Asus Serwis - Jak ?

  • 10 Odpowiedzi
  • 4800 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mctel

  • 28
  • Sprzęt: Asus A636N
Asus Serwis - Jak ?
« dnia: Styczeń 16, 2008, 23:13:53 »
Witam
Posiadam juz prawie 8 mies A636N - problem częsty , rozkaliborowanie ekranu. Mam pare pytań z oddaniem do serwisu.
Czy juz naprawiają szybko/sprawnie i skutecznie ?
Kupilem w sklepie Komputerowym mam fakture , gwarancje z pieczątką ( Informacje wlaściciela niewpisane ) - Co musze zrobic zeby przyjechal kurier po PDA i zabral do naprawy ?

*

Offline celius

  • **
  • 133
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS A636N (WM6 + SD 4GB)  Nokia 6650d
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2008, 23:22:47 »
Witam
Posiadam juz prawie 8 mies A636N - problem częsty , rozkaliborowanie ekranu. Mam pare pytań z oddaniem do serwisu.
Czy juz naprawiają szybko/sprawnie i skutecznie ?
Kupilem w sklepie Komputerowym mam fakture , gwarancje z pieczątką ( Informacje wlaściciela niewpisane ) - Co musze zrobic zeby przyjechal kurier po PDA i zabral do naprawy ?

Mi wyszło prawie 2 tygodnie z kurierem (ale to było między świętami) ale serwis sprawił się rewelacyjnie. Mi wogule nie chciał wyjść z kalibracji (jedynie pomagało reset). Teraz nie wiem co to kalibracja, i jeżeli nacisnę rysikiem w punkt to tam zaznacza punkt  :ok:

Musisz wejść na http://rma.asus.de/pick_eu/rma_pl.htm i wypełnić blankiecik.

Resztę dowiesz się z meila zwrotnego.

Ja przy wysyłce dałem ksero gwarancji z wpisanym właścicielem.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2008, 23:46:19 »
Ja dziś odebrałem 696 z naprawy. Wysłałem w czwartek (dziś środa).
Z tego, co wiem, Asus ma serwisy we Wrocławiu i w Koszalinie. Kurier (UPS) przyjeżdża po palmtopa i dostarcza go po naprawie (na koszt Asusa).
Korzystam z okazji, żeby pochwalić sprawność i jakość obsługi serwisowej Asusa.
Palmtopa trzeba porządnie opakować/zabezpieczyć, bo kurier przyjeżdża tylko z naklejką na paczkę (chyba, że ja miałem pecha) - nie ma koperty, worka.

*

Offline celius

  • **
  • 133
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS A636N (WM6 + SD 4GB)  Nokia 6650d
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2008, 23:51:43 »
Ja dziś odebrałem 696 z naprawy. Wysłałem w czwartek (dziś środa).
Z tego, co wiem, Asus ma serwisy we Wrocławiu i w Koszalinie. Kurier (UPS) przyjeżdża po palmtopa i dostarcza go po naprawie (na koszt Asusa).
Korzystam z okazji, żeby pochwalić sprawność i jakość obsługi serwisowej Asusa.
Palmtopa trzeba porządnie opakować/zabezpieczyć, bo kurier przyjeżdża tylko z naklejką na paczkę (chyba, że ja miałem pecha) - nie ma koperty, worka.

No zapakować trzeba. Zresztą wszystko jest napisane w meilu od Asus-a. Ja zapakowałem w oryginalne pudełko i zabezpieczyłem przed lataniem palmtopa po kartonie folią bąbelkową. Gość ma tylko naklejkę na paczkę.

*

Offline mctel

  • 28
  • Sprzęt: Asus A636N
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 17, 2008, 18:50:31 »
Ok , dzieki zgłosze na stronce reklamacje.
Do pudełka sie pakuje gwarancje i fakture zakupu - oryginały czy kopie moga byc ?
Nie trzeba wysylac kabli,płyt ,instrukcji ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 17, 2008, 19:19:46 wysłana przez mctel »

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 17, 2008, 19:42:18 »
Może być kopia (skan, xero) gwarancji.
To co wyślesz, to Ci odeślą. Możesz wysłać wyłącznie palmtopa (z ww. dokumentem). Wyjmij kartę pamięci!

