Dziś zakończyła się moja walka korzystając z ustawy otrzymałem nowego Asusa od sprzedawcy. Polecam wszystkim którzy mają problemy powalczyć o swoje  
 
Sklep w którym sprawa miała miejsce to sieć sklepów Komputronik, fachowa obsługa i zarazem miła, gorzej natomiast jest z kierownikiem - był nie miły, wskazywał na to że się nie znam i mam sobie poczytać ustawy itp. Obiecał również że rozezna sprawę i zadzwoni najpóźniej w kolejny dzień. Niestety nie zadzwonił, przy wymianie również go nie było 
Ważne że mimo wszystko sklep nie chciał się spotkać w sądzie - co i dla mnie nie byłoby miłą sprawą. Pozdrawiam...
To super  
 
  
  bardzo się cieszę z finału TWOJEJ sprawy.
Ja niestety jeszcze się borykam  
 
  
  , zobaczymy czy pomimo mojego
zgłoszenia "rękojmi" i wymiany na nowy, otrzymam ten sam naprawiony ??
Jestem trochę zmęczony tą sprawą przed świętami .
Zobaczymy jak go naprawią , jeżeli marnie to zastosuje Twoją metodę
Zostawie protokół reklamacyjny bez oddawania sprzętu[/i]
Chyba ,że faktycznie naprawią solidnie  
 
   
   
 Pozdrawiam serdecznie 
ROBERTPS-Tylko w moim przypadku to Pan kierownik nie miał ochoty przyjąć mojego pisma reklamacyjnego (nawet się podpisał i podstęplował ,że nie przyjmie)