wyrównywanie ekranu

  • 47 Odpowiedzi
  • 8636 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 14, 2006, 17:12:07 »
Cytat: "DZIUBART65"
Interesuje mnie kwestia 14dniowej odpowiedzi ?? czy dotyczy sprzedarzy konsum. czy rękojmi ogólnie ???


No to już nie mam pewności, wydaje mi się że każde pismo które wymaga odpowiedzi jest obarczone terminem na jej dokonanie.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 15, 2006, 20:14:51 »
Dziś zakończyła się moja walka korzystając z ustawy otrzymałem nowego Asusa od sprzedawcy. Polecam wszystkim którzy mają problemy powalczyć o swoje ;)
Sklep w którym sprawa miała miejsce to sieć sklepów Komputronik, fachowa obsługa i zarazem miła, gorzej natomiast jest z kierownikiem - był nie miły, wskazywał na to że się nie znam i mam sobie poczytać ustawy itp. Obiecał również że rozezna sprawę i zadzwoni najpóźniej w kolejny dzień. Niestety nie zadzwonił, przy wymianie również go nie było ;)
Ważne że mimo wszystko sklep nie chciał się spotkać w sądzie - co i dla mnie nie byłoby miłą sprawą. Pozdrawiam...

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 17, 2006, 20:58:59 »
Cytat: "drogi"
Dziś zakończyła się moja walka korzystając z ustawy otrzymałem nowego Asusa od sprzedawcy. Polecam wszystkim którzy mają problemy powalczyć o swoje ;)
Sklep w którym sprawa miała miejsce to sieć sklepów Komputronik, fachowa obsługa i zarazem miła, gorzej natomiast jest z kierownikiem - był nie miły, wskazywał na to że się nie znam i mam sobie poczytać ustawy itp. Obiecał również że rozezna sprawę i zadzwoni najpóźniej w kolejny dzień. Niestety nie zadzwonił, przy wymianie również go nie było ;)
Ważne że mimo wszystko sklep nie chciał się spotkać w sądzie - co i dla mnie nie byłoby miłą sprawą. Pozdrawiam...


To super  :)  :)  bardzo się cieszę z finału TWOJEJ sprawy.
Ja niestety jeszcze się borykam  :(  :(  , zobaczymy czy pomimo mojego
zgłoszenia "rękojmi" i wymiany na nowy, otrzymam ten sam naprawiony ??
Jestem trochę zmęczony tą sprawą przed świętami .
Zobaczymy jak go naprawią , jeżeli marnie to zastosuje Twoją metodę
Zostawie protokół reklamacyjny bez oddawania sprzętu[/i]
Chyba ,że faktycznie naprawią solidnie  :)  :)  :)

Pozdrawiam serdecznie ROBERT

PS-Tylko w moim przypadku to Pan kierownik nie miał ochoty przyjąć mojego pisma reklamacyjnego (nawet się podpisał i podstęplował ,że nie przyjmie)
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 18, 2006, 00:13:14 »
Cytat: "DZIUBART65"

Interesuje mnie kwestia 14dniowej odpowiedzi ?? czy dotyczy sprzedarzy konsum. czy rękojmi ogólnie ???


Ten termin obowiazuje kazdego dzialani, tylko w przypadku gwarancji informuja Cie czy i jak jest ona rozpatrzona (a czas na naprawe usterki to juz inna bajka), a w przypadku ustawy, szprzedaca musi sie w ciagu 14 dni ustosunkowac do pisma.
--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 18, 2006, 12:36:36 »
Cytat: "DZIUBART65"
PS-Tylko w moim przypadku to Pan kierownik nie miał ochoty przyjąć mojego pisma reklamacyjnego (nawet się podpisał i podstęplował ,że nie przyjmie)


W takim przypadku należy wysłać pismo pocztą ze zwrotnym pokwitowaniem odbioru. Wtedy przyjąć przyjmie bo nie wie co jest w środku, a skutek ma ten sam - masz potwierdzenie wysłania pisma (nie stosowałem tego ale tak mnie poinformowali tu na forum i potwierdziłem to również u rzecznika)
Jeszcze Ty kupiłeś na firmę, a to pewnie też jakaś różnica w przepisach - których nie "studiowałem".
Życzę udanego załatwienia sprawy, a napewno więcej siły w walce ;)

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 20, 2006, 21:24:58 »
Noi wszystko przebiegło wzorowo, odesłałem sprzęt do sprzedawcy a sprzedawca odesłał mi na drugi dzień NOWIUTKIEGO palma. Zero problemów - nic - ale zgodnie z prawem Murphiego u sprzedawcy mój poprzedni palm działa i nie gubi kalibracji ekranu :)


P.S. Mogę napisać jak się nazywa ten sklep, gdzie zostałem na prawdę elegancko potraktowany :)

*

Offline Focuss

  • ***
  • 288
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 25, 2006, 14:07:47 »
Witam mam ten sam problem, (palm ma miesiac) i chcialbym wymiane na nowy bo jak sie mam bawic z serwisem miesiacami a ja poprostu potrzebuje tego sprzetu.

Jak mam to teraz zalatwic, jak napisac to pismo prosze o szybka pomoc :(

Dzieki

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 31, 2006, 01:08:25 »
WITAJCIE
Mam już swojego ASUSA
Niestety tak jak przypuszczałem sprzedawca nie wymienił mi na nowy tylko odesłał do ORIKI.
Wymieniono płytę główną i wyświetlacz (pracuje nawet całkiem, całkiem) :)  :)
Natomiast pojawił się taki problem : przyciski funkcyjne uruchamiają PALMA kiedyś do tego służył ten mały prostokątny przycisk (przy karcie) a teraz uruchamiają też przyciski funkcyjne ,duża niedogodność kiedy się ma sprzęcik w kieszeni  :(  :(
Może można jakoś temu zaradzić ???? czy czeka mnie ponownie ORIKA ??