*

Offline yacca

  • 38
  • Sprzęt: Asus  696
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 18, 2008, 11:35:55 »

Tak, może być ksero gwarancji, ale preferują raczej kserokopię faktury zakupu.

Jedyny zgrzyt jaki mam obecnie, to firma UPS. Wyobraźcie sobie, że czekałem 3 DNI NA PRZYJAZD KURIERA.

Aha, czy strona serwisu gdzie można sprawdzić "stan naprawy" na dany dzień działa?


*

Offline celius

  • **
  • 133
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS A636N (WM6 + SD 4GB)  Nokia 6650d
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 18, 2008, 12:18:19 »

Tak, może być ksero gwarancji, ale preferują raczej kserokopię faktury zakupu.

Jedyny zgrzyt jaki mam obecnie, to firma UPS. Wyobraźcie sobie, że czekałem 3 DNI NA PRZYJAZD KURIERA.

Aha, czy strona serwisu gdzie można sprawdzić "stan naprawy" na dany dzień działa?



Ja faktury nie mam. Wysłałem im ksero gwarancji i nie było problemu. Fakt ja na kuriera też czekałem 3 dni a obiecali że będzie następnego dnia. Musiałem parokrotnie wydzwaniać do nich i się przypominać.

Strona ze stanem naprawy nie działa, w każdym razie mi nigdy nie udało się uzyskać jakiejkolwiek informacji.

*

Offline yacca

  • 38
  • Sprzęt: Asus  696
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 20, 2008, 13:04:29 »

Cytuj
Strona ze stanem naprawy nie działa, w każdym razie mi nigdy nie udało się uzyskać jakiejkolwiek informacji.

No, u mnie wczoraj "zaskoczyło" i pokazuje status jako "w naprawie". Więc zaczęła działać.

Uzupełnienie:

Sprzęt w Koszalinie naprawiany jest błyskawicznie.
Minęły nie więcej niż 4 dni i miałem sprzęt u siebie.
Dodatkowo dostałem maila co zostało wymienione (chyba płyta główna ).

Na tle tej całej Oriki - obecny serwis spisuje się znakomicie. Tak trzymać.



« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2008, 16:14:21 wysłana przez yacca »

Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 05, 2008, 14:17:59 »
ORIKA nie serwisuje już ASUS PDA gwarancyjnie. Tylko serwis NMC w Koszalinie

*

Offline DomanR

  • 43
  • Sprzęt: Asus P750 + Samsung Galaxy GT-i5700 (Android)
Odp: Asus Serwis - Jak ?
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 11, 2008, 22:19:00 »
No to ja chyba mialem pecha. Bo naprawialem mojego Asusa 3 razy! Za trzecim jakos im sie udalo :O Wymieniane byly:
1. bateria
2. plyta glowna
3. plyta glowna

Po pierwszej naprawie kompletnie nic sie nie zmienilo - kpina (resety, zwiechy, problem z uruchomieniem). Po drugiej naprawie bateria byla zle rozpoznawana (caly czas wykrzyknij kolo baterii w trayu, i "trwa rozpoznawanie baterii" w ustawieniach). Po trzeciej puki co raczej dziala jak powinien.

Moje naprawy trwaly po 2 tygodnie kazda. Czyli bez urzadzenia bylem przez jakies 2 miesiace. Kiedy zadzwonilem do Asusa z pytaniem czy przedluza mi chociaz gwarancje o te 2 miesiace, to mi odpowiedzieli "sorry ale nie mozemy nic zrobic".

Osobiscie mialem wrazenie ze naprawiali mi mojego pocketa "na czuja", nie sprawdzajac go w ogole po "rzekomych naprawach". A robili go w Koszalinie.

Jak dla mnie firma ma grubego minusa.
Moja krótka historia: 3Com Palm IIIc -> HP iPAQ 1940 -> ASUS MyPal A636 -> HTC Feeler (aka Qtek 8020) -> HTC Wizard (aka Qtek 9100) -> HTC TyTN II (Kaiser) -> Asus P750 -> Samsung Galaxy GT-i5700 (Android)