląda w PRAKTYCE :D :D :D
...."WITAM WSZYSTKICH
Mam kilka pytań związanych z zastosowaniem rękojmiiPytanie Pytanie Pytanie
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą .
Na początku miesiąca (trzy tygodnie temu)zakupilem na działalność gospodarczą sprzęt komputerowy (PALMTOP).
Po dwóch tygodniach użytkowania odkryłem wadę wyświetlacza (matryca traciła kalibrację). Po konsultacji telefonicznej z servisem i wykonaniu pewnych testów zaistniało prawdopodobieństwo
wymiany wyświetlacza
Postanowiłem skorzystać z RĘKOJMII (zgodnie z KODEKSEM CYWILNYM) i wymienić towar u sprzedawcy na nowy.
Przygotowałem PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY (w dwóch egz.) z szablonu zamieszczonego w sieci i dzielnie pomaszerowalem do sprzedawcy Uśmiech Uśmiech Uśmiech
I od tej pory zaczęly się schody Wykrzyknik Wykrzyknik Wykrzyknik
Na hasło rękojmia , sprzedawca podwyższonym głosem powiedział ,że się nie należy bo sprzęt kupiono na FIRMĘ Pytanie Pytanie Pytanie
Odmówił przyjęcia "protokołu reklamacyjnego" mówiąc ,że takie coś to każdy sobie może napisać i jemu to nic nie mówi Pytanie Pytanie Pytanie
W związku z tym grzecznie poprosiłem o pisemną odmowę przyjęcia prtokołu Co uzyskałem Uśmiech Uśmiech
Sprawa zaczeła się jakoś toczyć do przodu sprzedawca zredagowal własne pismo SERVISOWE z zaznaczeniem RĘKOJMII towar został przyjęty , za dwa tygodnie mam się dowiedzieć czy reklamacja ZOSTAŁA UZNANA
Ufffff istna droga przez mękę, jeżeli tak w praktyce wygląda sprawa RĘKOJMI to dziękuję (czułem się jak bym coś ukradł )
i mam wrażenie ,że to jeszcze nie koniec sprawy.
Wyczytałem w sieci podobną reklamację gdzie koledzę nie uznzno reklamacji w ramach gwarancji........."
(post z forum PRAWNEGO)
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
-
a ja dostałem wiadomośc:
Witam
rekojmia w polskim prawodawstwie juz nie istnieje
pozdrawiam
I co dalej?
-
To jest chyba aktualne? (http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321)[/url]
-
To jest chyba aktualne? (http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=321)[/url]
'
Tak, ta ustawa jest aktualna, należy na się powołać w kontaktach ze sprzedawcą (na piśmie) i zażądać naprawy lub wymiany na nowy (decyzja należy do nas) jeżeli wybierzemy
wymianę na nowy sprzedawca może odpisać na te pismo (ma na to 14 dni) że jego zdaniem ta usterka jest do naprawy, i jak się dowiedziałem u rzecznika praw konsumenta jeżeli tak odpisze to dalsze roszczenia na wyminę na nowy są już bardzo trudne.
W moim przypadku mija właśnie dzisiaj miesiąc od tego jak złożyłem pismo u sprzedawcy, ze strony sprzedawcy cisza, żadnej odpowiedzi. Jutro jadę z kolejnym pismem gdzie powołując się na tą ustawę par.8 ust.3 daje im termin (realny) na wymianę sprzętu. Jeżeli nie wymienią w ustalonym terminie czeka mnie oddanie sprawy do sądu.
Za tydzień będę wiedział jak się to skończy więc poinformuje ;) Pozdrowionka dla wszystkich.
-
A dlaczego lepiej z rekojmi niz ze zwykłej gwarancji? Chyba dla sprzedawcy wygodniej i lepiej, a dla my i tak dostaniemy to co chcieliśmy - sprawny sprzęt...
-
A dlaczego lepiej z rekojmi niz ze zwykłej gwarancji? Chyba dla sprzedawcy wygodniej i lepiej, a dla my i tak dostaniemy to co chcieliśmy - sprawny sprzęt...
