Nie miał człowiek kłopotu... ;)

  • 64 Odpowiedzi
  • 10566 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« dnia: Marzec 23, 2007, 14:52:15 »
... kupił sobie ASUS'a :) Witam wszystkich.
Otóz jakies półtora tygodnia temu kupiłem 636N + microSD 1 GB (jako, że żona ma E50 Nokię i tam taka pasuje - więc w razie co będe mógł jej opchnąć jak kupie coś większego :))
Oczywiście tradycyjnie problem z rozkalibrowującym się wyświetlaczem ale to standard. Nawet nie chciało mi się użerać ze sprzedawcami, żeby dali nowy, bo skoro to wada fabryczna to nowy pewnie z tą samą wada  i wczesniej czy później do serwisu wysłać trzeba będzie ;)
Podbiłem zatem gwarancję, zapakowałem w karton zgłosiłem usterkę do Warszawy jak każe serwis Oriki, dostałem mailem RMA, zadzwoniłem po kuriera i wysłałem z Wrocławia do Wrocławia ;) Mógłbym sam to zawieźć ale wiadoma sprawa - procedury :)
Teraz monitoruję stronę ASUS'a i sprawdzam status urządzenia w serwisie , który przyjął magiczną formę Repaired() ;) Ciekawe ile to repaired trwać będzie :) Mam nadzieję, że nie aż tak długo jak tu piszecie :) Chciałbym go w końcu pouzywać :)
Dokładniej kupiłem go 12 marca. Otworzyłem 18, bo wczesniej nie miałem czasu a oddałem do serwisu 19. Tak więc czekam i jakby co podzielę się refleksjami z dalszej części sprawy :)
ASUS jednak mógłby sie bardziej postarać, bo jak zgłaszałem usterkę i powiedziałem że ekran się rozkalibrowuje to pan z rezygnacją graniczącą chyba ze zmęczeniem juz o nic więcej nie pytał ;) Zamiast wypuszczać buble powinni ściągnąć całoś partii z rynku i wymienić kompleksowo.
W taki sposób szkodzą sami sobie a nie nam. Ja poczekam nic mi się nie stanie, a więcej nic tej firmy nie kupię ;) Choć jak w tej cenie wśród nowych palmów to nie widzę nic ciekawszego, więc i tak gdybym miał kupowac raz jeszcze to pewnie wybrał bym to samo ;)

Pozdrawiam,
Jarek

*

Offline eref

  • **
  • 140
Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 23, 2007, 15:15:34 »
Ja to jestem chyba jedyny, bo rozkalibrował mi się chyba jeden raz. I oby tak zostało. Za to mam problem z baterią, trzyma od 100% do 9% maks kilkanaście minut (nic nie robiąc na nim :) ) ale juz przeczytałem gwarancję i jet ok - rok na baterię :) poczekam jeszcze parę miesięcy i pewnie dostanę nową. I oby tak dalej, zero stresów ze sprzętem :)

*

Offline eref

  • **
  • 140
Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 23, 2007, 15:17:07 »
pomyłka oczywiście do 90 % :) potem to już z baterią ok. Mam go od sierpnia, czyli juz dość długo.

*

Offline ravel

  • *****
  • 1017
    • http://www.grom.org.pl
  • Sprzęt: FS Loox N560
Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 23, 2007, 15:55:29 »
Cytuj
Mógłbym sam to zawieźć ale wiadoma sprawa - procedury  


Ja sam zawozilem do ORIKI na Koscierzynska i problemow nie bylo z przyjeciem do reklamacji tak ze nie wiem o jakich procedurach piszesz ?!

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 23, 2007, 16:52:28 »
Ja tam miałem 636 i nic się nie rozakalibrowywało, po awarii (innej) dostałem już z płytą 636N i nadal było ok. Może problem leży w wyświetlaczu?
To się przekonam, bo teraz go wyslałem z awarią ekranu :?

Cytuj
Ja poczekam nic mi się nie stanie, a więcej nic tej firmy nie kupię ;)
Oj nie mirmiłuj... Używam ich płyty głównej i graficznej i jest ok 8) PDA w większości też. Co ciekawe model 636 byłpraktycznie bezawaryjny, to dopiero eNka jest jakaś pechowa. Zobaczymy za pół roku jaki będzie odzew z 639.

