Warunki gwarancji Asusa

  • 4 Odpowiedzi
  • 2885 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
Warunki gwarancji Asusa
« dnia: Czerwiec 11, 2007, 23:30:05 »
Witam,

Na karcie gwarancyjnej mojego 636N jest takie info:

Ważne! Niniejsza gwarancja jest ważna jedynie wtedy, gdy zawiera pieczęć autoryzowanego sprzedawcy lub dostawcy ASUS.

Czy to znaczy, że jeśli kupiłem w sklepie, który nie ma autoryzacji Asusa i na karcie jest pieczątka tego sklepu to gwarancja jest nieważna? Czy ktoś miał z tym problem?

pozdrawiam
Artur

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: Warunki gwarancji Asusa
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 12, 2007, 12:28:56 »
Witam,

Na karcie gwarancyjnej mojego 636N jest takie info:

Ważne! Niniejsza gwarancja jest ważna jedynie wtedy, gdy zawiera pieczęć autoryzowanego sprzedawcy lub dostawcy ASUS.

Czy to znaczy, że jeśli kupiłem w sklepie, który nie ma autoryzacji Asusa i na karcie jest pieczątka tego sklepu to gwarancja jest nieważna? Czy ktoś miał z tym problem?

pozdrawiam
Artur

"pieczęć autoryzowanego sprzedawcy lub dostawcy ASUS" - sklep jest dostawcą - masz słowo wyboru "lub"

nie powinieneś się tym w ogóle przejmować, aby wysłać do serwisu sprzęt nie jest potrzebna ta gwarancja - wystarczy dowód zakupu, co również zostało opisane w niniejszej gwarancji i pozostawione do wyboru słowem "lub".

*

Offline Zhan

  • *
  • 85
Odp: Warunki gwarancji Asusa
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 12, 2007, 18:16:52 »
no to mnie uspokoiles :)
ja to odczytalem tak, ze musi byc pieczec autoryzowanego sprzedawcy lub autoryzowanego dostawcy

dzieki

*

Offline kocur108

  • *
  • 57
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS A696 poprzednio A716
Odp: Warunki gwarancji Asusa
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 13, 2007, 22:46:07 »
a w razie czego korzystasz z tak zwanej rękojmi
czyli oddajesz do sprzedawcy

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Warunki gwarancji Asusa
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 13, 2007, 23:01:48 »
a w razie czego korzystasz z tak zwanej rękojmi
czyli oddajesz do sprzedawcy
Rękojmia funkcjonuje wyłącznie w transakcjach pomiędzy firmami. W relacji z klientem detalicznym nie ma już rękojmi, są za to inne regulacje. Ale najprościej jest wykorzystać gwarancję producenta i jak wyżej można przeczytać wszystko się już wyjaśniło...

BTW:: na kartach  gwarancyjnych Fujitsu-Siemens jest takie pole - pieczęć dystrybutora - i z reguły jest ono puste, bo dystrybutorzy nie zawracają sobie tym głowy. Ale i serwisy FSC też nie, liczy się tylko pieczęć sprzedawcy i dowód zakupu.
Pozdrawiam,
biblo