Obyś się nie przekonał jak czasem jest ciężko wyegzekwować coś z gwarancji. Chyba że lubisz posyłać do serwisu i czekać na sprzęt zamiast z niego korzystać. Mój Asus leżał w serwisie ponad miesiąc wrócił z taką samą usterką,
powiedzieli: zrobić HR i potestować dwa dni jak dalej tak będzie wysłać z powrotem, i co? kolejny miesiąc?
zapytałem w sklepie i tak będziemy sobie go naprawiać?
odpowiedź: tak będziemy naprawiać nawet 5 razy jak będzie trzeba.
Wszystko pięknie ale to my klienci płacimy za sprzęt którym potem bawią się serwisy - tak nie powinno być. Nie interesuje mnie dla kogo co jest wygodniejsze, chcę tylko sprawny sprzęt bez czekania kolejnych miesięcy.
-
A dlaczego lepiej z rekojmi niz ze zwykłej gwarancji? Chyba dla sprzedawcy wygodniej i lepiej, a dla my i tak dostaniemy to co chcieliśmy - sprawny sprzęt...
Obyś się nie przekonał jak czasem jest ciężko wyegzekwować coś z gwarancji. Chyba że lubisz posyłać do serwisu i czekać na sprzęt zamiast z niego korzystać. Mój Asus leżał w serwisie ponad miesiąc wrócił z taką samą usterką,
powiedzieli: zrobić HR i potestować dwa dni jak dalej tak będzie wysłać z powrotem, i co? kolejny miesiąc?
zapytałem w sklepie i tak będziemy sobie go naprawiać?
odpowiedź: tak będziemy naprawiać nawet 5 razy jak będzie trzeba.
Wszystko pięknie ale to my klienci płacimy za sprzęt którym potem bawią się serwisy - tak nie powinno być. Nie interesuje mnie dla kogo co jest wygodniejsze, chcę tylko sprawny sprzęt bez czekania kolejnych miesięcy.
Właśnie TO BYŁ powód (w moim przypadku) zdecydowania się na RĘKOJMIĘ
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
PS- kwestia rozkalibrowywania się wyświetlacza w ASUSACH to musi być sprawa zdaje się bardziej powszechna.
-
Mi w sklepie zaproponowano odesłanie - zostanie wymieniony na nowy :)
-
Witam!
Wlasnie z powodu sytuacji takich jak chocby niekompetencja sprzedawcy,
mam na mysli nieznajomosc przepisow zwiazanych z rekojmia, powinnismy
stworzyc liste sklepow z mozliwoscia dopisywania opinii o nich.
Dlaczego?
Dlatego zeby sobie oszczedzic w przyszlosci czasu i nerwow a pieniadze
niech zarabiaja konkretni ludzie a reszta niech bankrutuje.
Pozdrawiam!
Robert
-
Witam!
Wlasnie z powodu sytuacji takich jak chocby niekompetencja sprzedawcy,
mam na mysli nieznajomosc przepisow zwiazanych z rekojmia, powinnismy
stworzyc liste sklepow z mozliwoscia dopisywania opinii o nich.
Dlaczego?
Dlatego zeby sobie oszczedzic w przyszlosci czasu i nerwow a pieniadze
niech zarabiaja konkretni ludzie a reszta niech bankrutuje.
Pozdrawiam!
