PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => ASUS => Wątek zaczęty przez: Zhan w Czerwiec 11, 2007, 23:30:05

Tytuł: Warunki gwarancji Asusa
Wiadomość wysłana przez: Zhan w Czerwiec 11, 2007, 23:30:05
Witam,

Na karcie gwarancyjnej mojego 636N jest takie info:

Ważne! Niniejsza gwarancja jest ważna jedynie wtedy, gdy zawiera pieczęć autoryzowanego sprzedawcy lub dostawcy ASUS.

Czy to znaczy, że jeśli kupiłem w sklepie, który nie ma autoryzacji Asusa i na karcie jest pieczątka tego sklepu to gwarancja jest nieważna? Czy ktoś miał z tym problem?

pozdrawiam
Artur
Tytuł: Odp: Warunki gwarancji Asusa
Wiadomość wysłana przez: drogi w Czerwiec 12, 2007, 12:28:56
Witam,

Na karcie gwarancyjnej mojego 636N jest takie info:

Ważne! Niniejsza gwarancja jest ważna jedynie wtedy, gdy zawiera pieczęć autoryzowanego sprzedawcy lub dostawcy ASUS.

Czy to znaczy, że jeśli kupiłem w sklepie, który nie ma autoryzacji Asusa i na karcie jest pieczątka tego sklepu to gwarancja jest nieważna? Czy ktoś miał z tym problem?

pozdrawiam
Artur

"pieczęć autoryzowanego sprzedawcy lub dostawcy ASUS" - sklep jest dostawcą - masz słowo wyboru "lub"

nie powinieneś się tym w ogóle przejmować, aby wysłać do serwisu sprzęt nie jest potrzebna ta gwarancja - wystarczy dowód zakupu, co również zostało opisane w niniejszej gwarancji i pozostawione do wyboru słowem "lub".
Tytuł: Odp: Warunki gwarancji Asusa
Wiadomość wysłana przez: Zhan w Czerwiec 12, 2007, 18:16:52
no to mnie uspokoiles :)
ja to odczytalem tak, ze musi byc pieczec autoryzowanego sprzedawcy lub autoryzowanego dostawcy

dzieki
Tytuł: Odp: Warunki gwarancji Asusa
Wiadomość wysłana przez: kocur108 w Czerwiec 13, 2007, 22:46:07
a w razie czego korzystasz z tak zwanej rękojmi
czyli oddajesz do sprzedawcy
Tytuł: Odp: Warunki gwarancji Asusa
Wiadomość wysłana przez: biblo w Czerwiec 13, 2007, 23:01:48
a w razie czego korzystasz z tak zwanej rękojmi
czyli oddajesz do sprzedawcy
Rękojmia funkcjonuje wyłącznie w transakcjach pomiędzy firmami. W relacji z klientem detalicznym nie ma już rękojmi, są za to inne regulacje. Ale najprościej jest wykorzystać gwarancję producenta i jak wyżej można przeczytać wszystko się już wyjaśniło...

BTW:: na kartach  gwarancyjnych Fujitsu-Siemens jest takie pole - pieczęć dystrybutora - i z reguły jest ono puste, bo dystrybutorzy nie zawracają sobie tym głowy. Ale i serwisy FSC też nie, liczy się tylko pieczęć sprzedawcy i dowód zakupu.