Pozdrawiam serdecznie ROBERT
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

*

Offline b707

  • **
  • 211
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 31, 2006, 01:14:22 »
DZIUBART65
u mnie Ausus wybudza guzik na górze oraz czter funkcyjne czyli te od kalendarza, zmiany programu, kontaktów i nagrywania... Joypad natmiast nie wybudza...
pzdr

*

Offline b707

  • **
  • 211
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 31, 2006, 01:31:48 »
DZIUBART65

Zagadka rozwiązana :D W ustawianiech jest opcja wybudzania... Tam musisz odchaczyć opcje przyciski aplikacji... Obecnie masz zaznaczonie tak jak ja:) Jak wyłączysz to będzie wybudzał tylko przycisk zasilania ;)
pzdr

*

Offline DZIUBART65

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
    • Robert Dziuba- Galeria fotografii amatorskiej
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 31, 2006, 06:18:52 »
Cytat: "b707"
DZIUBART65

Zagadka rozwiązana :D W ustawianiech jest opcja wybudzania... Tam musisz odchaczyć opcje przyciski aplikacji... Obecnie masz zaznaczonie tak jak ja:) Jak wyłączysz to będzie wybudzał tylko przycisk zasilania ;)
pzdr


Dzięki
Bo już byłem pełen obaw ,że coś jest nie tak  :)  :)  :)
Wielkie dzięki i duzo dobrego w NOWYM ROKU
Kochaj KANGOO i LINUKSA no i PDA :)))))

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 04, 2007, 21:49:14 »
No i dziś mój dwu-tygodniowy ASUS A636N wrócił do serwisu sprzedawcy - powód rozkalibrowujący się ekran. Zażądałem wymiany na nowy w myśl ustawy o sprzedaży konsumenckiej.
Za dwa tygodnie zobaczymy co zrobią.

Jakby ktoś potrzebował - przykładowy tekst pisemnej reklamacji:

data/Twoje dane/do kogo

Reklamacja
Niniejszym zgłaszam reklamację urządzenia ..........., zakupionego w dniu .......... ( kopia paragonu/faktury w załączeniu) i żądam jego wymiany na nowy w oparciu o art. 8 ust 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dn. 27 lipca 2002 r.
Zakupione przeze mnie urządzenie  ma wadę polegającą na ............
Wadę powyższą wykryłem  w dniu ......... ( tu data nie powinna się znacząco różnić od dnia zgłoszenia reklamacji )

Podpis

Trzeba zabrać ze sobą 2 egzemplarze reklamacji aby jedną podbitą przez sprzedacę można było zostawić sobie.


Pozdrawiam
krzysiek_k1

*

Offline TKMKT

  • 42
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 04, 2007, 22:59:23 »
Mi wymienili i nic nie musiałem pisać - wszystko było przeprowadzone I D E A L N I E

wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 09, 2007, 10:34:30 »
Firma, gdzie kupowałem swój sprzęt juz nie istnieje, więc pozostaje mi tylko gwarancja.
W tym tygodniu postaram się go jeszcze odesłać do serwisu i zobaczymy.

*

Offline donvitt

  • *
  • 53
  • Sprzęt: ASUS636N
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 11, 2007, 22:40:01 »
Też miałem problem z rozkalibrowywaniem.
Wysłałem swojego do serwisu 27.12.2006 i jak narazie jest "w naprawie"
zobaczymy jak długo (niestety orika nie odpowiedziala na maila)
O efektach poinformuję :-)
pozdr
Piotr

*

Offline donvitt

  • *
  • 53
  • Sprzęt: ASUS636N
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 17, 2007, 15:13:57 »
Moj wrócił z naprawy.
Najważniejsze jest to że działa dobrze (przynajmniej narazie)
napisali że wymienili płytę główną i lcd.
Problemem jest to że wysłałem do nich cały komplet (wszystko co dostałem w sklepie), a odesłali mi bez ładowarki samochodowej i rysika.
Czy ktoś miał podobną sytuację?
Nie można się do nich dodzwonić więc napisałem maila i dodatkowo faxem puściłem reklamację usługi ale narazie bez odzewu.

pozdr
Piotr

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 18, 2007, 08:12:04 »
Cytat: "donvitt"
Czy ktoś miał podobną sytuację?

Otwierałeś paczkę otrzymaną od kuriera w jego obecności? jeżeli tak to powinieneś spisać z nim protokół, jeżeli nie to teraz zobaczymy jaką będą mieli dobrą wole w serwisie. W końcu każdy tak może powiedzieć że brakuje ;) - oczywiście ja Ci wierzę, była tu osoba na forum której zniszczyli folie ochronną.
pozdrawiam, dawid

*

Offline donvitt

  • *
  • 53
  • Sprzęt: ASUS636N
wyrównywanie ekranu
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 19, 2007, 10:16:18 »
Do drogi: Otwierałem już po odjechaniu kuriera, ale co to właściwie by zmieniło, nadawca i tak mógł napisać że nie wysłałem.

Ale ORIKA odpisała
Odpowiedzieli mailem że wyślą kurierem brakujące elementy.
i wysłali
tylko zamiast Ładowarki samochodowej był zasilacz sieciowy  :D
ale liczy się dobra wola (a tej jak widać Orice nie brakuje)
tak więc pozdrawiam grupę i ORIKę
Piotr