Robert
W przupadku negatywnego toku zdarzeń ,upublicznienie wystąpi nie tylko na stronie pdaclub , moja cierpliwość i brak zakupionego sprzętu niestety trwa już prawie dwa tygodnie :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony:
A NIBY MIAł MI ON POMAGAĆ W PRACY :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony:
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
-
W przupadku negatywnego toku zdarzeń ,upublicznienie wystąpi nie tylko na stronie pdaclub , moja cierpliwość i brak zakupionego sprzętu niestety trwa już prawie dwa tygodnie :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony:
A NIBY MIAł MI ON POMAGAĆ W PRACY :wkurzony: :wkurzony: :wkurzony:
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
Nie denerwuj się, korzystając z tej ustawy niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość, sprzedawca tak szybko się nie podda ponieważ jeżeli wymieni Ci na nowy sprzęt to on zostanie ze starym który musi wyegzekwować od producenta, a to dla sprzedawcy jest takie samo jak dla nas od sprzedawcy ;) po drugie sprzedawca liczy na to że kupujący się podda ;)
Moja sprawa ciągnie się 5 tydzień, wymiana powinna nastąpić do najbliższej soboty (16.12), jak nie nastąpi to pozostaje rzecznik praw konsumenta, jak nic nie wskóra to sąd (a to już chyba wszyscy wiedzą jak działa)
Z tego więc wynika że korzystanie z ustawy wcale nie przyspiesza naprawy/wymiany. Jedynie mam większe prawa, oddając na gwarancji mogą trzymać w serwisie bardzo długo (brak informacji o max. długości naprawy)
Mi w sklepie zaproponowano odesłanie - zostanie wymieniony na nowy wesoły
Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy - nie jest to wymiana na nowy sprzęt. Oczywiścię życzę Ci aby sprzęt wrócił sprawny z serwisu, nie tak jak w moim przypadku. Jeszcze jedna jest korzyść z wymiany sprzętu na nowy - okres dwu letniej gwarancji/ustawy biegnie od nowa ;)
-
Witam!
Oczywiscie ze sprzedawca chce umywac raczki od odpowiedzialnosci
choc przyjecie pieniedzy za zwalony sprzet jakos nie bylo problemem
- informacje o takich sprzedawcach koniecznie musimy sobie przekazywac.
Jedzcie ostro - jak ze szmata, zostawiajcie sobie kopie wszystkich
wysylanych dokumentow razem z dowodem nadania lub jesli skladacie
w sklepie niech na kopii sprzedawca zapisze ze wplynelo dnia... i podpis
+pieczatka. Zapisujcie sobie tez nazwiska ludzi, ktorzy z Wami rozmawiaja (jesli jest ich wiecej w firmie).
Nastepnie smialo do rzecznika praw konsumenta i do sadu
konsumenckiego - sprawa jest do wygrania takze glowy do gory!
Prawo jest po naszej stronie i sprzedawcy trzeba to usmiadomic.
Sprawdzone empirycznie :)
Pozdro!
Robert
-
Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy
Powiedzieli mi że całego nowego mi odeślą :) Jak tak się stanie to oczywiście, że napiszę gdzie tak ładnie zostałem obsłużony :)
-
Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy
Powiedzieli mi że całego nowego mi odeślą :) Jak tak się stanie to oczywiście, że napiszę gdzie tak ładnie zostałem obsłużony :)
Oby tak było, a kazali gdzie odesłać? do siebie czy do serwisu?
-
Nastepnie smialo do rzecznika praw konsumenta i do sadu
konsumenckiego - sprawa jest do wygrania takze glowy do gory!
Prawo jest po naszej stronie i sprzedawcy trzeba to usmiadomic.
Sprawdzone empirycznie
W moim przypadku rzecznik mi nie pomoże, sprzęcik zakupiłem na firmę :worried: :worried: :worried:
Pozdrawiam serdecznie Robert
-
TKMKT napisał:
Cytat:
Zaproponowali to co dla nich jest najwygodniejsze (brak odpowiedzialności) a z tą wymianą na nowy to też oszukali, co najwyżej serwis ORIKA wymieni Ci płytę główną lub ekran na nowy
Powiedzieli mi że całego nowego mi odeślą wesoły Jak tak się stanie to oczywiście, że napiszę gdzie tak ładnie zostałem obsłużony wesoły
Oby tak było, a kazali gdzie odesłać? do siebie czy do serwisu?
Do siebie
-
Do siebie
Czyli zadziałają (bardzo ładnie z ich strony) właśnie z tej ustawy o której pisałeś - gwarancje udziela tylko producent (której nie musi), a sprzedawcę obowiązuje w/w ustawa.