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 23, 2007, 17:27:17 »
Ja nic nie bede mowil na temat mojej awarii czyli slynnego rozkalibrowywania sie ekranu. Kupilem sprzet, po 6 dniach uzytkowaniu i czytaniu forum, wiedzialem juz, ze to nie jest normalna sprawa, ze musze dwa razy dziennie kalibrowac ekran. Sprzet wyladowal w serwisie. Po rowno 3 tygodniach wrocil z wymieniona plyta glowna. Odebralem, zaczalem instalowac software i...po 30 minutach juz nie moglem trafic dokladnie w klawisze wpisujac rozne rzeczy do kalendarza. Informuje serwis i okazuje sie, ze trafilem na egzemplarz, ktory ma w takim razie error w lcd. Takze we wtorek sprzet pojechal na druga naprawe gwarancyjna - wymiane lcd. Teraz czekam...

Wnioski 1.0: mam sprzet od 5 tygodni, z czego wlasnie konczy sie w sumie 4 tydzien jego pobytu w serwisie.

Wnioski 1.1: pisalem juz w innym watku o postepowaniu Asusa i co moim zdaniem powinni zrobic w przypadkach takich masowych awarii.Nie chce po prostu sie powtarzac, wiec wszystkich, ktorzy maja watpliwosci lub sie zgadzaja prosze o przeczytanie watku o rozkalibrowywaniu sie ekranu w A636N.

*

gch10

Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 23, 2007, 20:23:12 »
Dzisiaj dzwoniłem do BOKu ASUSA w W-wie i powiedzieli, że w poniedziałek spodziewają się dostawy części (LCD), w moim mają właśnie wymienić LCD. Może się trochę ruszy.

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 23, 2007, 20:58:43 »
A to dobrze, ja wczoraj wysłałem swojego a też LCD do wymiany :?

*

Offline rafk

  • *
  • 81
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR560
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 24, 2007, 23:38:38 »
a ja myślę że jest tu dużo przesady. Mam już takiego Asusa a636n od 5 miesięcy i jeszcze mi się ekran nigdy nie rozkalibrował. Owszem miałem z nim problemy, ale to tylko z tego tytułu, że jestem typem "grzebacza" i niekiedy sam coś pokopię tak, że dojść do ładu z nim nie mogę. Ale pretensje mogę mieć tylko do siebie. A generalnie to bardzo dobry sprzęt dla ludzi którzy oczekują od niego tego żeby robił co do niego należy - i on to robi bez problemu. Na tej samej zasadzie nie lubię ludzi którzy robią zdjęcia tylko po to żeby zobaczyć czy im dobrze wyszły a nie na pamiątkę...

*

gch10

Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 25, 2007, 08:01:17 »
oby więcej takich pozytywnych postów, to może podbudują na duchu

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 25, 2007, 12:34:08 »
Ja tam wiary w Asusa nie trace...mam nadzieje, ze po powrocie z Oriki bedzie mi wiernie sluzyl.

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 25, 2007, 14:59:33 »
pomyłka oczywiście do 90 % :) potem to już z baterią ok. Mam go od sierpnia, czyli juz dość długo.

to i tak masz niezle... u mnie 90% pojawia sie w momencie odlaczenia pda od ladowarki... czy myslicie, ze to podlega pod reklamacje baterii?

pozdrawiam

*

Offline awatar

  • ***
  • 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: P750, SE XPERIA Arc
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 25, 2007, 15:18:55 »
gch10 jak chcesz tak masz. ku pokrzepieniu serc.
Trochę się boje pisać, żeby nie zapeszyć, ale w końcu w przesądy nie wierzę - zawsze można odpukać w niemalowane albo splunąć przez lewe ramię  ;).
Podobnie jak rafk mam swojego 636N od 5-6 miesięcy i kalibrację robiłem tylko przed pierwszym użyciem.

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 25, 2007, 22:15:51 »
Witam ponownie,
status zmienił się z Repaired() na Waiting() ;) Hmmm, to chyba jakaś powazniejsza sprawa :)

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 26, 2007, 14:36:50 »
Hmmm link, do sprawdzania statusu zlecenia, który dostałem od ASUSa nie działa (404). A w Orice trzeba się logować, a od nich nic nie dostałem... Jak teraz sprawdzić ststus? :)

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 26, 2007, 16:07:13 »
Sprawdzić możesz na stronie  eu.  eservice.  asus.  com Potem wybierasz Check Repair status a potem to już intuicyjnie :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2007, 16:10:25 wysłana przez Jarek001 »

Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 26, 2007, 20:01:15 »
Cytat: Zhan link=topic=63651. msg418446#msg418446 date=1174827573
to i tak masz niezle. . .  u mnie 90% pojawia sie w momencie odlaczenia pda od ladowarki. . .  czy myslicie, ze to podlega pod reklamacje baterii?

pozdrawiam

Mam dokładnie tak samo, więc jakby ktoś mógł napisać czy to normalka to będe wdzięczny

