Problem z telefonem

  • 6 Odpowiedzi
  • 1398 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z telefonem
« dnia: Styczeń 07, 2008, 11:09:15 »
Mam telefon Asus-a P535 z WM 6.0 PL w sieci PLAY na karte  i czasami mam problem z odbiorem połączeń.
Telefon jest włączony, pokazuje zasięg, a nie przyjmuje połączeń. U dzwoniącego pojawia się komunikat "abonent niedostępny" czy coś w tym stylu, tak jakbym miał wyłączoną komórkę.

Ma lub miał ktoś podobny problem i czy udało się go rozwiązć ? Czy to wina telefonu, ustawień, czy może operatora ?

z góry dziekuję za pomoc

*

Offline Lukasz_S

  • 6
  • Sprzęt: ASUS P535 + WM6
Odp: Problem z telefonem
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2008, 13:43:54 »
Zobacz tu: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=78759.0
i przeczytaj moją odpowiedź.

Powodzenia!

*

Offline Arapaho

  • **
  • 143
  • Płeć: Mężczyzna
  • IF GOD MADE MOTORCYCLES, DEVIL WOULD MAKE THE VMAX
  • Sprzęt: Samsung Galaxy SII + Galaxy Note 10.1 + NR560BF
Odp: Problem z telefonem
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2008, 22:14:52 »
Wydaje mi się, że autorowi wątku chodziło o coś innego. Nie rozłączania podczas wykręcania lub zaraz po, a sytuacja w której ma telefon w kieszeni, a ktoś kto próbuje się dodzwonić, mimo, że ona ma telefon właczony uzyskuje informacje, że jest poza zasiegiem.

Otóż miałem kiedys raz taką sytuację. Pół dnia czekałem na ważny telefon od żony. Sprawdzałem "wyświetlacz" co jakiś czas, czy aby nie przegapiłem połaczenia. Sieć i zasięg miałem cały czas. Dopiero po jakimś czasie, spróbowałem się dodzwonić do żony i nie mogłem. Pomógł soft-reset. Wtedy się dowiedziałem, że żona próbowała się do mnie dodzwonić przez pół dnia i byłem niedostępny. Problem więcej się nie pojawił. Nie wiem, czym to bylo spowodowane.
BYŁO: Compaq ipaq 3650, 3950, Mio A201, Asus A636, Asus P535, HTC Diamond, Samsung GALAXY SII, jest Samsung ACE4 + Galaxy Note 10.1 + GALAXY S 10.5 oraz NR560BF

Odp: Problem z telefonem
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 08, 2008, 08:01:03 »
Dokładnie tak jak napisał Arapaho  tylko, że w moim przypadku sytuacja powtarza się raz na kilkanaście dni i pomaga wyłączenie - włączenie modułu telefonicznegu lub po prostu zadzwonienie do kogoś.

Co do przeprogramowania karty to w OK Play-a mi powiedzieli, że nie mają takiej możliwości, jeśli przejdę na abonament to mogę dostać nową kartę sim z tym samym numerem, przy usługach na karte nie mogą zaprogramować karty.

*

Offline Lukasz_S

  • 6
  • Sprzęt: ASUS P535 + WM6
Odp: Problem z telefonem
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 08, 2008, 15:26:26 »
Jesli masz taka mozliwosc, to sprawdz z inna karta. Rozumiem, ze w innym telefonie karta dziala dobrze?
Co do przeprogramowania (naprawienia) karty, to wydaje mi sie, ze nie ma roznicy pomiedzy karta pre-paid a abonamentem, jezeli moga robic to z jedna, to moga i z druga... No chyba, ze w ogole nie maja takiej mozliwosci... Albo sciemniaja. No bo przeciez jak przychodzi klient i twierdzi, ze ma wadliwa karte, to jakos to musza sprawdzac.

Odp: Problem z telefonem
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 30, 2008, 19:32:22 »
Witam wszystkich kolego Raf 1974 ja miałem tak samo jak ty tylko pod warunkiem że znajdowałem sie po między nadajnikiem  jednym a drugim na których maxymalnie było po jednej kresce i wtedy dochodziło do przelogowaniu miedzy nadajnikami aż do momentu kiedy karta zgupiała ( w cale karta nie chciała załapać sygnału przez jakieś 4 godzinki ) i wtedy trrafiła do salonu play i po włożeniu do inego telefonu zalogowała sie do sieci ale to było na telefonie nokia 6103 i teraz jak mam asusa p535 w tym samym miejszcu zdaża się to samo to znaczy też jest problem dodzwonić do mnie a na telefonie z sieci heyah jest tam o wiele większy sygnał i brak problemów.

*

Offline gader

  • *****
  • 1455
  • Płeć: Mężczyzna
    • gader - Play - Nowi znajomi
  • Sprzęt: Magic  & i200
Odp: Problem z telefonem
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 30, 2008, 19:38:47 »
Jesli karta jest uszkodzona to zglasza sie to i dostaje sie nowa karte taka jak abonamentowa. Wymiana uszkodzonej karty jest bezplatna.
Be more digital.
pıoɹpuɐ