Mogę się już pochwalić że dziś dzwonili do mnie ze sklepu że mam do odbioru nowy sprzęt więc jadę wymienić swojego Asuska w piątek - ciekawe czy coś nie kombinują bo byli nadwyraz uprzejmi (inaczej niż w pierwszych kontaktach) no a może poczytali w końcu tą ustawę ;)
-
Mogę się już pochwalić że dziś dzwonili do mnie ze sklepu że mam do odbioru nowy sprzęt więc jadę wymienić swojego Asuska w piątek - ciekawe czy coś nie kombinują bo byli nadwyraz uprzejmi (inaczej niż w pierwszych kontaktach) no a może poczytali w końcu tą ustawę
Powiedz "suma sumarum" jak długo byłeś bez PALMIKA ???,kurczę ja jestem już (a może dopiero) 15 dni i nic
:( :( Panowie ze sklepu każą telefonować i się dowiadywać.
-
Powiedz "suma sumarum" jak długo byłeś bez PALMIKA ???,kurczę ja jestem już (a może dopiero) 15 dni i nic
:( :( Panowie ze sklepu każą telefonować i się dowiadywać.
Ja nie oddałem sprzętu!! cały czas z niego korzystam (chociaż mało bo denerwuje mnie usterka) wg ustawy należy złożyć pismo.
Jak teraz dzwonili że wymiana nastąpi w piątek to poprosili o przywiezienie sprzętu i wszystkich dokumentów.
Pewnie wysłali Twojego do serwisu - dlatego czekasz. Pisałeś do nich pismo że korzystasz z ustawy a nie gwarancji?
ps. Złożyłem pismo 7.11.2006, i dopiero teraz ma finał cała sprawa więc też się naczekałem (choć wiem że czekanie bez sprzętu jest okropne - ja go miałem ;))
-
Powiedz "suma sumarum" jak długo byłeś bez PALMIKA ???,kurczę ja jestem już (a może dopiero) 15 dni i nic
:( :( Panowie ze sklepu każą telefonować i się dowiadywać.
Ja nie oddałem sprzętu!! cały czas z niego korzystam (chociaż mało bo denerwuje mnie usterka) wg ustawy należy złożyć pismo.
Jak teraz dzwonili że wymiana nastąpi w piątek to poprosili o przywiezienie sprzętu i wszystkich dokumentów.
Pewnie wysłali Twojego do serwisu - dlatego czekasz. Pisałeś do nich pismo że korzystasz z ustawy a nie gwarancji?
ps. Złożyłem pismo 7.11.2006, i dopiero teraz ma finał cała sprawa więc też się naczekałem (choć wiem że czekanie bez sprzętu jest okropne - ja go miałem ;))
Oczywiście ,że tak , tylko coś mam wrażenie ,że to olali i wysłali do SERVISU (jak mówisz)
Jestem ciekaw jedynie zakończenia sprawy, mam wrażenie ,że panowie robią mnie w "balona"
Interesuje mnie kwestia 14dniowej odpowiedzi ?? czy dotyczy sprzedarzy konsum. czy rękojmi ogólnie ???
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
-
Interesuje mnie kwestia 14dniowej odpowiedzi ?? czy dotyczy sprzedarzy konsum. czy rękojmi ogólnie ???
No to już nie mam pewności, wydaje mi się że każde pismo które wymaga odpowiedzi jest obarczone terminem na jej dokonanie.
-
Dziś zakończyła się moja walka korzystając z ustawy otrzymałem nowego Asusa od sprzedawcy. Polecam wszystkim którzy mają problemy powalczyć o swoje ;)
Sklep w którym sprawa miała miejsce to sieć sklepów Komputronik, fachowa obsługa i zarazem miła, gorzej natomiast jest z kierownikiem - był nie miły, wskazywał na to że się nie znam i mam sobie poczytać ustawy itp. Obiecał również że rozezna sprawę i zadzwoni najpóźniej w kolejny dzień. Niestety nie zadzwonił, przy wymianie również go nie było ;)
Ważne że mimo wszystko sklep nie chciał się spotkać w sądzie - co i dla mnie nie byłoby miłą sprawą. Pozdrawiam...