*

Offline eref

  • **
  • 140
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 27, 2007, 18:07:38 »
Cytat: Zhan link=topic=63651. msg418446#msg418446 date=1174827573
to i tak masz niezle. . .  u mnie 90% pojawia sie w momencie odlaczenia pda od ladowarki. . .  czy myslicie, ze to podlega pod reklamacje baterii?

pozdrawiam

Mam dokładnie tak samo, więc jakby ktoś mógł napisać czy to normalka to będe wdzięczny

Ja tam będę swoją reklamował, w gwarancji pisze że mam na to rok przy normalnym używaniu (co by to nie znaczyło)

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 28, 2007, 01:06:57 »
Tak na przyszłość gdyby kogoś interesowały koszty - nowy ekran 470zł, robocizna 50zł  :-\

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 28, 2007, 08:27:37 »
Pokryli Cię takimi kosztami ? ;) Czy tak z ciekawości się dowiedziałeś ?

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 28, 2007, 09:39:29 »
Muszę zapłacić, ale byłem na to przygotowany... Dziwne uszkodzenie... Palmtop "sam się zepsuł" ale faktycznie wyglądało na uszkodzenie mechaniczne, więc nie ma co gadać...

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 29, 2007, 08:29:29 »
Ech u mnie cały czas status Waiting, a jak informował serwis w poniedziałek miała być dostawa LCD :(
Długo czekałes na naprawę ?

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 29, 2007, 10:18:26 »
Moj dzis juz wroci z drugiej naprawy po wymianie lcd - mam nadzieje, ze od tej pory zapomne o problemie rozkalibrowywania sie ekranu. Poinformuje Was, jesli okaze sie, ze jest lub nie jest w porzadku.

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 29, 2007, 11:19:46 »
Jeszcze sie nie doczekałem. Mail z wyceną przyszedł jakieś 2-3 dni po wysłaniu. Na razie jest w naprawie.
O, z repairing wróciło na Waiting... to źle wróży.
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2007, 11:24:12 wysłana przez ST6 »

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 29, 2007, 16:03:42 »
No to witaj w klubie :(
Dostałem informację po interwencji mailowej do ASUS'a o nastepującej treści:

Twój PDA został zdiagnozowany i okazało się że konieczna będzie wymiana całego modułu LCD.  Został on zamówiony i w tej chwili serwis oczekuje na jego dostawę.

Jarek

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 30, 2007, 11:22:52 »
Co to za serwis :-\ Widać, że ten model ma problem z LCD i dużo ich idzie do naprawy, nie mogą zamówić na zapas?

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 30, 2007, 12:09:52 »
Guys,

Przeczytajcie moje posty w temacie rozkalibrowywania sie ekranu. Okazuje sie, ze ja trafilem na taka sztuke w ktorej nie pomogla ani wymiana plyty glownej, ani lcd. Byc moze znow z ktorys elementow byl trafny, jednak tak nie powinno byc. Po dwoch naprawach czekam teraz na wymiane na nowy sprzet.

*

gch10

Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 30, 2007, 14:32:57 »

 po interwencji mailowej do ASUS'a


Możesz podać adres meila?
Też mam chęć napisać do nich...

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 30, 2007, 15:18:53 »
Napisałem na maila spod którego dostałem numer RMA. 
Jeśli zgłaszałeś naprawę w jakiś inny sposób, i RMA nie dostałeś mailem daj znać to podam. 

Pozdrawiam,
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2007, 09:02:32 wysłana przez Jarek001 »

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Nie miał człowiek kłopotu... ;)
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 30, 2007, 16:11:34 »
Napisałem na maila spod którego dostałem numer RMA.
Jeśli zgłaszałeś naprawę w jakiś inny sposób, i RMA nie dostałeś mailem daj znać to podam.

Pozdrawiam,
Jarek
Napisane: Marzec 30, 2007, 15:16:52
Cytat: gregorb link=topic=63651. msg421400#msg421400 date=1175249392
Guys,

Przeczytajcie moje posty w temacie rozkalibrowywania sie ekranu.  Okazuje sie, ze ja trafilem na taka sztuke w ktorej nie pomogla ani wymiana plyty glownej, ani lcd.  Byc moze znow z ktorys elementow byl trafny, jednak tak nie powinno byc.  Po dwoch naprawach czekam teraz na wymiane na nowy sprzet.

Ale czekasz, bo już ustaliłes wszystko, czy masz nadzieję, że czekasz ? ;)
Czekam :). Palmtop juz jest zamowiony i bedzie na poniedzialek u mnie. Myslalem, ze zdaza na jutro dostarczyc, ale wtedy musialbym zaplacic wieksza roznice, ze wzgledu na jednostkowa przesylke kurierem w sobote.