PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => ASUS => Wątek zaczęty przez: mctel w Styczeń 16, 2008, 23:13:53
-
Witam
Posiadam juz prawie 8 mies A636N - problem częsty , rozkaliborowanie ekranu. Mam pare pytań z oddaniem do serwisu.
Czy juz naprawiają szybko/sprawnie i skutecznie ?
Kupilem w sklepie Komputerowym mam fakture , gwarancje z pieczątką ( Informacje wlaściciela niewpisane ) - Co musze zrobic zeby przyjechal kurier po PDA i zabral do naprawy ?
-
Witam
Posiadam juz prawie 8 mies A636N - problem częsty , rozkaliborowanie ekranu. Mam pare pytań z oddaniem do serwisu.
Czy juz naprawiają szybko/sprawnie i skutecznie ?
Kupilem w sklepie Komputerowym mam fakture , gwarancje z pieczątką ( Informacje wlaściciela niewpisane ) - Co musze zrobic zeby przyjechal kurier po PDA i zabral do naprawy ?
Mi wyszło prawie 2 tygodnie z kurierem (ale to było między świętami) ale serwis sprawił się rewelacyjnie. Mi wogule nie chciał wyjść z kalibracji (jedynie pomagało reset). Teraz nie wiem co to kalibracja, i jeżeli nacisnę rysikiem w punkt to tam zaznacza punkt :ok:
Musisz wejść na http://rma.asus.de/pick_eu/rma_pl.htm i wypełnić blankiecik.
Resztę dowiesz się z meila zwrotnego.
Ja przy wysyłce dałem ksero gwarancji z wpisanym właścicielem.
-
Ja dziś odebrałem 696 z naprawy. Wysłałem w czwartek (dziś środa).
Z tego, co wiem, Asus ma serwisy we Wrocławiu i w Koszalinie. Kurier (UPS) przyjeżdża po palmtopa i dostarcza go po naprawie (na koszt Asusa).
Korzystam z okazji, żeby pochwalić sprawność i jakość obsługi serwisowej Asusa.
Palmtopa trzeba porządnie opakować/zabezpieczyć, bo kurier przyjeżdża tylko z naklejką na paczkę (chyba, że ja miałem pecha) - nie ma koperty, worka.
-
Ja dziś odebrałem 696 z naprawy. Wysłałem w czwartek (dziś środa).
Z tego, co wiem, Asus ma serwisy we Wrocławiu i w Koszalinie. Kurier (UPS) przyjeżdża po palmtopa i dostarcza go po naprawie (na koszt Asusa).
Korzystam z okazji, żeby pochwalić sprawność i jakość obsługi serwisowej Asusa.
Palmtopa trzeba porządnie opakować/zabezpieczyć, bo kurier przyjeżdża tylko z naklejką na paczkę (chyba, że ja miałem pecha) - nie ma koperty, worka.
No zapakować trzeba. Zresztą wszystko jest napisane w meilu od Asus-a. Ja zapakowałem w oryginalne pudełko i zabezpieczyłem przed lataniem palmtopa po kartonie folią bąbelkową. Gość ma tylko naklejkę na paczkę.
-
Ok , dzieki zgłosze na stronce reklamacje.
Do pudełka sie pakuje gwarancje i fakture zakupu - oryginały czy kopie moga byc ?
Nie trzeba wysylac kabli,płyt ,instrukcji ?
-
Może być kopia (skan, xero) gwarancji.
To co wyślesz, to Ci odeślą. Możesz wysłać wyłącznie palmtopa (z ww. dokumentem). Wyjmij kartę pamięci!
-
Tak, może być ksero gwarancji, ale preferują raczej kserokopię faktury zakupu.
Jedyny zgrzyt jaki mam obecnie, to firma UPS. Wyobraźcie sobie, że czekałem 3 DNI NA PRZYJAZD KURIERA.
Aha, czy strona serwisu gdzie można sprawdzić "stan naprawy" na dany dzień działa?
-
Tak, może być ksero gwarancji, ale preferują raczej kserokopię faktury zakupu.
Jedyny zgrzyt jaki mam obecnie, to firma UPS. Wyobraźcie sobie, że czekałem 3 DNI NA PRZYJAZD KURIERA.
Aha, czy strona serwisu gdzie można sprawdzić "stan naprawy" na dany dzień działa?
Ja faktury nie mam. Wysłałem im ksero gwarancji i nie było problemu. Fakt ja na kuriera też czekałem 3 dni a obiecali że będzie następnego dnia. Musiałem parokrotnie wydzwaniać do nich i się przypominać.
Strona ze stanem naprawy nie działa, w każdym razie mi nigdy nie udało się uzyskać jakiejkolwiek informacji.
-
Strona ze stanem naprawy nie działa, w każdym razie mi nigdy nie udało się uzyskać jakiejkolwiek informacji.
No, u mnie wczoraj "zaskoczyło" i pokazuje status jako "w naprawie". Więc zaczęła działać.
Uzupełnienie:
Sprzęt w Koszalinie naprawiany jest błyskawicznie.
Minęły nie więcej niż 4 dni i miałem sprzęt u siebie.
Dodatkowo dostałem maila co zostało wymienione (chyba płyta główna ).
Na tle tej całej Oriki - obecny serwis spisuje się znakomicie. Tak trzymać.
-
ORIKA nie serwisuje już ASUS PDA gwarancyjnie. Tylko serwis NMC w Koszalinie
-
No to ja chyba mialem pecha. Bo naprawialem mojego Asusa 3 razy! Za trzecim jakos im sie udalo :O Wymieniane byly:
1. bateria
2. plyta glowna
3. plyta glowna
Po pierwszej naprawie kompletnie nic sie nie zmienilo - kpina (resety, zwiechy, problem z uruchomieniem). Po drugiej naprawie bateria byla zle rozpoznawana (caly czas wykrzyknij kolo baterii w trayu, i "trwa rozpoznawanie baterii" w ustawieniach). Po trzeciej puki co raczej dziala jak powinien.
Moje naprawy trwaly po 2 tygodnie kazda. Czyli bez urzadzenia bylem przez jakies 2 miesiace. Kiedy zadzwonilem do Asusa z pytaniem czy przedluza mi chociaz gwarancje o te 2 miesiace, to mi odpowiedzieli "sorry ale nie mozemy nic zrobic".
Osobiscie mialem wrazenie ze naprawiali mi mojego pocketa "na czuja", nie sprawdzajac go w ogole po "rzekomych naprawach". A robili go w Koszalinie.
Jak dla mnie firma ma grubego minusa.