-
Dziś zakończyła się moja walka korzystając z ustawy otrzymałem nowego Asusa od sprzedawcy. Polecam wszystkim którzy mają problemy powalczyć o swoje ;)
Sklep w którym sprawa miała miejsce to sieć sklepów Komputronik, fachowa obsługa i zarazem miła, gorzej natomiast jest z kierownikiem - był nie miły, wskazywał na to że się nie znam i mam sobie poczytać ustawy itp. Obiecał również że rozezna sprawę i zadzwoni najpóźniej w kolejny dzień. Niestety nie zadzwonił, przy wymianie również go nie było ;)
Ważne że mimo wszystko sklep nie chciał się spotkać w sądzie - co i dla mnie nie byłoby miłą sprawą. Pozdrawiam...
To super :) :) bardzo się cieszę z finału TWOJEJ sprawy.
Ja niestety jeszcze się borykam :( :( , zobaczymy czy pomimo mojego
zgłoszenia "rękojmi" i wymiany na nowy, otrzymam ten sam naprawiony ??
Jestem trochę zmęczony tą sprawą przed świętami .
Zobaczymy jak go naprawią , jeżeli marnie to zastosuje Twoją metodę
Zostawie protokół reklamacyjny bez oddawania sprzętu[/i]
Chyba ,że faktycznie naprawią solidnie :) :) :)
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
PS-Tylko w moim przypadku to Pan kierownik nie miał ochoty przyjąć mojego pisma reklamacyjnego (nawet się podpisał i podstęplował ,że nie przyjmie)
-
Interesuje mnie kwestia 14dniowej odpowiedzi ?? czy dotyczy sprzedarzy konsum. czy rękojmi ogólnie ???
Ten termin obowiazuje kazdego dzialani, tylko w przypadku gwarancji informuja Cie czy i jak jest ona rozpatrzona (a czas na naprawe usterki to juz inna bajka), a w przypadku ustawy, szprzedaca musi sie w ciagu 14 dni ustosunkowac do pisma.
-
PS-Tylko w moim przypadku to Pan kierownik nie miał ochoty przyjąć mojego pisma reklamacyjnego (nawet się podpisał i podstęplował ,że nie przyjmie)
W takim przypadku należy wysłać pismo pocztą ze zwrotnym pokwitowaniem odbioru. Wtedy przyjąć przyjmie bo nie wie co jest w środku, a skutek ma ten sam - masz potwierdzenie wysłania pisma (nie stosowałem tego ale tak mnie poinformowali tu na forum i potwierdziłem to również u rzecznika)
Jeszcze Ty kupiłeś na firmę, a to pewnie też jakaś różnica w przepisach - których nie "studiowałem".
Życzę udanego załatwienia sprawy, a napewno więcej siły w walce ;)
-
Noi wszystko przebiegło wzorowo, odesłałem sprzęt do sprzedawcy a sprzedawca odesłał mi na drugi dzień NOWIUTKIEGO palma. Zero problemów - nic - ale zgodnie z prawem Murphiego u sprzedawcy mój poprzedni palm działa i nie gubi kalibracji ekranu :)
P.S. Mogę napisać jak się nazywa ten sklep, gdzie zostałem na prawdę elegancko potraktowany :)
-
Witam mam ten sam problem, (palm ma miesiac) i chcialbym wymiane na nowy bo jak sie mam bawic z serwisem miesiacami a ja poprostu potrzebuje tego sprzetu.
Jak mam to teraz zalatwic, jak napisac to pismo prosze o szybka pomoc :(
Dzieki
-
WITAJCIE
Mam już swojego ASUSA
Niestety tak jak przypuszczałem sprzedawca nie wymienił mi na nowy tylko odesłał do ORIKI.
Wymieniono płytę główną i wyświetlacz (pracuje nawet całkiem, całkiem) :) :)
Natomiast pojawił się taki problem : przyciski funkcyjne uruchamiają PALMA kiedyś do tego służył ten mały prostokątny przycisk (przy karcie) a teraz uruchamiają też przyciski funkcyjne ,duża niedogodność kiedy się ma sprzęcik w kieszeni :( :(
Może można jakoś temu zaradzić ???? czy czeka mnie ponownie ORIKA ??
Pozdrawiam serdecznie ROBERT
-
DZIUBART65
u mnie Ausus wybudza guzik na górze oraz czter funkcyjne czyli te od kalendarza, zmiany programu, kontaktów i nagrywania... Joypad natmiast nie wybudza...
pzdr
-
DZIUBART65
Zagadka rozwiązana :D W ustawianiech jest opcja wybudzania... Tam musisz odchaczyć opcje przyciski aplikacji... Obecnie masz zaznaczonie tak jak ja:) Jak wyłączysz to będzie wybudzał tylko przycisk zasilania ;)
pzdr
-
DZIUBART65
Zagadka rozwiązana :D W ustawianiech jest opcja wybudzania... Tam musisz odchaczyć opcje przyciski aplikacji... Obecnie masz zaznaczonie tak jak ja:) Jak wyłączysz to będzie wybudzał tylko przycisk zasilania ;)
pzdr
Dzięki
Bo już byłem pełen obaw ,że coś jest nie tak :) :) :)
Wielkie dzięki i duzo dobrego w NOWYM ROKU
-
No i dziś mój dwu-tygodniowy ASUS A636N wrócił do serwisu sprzedawcy - powód rozkalibrowujący się ekran. Zażądałem wymiany na nowy w myśl ustawy o sprzedaży konsumenckiej.
Za dwa tygodnie zobaczymy co zrobią.
Jakby ktoś potrzebował - przykładowy tekst pisemnej reklamacji:
data/Twoje dane/do kogo
Reklamacja
Niniejszym zgłaszam reklamację urządzenia ..........., zakupionego w dniu .......... ( kopia paragonu/faktury w załączeniu) i żądam jego wymiany na nowy w oparciu o art. 8 ust 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dn. 27 lipca 2002 r.
Zakupione przeze mnie urządzenie ma wadę polegającą na ............
Wadę powyższą wykryłem w dniu ......... ( tu data nie powinna się znacząco różnić od dnia zgłoszenia reklamacji )
Podpis
Trzeba zabrać ze sobą 2 egzemplarze reklamacji aby jedną podbitą przez sprzedacę można było zostawić sobie.
Pozdrawiam
krzysiek_k1
-
Mi wymienili i nic nie musiałem pisać - wszystko było przeprowadzone I D E A L N I E
-
Firma, gdzie kupowałem swój sprzęt juz nie istnieje, więc pozostaje mi tylko gwarancja.
W tym tygodniu postaram się go jeszcze odesłać do serwisu i zobaczymy.
-
Też miałem problem z rozkalibrowywaniem.
Wysłałem swojego do serwisu 27.12.2006 i jak narazie jest "w naprawie"
zobaczymy jak długo (niestety orika nie odpowiedziala na maila)
O efektach poinformuję :-)
pozdr
Piotr
-
Moj wrócił z naprawy.
Najważniejsze jest to że działa dobrze (przynajmniej narazie)
napisali że wymienili płytę główną i lcd.
Problemem jest to że wysłałem do nich cały komplet (wszystko co dostałem w sklepie), a odesłali mi bez ładowarki samochodowej i rysika.
Czy ktoś miał podobną sytuację?
Nie można się do nich dodzwonić więc napisałem maila i dodatkowo faxem puściłem reklamację usługi ale narazie bez odzewu.
pozdr
Piotr
-
Czy ktoś miał podobną sytuację?
Otwierałeś paczkę otrzymaną od kuriera w jego obecności? jeżeli tak to powinieneś spisać z nim protokół, jeżeli nie to teraz zobaczymy jaką będą mieli dobrą wole w serwisie. W końcu każdy tak może powiedzieć że brakuje ;) - oczywiście ja Ci wierzę, była tu osoba na forum której zniszczyli folie ochronną.
pozdrawiam, dawid
-
Do drogi: Otwierałem już po odjechaniu kuriera, ale co to właściwie by zmieniło, nadawca i tak mógł napisać że nie wysłałem.
Ale ORIKA odpisała
Odpowiedzieli mailem że wyślą kurierem brakujące elementy.
i wysłali
tylko zamiast Ładowarki samochodowej był zasilacz sieciowy :D
ale liczy się dobra wola (a tej jak widać Orice nie brakuje)
tak więc pozdrawiam grupę i ORIKę
Piotr